Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Nå drar du snart!! :hoppendeglad: Stikker du innom Fazer og kjøper noe salmiakksjokolade til meg eller? :fnise::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Her er det jammen evigheter siden jeg har vært innom :sjenert:

Mista helt interessen, hadde lite og si og tja.. :fnise:

Jeg kom egentlig innom for å sjekke noe her, og følte jeg må legge igjen et lite spor!
Jeg er vel litt aktiv på facebook, men det er grenser for hvor mye. Spesielt hvor mye jeg utleverer meg om hvordan ting er.

Kort og godt; Alt er vel, p-pille slutt endret meg en del og det var som å skru på en bryter-i generelt så er jeg i mye bedre humør osv, deilig! Fortsatt utrolig lei skole og har vel alltid angra på at jeg begynte siden jeg ikke eier motivasjon og bare gjør det jeg må-nettopp fordi jeg må..

Tja. Sommeren og høsten har vært rar, delvis pga p-pille slutt. Og fordi jeg bare har blitt så inspirert av diverse ting, så mye rart som har gjort meg glad bl.a. Og jeg har hørt på lydbok (gjør jo aldri det..), falt for Shakespeare greier-som "The Hollow Crown", blitt avhengig av tumblr, blitt enda mer tullete fangirl når det gjelder Tom Hiddleston/Loki/Thor/The Avengers.. :ler:

I tillegg blir jeg blond snart! What the.. Det er jo det verste. Se, jeg sa det har vært en rart høst så langt. ;)

Jeg elska å ha rødt hår, men gosh så fort blast og gørt det blir. Nå har jeg hatt oransje/brunt en god stund, og det liker jeg, for det er ikke så mørkt og samtidig er det litt fargerikt. Men jeg får jo så ettervekst, og det blir så fort lyst i toppen. Pga sola i sommer var jeg plutselig helt gul i toppen nesten.

Så. Nå skal det snart bli mørkblondt. Men skal få stripa det litt, for helt blondt orker jeg virkelig ikke bli :ler:

Hva skal man si..

Oh well. Hejdå, enn så lenge!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå drar du snart!! :hoppendeglad: Stikker du innom Fazer og kjøper noe salmiakksjokolade til meg eller? :fnise::sikle:

:klem:

Jeg kan kjøpe med til deg i mars om du vil! ;)

Da skal jeg tilbake sammen med Sarah fra England! Vi skal på Apocalyptica konserter, de spiller sammen med et orkester og vi skal på konsertene i Turku, Tampere og Helsinki! :ler: Så blir jo en mini-turné på oss og!

:lete: hvor er du søta?

:vinke::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...