Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hej allihoppa! Moikka kaikille! :vinke:

Idag fikk den fattige studenten.. Litt over 18.000 og nå er det vel bare 6000 igjen :sjenert:

Nesten 5000 på kredittkortgjeld, mamma fikk 2000 siden hun har betalt tlf regning og semesteravgift, 600 til ei i klassa for skolebøker, 500 til treningssenteret, 2341 for kameraet jeg kjøpte tidligere i sommer (tok sånn 3mnd betalingsutsettelse hos elkjøp), litt over 200 på Ensiferum t-skjorte og dvd, omtrent 400 for The 69 Eyes pledge ting (får signert plate og div når den kommer ut :happy: )..

Sånn ellers idag har det blitt ansiktskrem, t-skjorte, såpe.. Og litt godis og yoghurt.

Såe, penga flyr ;) Og idag gikk jeg innom en frisørsalong, ei som jobber der er venninne av mamma, hun hadde fått en avlysning, så jeg fikk time allerede kl.10 imårra! Da forsvinner litt penger der og, for jeg skal virkelig få farga håret mitt!

Har ikke farga det siden før jeg dro til Finland, så har fin blond ettervekst, så lysebrunt, så går det over i mørkebrunt. Og det er vel 3 forskjellig brunnyanser oppi her :ler:

Vet helt hva jeg skal gjøre, har mest lyst til å ordne etterveksten og få lysebrune og blonde striper, eller no. Får sjå å frisøren sier :)

Igår var jeg flink og trena! Gikk litt over 30min på tredemølle, og så var jeg med på styrkesirkeltime. PHU! Slitsomt! :ler:

Jeg var på zumba med ei venninne idag, og merka det godt i låra idag for å si det slik ;)

Var så moro å være med på zumba igjen, har ikke vært med på lenge!

Og vel, som noen sikkert har sett var jeg ikke en fornøyd pike da jeg var på kjøpesenteret før idag :ler:

Ensiferum sin plate kom jo ut idag, og de har den på Platekompaniet nettsida, så håpa jo på at den ræva butikken her i byen skulle få den inn..

Jada.. Jeg gikk og spurte en kar, etter å ha glodd på skjermen en stund spurte han "Hvordan staver du det?" "EN SI FE RUM!" sa jeg, så glodde han leenge igjen, "jeg skal spørre jeg.." "nei vi har ikke fått den inn." "Okei, når får dere den inn da?" "neei, vi har ikke bestilt den vi så den får vi ikke inn"

Er det mulig?! Jeg liker ikke platekompaniet her i byen, ikke kan folka der noe, og ikke har de en dritt der! :ler:

Han sa han kunne bestille over nettsida da, men da må jeg ned dit å hente den så jeg bare "NEI! Da gjør jeg det sjøl!" og gikk :ler:

Så nå skal jeg bestille den over nett :)

Sånn ellers, hadde treningsbagen min hos kjære mens jeg var på kjøpesenteret, så fikk jammen møtt han idag og :)

Og nå sitter jeg her og koser meg med litt sjokolade, blir vel bare glo'n på dataen resten av kvelden. Har gjort noe i hele dag så er sliten :ler:

OG! Jeg prøvde på meg skinnjakke på Kappahl idag, og jeg vart småsexy!

Jeg har så lyst på skinnjakke, sånn biker type, men har vært usikker på om jeg kler det, men jammen ble jeg lekker! Den var sånn kort da, det skal jeg ikke ha, lukker jeg den igjen så stikker jo bolledeigen av en mage jeg har ut nedafor jo, meget pent :hoho:

Men, da vet jeg at jeg skal finne en og kjøpe meg en skinnjakke :)

God helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, du og! :):klem:

Idag har jeg vært hos frisøren, i 5t!! Jeg kjenner hu frisøren, så da går det bra.

Så nå har jeg fått farga etterveksten, fått en haug med lyse striper, ordna luggen og klippa tuppa.

Også fikk jeg forma og farga bryna mine,LITT mørkere enn jeg er vandt med,så ser jo så annerledes ut :ler:

Men, vart bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :)

Lugg har jeg jo hatt i 1år vee nå da, den ble nok litt kortere og annerledes nå. Jeg liker ikke kort, eller rett over lugg så godt, liker at den er litt lang og jeg får hatt den litt til siden.

Takk, god helg til deg og! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Orker ikke gi mye lyd fra meg nå, men, snart hælj jo!

Skole fra 13.15-16 imårra, kjedelig siden man pendler, så er jo hjemme igjen sent, men kan sove en stund om mårran!

