Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

:vinke:

Minttu er meg

Er ei fra østlandet

På 22 år

Så store skapningen er jeg ikke

Går for tiden førskolelæreren

Ferdig 2014.

Musikk (mest finsk rock&metal), konserter & festivaler, fotografering,

scrapbooking, trening, tatoveringer (4 selv), bøker, te,

sjokolade, gode folk, god stemning, fine ting, telys.

Også er jeg svak for langhåra, rocka menn

og har en forkjærlighet for Finland, finsk og kjære Helsinki

hihi!

:hjerte:

Negative, Apocalyptica, HIM, Nerve End, Turisas, Amorphis, Profane Omen, Bloodred Hourglass, Ensiferum, Amoral, Finntroll, Reckless Love, Black Veil Brides,

Sleeping With Sirens, Asking Alexandria, Sturm Und Drang,

Brymir, MyGrain, The 69 Eyes, Bon Jovi

Och Sådana :)

Helsinki_by_Creepling-1.jpg?t=1331843078

Untitled-1-11.jpg

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå syntes jeg at det var på tide med ny dagbok :)

Den gamle har støvet ned i det siste, så får håpe det blir litt mer liv i den her :)

For å dra den igang litt, kan jeg fortelle at idag var jeg på plass på treningssenteret litt over 11, noe som sikkert var litt for tidlig da jeg klarte å låse igjen skapet med nøkkelen til hengelåsen inne i skapet... :fnise:

Litt senere var det tid for shopping! Brukte blant annet 646kr på en scrappebutikk her i byen :sjenert:

Også kjøpte jeg ps3 spill til lillebror som skal feire bursdagen på lørdag, og siden det var 3 for 2 på L'oréal på Vita ble det sminkefjerner, foundation, nydelig blush, bodylotion og blekningstannkrem! Spent på å se om den virker.

Kjøpte også inn Camilla Läckbergs siste bok! Er ikke helt ferdig med den nest siste, så må få lest ut den snart :)

Kjøpte noe småtteri til, i tillegg handla kjære og jeg inn en hel haug på kiwi, da vi var tomt for alt mulig, endte med en sum på rundt 1400..

Så nå har jeg brukt nok på en stund tror jeg! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, var på tide føler jeg, på tide med en ny start :)

Det året her kommer til å bestå av flere forandringer tror, og vet jeg, så da passet en ny bok bra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søta!:klemmer: Det er en ny bok like om hjørnet, men den jeg hadde ble litt for "gjennkjennbar"... Men jeg forsvinner ikke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah skjønner! :):klem:

:vinke: Hei PH! :klem:

Nå sitter jeg her uten noe å gjøre,kom hjem fra skolen i 2 tida, har vært og kjøpt blant annet kakeform, og jeg har støvsugd og vasket kjøkken-og stuegulva :)

Nå får jeg vel få i meg litt mat, for kl.16.30 er det vel på tide å tusle til treningssenteret og gjøre seg klar for zumba! :)

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg vært på zumba med Purple Haze her inne, og ei vi begge har jobbet med :) Det var kjempemoro! Jeg bomma litt, og lo under omtrent hele økta :fnise:

Da jeg kom hjem bar det rett i dusjen, før jeg bakte karamellkake til min lillebrors bursdag imorgen, og begynte med crispy chicken middagen! :)

Mens jeg spiste middag, koste jeg meg med Masterchef Australia. Har fulgt med på det, veldig spennende og moro :) Blir ikke noe sulten av å se på det ;)

Vel, god helg alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper det ikke var meg du lo av under Zumba, altså :lur::ler: Artig var det, og så er det så deilig å ha trent på fredagsettermiddagen. Da kan en ligge på sofa`n med god samvittighet resten av kvelden :nigo:

Håper du koser deg i bursdag i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke det altså, jeg så deg jo bare når vi snurra rundt, og da lo jeg litt av deg :ler: Men du gjorde deg vel litt til ;)

Lo nok av M og meg selv, jeg gikk jo plutselig da vi ikke skulle det og jeg bomma litt, og gikk på M da vi først gikk fremover og så baklengs :ler:

Er veldig godt å trene på fredager, den timen der, jeg ble i så godt humør etterpå :)

Bursdagen var over for litt siden, veldig koselig! :) Hele familien samlet og vi koste oss med lasagne m/salat og rundstykker, etterfulgt av daim iskake, ostekake, karamellkake, muffins, sjokoladekake og bløtkake...

Jeg åt ikke av alt for å si det sånn ;)

Karamellkaka og bløtkaka lagde jeg, lagde mitt aller første sukkerbrød idag og det ble faktisk helt perfekt! :nigo:

Min kjære dro på fest istad, bursdag for en kompis, mens jeg er igjen hjemme hos mamma, så ligger her i natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Herlighet, så mye kake! :daane: Godt du trente på fredag :ler: Og ja, jeg gjorde meg vel litt til akkurat når du så på meg, men jeg ser nok stort sett veldig rar ut på Zumba :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja :ler: Jeg fikk med meg en del, har fryst ned karamellkake men lagt igjen et stykke på en tallerken i kjøleskapet som jeg kommer til å ta senere idag :fnise:

Du da, tror egentlig ingen ser kjempebra ut på zumba ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suomalainen glam-rock bändi :ler:

Nå har jeg fått sansen for et glam rock band, faktisk. Catchy greier som får meg til å svinge meg på stuegulvet når jeg er alene :ler:

Starten på den første høres skikkelig '80s ut!

Har alltid vært svak for karer som er litt svart rundt øya, men vokalisten her har litt for mye sminke vee :fnise:

Men trommisen, han er ikke så verst! Så bilde av de begge, i bar overkropp, jeg har aldri brydd meg om muskler og ikke vært så begeistra for sixpack og sånn, men da jeg så det bildet datt jeg nesten ut av sofaen...

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag vill bara vara lite perfekt.

Perfekt i en mans ögon.

hearthand-eaddc56a24d87c588208602c2ff6e1f5_i_large.jpg?t=1332191872

Jeg kommer til å grine den dagen jeg får se dem live

Og om jeg noengang møter vokalisten kommer jeg til å miste pusten noen sekunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sitter jeg her da.

Ikke helt klar for å jobbe med ressurspermen i naturfag,

men den må leveres på fredag så jeg må jo bli ferdig..

Et lite kakestykke ved siden av er ikke feil! :fnise:

Senere idag blir det scrappekveld i bhg hvor jeg har jobba, det blir koselig! :)

Også har min kjære far og lillebror bursdag idag! :gratulerer:

Vi har ikke samme far, så mamma ville helst ikke få min bror den 20 mars, men lettere sagt enn gjort vee :fnise:

Så, nå er pappa 42 og min lillebror er blitt 13 og tenåring! Huff, hvor blir tiden av..

:blåse:

tumblr_lfed1enGFL1qgp1fuo1_500_large.jpg?t=1332243918

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppe om mårran du ser jeg, det var ikke jeg.. Kjære sto opp i mellom 10-11 en gang, jeg var så trøtt og gørr at jeg lå til over 11.

Og når morgenen er som den var idag, da blir ikke resten av dagen bra heller :ler: Så jeg sitter her og prøver å bli ferdig med denne dumme skrivinga og idiotiske ressurspermen.. Noe så kjedelig! Tror jeg er irritert på det aller meste nå, spesielt den dumme first price lett brusen! Pleier alltid å kjøpe den, men nå i det siste har det hendt noen ganger at den er skikkelig ekkel, lukter sukkertøy og er ikke drikkenes.. Fysj.

b5c91eee200d2e75c2b15c4451bef0d5_large.jpg?t=1332431559

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...