Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

jeg synes jeg er gjennomsnittlig. gjennomsnittet av hva andre synes er nok mellom gjennomsnittlig og lite pen. jeg har god selvtillit og hva andre synes bryr meg lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

whot, er du gal?! har sett bildet ditt på bildetråden, og du er faen meg døds digg!:P (er hetero)

Haha, whaaat. Men takk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er pen. Kan også være oppsiktsvekkende pen.

Utseendet mitt er ikke gjennomsnittlig i det hele tatt. Men subjektivt føler jeg meg som et dass.

Mens jeg synes du er gjennomsnittlig minus, så dette er jo høyst subjektivt. :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som 1, oppsiktvekkende stygg. Men jeg er vel 2, lite pen.

Men i en annen tråd for lenge siden mente du jo at du selv var pen..og foralte om dine opplevelser rundt dette? En eller anna tråd om utseende.....

Føler en del her som kaller seg mindre pene fisker litt etter oppmerksomhet og bekreftelse.....:sjenert:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i en annen tråd for lenge siden mente du jo at du selv var pen..og foralte om dine opplevelser rundt dette? En eller anna tråd om utseende.....

Føler en del her som kaller seg mindre pene fisker litt etter oppmerksomhet og bekreftelse.....:sjenert:

Man kan være pen selvom man selv tror man er stygg. Selvom jeg hater utseende mitt, så er det ja, mange som har kommentert til meg at jeg blir dømt på utseende mitt fordi jeg er så "pen".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oppsiktsvekkende pen

Jentene faller som fluer straks de ser meg. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan være pen selvom man selv tror man er stygg. Selvom jeg hater utseende mitt, så er det ja, mange som har kommentert til meg at jeg blir dømt på utseende mitt fordi jeg er så "pen".

Gir ikke mening. Om du egentlig vet du er pen og at andre syns du er pen, så vet du det. Du kan ikke både vite og ikke vite på en gang. Greit at du ikke føler at selvtilliten er på nivå med utseende og at du ikke føler deg vel med deg selv uansett hvor pen du er, men så lenge du vet at du blir oppfatta som pen så vet du at du er det. Da blir det for dumt å påstå at du er mindre pen.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mens jeg synes du er gjennomsnittlig minus, så dette er jo høyst subjektivt. :)

Hvordan kan du mene det? Hun har jo ikke lagt ut bilde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gir ikke mening. Om du egentlig vet du er pen og at andre syns du er pen, så vet du det. Du kan ikke både vite og ikke vite på en gang. Greit at du ikke føler at selvtilliten er på nivå med utseende og at du ikke føler deg vel med deg selv uansett hvor pen du er, men så lenge du vet at du blir oppfatta som pen så vet du at du er det. Da blir det for dumt å påstå at du er mindre pen.

Går an å ikke ha tillit til hva folk sier. Folk kan si til meg at jeg pen dagen lang, men tror ikke noe mer på det for in the end så har jeg speil på veggen. Personlig liker jeg ikke utseende mitt. Hva andre synes får være dems sak. Jeg har fortsatt blitt fortalt flere ganger at jeg like gjerne kan holde kjeft, siden jeg ikke ser ut som jeg har noe å komme med uansett, og fått slengt etter meg at jeg er drømmedama i Trang Fødsel sangen osvosv. Dette er noen år siden da, så jeg har vel endret utseende drastisk? Og jeg er sikker på at det er mange andre der ute som synes jeg er grisestygg også,.

Men samme faen, om du vil spore av mer eller kommentere mer på dette, får du være butch nok til å sende det på PM.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen i mørket :lur:

Jeg ser ut som ett takras om morgenen . Men ser pen ut når jeg har fresha meg opp. Dvs vasket bort rester av make up fra dagen før, roet ned pule-sveisen og kledd på meg noe som dekker strekk-merker og arr fra operasjoner. Jeg kan være ganske pen viss jeg går inn for det :lur:

Pen langt fra, men langt fra pen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og likevel way out of your league.

Det vet du ingenting om :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dager der jeg føler meg som verdens styggeste, og dager der jeg tenker at jeg er jo ikke så aller verst :fnise: Som reger er jeg helt greit fornøyd, selv om jeg har ting jeg er misfornøyd med. Tror det er utrolig vanskelig å bedømme sitt eget utseende egentlig.

Endret av HedvigR
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe som heter out of your league. Ser ofte pene jenter med mindre pene menn og omvendt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Det er ikke noe som heter out of your league. Ser ofte pene jenter med mindre pene menn og omvendt.

Ja, men da er mennene enten rike eller berømte, er det ikke det karene her på forumet sier? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pene Sko, så fint du la ut den videoen! Og jeg vil da si du heller er over gj.snittet (rufsete hår :D )! Mye er jo subjektivt da...

Det som for noen er en 3er, kan for andre oppfattes som en 4er. Endel mener nok at det er en klisjé som ikke stemmer, men hvertfall vi jenter har jeg inntrykk av at har veldig forskjellig smak. Det kan være gutter jeg nærmest ligger i bakken med spasmer mens siggelet renner fordi de treffer MINE preferanser, mens andre ser på dem som ganske gjennomsnittelige.

Som de fleste andre jenter føler jeg meg som en 2er når jeg står opp. Men hvis jeg dømmer etter hvordan jeg ser ut etter 10 minutter foran speilet, ordnet meg normalt og ingen overdreven sminking - så ser jeg gjennomsnittelig ut. Kaaaaanskje litt over. Men jeg er heller SØT, enn pen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cakenommy

Jeg har dager der jeg føler meg som verdens styggeste, og dager der jeg tenker at jeg er jo ikke så aller verst :fnise: Som regler er jeg helt greit fornøyd, selv om jeg har ting jeg er misfornøyd med. Tror det er utrolig vanskelig å bedømme sitt eget utseende egentlig.

Skriver under på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ligner på en troll med kjæresten min noen ganger.. han ser på meg som en 10er, mens andre ser på meg som en 5, spørs hvem det er da;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...