Og, torsdag er det pedagogikk 9.15-13.45, så er det hælj! :happy:

På torsdag blir det også trening, på mandag klarte jeg jammen å jogge litt på tredemølla! :hoppe:

Var ingen der omtrent så da turte jeg endelig, og fant jo ut at jeg klarte det fint en stund jo :ler:

Så da skal jeg jammen jogge på torsdag og :)

Også har jeg tenkt til å spise på peppes pizza med kjære en dag, så kanskje jeg skal spørre om vi kan det på torsdag, for da kan jeg jo trene og være i byen til han er ferdig på jobb a 18.00 :)

Sånn ellers; Fikk Ensiferum plata i posten idag! :hjerte:

Har ligget i sofaen med dataen på fanget og sett på "From symbols to passion - Making of Unsung Heroes" nå, så moro å se dem spille inn sanger og slikt!

Så mange instrumenter de bruker, og mange rare, som moog, kantele og nyckelharpa.. :ler:

Artig å se det før jeg hørte gjennom plata, tenker så mye mer over alt på sangene nå.

Åh! Deilig musikk! :hjerte:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Er dere sammen igjen, etter som du skriver kjære?

Uansett, god hælj! Kanskje vi sees på Zumba i morra, hvis jeg får halt ræva mi ned dit ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Neida, vi er ikke det.. Jeg bare har ikke noe bedre å kalle han :ler:

Bare J fremover kanskje, men det er jo så kjedelig a gitt.. ;)

Ja, hadde vært moro om du ble med :jepp:

Var på trening idag, og jeg har ikke pleid å jogga for jeg har ikke syntes jeg har klart å jogge + at en blir jo så latterlig fort sliten a..

Men idag jogga jeg 1km uten pause og uten å redusere farta! :hoppe:

Jeg må jo pushe meg, hvordan skal jeg ellers komme noen vei?

Etter å ha gått på tredemølla en stund, ble vel 4km bare, så ble det litt styrke og!

Var så sliten da jeg var ferdig! Deilig! :happy:

I 19.00 tiden dro jeg til kjære, og vi dro på Peppes Pizza i sammen :) Jeg hadde kupong, stor pizza til liten pris, så da spurte jeg jo selvsagt om han ville spise med meg :sjenert:

Det var koselig, koste oss med god mat og skravla som bare det! Så mye rart vi kan prate om, og så mange folk vi prata om, og om mye musikk. Bare synd vi ikke har fått prata om ting jeg helst ville prata om :rolleyes: Men jeg tar ikke akkurat det på peppes :ler:

Ble med han en liten tur hjem, til jeg ble henta, han spilte av meg no musikk for meg, og jeg fikk han til å sette på Korpiklaani - Rauta og litt av Ensiferum :fnise: Må jo høre på Ensiferum!

Snart konsert og! :hoppendeglad:

Ai ai, får vel ta kvelden snart vee :) Fri imårra! :hoppendeglad:

Blir godt å være alene hjemme, skal jeg slappe av, gjøre hva jeg vil.. Er det fint vær kommer jeg nok til å tusle rundt i hagen og ta bilder :)

Og utpå eftan skal jeg til scrappebutikken i byen og se om jeg får kjøpt meg noen stempler, litt papir og diverse :)

Så blir det zumba! :trene:

God hælj PH :klem:

Får så lyst til å danse når jeg hører den her :ler: Er ikke superbra liksom, men er så morsom! De har en engelsk versjon og, men kjedelig a gitt ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg ville ha fått litt abstinenser jeg,med tanke på å være så nær med kjære, men alikevel så fjern etter så mange år.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Enig med Spatula. Jeg hadde ikke fikset det med min kjære, i hvert fall.

Kanskje vi sees på Zumba i kveld, jeg er påmeldt, men usikker på om ryggen min liker akkurat sånn trim nå for tiden.

Kos deg og nyt fridagen din :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok skjønne dere to, men so far går det egentlig bra. Overraskende, men flere ting har bare... Forandra seg så.

Det er så klart litt sårt da jeg til tider helst vil bare ta tak i han og kysse han og kose, men ja..

Det er nok det at alt skjedde så fort og en smule brått, og det klarer jeg ikke helt, vil heller ha en smooth overgang eller hva jeg skal si.

Jeg klarer ikke å gå fra et vanlig forhold, til plutselig ingenting! Det går rett å slett ikke for min del.

Så jeg synes det er greit at vi snakker, og møtes nå og da. Vi var jo tross alt sammen i nesten 6 år, og siden bruddet gikk som det gikk, og ikke noe krangling eller uvennskap, så må det jo gå ann å være venner, og en sjelden gang finne på noe. Om han ikke vil så sier han sikkert fra, regner med han ikke takker ja til å bli med ut da.

Jeg er overraskende rolig når det gjelder det her,og alt. Så får det bare være slik det er nå,gå sånn, også får jeg se hvordan det går.

