Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Bare to uker til, det går jo kjempefort! :hoppe:

Og du skal glede deg, ikke grue deg, da :)

Bon Jovi var jeg aldri betatt av, men jeg synes han er kjekk nå, da :). Klarer liksom ikke komme på noen jeg hadde dilla på som ung, så da var det vel ikke noe som stakk så dypt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er akkurat det det gjør! :bond::ler:

Jeg gleder meg mer enn jeg gruer meg nå for tida, nå er jeg så lei av å være hjemme. Ikke har jeg energi til noe, ikke er det mye å finne på, ikke orker jeg gå ut.. :sjenert:

Blir godt å komme seg bort, komme seg unna, være litt alene og kunne finne på ting jeg vil finne på :)

Og jeg skal shoppe! :ler: Skrevet handleliste over Lumene produkter jeg skal kjøpe :fnise:

Også skal jeg jo selvsagt rocke, siden det blir festival og konsert :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag sier jeg bare! :ler:

Så langt har jeg fått blåmerker og skrubbsår på knea, og mørkerød strek av noe slag på puppen..

Og kjære har vondt i munnen, blodet renner - begynner å avta gudskjelov..

Det starta med at jeg og mamma dro på trening kl.10. Jeg sto på tredemølla, og hadde god fart. Så hørte jeg at mamma ropte på meg, hun sto på en maskin et par meter unna, stefaren min var visst på nyhetene for det var noe om fabrikken han jobber på.

Men jeg hørte jo ikke ordentlig hva hun sa, og jeg så bort på henne..

Det endte med at jeg plutselig gikk rett på knea! Holdt meg jo fast, så prøvde å komme meg opp på bena, skjønte fort at det gikk dårlig så jeg ga opp sklei på alle fire og havna på ræva på gulvet... :skratte:

Mamma vart jo livredd, kom løpendes bort.. Var jo hennes feil :ler:

Etter trening dro vi på kjøpesenteret for å kjøpe oss noe mat, etterpå gikk vi innom en butikk hvor hun klarte å rive ned en kjole.. "River ned alt idag du, klær og folk!" sa jeg :ler:

Mens vi spiste fikk jeg melding av kjære, han skulle visst til tannlegen. Stakkarn har hatt vondt i en tann et par dager, og har visst skikkelig tannlegeskrekk..

Den vonda tanna var visst ikke vettug, så den måtte han trekke.

Og tannlegen sa han ikke hadde sett en så ung person med så mye tannstein! Og han sa at hvis han ikke ordner tenna sine nå, kan det hende han ikke har tenner når han er 50.. Ålreit.

"Må du bruke tanntråd!" sa jeg, er vel det som hjelper mot tannstein ;)

Så stakkaren må proppe i seg piller ei stund, og slite med å få i seg mat.. :troest:

God hælj alle som er innom! :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ikke mye å melde fra denne kanten akkurat..

Dudesons sin gris, Britney, er død, 8 år gammel!

Matt Tuck fra Bullet For My Valentine er blitt smådiger, og er visst ikke like kjekk lenger.. Sukk.

Sånn ellers, dagene går og de er småkjedelige..

Nå kan jeg telle ned dagene til ferietur på fingrene!

På torsdag skal jeg klippe meg, herregud å jeg ser ut på huet..!

Lørdag er vi bedt til kaffe og kaker i bryllup, og nei jeg har ikke lyst.

Søndag ser jeg frem til, for da skal jeg være hos mamma :) Og mommo & bestemor, og sikkert bestefar, kommer på middag! :hjerte:

Så da skal jeg ordne moussaka og salat, tror jeg :)

Og jeg har tenkt til å spørre dem ut, og drive slektsforskning :ler:

Da jeg prata med bestemor her om dagen sa hun, "du har nok fått en del av finnblodet i deg du!"

For langt bak i slekta et sted skal det visst være finner, men jeg er redd for at det er samer isteden..

Så får jeg fler navn, tipp-tipp oldeforeldre og slik, og finner ut mer på bestefar sin side, så kan det hende jeg finner det ut etter hvert! :)

På mandag tror jeg det blir scrappekveld i barnehagen jeg har jobbet i, det kan bli koselig. Tirsdag skal jeg på Egon med 3 jenter har jobba med, det blir hvert fall koselig! :hjerte:

Så kommer onsdag den 27 og da er det jammen på tide å pakke, skrive ut alt av papirer osv..

