Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Kan du ikke bare begynne å bruke de fine selv om du ikke skal noe spesielt da? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan så klart egentlig det :fnise: Jeg tenkte på det igår, jeg kan ta de med meg på ferie så jeg kan føle meg fin! Jeg synes man føler seg litt bedre med fint og godt undertøy, er det ikke slik at skjønnheten og sånn starter innenfra? :ler:

Skulle kjøpt noen nye,helt vanlige. Den ene fine er vel noe rød silke, litt knæsj, så passer kanskje ikke til alle plagg.

Men det er jo et så kjedelig klesplagg å handle da.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Jeg kjøpte meg undertøy for en liten formue her en dag. Det er jammen dyrt!

Håper du har det bra for tida! Snart sommerferie nå :nigo:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sikkert enda en grunn til at jeg ikke gidder kjøpe det ;)

Her er alt som vanlig, hipp som happ :fnise:

Ja gudskjelov, siste eksamen 12.30-13.00 imårra!

Og jeg skal byne på analysen nå... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moikka! :vinke:

Skjønner så mye av reklamene og pratinga på NRJ Finland... :ler:

Gidder ikke høre på min egen musikk, så nå har jeg begynt å høre på nrj :fnise:

Så igår hadde jeg muntlig pedagogikk eksamen, gikk så som så, jeg kan jo ikke teorien omtrent :fnise:

Fikk en D. Fikk D på matteeksamen også, sto innpå studweb idag.

Bare å vente på natur/bevegelse da.

Er fornøyd om jeg står på alt jeg, men snakk på å gli litt gjennom året.. Hvert fall i ped. jeg skrev jo ikke analysen min før dagen før jeg skulle snakke om den... :ler:

Jeg er ikke skapt til å gå på skolen! Hvert fall ikke når jeg ikke lenger vet hva jeg vil.. Vil ingenting jeg :fnise:

Kvelden igår ble tilbrakt på Glassheim, for der var det Dimmu Borgir konsert! Herlig var det! :hjerte:

Jeg likte slutten meget godt, da kom det fler sanger som jeg har hørt mer på og liker, så da skreik jeg med og headbanga. Så idag har jeg vondt i nakken :fnise:

Hadde så øresus igår! Men gikk gudskjelov over i natt.

Tror det omtrent var utsolgt, om det ikke var det, og de hadde 400 billetter. Så var god stemning! Åh det var moro! :jepp:

skummelkar-1.jpg?t=1339006185DSC02821.jpg?t=1339005828

"Je ær skummel!!" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Er du ikke motivert for skolen? Føler du at du har valgt feil studie?

Det viktigste er selvfølgelig å få bra karakter i ped. De andre karakterene ser som regel ikke arbeidsgiver så mye på.

Så bra at Dimmukonserten var god, da! Øresus er som regel prisen en må betale for slike opplevelser :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke sånn kjempe akkurat nå, det er jo interessant, men jeg vet ikke jeg altså.. :sjenert:

Vil ingenting jeg.. Kunne tenkt meg å vært millionær, så kunne jeg reist på en skikkelig tur gjennom Europa, og gjennom Finland. Fått levd og opplevd litt. Bare tatt en lang pause fra alt og bare reise og gjøre det man vil en stund :happy:

Også ville jeg ha kjøpt meg ferieleilighet i Helsinki og hytte et sted i Finland, også ville jeg bygd meg et hus her i byen.. :ler:

Lov å drømme ;)

Herlighet, det var skikkelig bra igår :)

Øresusen gikk over i løpet av natta, litt nakkevondt må jeg nok ha lenger :ler:

* Og rett etter jeg hadde skrivd her, bladde jeg videre nedover en tumblr bildeblogg, og et bilde med denne teksten dukket opp:

"You can't always get what you want"...

:ler:

Synes det her passa bedre! :Nikke:

tumblr_m345b9bjIO1r8iqvio1_500.jpg

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må jeg gi dere et par musikktips. De her har gått noen ganger i kveld for å si det sånn! Har falt helt for de ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår kveld dro min kjære ut på byen med onkelen sin, så da ble jeg hjemme alene! Men det gjorde meg egentlig ingenting, for jeg hadde planene klare jeg :jepp:

Så fort han var ute av døra bakte jeg sjokoladekake! :)

Og kvelden ble tilbrakt foran tv'en hvor jeg koste meg med nystekt kake og "Young Guns" 1 og 2 :happy:

Jeg elsker cowboyer! Og har alltid likt de filmene, evigheter siden jeg hadde sett dem, så var moro å se de igjen :)

Også så mange kjente det er med i de to! Og, Emilio Estevez er jo herlig, bra som Billy The Kid :)

Jeg husker så godt at mamma kledde meg ut som cowboy til karneval i barnehagen.. Jeg hadde kort hår, for jeg hadde nemlig skamklipt meg selv, fikk det visst for meg at luggen gikk helt til øret :fnise:

Så da passa det jo bra å få på seg cowboyhatten, påtegna bart og sheriff-stjerne :fnise:

Da slutten av Young Guns 2 kom, sang jeg selvfølgelig for full hals her!