Jeg ville jo ikke ut av forholdet, men jeg skjønner han og at det ikke gikk nå, det har ikke vært et bra år for meg heller og mye har skjedd.

Men jeg vil jo fortsatt ha han, derfor har jeg nok ikke noe imot å være med han, ikke nå hvert fall.

Så ja.. so far so good? Haha

Oh well. Fri! Og det er deeeilig. Godt å være alene hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere snakket om fremtiden, eller om det er over for godt eller om hvor lang pausen skal være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har, dessverre, ikke fått pratet om slikt. Jeg vil jo selvsagt få snakket ut om forholdet vårt, men skal det bli gjort må nok jeg da ta initiativet. Og det har ikke vært lett da vi ses sjeldent, jeg ikke vil ta det over nett akkurat, og jeg har ikke villet gjort det da vi har funnet på noe nå i det siste - da jeg ikke vil ødelegge den gode stemningen.

Men, jeg vet at (han har sagt dette altså) han er fornøyd med det vi har akkurat nå, og synes det fungerer best for oss begge.

Og han vil ikke gi meg noen forhåpninger.

Så vel, på en side tror jeg til tider det ikke blir til at vi blir sammen igjen, men samtidig føler jeg at det en eller annen gang kan skje. Men at vi begge trenger tid, og vi må prøve å få forholdet vårt litt bedre, at kommunikasjonen og alt slikt blir bedre. For ting må ordnes om vi skal bli sammen igjen.

Men om vi klarer det, og ting blir bedre mellom oss, hvem vet hva som kan skje.

Alt går liksom bra for min del akkurat, litt både og selvsagt, men generelt greit. Men jeg må bare.

Og jeg skjønner han, og situasjonen. Så no hard feelings.

Vet liksom ikke alltid hva jeg vil heller. Men alt er så.. ieofnqioIJMFOQJQ i livet mitt akkurat nå, og jeg klarer aldri helt kjenne på følelsene mine eller tankene, så jeg lar vel mest dagene bare flyte og tar de som de kommer, og prøver å ordne alt mulig underveis.

Han har i hvert fall ikke all verden imot meg.. Ikke at jeg egentlig vil si det her... :fnise:

Men jeg fikk han jammen til sengs idag :sjenert:

Sendte en liten mld etter trening, og han spurte om det var uforpliktende sex og "hvorfor ikke ;)" ,og det var det jo.

Hihi!

Såe, fredagen ble ikke så ille gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan nok gå begge veier ja, og det kan være kjett.. Men akkurat nå vet jeg liksom ikke helt hva jeg skal gjøre, eller hvordan ting blir gå'n. Men det går fint for min del, og det var liksom bare det.

Vet jo litt hvordan det ligger ann, så jeg forventer jo ikke noe spesielt. Det sa han og, at jeg ikke kan pga detta.

Men jeg tenkte at, "oh what the hell.." og spurte han, og slik gikk det :sjenert::fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jeg fikk bare en tanke om dere, og ikke ta det ille opp, men jeg spør fordi jeg bryr meg om deg. Hvis dere blir sammen igjen, kom du til å klare å stole på at han ikke plutselig kutter ut igjen? Tror jeg ville følt meg utrygg i en sånn situasjon.

(Ingen som vet dette, men kjære og jeg brøt kontakten sommeren for tre år siden. Etter en uke kom han krypende, og jeg tok han tilbake, men det tok veldig lang tid før tilliten min var på plass igjen). Så det kan gå bra, men det koster. Pass på hjertet ditt, er vel moralen her ;)

God helg :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar det slettes ikke ille opp, og det er koselig du bryr deg :klem:

Jeg tror det kunne blitt litt vanskelig i begynnelsen, det har skjedd mye i løpet av 6 år og vi har hatt våre problemer og hendelser. Så det må nok litt jobb til om vi skal bli sammen igjen, vi må bli flinkere til å kommunisere, vi må jobbe som et team og VI - ikke dra hvert vår lass og prøve å ordne problemer hver for oss, dette er det som har ødelagt det meste av forholdet.

Jeg må prøve ikke å bli så nedfor og bare gå rundt å være furt.. Da må jeg bare legge det fra meg, bli blidere og få han til å hjelpe meg, det er ikke alt jeg kan takle på egenhånd. Psyken og angst ble for mye dette året, og en periode var jeg nesten ikke utafor døra..på 1mnd altså.

Nei, så det. Kommunikasjon, åpenhet, tillitt, utforskning og å finne på nye ting og ting generelt..

Det må til om vi blir sammen igjen, hvis ikke blir det ikke noe bedre og det blir det samme om igjen.

God hælj PH :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...