Jeg fikk en liten smule panikk her om dagen, for ikke hadde jeg lasta ned alle papirene om hoteller og fly, og ikke visste jeg når flyet mitt går.. Vet bare at jeg er på Gardermoen igjen den 12.07 rundt kl.12.. :sjenert:

Når jeg skal dra til flyplassen vet jeg ikke, er litt dumt om jeg må ta TimEkspressen, for enten kommer jeg akkurat 2t før omtrent, ellers må jeg vente en evighet..

Flyet går 18.10, når bør jeg være der??

Tja. Det var vel det, alt greit egentlig, men alt kunne vært bedre og.

Men, det kommer seg ;)

Og, jeg så på "Brudene fra Beverly Hills" idag, jeg liker hun Renée Strauss! Hun er så søt og morsom!

I dagens episoden kom det inn en så lang, tynn og vakker dame.

Hun var fitnesstrener og fitness/bikinimodell, og jeg må si jeg ble overraska da hun sa at for bare et par år siden hadde hun veid over 80kg. Jeg vet jo at jeg kan bli tynn og flott om jeg jobber for det, men hun ga virkelig litt motivasjon altså! ;)

Jeg hadde likt å hatt noe som virkelig ga meg motivasjon...

Et veddemål f.eks, går jeg ned 15kg innen da og da så spanderer mamma og noen langweekend i Helsinki f.eks :fnise:

Må jo på shoppetur da! ;)

Dett var dett. God natt! :)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen starter jobben med å bli en smule freshere og penere til ferietur! :fnise:

Idag fikk jeg endelig litt penger, etter å ha vært fattig i 3 uker!

Så idag tok jeg meg en tur ut og på Vita fikk jeg kjøpt hårfarge, tørrshampoo, L'Oréal Nutrilift body lotion (den funker faktisk! Låra mine er ikke bulkete/ruglete bak lenger). Også kjøpte jeg Methodraine Detox Express :fnise: En ukes rensekur altså, som skal få ut stoffer og slagg eller hva det sto, kanskje det hjelper på energien og huden og sånn :) Vondt av det har man nok ikke uansett!

Så tok jeg meg turen innom apoteket, jeg er så lei den huden min altså! :sukk: Den er så rødflekkete, ikke sånn kjempe synlig, lett rosa kanskje.. Men man ser det jo uansett. Og nå i det siste har det vært noen kviser og, og de er så røde og blir aldri borte samme hva man gjør, så er det en rød flekk der.. Jeg vil da ikke ha kviser og masse flekker i en alder av 22 :sukk:

Så idag kjøpte jeg en ny rens og en nattkrem som skal pleie kviser og gjøre så man ikke får det.

Jeg vet at en del Lumene produkter kan virke, for da jeg kjøpte det en sommer jeg var i Helsinki, ble huden min bedre på noen få dager!

Så jeg skal så absolutt handle det nå og, kommer nok til å handle en del så jeg har :fnise:

Sånn utenom disse tinga som kan hjelpe del, skal jeg i morgen endelig få klippa håret! Den luggen er vel ingen lugg lenger, og tuppene må bort kjenner jeg.

I tillegg må en jo få barbert og skrubba bena, få tatt fotbad og ordna føttene og neglene og pynte med litt neglelakk, og jeg må ordne neglene på henda.

Det er jo ikke mye som skal til før man både føler seg bedre og ser bedre ut, så får håpe dette hjelper en del :)

For jeg føler meg ikke bra om dagen! :ler:

8 dager til jeg reiser! :bond:

Håper noen kan hjelpe meg med spm. i forrige post! :)

Ha en fin dag alle sammen! :):klem:

tumblr_l5cgi7CE221qbs6vmo1_500_large.jpg?t=1340199385

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Flyet ditt går 18.10, og nå er det ikke streik eller anna tull, så det går fint om du er på Gardermoen til ca halv fem. Da rekker du fint å sjekke inn, og kjede deg litt til og med ;)

Du må ikke klippe deg for mye nå, da. Jeg synes du er så fin med det lange håret :)

Også skjønner jeg godt at du ikke har lyst til å være kaffegjest i bryllup, altså. Men det kan jo hende det blir koselig :)

