Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

Gjennomsnittlig vil jeg tro. Hverken mer eller mindre.

Du er ihvertfall penere når du har på deg normale klær og rufser til håret litt ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Går nok under gjennomsnittet ja. Korkje utruleg vakker eller stygg. Klart det kjem vel an på augo som ser det. Blå auge,krølla og naturleg mørkare blondt,langt hår, noko lav, tynn,men ikkje sjukleg tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk sier jo at jeg er "vakker", "nydelig" osv.. Og ikke bare "pen".... Men, jeg ser på meg selv som helt vanlig, og igrunn ganske kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gir seg selv 5 og 6 burde nesten laste opp et bilde av seg selv for å få godkjenning :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tøff i pysjamas og jeg er tøff i frakk, og når jeg går på bussen da synes alle at....da synes alle at :romeo: På en dårlig dag: 1

På en god dag: 6 :cowboy:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som gir seg selv 5 og 6 burde nesten laste opp et bilde av seg selv for å få godkjenning :)

Tja, vil jo ikke friste dere for mye heller så, niks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

De som gir seg selv 5 og 6 burde nesten laste opp et bilde av seg selv for å få godkjenning :)

Det kommer jo uansett aldri til å skje på et kvinneforum. Sier man at noen er pen, så skal jo alle komme å finne feilene for å kunne se bedre på seg selv. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går nok under gjennomsnittet ja. Korkje utruleg vakker eller stygg. Klart det kjem vel an på augo som ser det. Blå auge,krølla og naturleg mørkare blondt,langt hår, noko lav, tynn,men ikkje sjukleg tynn.

I mine øyne er du ikke under gjennomsnittet i hvert fall, og dette vet du. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nuppdupp

Det kommer jo uansett aldri til å skje på et kvinneforum. Sier man at noen er pen, så skal jo alle komme å finne feilene for å kunne se bedre på seg selv. ;)

men det er jo fordi folk som tror de er så vakre egentlig ikke er det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mine øyne er du ikke under gjennomsnittet i hvert fall, og dette vet du. :)

Ja,eg gjer det :klemmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

men det er jo fordi folk som tror de er så vakre egentlig ikke er det.

Så du tror at alle som tror/vet de er pene ikke evner å se sitt eget utseendet objektivt? Det er kun mindre pene som evner dette? Og det er kun de som ser på seg selv som gjennomsnittlig eller mindre pen som virkelig er pene?

Humbug!

Jeg hater å si det, men dette er Jantelov.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Folk sier jo at jeg er "vakker", "nydelig" osv.. Og ikke bare "pen".... Men, jeg ser på meg selv som helt vanlig, og igrunn ganske kjedelig.

Så er spm hvor på skalaen dem som sier dette til deg er...er det venner av deg så kan du jo ikke ta det for gitt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å få en fin normalfordelt kurve her :D

Burde kanskje hatt skala fra 1 til 7. Mangler en mellom 2 og 3.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

Så du tror at alle som tror/vet de er pene ikke evner å se sitt eget utseendet objektivt? Det er kun mindre pene som evner dette? Og det er kun de som ser på seg selv som gjennomsnittlig eller mindre pen som virkelig er pene?

Humbug!

Jeg hater å si det, men dette er Jantelov.

jeg mente ikke alle, men en del. nei, hvor sa jeg at de er pene? det skal mye til for å være en 6er :) få se deg da?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen, jeg har god benstruktur, er ganskke symmetrisk og har veldig særegne trekk. Ser ikke sånn "norsk og vanlig" ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...