Gå til innhold

Hvor pen er du

296 stemmer

1. 1. Hvor pen er du

• 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Iht til bildetråden;

Kan man ikke bare poste et bilde ,med mindre man er vel fornøyd med seg selv? Det er faktisk ikke alle som er en slående skjnnhet og vel fornøyd med seg selv. Lav selvtillit....hørt om det?

Det er vel strengt tatt ikke snakk om å være en slående skjønnhet kontra ikke. Det er godt mulig dere alle bruker tråden som selvtillitsboostere, hva vet jeg. Men alle jeg har sett der er iallfall normalt pene mennesker, så jeg finner det merkelig at flere av dere er her og maser om hvor fæle dere er, når alle tilbakemeldinger dere får tyder på det motsatte. Men, det er jo bare jenter som gjør det og jenter er sin egen verste fiende, så det er vel bare enda et bevis.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en firer. Jeg forsøker å slanke meg til en sekser. Hun her er en tier:

tara-skinny-bikini.JPG

• Liker 1
Gjest Søgni
Skrevet

Det er vel strengt tatt ikke snakk om å være en slående skjønnhet kontra ikke. Det er godt mulig dere alle bruker tråden som selvtillitsboostere, hva vet jeg. Men alle jeg har sett der er iallfall normalt pene mennesker, så jeg finner det merkelig at flere av dere er her og maser om hvor fæle dere er, når alle tilbakemeldinger dere får tyder på det motsatte. Men, det er jo bare jenter som gjør det og jenter er sin egen verste fiende, så det er vel bare enda et bevis.

Jeg synes det blir helt feil å spekulere i andres motivasjon for å legge ut bilder i bildetrådene. Man finner sikkert mennesker som søker bekreftelse ved å legge ut bilder på den måten (generelt sett, og ikke et hint til noen). Men av disse igjen, så er det nok en del som ikke selv mener de er pene. Hvis man selv mener man er stygg/mindre pen, og får tilbakemeldinger om at man er pen, så kan dette fint oppfattes som løgn. Poenget er at jeg mener du uttaler deg veldig kategorisk, her.

• Liker 1
Skrevet

:kjefte: sån ser du ut nå sikkert.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ja, ja......... jeg gir nå egentilg blanke hvorvidt jeg er pen eller ei. Jeg har en mann som elsker meg for den jeg er, og to nydelige barn. Og når mannen sier til meg at det er meg og barna som gjør livet hans........så bare... :rodmer:

Pssst;

Jeg har ikke spammet tråden med å legge ut et bilde av meg selv. i flatterende vinkler..........på ganske mange sider så har jeg vel lagt ut en ca 5 bilder. 3 av de er vel usminka, det ene er et utkledningsbilde .... det nest siste jeg la ut var etter ørkenvandring med poser under øynene og solbrendte kinn........Siden jeg ikke tar meg selv så alt for høytidelig så la jeg ut et bilde av meg utkledt som heks...

Uansett,,,,,det er mulig å legge ut bilder av seg selv uten å tro at man er noe!

Endret av maya76
  • Liker 4
Skrevet

Jeg er en firer. Jeg forsøker å slanke meg til en sekser. Hun her er en tier:

tara-skinny-bikini.JPG

Seriøst? Hun der er konsentrasjonsleir-offer!

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Hun der er konsentrasjonsleir-offer!

Det synes jeg var unødvendig stygt sagt.

• Liker 6
Skrevet (endret)

..

Endret av maya76
Skrevet

Det synes jeg var unødvendig stygt sagt.

Hvorfor det? I tilfelle Tara Reid leser det? Er ikke sikker, men jeg tror ikke hun kan norsk.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor det? I tilfelle Tara Reid leser det? Er ikke sikker, men jeg tror ikke hun kan norsk.

Fordi den kroppen ikke på noen måte er sykelig tynn, og slike stygge kommentarer bare ødelegger selvbildet til jenter som ser slik ut.

