Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Skjønner at du sov over Zumba`n i dag ;) Tenker du trengte å slappe av da. Jeg skal i hvert fall slappe av resten av kvelden. Nå er jeg helt pumpa.

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltför många drömmar och förhoppningar.

Längtan och önskan.

Dag efter dag.

5733190589_a60918c7a0_z_large.jpg?t=1333144356

Og sånn går da dagene for tiden. Føler jeg til tider ikke gjør noe annet enn å drømme. Og håpe. Og uroe meg litt.

På bedre dager, bedre tider og øyeblikk. Om fremtiden.

Rett og slett at alt er litt bedre enn det det er.

Og om sommer, ferie, Helsinki, folk, frihet, trening, og så klart de faders rocka finnene. Hvorfor i alle dager må jeg falle så for folk man ikke kan få..

Om jeg noen gang ender opp med en finne blir jeg ikke overraska. Men det blir vel ingen!

Ikke at jeg har et så fælt liv, og helt jævlig.

Men jeg kunne snart ha sluppet å ha det såpass jævlig som jeg har det.

Jeg er så lei. Av å være misfornøyd, deprimert. Omtrent hver dag er det noe som irriterer og gjør meg nedfor. Og slik har det vel vært siden jeg var rundt 14.

Drit. Jeg prøver og prøver. Men må nok bare prøve litt til.

Klage er vel det siste jeg egentlig gidder, for det virker som om jeg synes synd på meg selv når jeg tenker på alt det her, og det liker jeg ikke. Tror jeg ikke helt klarer å godta at livet mitt og følelsene og tankene er som det er, eller at jeg ikke vil.

Egentlig har jeg det bra, og dagene er ikke ille.

Men det er liksom noe lell..

Life, where all things are shallow and deep

Show, short but it lasts for eternity

Me, I know I'll never get everything

Tonight I would still like to try

And I know that tomorrow I'll try one more time

Take me back to paradise baby

Back in to your wonderland

Take me back to paradise baby now and forever

tumblr_lqsogiaChe1qfakmoo1_500_large.jpg?t=1333144670

Hihi!

Oh well.

Under 3 mnd til jeg drar på ferie!

Og det skal bli DEILIG! Blir godt å komme seg unna, og bare slappe av, nyte livet, oppleve mye nytt, shoppe, gå på festival og konsert, bli full på Bäkkäri! (Har jeg ikke fine mål? ;) )

Prøve å nyte livet og bare ha det bra :)

Men det er en stund til, og i mellomtiden har jeg fortsatt litt tid på å prøve å gjøre noen endringer.

Og det hele begynte vel egentlig idag da jeg, med litt armvondt, tusla oppover hjem igjen fra posthuset. Med en pappeske under en støl arm og en handlepose i den andre.

IMG_9977.jpg?t=1333145046

Med andre ord, nå er det bare å begynne å drikke pulver igjen, istedenfor lunsj og et måltid til.

Og denne gangen skal ikke 2.5 pose bli igjen! Nå skal alle 4 posene, hele 4kg sjokoladepulver, ned!

Men med en så søt og fin flaske blir vel ikke det noe problem ;)

Den lille boksen med rosa etikett er "Muscle energy for maximal performance", altså piller jeg skal ta før trening, "Femme Power gir verken vektoppgang eller væskeansamling, kun sterkere og synbart fastere muskler.", "Tilskuddet Femme Power fyller på kreatinlagrene og gir umiddelbart økt styrke, eksplosivitet og utholdenhet for maksimal prestasjonsevne ved hver treningsøkt."

Så nå skal fettet bort og musklene frem ;) Jeg har fått ganske bra armmuskler, men jeg har en del fett på armene så man ser dem jo ikke uansett! :ler: Må jo stramme, og kjenne på armene, for i det hele tatt kjenne at de er der.

Nei, mer om dagene får jeg skrive senere!

