Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

På en god dag kan jeg være litt over middels pen. På en dårlig dag kan jeg være litt under middels.

Jeg er ikek slående vakker, men jeg er heller ikke oppsiktsvekkende stygg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Karm a

jeg mente ikke alle, men en del. nei, hvor sa jeg at de er pene? det skal mye til for å være en 6er :) få se deg da?

Jeg vil helst være anonym inntil videre.

Men kanskje en dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg aner ikke. Noen dager føler jeg meg oppsiktsvekkende vakker og andre dager føler jeg meg oppsiktsvekkende stygg. Mest sannsynlig er jeg helt gjennomsnitlig, og det er igrunn helt greit.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få en fin normalfordelt kurve her :D

Burde kanskje hatt skala fra 1 til 7. Mangler en mellom 2 og 3.

La merke til normalfordelingen jeg også. :fnise:

Plasserte meg selv som "gjennomsnittlig", men så kommer det an på hva man sammenlikner med. Som lett tilårskommen dame så er jeg jo totalt usammenliknbar med yngre modeller, der faller jeg jo gjennom bare på gjennomsnittlig rynkeantall og da ender jeg jo som en klar 1'er.

På den annen side, sammenlikner jeg meg med mine jevnaldrende, så vil jeg enten lande som gjennomsnittlig eller ganske pen på den skalaen. Jeg har sett yngre folk enn jeg som har sett langt eldre ut, for å si det slik.

Men jeg er veldig sikker på at man skal ha god fantasi og kjærlig blikk for å definere meg som 5 eller 6 :ler: .

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Det vil liksom alltid være umulig å vurdere dette nøyaktig selv, mye av hvordan man oppfatter menneskers utseende handler om bevegelsesmønster, mimikk og slike ting som man kun ser utenifra. Så det er vanskelig for meg å plassere meg i noen kategori.

Jeg synes jeg har vært heldig med det jeg har fått utdelt, om andre ikke måtte synes det samme er det helt OK for meg :) Jeg ser min mor i utseendet mitt, jeg ser min far, og jeg ville aldri byttet med noen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Folkens, man kan ikke ta til seg det bestevenner og foreldre synes. Foreldre er forpliktet til å synes barna deres er pene, og bestevenner (spesielt jenter) sier det bare for å være hyggelig... (ofte baksnakker dem etterpå personen).

Og på paradise hotell i 2011 kom det inn en jente som heter Anne som selv mente hun var meget pen... hun var jo laaangt nede på skalaen... Legger ved et bilde av henneSkjermbilde-2011-05-03-kl.-01.07.53-620x353.png

slakter+utseendet+til+paradise-nykommer.jpg?o=3909513&w=270&h=0&ee=1303295149

Poenget er at man må være realistiske.... Like personer leker best..... ergo mindre pene finner mindre pene osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er off-topic, men jeg følte likevel at den passet inn her:

Takk

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

De som gir seg selv 5 og 6 burde nesten laste opp et bilde av seg selv for å få godkjenning :)

Jeg trenger ingen godkjenning fra andre, ellers takk altså. :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slakter+utseendet+til+paradise-nykommer.jpg?o=3909513&w=270&h=0&ee=1303295149

Hva faen er det hun har på seg, egentlig? Får henne til å se feit og jævlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off-topic, men Pene sko, du virker som en veldig sympatisk person :)

Uansett.. Selv mener jeg at jeg er ganske gjennomsnittlig. Jeg har noen trekk jeg er veldig fornøyd med, og andre jeg lett skulle ha byttet ut. Sammenlagt gjør dette meg ganske gjennomsnittlig på skalaen, men jeg jeg har ikke et kjedelig utseende av den grunn.. Tror jeg :sukk:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fornøyd med hvordan jeg ser ut (ihvertfall i ansiktet), men ifølge min bror er jeg en 5'er (fra 1-10) og må passe på holdningen min (for den er visst ganske usexy?!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Liker utseende mitt godt egentlig, men acne ødelegger en god del.. Jaja, slik går vel over etter hvert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purelove

Føler meg som 1, oppsiktvekkende stygg. Men jeg er vel 2, lite pen.

whot, er du gal?! har sett bildet ditt på bildetråden, og du er faen meg døds digg!:P (er hetero)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...