At den kroppen avviker fra dine preferanser er helt i orden, men det går an å oppføre seg voksent likevel. Skjerp deg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke hun brune jenta over der er særlig pen.

• Liker 6
Skrevet

Fordi den kroppen ikke på noen måte er sykelig tynn, og slike stygge kommentarer bare ødelegger selvbildet til jenter som ser slik ut.

At den kroppen avviker fra dine preferanser er helt i orden, men det går an å oppføre seg voksent likevel. Skjerp deg.

som om du aldri har baksnakket noen eller noe.. moralqueen

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er pen. Klassisk skjønnhet. Har flere ganger blitt spurt om jeg vil være modell (særlig da jeg var litt anorektisk :-P Jeg er mer fornøyd med pupper og rompe, selvom jeg også har strekkmerker og celulitter) Nå mange år seinere får jeg fortsatt oppmerksomhet, om ikke folk akkurat snur seg på gata. Dette er når jeg har stelt meg fint med sminke, bra hår og gode klær. På en dårlig dag med fett hår og kviser, dassende i joggebukse er jeg betraktelig lenger nede på skalaen. Og problemet er at det stort sett sånn jeg føler meg, selvom jeg vet at jeg er pen. Intellekt og følelser henger ikke alltid sammen. Jeg er relativt vellykket, utdanning, mann, barn, hund og hus. Og altså pen. Men jeg har veldig lav selvfølelse, såpass at det har gjort meg så syk at jeg ikke jobber for tiden. Det er selvfølgelig mange årsaker til det, og en dag vil jeg kanskje bli mer fornøyd med meg selv. Uavhengig av utseende.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

som om du aldri har baksnakket noen eller noe.. moralqueen

Jeg holder meg for god til den typen kommentarer. Tro det eller ei. Men jeg skjønner at det er lettere å rettferdiggjøre sin egen oppførsel hvis man går ut i fra at alle er like bedritne :)

• Liker 4
Skrevet

Ødelegger selvbildet til andre jenter som også har hatt fettsuging og brystoperasjoner? De har nok et ødelagt selvbilde fra før av og burde gå i terapi.

• Liker 7
Gjest Blubberella
Skrevet

Helt gjennomsnittlig og fornøyd med det. Jeg verken gjør vondt i øynene eller tar oppmerksomheten bort fra andre damer. Jeg er bare helt normal og ei ganske likandes dame/jente :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ødelegger selvbildet til andre jenter som også har hatt fettsuging og brystoperasjoner? De har nok et ødelagt selvbilde fra før av og burde gå i terapi.

Andre jenter som har den typen kroppsbygning, var det så vanskelig å forstå? Skjønner ikke hvorfor det er nødvendig å gjøre seg vanskelig med vilje, skulle tro jeg diskuterte med ungdomsskoleelever av og til.

• Liker 1
Skrevet

Å oppføre seg voksent vil være å ta avstand fra overbrune, silikonfylte, fettsugede kjendiser, og fraråde den personen som har tenkt å slanke seg ned til dette utseendet mot å gjøre det. Det er ikke bra.

Jeg mener ikke at naturlig tynne mennesker er stygge. En naturlig, sunn kropp er en fin kropp, uansett størrelse.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Å oppføre seg voksent vil være å ta avstand fra overbrune, silikonfylte, fettsugede kjendiser, og fraråde den personen som har tenkt å slanke seg ned til dette utseendet mot å gjøre det. Det er ikke bra.

Jeg mener ikke at naturlig tynne mennesker er stygge. En naturlig, sunn kropp er en fin kropp, uansett størrelse.

Jeg er enig med deg her, men dette kom absolutt ikke frem i innlegget jeg reagerte på.

Skrevet

Jeg er enig med deg her, men dette kom absolutt ikke frem i innlegget jeg reagerte på.

Kan forstå hvorfor du reagerte, men det var altså ikke meningen å henge ut tynne mennesker. Det var bare en reaksjon på det hun som la ut bildet skrev. Ble litt overivrig i kampen mot sykelig slanking :sjenert:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...