Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Hei!! :goodbye:

HER er det evigheter siden jeg har vært, eller jeg har vel egentlig aldri vært her inne siden du har fått deg

ny dagbok! Vet jo ikke om du husker meg en gang...? :sjenert:

(så deg inne på sims3 siden!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

I lige måde du... Ang.kontakt. :sjenert:

Så klart husker jeg deg :klem:

:klemmer: bra du husker meg da!!

Håper du får en fin fredag og en riktig god helg!!

Syns forresten at det er veldig kult at du spiller sims3 :hoppe:

Er bare bittelittegranne hekta selv skjønner du :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg elsker sims, og kommer nok til å spille i hælja :happy:

Tusen takk, håper du også får en fin fredag og helg, og at alt står bra til med deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaw, tusen takk! Så koselig å høre :) Og i lige måde :klem:

Koselig å se igjen deg også, moro å få trent litt sammen og :)

God hælj :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en sang på hjernen som jeg ikke klarer å komme på hva heter, helt hvordan den går eller noe.. Og det irriterer meg så! Jeg skjønner heller ikke hvorfor jeg plutselig har fått den på hjernen..

Men jeg mener den går noe sånn "var det du som/var det den" og evt.noe med hjertet.. "høyr du hjertet ditt slå" får jeg opp,men tviler på det er riktig :ler:

Den er rolig, og det er ei dame som synger, litt lyst tror jeg..

Jeg har googla som bare det, og bladd gjennom tråder med "triste sanger" og begravelsesmusikk, fordi den minner meg om det..

Noen som har noe tips?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt om det er det som synges, men det er det som popper opp i hodet mitt.. :klo:

Prøv å finn det ut du da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i alle dager kom du på den :klo: Er nok ikke den nei :ler:

Det får vara det samma, så får vi sjå om vi finn det ut en vakker dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åja :ler:

Nå må jeg virkelig ta den vektnedgangen seriøst, gurimalla så glad jeg ble da jeg så det sto 86.9 på vekta,lenge siden jeg har vært på 86! Selv om det nesten var 87, men for bare noen dager siden var jeg på litt over 88.

Så,da er det vel bare å stå på! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe::klem:

Må nok virkelig ta i på trening imårra, har vært på kino idag, så ble en liten stratos og litt popcorn :fnise:

Har sett Kon Tiki, for en utrolig bra film! Og gurimalla så kjekke 3 av de kara var!

Bl.a han som spiller Thor Heyerdahl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame:

Jeg veide meg i dag 86 kg ned 3,9 kg på 3 uker, på mandag har jeg ikke spist sjokolade på 4!!!! Uker :bolledeig: jeg har kuttet ut unødvendig sukker som kjeks, kaker, yoghurt, juice, brus også lettbrus (drikker 1-2 små glass i helgene vanlig brus) spiser hjemmelagde briks til froksost lunsj og kvelds med godt pålegg, er mett lenge :)

Også sluttet jeg på p-pillene, da fikk jeg ikke den trangen til å småspise hele tiden..

Klarer jeg det, greier du det lett :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er!! :hoppe: Jeg heier på deg og! (Men bruker mobilen og vet ikke hva cherleeder greia heter :ler: )

Gurimalla,du er flink som har klart å slutte med alt det! Det har jeg rett og slett ikke lyst eller vilje til :sjenert: Men jeg spiser lite kaker og kjeks,og kjøper så og si aldri skolebrød og slike ting.

Det er liksom de brødskivene og sjokoladen..

Men nå har jeg fått penger,og skal ut på matjakt! Måltider som er sunnere og bedre,som kan passe til lunsj,middag hvis det ikke er noe hjemme osv. Og evt.noe anna enn brød. + all bran :)

Men, jeg må rett og slett bare virkelig skjerpe meg og jobbe hardt.. Jeg er jo så utrolig misfornøyd med kroppen min! Og jeg er så lei av å være misfornøyd med alt.. Og jeg er jo bare 22 år, en bør få være fornøyd med seg selv og leve livet litt mer da synes jeg.. Den kroppen min og mine meninger om den har "ødelagt" flere stunder,og somrer. Jeg ligger aldri å soler meg, bader aldri, er meget sjelden å se i badetøy, og jeg har ikke engang dratt til den store sandstranda i HKI..

Og jeg vet at kroppen og min usikkerhet også dempa ting, og ødela, forholdet til meg og kjære J... :sukk:

Så. Det er vel på tide å kreve sin ordentlige kropp tilbake, og ikke forfalle mer særlig lenger!

Men, p-piller slutter jeg ikke med.... Selv om kroppe ikke hadde blitt lei seg.. :sjenert:

Alle tips, mattips, råd og støtte mottas med takk ;):fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...