Gå til innhold

Hvor pen er du

296 stemmer

1. 1. Hvor pen er du

• 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tror vel jeg er helt gjennomsnittelig, ikke noe en ville snudd seg etter, hverken fordi jeg er spes. pen eller stygg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg synes ikke jeg er pen.............men mannen min og venner synes at jeg er...

Lang og tynn, bruker sjelden sminke. Småe pupper, liten rumpe.....

Endret av maya76
Skrevet

Gjennomsnittlig vil jeg tro. Hverken mer eller mindre.

Syns nå du er over snittet jeg da pene sko ;)

Til spørsmålet så aner jeg ikke hva jeg er, på en dårlig dag føler jeg meg som et troll, men så har jeg dager hvor jeg føler meg pen, tror egentlig de fleste har det slik. Men etter å ha sett eksempel på hun der paradise hotell deltageren, at hun var laaangt nede på skalaen så tror jeg jeg er en 1 ja :P

Gjest Carmen.
Skrevet

Syns nå du er over snittet jeg da pene sko ;)

Til spørsmålet så aner jeg ikke hva jeg er, på en dårlig dag føler jeg meg som et troll, men så har jeg dager hvor jeg føler meg pen, tror egentlig de fleste har det slik. Men etter å ha sett eksempel på hun der paradise hotell deltageren, at hun var laaangt nede på skalaen så tror jeg jeg er en 1 ja :P

takket være bildetrådene kan vi svare de som undrer.. du er veldig pen , tror ikke du ser ut som en troll når du har de fine øynene... du er skikkelig fin.

Skrevet

Det er ingenting objektivt spesielt eller galt med meg - ikke noe man kan sette fingeren på. Men jeg mener likevel at jeg er mindre pen. Får litt oppmerksomhet fra menn, men jeg er helt klart ikke blant de peneste. Tror jeg ville vært mye finere hvis jeg hadde hatt selvtillit, attitude og ikke så så redd og liten ut hele tiden. Stemte 2.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke jeg er pen.............men mannen min og venner synes at jeg er...

Lang og tynn, og tynn, bruker sjelden sminke. Småe pupper, liten rumpe.....

Hadde du ikke syntes du var pen hadde du ikke lagt ut ørten bilder av seg selv her på forumet. Tror jeg da.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Lang og tynn, og tynn, bruker sjelden sminke. Småe pupper, liten rumpe.....

Jeg synes du er slående vakker!! Du er eneste KG'eren som tar pusten fra meg hver gang jeg rydder bildene på pc'n og ditt bilde kommer opp(måtte jo lagre vettu ;) )

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hadde du ikke syntes du var pen hadde du ikke lagt ut ørten bilder av seg selv her på forumet. Tror jeg da.

åh herrefred så frekk du er! man setter ikke bildene sine fordi man nødvendivis synes man er pen, men fordi det er ok og gøy... biatch. er sikker på at hun er 100 ganger finere enn trynet ditt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du er slående vakker!! Du er eneste KG'eren som tar pusten fra meg hver gang jeg rydder bildene på pc'n og ditt bilde kommer opp(måtte jo lagre vettu ;) )

Lagrer du bilder fra KG? Litt creepy, må jeg si.

• Liker 13
Gjest badeand1
Skrevet

Men kanskje hun syns hun er helt gjennomsnittelig?

Kan jo legge ut bilder da òg. :)

Skrevet (endret)

Skal man ikke kunne legge ut bilde med mindre man er vakker som en modell?

Har faktisk lagt ut bilder der jeg er uten sminke, trøtt og sliten.........

Men ja, jeg er ikke en 10er...........

må redigere dette innlegget;

Jeg er meg, uten sminke, med mine komplekser, men jeg er meg!

Endret av maya76
  • Liker 1
Skrevet

åh herrefred så frekk du er! man setter ikke bildene sine fordi man nødvendivis synes man er pen, men fordi det er ok og gøy... biatch. er sikker på at hun er 100 ganger finere enn trynet ditt.

Frekt? Jeg syns også det er merkelig at flere av bildetrådaktivistene kommer hit og rangerer seg i bånn. Veldig merkelig. Om de ligger så langt nede som de påstår så kan egentlig jeg bare gå og hoppe fra nærmeste bro. Så greit nok, de er 100 ganger finere enn trynet mitt, men det var dessverre ikke et lavere alternativ en 1.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Frekt? Jeg syns også det er merkelig at flere av bildetrådaktivistene kommer hit og rangerer seg i bånn. Veldig merkelig. Om de ligger så langt nede som de påstår så kan egentlig jeg bare gå og hoppe fra nærmeste bro. Så greit nok, de er 100 ganger finere enn trynet mitt, men det var dessverre ikke et lavere alternativ en 1.

På generelt grunnlag så er det ikke slik at hvor pene folk mener at de er nødvendigvis reflekterer hvor objektivt pene de er.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hehhee, har du glemt å poste som anonym nå?:P greia er at folk som setter bildene sine på bildetråder, har sagt det selv at de ikke synes de er supermodeller, men blir glad for fine tilbakemeldinger og setter flere bilder, blir bare et slags spill med plusser osv.

Skrevet

hehhee, har du glemt å poste som anonym nå?:P greia er at folk som setter bildene sine på bildetråder, har sagt det selv at de ikke synes de er supermodeller, men blir glad for fine tilbakemeldinger og setter flere bilder, blir bare et slags spill med plusser osv.

Jeg poster aldri som anonym, så nei. AB er en meningsløs og bortkastet funksjon for redde mennesker.

Det er heller ikke snakk om å være supermodeller, men folk flasher seg i hytt og pine og jeg tviler bare på at de hadde gjort det hadde de vært gørrstygge.

• Liker 4
Skrevet

Mellom oppsiktsvekkende stygg og lite pen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg poster aldri som anonym, så nei. AB er en meningsløs og bortkastet funksjon for redde mennesker.

Det er heller ikke snakk om å være supermodeller, men folk flasher seg i hytt og pine og jeg tviler bare på at de hadde gjort det hadde de vært gørrstygge.

For en bitter kjerring.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Også kjent som circle jerking.

• Liker 2
Skrevet

For en bitter kjerring.

Ja, det er nok sikkert fordi jeg ser helt forjævlig ut, tror du ikke. Pingle.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Iht til bildetråden;

Kan man ikke bare poste et bilde ,med mindre man er vel fornøyd med seg selv? Det er faktisk ikke alle som er en slående skjønnhet og vel fornøyd med seg selv. Lav selvtillit....hørt om det?

Jeg huket faktisk av på gjenomsnittelig......er det så ille da?

Endret av maya76
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...