Men helt til slutt; Kjære PH: Håper du hadde det moro på zumba :)

Jeg tror det var noe dansk "unge mødre" som gikk på FEM da jeg la meg ned, men våkna plutselig opp til slutten på norske versjonen..

Så jeg aner egentlig ikke hva som gikk på tv, og ikke hvor lenge jeg sov :ler:

Men snart må jeg nok sove mer, for jeg sovner nesten her jeg sitter..

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden forrige innlegg ble så deprimerende, tenkte jeg at jeg skulle lage et bilde som handler om noe meget positivt! :happy: Noe jeg ser frem til, og noe som holder dagene oppe.

Så her har dere et gigantisk bilde, over mine fine planer til sommeren, og min ferie i Helsinki :ler:

Tenkte det måtte bli litt stort, så man kan se hva som er av bilder og tekst :)

Helsinkiferie.jpg?t=1333233241

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 april, og det betyr at jeg snart har bursdag! :happy:

Så nå sitter jeg her og tenker på hva slags kaker jeg skal lage, og hvordan jeg skal ha bursdagen min. Det blir ingen vennebursdag/fest, så er familiefeiring det er snakk om :)

Jeg tenker på snickerskake, pavlova, karamellkake.. Også har jeg lyst til å lage en sjokoladekake og prøve noe nytt, som å ha smelta sjokolade i røren, ha knuste oreo i kremen inni, og evt. små oreo kjeks og/eller jordbær på toppen. Og jeg har egentlig aldri pynta en kake noe særlig, sånn utenom å slenge på non stop og geletopper. Så jeg har lyst til å kjøpe sprøytepose og prøve å pynte den litt fancy!

Ser for mye på "Cake Boss" på TLC skjønner dere ;)

Men mat, noen som har forslag til mat? Gryterett har vi alltid, så det har jeg ikke lyst til å lage.. Pizza?

Slenger inn bilder jeg har funnet på weheartit.com :hjerte:

Blir litt inspirert til feiring? ;)

Bursdag.jpg?t=1333297087

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det! Kanskje jeg skal prøve meg på Red Velvet til bursdagen min? ;)

IMG_5195.jpg?t=1333398893IMG_5561.jpg?t=1333398891

Idag har jeg hatt en fin dag! :)

Mamma og jeg gikk tur i rundt 90min, og vi gikk fort! Og i en del oppoverbakker! Ble bra sliten.. ;)

Gikk en lang, flott runde, og avslutta med å gå opp på toppen av en skibakke midt i byen. Oppå der, inni skogen, har det vært restaurant før, nå er det bare ruiner der. Mamma har aldri vært der, så måtte dra henne med dit. På ene siden har du skikkelig god utsikt, over et stort område av byen og flere boligfelt. På en annen side, der restauranten var, ser du rett ned til- og hele sentrum!

Kunne se leiligheta til kjære og meg :)

Var koselig! :)

Da jeg kom hjem var det bare å dusje og ordne meg, og ta min første shake.. Med blandede følelser!

Så kom mamma tilbake med lillebroren og stefaren min, og vi dro til en campingplass et lite stykke unna for å besøke moren til stefaren min som har vogn der :)

Da jeg kom hjem derifra, lagde kjære taco og vi koste oss med det før han dro på bandøving.

Og klokka 20.00 var det tid for en tekopp og et lite kakestykke, og Masterchef Australia! :happy:

Var så spennende! De 3 som hadde dårligst rett i gårsdagens episode måtte i en presstest idag, det var to gutter født i 88 og 89 og ei jente født i 88, også skulle de lage en klassisk australsk rett som var populær på 70-tallet! Så ingen hadde nesten spist det..