God tur på ferie, sånn i tilfelle jeg ikke rekker innom boka di før du drar! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå syntes jeg det hørtes ut som liten tid, men det er vel ikke sikkert man trenger mer. Mest sannsynlig må jeg ta bussen, så da kan jeg ta TIMEkspressen som går 14.30, da er jeg på Gardermoen 16.10, det må vel gå bra det ve? :)

Jeg vet liksom ikke hvordan trafikken er på sommeren, da jeg reiste i september var det hvert fall ingen fare, herlighet å jeg kjeda meg da :ler:

Men, jeg har lest det kan bli flygelederstreik i juni/juli skiftet..

Da kan de for guds skyld vente til den 29 :ler:

Jeg skal ikke klippe meg for mye, det har jeg gjort nok før ;)

Endelig har jeg fått langt hår, det har jeg venta på lenge! :ler:

Så blir bare tuppene og fikse den luggen min, for nå er det så lang.

Litt usikker på om jeg vil ha lugg men, får se imårra.

Og ingen fare om å ikke bli hørt, hun som skal klippe meg er venninne av mamma så det er omtrent bare hun som har klippe meg i løpe av mine 22 år :)

Det blir sikkert greit, men det som er er at først og fremst liker jeg ikke slike ting.. Og det kommer over 100 folk og jeg kjenner absolutt ingen, jeg kjenner ikke engang brudeparet!

Brudgommen er en kjære jobber med, men jeg har da nesten ikke sett han eller vet hvem han er, og bruden har gått forbi oss på gata engang og kjære hilste på henne..

I tillegg pleier kjære å bry seg pent lite om meg i slike sosiale sammenkomster, greier. Men, jeg nekter å bli ignorert denne gangen! ;)

Så jess da, I'm so excited :ler:

Det er på skumsjøen, så blir det ille ringer jeg til mamma ;)

Jeg gikk fra mamma og dit, og tilbake igjen, for en stund siden, 13.72km!

Endte med at jeg ikke klarte å gå ordentlig på et par dager fordi knea mine ikke tåler noe.. tydeligvis :fnise:

Det er da 8 dager til! Hvor travel er du :fnise:

Tusen takk! :klem:

Hun jeg kjenner fra England skrev på facebook istad, "Vain yksi viikko lomaan asti suomessa, Maisie ja Ida!!!! Oletteko innoissanne vielä?!"

Så god som jeg er i finsk, måtte jeg jo bruke google translate.

Men hun skrev at det er en uke til vi drar, eller, hun og venninna hennes drar dagen før meg, og det siste er om vi er spente.

Min vanlige innvendig reaksjon er jo :bond::ler:

Men jada, "Kyllä kyllä kyllä! Erittäin innoissaan! :D woho!"

Så klart er jeg spent ;)

Alle spør hva i alle dager jeg skal finne på i to uker, jeg har mange planer jeg! Mot Russegrensa skal jeg og, gudskjelov ikke kjempenærme da.

Men må man finne på noe hele tida a tenker jeg. Gidder jeg ikke gjøre noe, er det da bare å kjøpe litt drikke, is eller bær på torget og sette seg i en park og glo på folk :)

Jeg skal rocke løs på festival, og rocke løs på konsert i et slott fra 1400-tallet, jeg skal opp i toppen på Olympiatårnet og nyte utsikten over Helsinki, besøke øya Suomenlinna, dra til friluftsmuseet Seurasaari, kanskje dra til dyreparken, jeg skal shoppe masse, utforske nye butikker og kaféer, utforske nye områder i Helsinki, se på arkitekturen/bygninger, slappe av i parkene, kanskje ligge som et slakt på Hietaniemi stranda, bli full på Bäkkäri, reise til en ny by - Savonlinna, og utforske Savonlinna.

Mahtava kesäloma! :ler::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en flott dag idag :)

Helt til nå egentlig.. :sukk:

Etter å ha spist frokost og ordna oss, tok kjære og jeg å sykla til Elkjøp. Idag ble det nytt kamera på meg! :happy:

Så nå er jeg fornøyd eier av Panasonic Lumix TZ30, vanlig digitaltkamera :) Men, jeg ville ikke ta meg råd til nå, jeg har fått en del feriepenger og kommer til å få rundt 10.000 i skattepenger, men jeg må betale hotell i Helsinki når jeg kommer dit.

