Gå til innhold

Hvor pen er du


AnonymBruker

  

296 stemmer

  1. 1. Hvor pen er du

    • 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29


Anbefalte innlegg

Gjest Applecore

Jeg er en firer. Jeg forsøker å slanke meg til en sekser. Hun her er en tier:

tara-skinny-bikini.JPG

Jeg synes bare hun ser forferdelig sliten ut.... :forvirret:

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er en firer. Jeg forsøker å slanke meg til en sekser. Hun her er en tier:

tara-skinny-bikini.JPG

Mener du det?? En tier?! Tydelig å se at hun har festet og ruset seg mye. Trist!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linaria

Har faktisk ikke peiling. Er så vanskelig å vite om man selv er pen. Jeg vet at jeg ikke er utrolig pen, og heller ikke utrolig stygg. Det spørs jo veldig om jeg sminker meg osv. også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere her inne på kvinneguiden må ha den verste smaken i verden! Hva er galt med dere?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innimellom føler eg meg gjennomsnittleg, andre gonger pen, så då havnar me på ein mellomting, altså "ganske pen". Trur eg har ganske pene ansiktstrekk med store auge, rett nese, fyldige lepper og jevn og fin hud. Har mørke vipper og bryn og treng lite sminke. På den negative sida har eg skeive tennar, og håret er skikkeleg kjedeleg.

Det er vanskeleg å veta kor pen ein sjølv er. Det er jo ikkje rart ein tenkjer at ein sjølv ser "kjedeleg" ut - ein har jo tross alt levd med det fjeset heile livet ;)

Når ein skal vurdere kor pen nokon er, tenkjer eg berre på ansiktet, men ser mange her drar inn kroppen... Det er då mange som har eit pent ansikt, sjølv om kroppen ikkje er så fin (og motsatt)? Skal kroppen då trekke ned kor dei er på "skalaen" ift kor pene dei er? Hm. Eg vurderar i alle fall kroppen min til å liggje på same "nivå" som ansiktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lite pen, men er så sjarmerende at det er unødvendig med utseende :sjenert:

(og det var tull! Er litt sjarmerende :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke.

Er høy, slank, fyldige lepper, høye kinnben og makerte trekk, fine tenner.. fått de eg vil ha, men er aldri fornøyd uansett. Hører alt fra supersøt til søt, jeg er bare lei, jeg driter i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

Mens jeg synes du er gjennomsnittlig minus, så dette er jo høyst subjektivt. :)

Du vet ikke hvordan jeg ser ut.

Uansett så er dette en tråd om hvor pen man er objektivt. Jeg er fullt klar over at ikke alle vil synes at jeg er pen, siden man har ulike preferanser.

For å ta to brukere som eksempel som har lagt ut bilder, så kan jeg trekke fram NozMonster og Silvermist. Håper ikke dere tar dere nær av at jeg bruker dere som eksempler, jeg synes dere begge to er innmari pene.

Silvermist er ut av de to det jeg vil si er objektivt penest. Men NozMonster er i mine øyne subjektivt penest, fordi hun faller inn under "min smak". :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Ganske gjennomsnittlig helt usminket og med vanlige klær. Når jeg fikser meg opp hender det at noen snur seg, så da er jeg vel ganske pen.

Synes forøvrig det er mange i denne tråden som har et altfor lavt selvbilde i forhold til hvordan de faktisk ser ut. Og fatter ikke hvem andre er til å si at noen er gjennomsnittlig minus ut fra ett random bilde de har sett her i en bildetråd. Ingen har vel noen fasit på hva som er pent eller ei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Jeg vet ikke om jeg klarer å svare på dette, jeg.

Men hvis jeg ser meg selv i speilet og tenker at "nå ser du bra ut, Maria", så er jeg fornøyd. Om noen da tenker at jeg er stygg, så spiller ikke det så stor rolle, så lenge jeg ikke tenker det selv.

Noen ganger syns jeg selv at jeg ser helt forferdelig ut. Da hjelper det også lite om noen sier jeg er pen.

Så det varierer egentlig fra dag til dag. Hvis jeg legger inn litt innsats, så kan jeg si at jeg selv er pen.

Men jeg vil nok aldri bli over gjennomsnittet pen.

Endret av Maria_Marihøne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig det er mange i denne tråden som har et altfor lavt selvbilde i forhold til hvordan de faktisk ser ut. Og fatter ikke hvem andre er til å si at noen er gjennomsnittlig minus ut fra ett random bilde de har sett her i en bildetråd. Ingen har vel noen fasit på hva som er pent eller ei.

Det er nok dessverre også sånn at selv om man kanskje er godt fornøyd så nedjusterer man det litt i denne tråden, i frykt for å bli "angrepet" av andre her. Ser for meg en god del kommentarer som "haha, nei, pen er du i hvertfall ikke" og sånt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er nok dessverre også sånn at selv om man kanskje er godt fornøyd så nedjusterer man det litt i denne tråden, i frykt for å bli "angrepet" av andre her. Ser for meg en god del kommentarer som "haha, nei, pen er du i hvertfall ikke" og sånt..

Det er sant, men viss ein er redd for slike kommentarar, burde ein kanskje la ver å leggje ut bileter av seg sjølv på nettet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet ikke hvordan jeg ser ut.

Uansett så er dette en tråd om hvor pen man er objektivt. Jeg er fullt klar over at ikke alle vil synes at jeg er pen, siden man har ulike preferanser.

For å ta to brukere som eksempel som har lagt ut bilder, så kan jeg trekke fram NozMonster og Silvermist. Håper ikke dere tar dere nær av at jeg bruker dere som eksempler, jeg synes dere begge to er innmari pene.

Silvermist er ut av de to det jeg vil si er objektivt penest. Men NozMonster er i mine øyne subjektivt penest, fordi hun faller inn under "min smak". :)

Hun er litt under gjennomsnittet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karm a

Det er nok dessverre også sånn at selv om man kanskje er godt fornøyd så nedjusterer man det litt i denne tråden, i frykt for å bli "angrepet" av andre her. Ser for meg en god del kommentarer som "haha, nei, pen er du i hvertfall ikke" og sånt..

Helt enig. Derfor blir slike tråder som denne alltid veldig useriøse. Folk er altfor personlig, og mestrer ikke å skille sak fra person, eller objektiv fra subjektiv. Dersom du og jeg f.eks var "nettvenner" her inne, og du skrev at du synes at du selv ikke var særlig pen. Da ville sikkert automatisk jeg kommet å sakt at "Du er kjempepen!". Og motsatt, dersom jeg ikke likte deg noe særlig så ville det gått motsatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant, men viss ein er redd for slike kommentarar, burde ein kanskje la ver å leggje ut bileter av seg sjølv på nettet?

Ja, forsåvidt. Men jeg tenkte ikke bare på de som poster bilder heller. Det er rett og slett så mange som skal rakke ned på folk uansett om de egentlig vet hvordan de ser ut eller ei. Heldigvis er de fleste folk greie, men de som ikke er det har en tendens til å samles i visse tråder her :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...