Men, gudskjelov klarte unggutta det! :)

Og, haha, jeg satt jo her alene og utbrøt "oh hoho!" da jeg så han ene som er med der, for han er litt kjekk. Han har alltid håret stramt i hestehale, og svart lue på. Men idag hang det halvlanget håret rett ned, lua selvfølgelig på, og han så så rocka ut, me like! :):fnise:

Så, dett var dett, nå skal jeg surfe videre på weheartit.com, og titte på fine bilder :):ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Humøret mitt er slettes ikke ille nå, men jeg må dele litt frustrasjon lell.. :sukk:

Det er virkelig ingenting som går min vei nå for tiden, og jeg har flere ganger lurt på hvorfor alt skal være som det er. Og hvordan det er mulig at den liten sjel på nesten bare 22 år, kan bære på så mye sinne, frustrasjon, depresjon.. Hvordan et hode kan være fylt av så mange drømmer og håp, som bare kommer til å være drømmer.

Men nå er det noe som virkelig har fått meg til å bli gørr..

Og jeg føler nesten at det er et under om jeg kommer meg på ferie. Man skulle tro det var mulig å få tak i et sted å bo i 2 uker, og det er det jo selvsagt, ikke mange muligheter, men det er da nok.

Men problemet er selvfølgelig betaling..

Jeg fant en side hvor privatpersonen leier ut flotte leiligheter til slettes ikke ille pris, men det hjalp jo lite da jeg prøvde å booke og kom på at grensa på mastercardet er på 5000, og jeg allerede har 3000 i gjeld..

Deretter begynte letinga på nytt, men nå er jo selvsagt problemet at om jeg skal ha noe vettugt og til passe pris, må jeg ha rundt 10.000 her og nå.. Ellers må jeg ha rundt 20.000 på enden av reisa mi så jeg kan betale for hotellrommet når jeg sjekker ut.

Ikke vet jeg om det er store tingen å klage over, men det er jo utrolig frustrerende for meg.. Alt for turen til Savonlinna er ordna, gudskjelov, konsertbillett er i boks og overnatting ble booka og betalt for noen mnd siden.

Så nå sitter jeg her med en Tuska billett til helga før Apocalyptica konserten, men ingen overnatting og jeg føler tida renner ut.

Jeg er bare så lei for tida. Er det ikke det ene så er det faen det andre..

Er jammen glad for de små fine øyeblikkene som lyser opp hverdagen, som en tekopp og MasterChef kl.20.00 hver kveld.

Og all musikken min ♥ Det er rart å si det, og det er rart at musikk kan ha en så stor innvirkning på folk.. Men ærlig talt, det er utrolig hvor mye musikk har hjulpet meg gjennom livet, hva det har gjort for meg, hvor mye musikken jeg liker hjelper meg gjennom hverdagene.

Det er jo på grunn av musikk at jeg har utviklet denne interessen og kjærligheten til Helsinki&Finland.

Det er mye på grunn av musikken at jeg er som jeg er, og at jeg opplevd mye av det jeg har opplevd!

Så ja. Det er mye ting som gjør hverdagene bra. Det er bare så synd alt det negative skal overskygge alt, så altfor ofte..

Men. Jeg har sagt at 2012 skal være et år fylt av forandringer.

Og det skal faen meg skje en del forandringer og!

Sånn som jeg er, ser ut og hvordan ting er nå..

Sånn skal det ikke være i desember, jeg skal jobber hardt og må bare stå på! Jeg orker ikke mer av flere ting, og blir skuffa, igjen, om det ikke skjer endringer.

"Sometimes it's easier

to give up than cry"

- sangen under

Da får jeg heller grine en del ;)

581804_2674738322633_1681443915_1688098_1030690989_n_large.jpg?t=1334089926

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper virkelig det :) Alt er så gørt mens det står på.. :lol:

Har tenkt ut en løsning, så får sjekke litt etterpå om det kan gå ann :)

idag fikk jeg endelig dratt meg på trening, har vel vært på treningssenteret 2 ganger de siste 3 ukene..

Men har gått noen lange turer ute da :)

Gikk 6.23km på 1t på tredemølla idag, og da gikk jeg bare, med farta på 6.5-7, så går litt fort.

Var godt, men bedre å komme hjem til sofaen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...