Så, jeg fikk betalingsutsettelse i 3mnd, men for å få det og siden jeg er student, så måtte jeg ha studentbeviset mitt, noe jeg ikke hadde med meg :klaske:

Så alt ble lagt til side, og vi dro på ica en tur for så å sykle hjem.

Men vi dro opp igjen til Elkjøp med engang, siden søskenbarnet til kjære kjørte oss. Så kamera ble det jo :happy:

I kveld har det vært nattåpent her i byen! :)

Så vi måtte jo så klart ta oss en tur, selv om det er boder full av tull og så folksomt at man pokker ikke kommer frem.. :fnise:

Kjære, jeg, kjæres søskenbarn og en kompis av kjære rusla opp og ned gågata og på kjøpesenteret.

Det ble litt sjokolade fra byens sjokoladefabrikk/butikk, to sånne store lakriser fra en bod, og jeg kjøpte endelig denne flotte toppen! Jeg tror jeg nesten aldri har følt meg så bra i et prøverom, som da jeg prøvde på meg den! Hadde på meg svart, trang bukse og håret er jo nyklipt og nyfarget, så jeg så så lekker ut! :ler:

I tillegg var det 2 for 1 på sko på Euro Sko, jeg fant endelig noen helt svarte sko som skal være gode å gå mye i! Så får vi se om noen dager da, hvordan de er, men de kjennes kjempegode ut. Og jeg kjenner hun som hjalp meg, så tror jo på henne. Og siden jeg ikke fant enda et par, fikk kjære et par fine sko :)

Etter å ha vandra rundt i evigheter, gikk vi til slutt hjem igjen.

Jeg trodde jo da at kjære og jeg endelig skulle være alene, og vi kunne slappe av og kose oss litt med sjokolade og tv..

Men de to andre ble visst med hjem, kjæres søskenbarn er greit, men jeg liker ikke kompisen til kjære.. Og han liker ikke meg tror jeg!

Han la dataen min på bordet istad så han kunne få plass i sofaen, så sa han "sånn pc har jeg også hatt. dritdårlig" Ærlig talt, tenkte jeg..

"Da var du bare uheldig i så fall, for jeg har hatt denna i over 2 år og ingen problemer!" Sa jeg, "har vifte under, er pro vettu" :fnise:

Men, så satt de nå her da, så jeg fikk ikke plass i sofaen..

Etter hvert skulle de gå, så da trodde jeg jo at endelig skulle vi få være alene..

Neida, for da fant kjære frem ølen sin og sa at han skulle bli med søskenbarnet sitt, for han (søskenbarnet) ville visst ikke være her..

Det var litt kjedelig altså...

Nå går jeg å legger meg, og høre på litt musikk :)

Og, nå er det jo lørdag, så da gjenstår det bare å si;

Hyvää Juhannusta kaikille!

:ler: Høres jo så mye morsommere ut på finsk, JUHANNUS!

Ser for meg en sint finne med vihta i ene hånda og spriten i den andre, og er på vei inn i sauna'n, for der er det mange finner som kommer til å sitte imårra/idag! :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så mye fint du fikk kjøpt deg i går, da! Heldig du, jeg kjøpte bare en tunika og litt kjedelige greier til det nye badet mitt :ler:

God hælj, snuppa :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vart ikke så mye da, men en del smarte og kjekke ting vart det jo :jepp:

Gadd ikke prøve å finne noe egentlig, bare sko, skal jo på ferie snart så sparer penga til da :)

Er ikke dumt med ting til badet da, smarte ting som kommer godt med ;)

God hælj! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk veldig bra igår, og jeg hadde det moro sammen med kjære og en han jobber med :) Men, hadde det ikke vært for dem, hadde det vært verre, og, jeg glad for at vi bare var bedt til kaffe og kaker! Vi var trøtte og kjedelige alle 3 egentlig :fnise:

Kvelden starta veldig dårlig da jeg klarte å ødelegge strømpebuksa mi, og måtte løpe avgårde til kiwi hvor de selvsagt ikke hadde noe, så jeg måtte løpe til rema, og så hjem..

