Gå til innhold

Hvor pen er du

296 stemmer

1. 1. Hvor pen er du

• 1 - Oppsiktsvekkende stygg
      8
    • 2 - Lite pen
      32
    • 3 - Gjennomsnittlig
      101
    • 4 - Ganske pen
      83
    • 5 - Pen
      43
    • 6 - Oppsiktsvekkende pen
      29

Fremhevede innlegg

Skrevet

Denne er synes jeg er ganske riktig

Skala 1-10

edit:

Rent utseendemessig. For min del kan en femmer bli en tier med rette personlighet og stil:)

hadde vært interresant å sett en slik liste over menn.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jah!

Gjest "gjest"
Skrevet

Googlet etter en, men fant den ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare ansiktet det går på, eller kropp, høyde, muskler og hele pakka?

AnonymBruker
Skrevet

Lagde en ny tråd med bedre alternativer pluss bildene som ble postet tidligere i denne tråden.

• 1 år senere...
Skrevet

Jeg er veldig dårlig på å være objektiv egentlig. Gjennomsnittlig tror jeg.. Jeg føler meg veldig pen noen ganger, og skikkelig stygg andre ganger. Men føler at folk flest heller heller mot at jeg er mindre pen enn pen..
Ja, jeg tror vi sier en treer.

Skrevet (endret)

Jeg synes dere damer er for kritisk til eget utseende. Har sett flere i bildetråden som jeg synes er pene, som sier her at de ikke føler seg pen. Må være en jentegreie..

Synes forøvrig at jeg selv ser helt normalt ut, kan ikke si at jeg skiller meg noe særlig ut i fra andre bortsett fra at jeg er noe tynn. Er vanskelig å svare på om man er pen eller ikke, noen jenter synes jeg ser pen ut, mens andre ikke.

Endret av .-L-.
Skrevet

Jeg ser på meg selv som ganske pen egentlig.

Gjest Heartbeat
Skrevet

Normalt pen , tror jeg. For stor rumpe og lår da :fnise::fnise:

Gjest Heartbeat
Skrevet

Gir ikke mening. Om du egentlig vet du er pen og at andre syns du er pen, så vet du det. Du kan ikke både vite og ikke vite på en gang. Greit at du ikke føler at selvtilliten er på nivå med utseende og at du ikke føler deg vel med deg selv uansett hvor pen du er, men så lenge du vet at du blir oppfatta som pen så vet du at du er det. Da blir det for dumt å påstå at du er mindre pen.

Herregud! Jeg får ofte høre at jeg er pen, men er ikke sikkert jeg synes det selv bestandig.

Og dessuten, om man sier høyt at man er pen, så blir man jo plutselig selvdigger og tror man er noe...

Skrevet

Tenker nok selv at jeg er en typisk middels minus. Med alle mine vakre skavanker og forbedringspotensialer her og der ;-)

Skrevet

Kjæresten min fortalte meg at før vi ble sammen, så hadde han og vennegjengen hans snakket om meg og funnet ut at jeg er en såkalt 9'er. Jeg synes selv at jeg er ganske middels. Jeg ser jo at jeg har noen fine "enkelttrekk" (store grønne øyne og lange øyevipper, tykke mørke bryn, langt og tykt hår, veldig fyldige lepper, fin hud, slank med former osv), men jeg synes ikke at ansiktet mitt er satt sammen så bra, hvis det går an å si det?

Jeg har veldig lett for å se skjønnhet i andre mennesker da. Synes jeg ser fine jenter og gutter overalt.

Skrevet

Har fått høre fra flere hold at jeg ser ut som en lubben og yngre utgave av Line Verndal.tihi.

Skrevet

Stemte på ganske pen. Det er slik jeg ser meg selv ihvertfall... kanskje føler jeg det ikke sånn hver dag, men generelt så. Hehe.

Hvorfor? Hm...

Stram, slank kropp.

Bra rumpe

Krystallblå øyne

Mørkt hår ned til puppene

Litt sånn timeglass fasong, men ikke ekstremt.

Søtt smil

Utsrålning

Snill personlighet gjør jo også noe med utseendet ..

Og nå hørtes jeg ekstremt overfladisk ut xD Jjaa sånn kan det gå

Anonymous poster hash: 9ade1...712
Skrevet

Jeg føler meg ikke så pen. Har et vanlig, kjedelig nordisk utseende med blondt hår og blå øyne. Synes det er så kjedelig å se helt normal ut. Men f.eks i går når jeg var på konsert var det tre kjekke menn jeg snakket med som alle sa at jeg var vakker. Har aldri fått akkurat det komplimentet før. Kan være at det var et triks for å komme i buksa mi, men hjalp uansett litt på selvtilliten:-)

Skrevet

Jeg føler meg ikke så pen. Har et vanlig, kjedelig nordisk utseende med blondt hår og blå øyne. Synes det er så kjedelig å se helt normal ut. Men f.eks i går når jeg var på konsert var det tre kjekke menn jeg snakket med som alle sa at jeg var vakker. Har aldri fått akkurat det komplimentet før. Kan være at det var et triks for å komme i buksa mi, men hjalp uansett litt på selvtilliten:-)

Tror nok ikke de hadde sagt det hadde det ikke vært sannhet i det. Folk sier mye rart for å komme i buksene på folk, men som oftest holder de seg til noenlunde rimelige ting. Jeg har aldri fått høre at jeg er pen av en mann, men i buksen min har de nå forsøkt å komme seg lell.

Skrevet

Da tenker jeg vi sier 3 :)

Da tenker jeg vi sier du er et rasshøl :)

Anonymous poster hash: fe411...aa9

Skrevet

Da tenker jeg vi sier 3 :)

Et mer nedlatende svar tror jeg ikke jeg har lest her inne. Og for å virkelig gni det inn, la oss sette på en smiley til slutt. :)

• Liker 1
Skrevet

hva som er "pent" og hva som ikke er det? Hva gjør det pent og hvem bestemmer det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...