Når sånt skjer, og jeg blir stressa, så renner svetten på ryggen og fjeset.. Fader så irritert jeg ble! :ler: Dårlig tid, ikke fikk jeg omtrent sminka fjeset siden jeg var helt vrak.. :ler:

Men, det gikk over da jeg fikk satt meg i bilen og vi var på vei til festen.

Vi var bedt dit til 20.30, men ting tok sin tid så vi sto bare glodde, var litt ute og bare sulla til rundt 22-22.30..

Da satte vi oss, fikk tak i noe drikke og etter hvert begynte et band å spille :)

Og så vart det jammen litt kaker etter hvert :)

Et par drinker ble det og, men kl.1 stengte baren og da var bandet ferdig og, og de tok jammen med seg høytalerne og musikken.. Så da vart det ikke så moro lenger :ler:

Så 1.30 dro vi hjem, og like greit det, alle dro da lell og jeg var trøtt.

Vart da litt fin med kjole, høye hæler og ny fin clutch ;)

Men den kjolen min var litt for lav og løs i utringninga, så det er jammen bra jeg har fått langt hår, for ene delen av kjolen ble festa i bh'en med hårspenne og håret hang fint nedover, ellers hadde folk fått sett både bh og litt for mye pupp :ler:

Natten ble tilbrakt hjemme hos mamma, og idag kom både mommo og bestemor på middag :) Vi koste oss med moussaka, rundstykker og salat.

Deretter ble det semulepudding, kjeks, og litt kaker som bestemødrene mine hadde tatt med.

Nå er vi hjemme igjen, og straks blir det små baguetter med noe pålegg på, og en tekopp.

Deretter blir det nok enda mer avslapping og litt sjokolade :happy:

Har kjøpt inn stratos som vi skulle kose oss med i hælja, men den er urørt, og jeg kjøpte sjokolade på nattåpent, og jeg fikk mer av bestemor idag.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var bedt dit til 20.30, men ting tok sin tid så vi sto bare glodde, var litt ute og bare sulla til rundt 22-22.30

Nettopp derfor jeg aldri har likt kaffegjester i bryllup... Synes man enten kan ha folk som ordentlige gjester, eller kutte dem helt. ;)

Nå drar du snart!! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si jeg er litt enig der altså :)

Og vi kjente jo nesten ingen, hvert fall ikke jeg, det var 2 til der som kjære og han vi var med jobber med, + at de jobber med brudgommen. Og that's it..

Jeg skal ikke ha kaffegjester om jeg skal gifte meg.. :ler:

Jaa :bond::hoppendeglad: Kommer til å gå fort til torsdagen, for i efta skal jeg bort, og imorgen kveld skal jeg på middag med 3 jenter, så er det plutselig onsdag og da skal jeg pakke og ordne ting, og nyte kvelden med kjære :)

Og så er det torsdag gitt!

Jeg gleder meg, og det blir moro :) Men jeg gruer meg litt og da..

Og herlighet så mye rart jeg driver med, jeg skal jo på konsert i en annen by og, og det tar jo evigheter å komme seg dit.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg synes du er tøff som reiser på to ukers utenlandsferie alene! Men du kommer helt sikkert til å få det kjempefint :nigo:

Helt enig om det med kaffegjester, og særlig når en må vente nesten to timer etter at en er invitert. Da hadde jeg blitt skikkelig snurt og grinete, rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på Egon med 3 herlige jenter jeg tidligere har jobbet med! :hjerte: Det var så koselig å treffe de igjen, og skravle og sladre som bare det, og få høre om alt dramaet på gamlejobben :fnise:

3 av oss kjøpte kylling blt, som er kyllingfilet, tomat, salat og bacon i et godt brød, med pommes frites og dressing til. Siste frøkna kom for sent og hadde spist i bursdag :ler:

Og så ble det oreo kake :sikle:

Ph: Tusen takk skal du ha :takke: Jeg som kunne begynne å gråte og nesten spy når jeg måtte ta ringruta fra mamma og til byen som 16 åring.. Og ikke turte jeg gå på butikken alene som 14 åring..

Jeg er fortsatt litt sånn altså, sliter fortsatt med angst og depresjoner.

Men har kommet meg veeeldig! Klarer alt slikt uten problemer, men har jeg en litt dårlig dag kan det være gørt, men da er det pga folk - om det er mye folk.

Jeg kommer frem sent så første dagen får jeg liksom ikke gjort stort, men, det kommer til å bli litt tøft og "hva er det jeg har gjort" liksom :fnise: Men etter noen dager har jeg fått kommet meg og det føles vel nesten som om jeg har vært der i evigheter, så da går det bra :)

Og jeg har mange planer, så dagene skal bli bra brukt :)

Så det blir nok bra! :jepp:

Sant det ang.kaffegjester, vi visste liksom ikke hvor vi skulle gjøre av oss heller, det var folk overalt. Vi sto litt inne, så gikk vi ut og T røyka og vi sto der en stund.. Etter hvert fant vi ut at vi kunne sitte inne der kafeen er (var på skumsjøen det her)

Så da satt vi der en stund og nippe til litt drinker og cola, før bandet til slutt bynte og kakene kom.

Men vi 3 hadde det hvert fall moro sammen, skravla og tulla, og da bandet spilte satt vi jo å høre på dem.

Så det var sånn både og vil jeg si, var jo bra så klart men ja. :)

Vi var jo så trøtte og ble ikke bedre utover kvelden, og da baren stengte 1 og musikken ble borte så var det bare "Okei, nå ber vi mamma hente oss" :ler:

I tillegg var det latterlig mye knott der! Låret mitt ser ikke ut, fikk masse bitt og jeg har jo klødd meg ihjel :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Purple Haze

Drama på gamlejobben?! Nå ble jeg veldig nysgjerrig :sjenert:

Du burde virkelig være stolt av deg selv, som reiser på utenlandstur alene, etter å ha vært så redd for å gjøre ting på egenhånd før! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydeligvis det ene og det andre der :ler:

Ei som er sykmeldt, som så skulle jobbe 1 dag i uka men ringer alltid og er syk, men så er hun med på scrappekveld og er på konserter og skal på cruise snart osv. Alt sånt er visst gæli for resten i bhg.

Men du vet, på huset der går det drit om noen personer rundt omkring på hele huset og aldri direkte til den det gjelder, det er noe av det idiotiske på den plassen..

Og en som har jobba der i rundt et år nå vee, han var ferdig utdanna førskolelærer i fjor og er visst så svær pga det.. Han vet alt fordi han har gått på høgskole, og M som alltid har vært på stjerneklubben (er vel det den største heter) skulle fortsette å ha den, med ei anna ei, ingen av de er førskolelærere så det var visst så gæli for han da! Det måtte være førskolelærer på klubbene, ellers skulle planene bli godkjent av en.

Herregud, du blir ikke populær av å være en unggutt med kun utdannelse og lite erfaring og etter hvert bli så gørr..

Men G da veitu, har prata att'n et par ganger, han hadde visst baksnakka om noen fordi de var så mye syke og da hadde G tatt det opp på et møte og da var det sånn "neei. det var ikke helt det han hadde sagt da", "Jo, det var akkurat det du sa" hadde G sagt :ler:

Åh det er visst mye slikt tull der.. Og de ansetter jo folk bare 1 år av gangen og ingenting er sikkert, så nå har de jo enda engang fått ansatt en ny førskolelærer nede fordi hu som var ikke visste om hu hadde jobb, så hu har jo fått noe anna.

Og de skal dele folk opp i halvt på en avdeling og halvt på en annen en osv..

Det her holder du inne her altså, jeg skal ikke ha noe av at jeg går rundt og sladrer om det her, og det får alle greie på! ;):fnise:

Takk takk :) Og jeg er det :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:ler:

Takk for sladderen, jeg holder kjeft ;)

Gooooooood tur til Finland, snuppa! Håper det blir helt suverent :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, jeg kommer nok med mer senere,, det er bra! :ler:

Tusen tusen takk! Får håpe det :):klem:

Det som er kjedelig,er at kjære faktisk har veldig lyst til å være med.. Men ikke har han råd, og han må jobbe.. Jeg kunne ordna flybillett jeg så han kunne vært i Helsinki noen dager,men han må jobbe så da..

Og han hadde visst vondt for å sende meg avgårde,og han grudde seg fordi han trodde jeg grua meg så. Han er redd for at jeg skal bli ensom stakkar :ler:

Det kan hende vi skal dit på nyttårsaften, ellers tar vi oss en tur sammen etter hvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...