For da kom jo Bon Jovi ;) Sikker på at mamma liker den musikkvideoen her, siden har bar overkropp :fnise:

Liker at det liksom er kino, og at klipp fra filmen går på lerretet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble cowboyfilm på meg idag og! :nigo:

Dagens film var "True Grit", bra film :) Etter den så vi "The Rum Diary".

Mens vi så på film, koste oss med hjemmelaget pizza og godis :happy:

"The Rum Diary" var bra, ikke sånn superbra, men herlighet for noen artige og dumme øyeblikk! Og det var egentlig en del av dem.

Og, Johnny Depp er seriøst så nydelig.. Gud for en kjekk mann!

Ville Valo er egentlig litt lik han :fnise:

Bare se :ler:

villejohnny.jpg?t=1339286016

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, jeg lo høyt av meg selv istad..

Jeg har nemlig funnet ut hvor Jonne Aaron bor :sjenert::ler:

Om han bor der enda da så klart.

Alltid visst at han bor i Tampere, men igår fant jeg en finsk artikkel hvor de hadde bildet av blokka han bor i og det sto at det er nær Tammelantorin/Tammela torg, men ikke visste jeg hvor det var og ikke fant jeg det.

Men så plutselig, så jeg på google maps et gult hus som ligna på det i bakgrunnen på bildet, og så fant jeg blokka..

Og da lo jeg, høyt. Og glad for at kjære ikke var hjemme igjen enda, for da hadde jeg blitt enda mer flau enn det jeg var :ler:

Åh gud så kleint..

Det står til og med hvor stor den er, herregud, hvordan vet de det :ler:

Og bare for å toppe galskapen, så har det vært noe finsk program om ei dame som overnatter hjemme hos kjendiser en natt, og på youtube ligger selvsagt en episode hvor hun er med Jonne!

Så jeg vet jo hvordan det ser ut inne i leiligheta hans og :fnise:

En bolig full av sjel for å si det slik!

Hello fangirl! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg vel iiiikkeee, hadde jeg dukka opp utenfor blokka hans for å sjekke ringeklokka eller noe, så ja da hadde jeg vært det :fnise:

Jeg har da bare vært utenfor den på google maps...

:hoho:

Jeg vet hvor Ville Valo bor og, han bor i Helsinki i tillegg, så dit er det faktisk mulig å dra, for jeg har ingen planer om å dra til Tampere enda :ler:

Men nei, jeg har ingen planer om det heller altså ;)

Åh, men, hello drømmemann :sjenert:

Jonne altså ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Jeg synes også at True Grit var veldig bra. Har sett den to ganger :)

Du er jo helt sprø med de finnene dine! Blir ikke kjæresten sjalu? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den godt :happy: Mamma og stefaren min så den da den gikk på kino, så derfor jeg hadde hørt om den.

Og som jeg skrev, så er jeg glad i cowboyer :happy:

Om noen har tips om cowboy filmer, så kom med dem! :jepp:

Mwaha, nå lo jeg godt :fnise:

Jeg sier jo ikke noe til han da, hva tror du om meg! :ler:

Han vet jeg er stor fan av forskjellig band og slik, men hva mer han vet vet ikke jeg, sikkert at jeg synes noen av de folka er fine.

Jeg sier ikke akkurat at jeg synes f.eks Jonne fra Negative er herlig :ler:

Til mamma derimot :sjenert::ler:

Om han skulle bli sjalu, så får han være mer kjæreste da, så en ikke drømmer seg så bort... :fnise:

Alltid vært sånn tullete etter artister og slik, da jeg var yngre var jeg jo helt på tuppa etter Elijah Wood, og gitaristen fra Good Charlotte.

Oh good lord :ler:

Kleint.

* bare så det er sagt, så har ikke jeg leita etter hvor Ville bor.

Men når han har vært så smart å si at han bor i et gammelt tårn i Helsinki, så ja. Bare å søke så står det på google :ler:

* Se hva jeg fant på weheartit.com nå :hoho:

tumblr_lrzmdyVPPP1qg9kfqo1_500_large.jpg?t=1339625610

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Måtte bare :ler: jeg nå. Du er nå sjarmerende da :)

Jeg har vel også hatt mine småcrush på kjendiser og artister i ungdommen. Husker bare ikke helt på hvem...det er jo så lenge sida :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk :):ler:

Ntha, så lenge sia er det vel ikke :)

Mamma er fortsatt småforelska i samma fyren som på '80-tallet, nemlig Bon Jovi :ler: Men jeg skjønner a godt, for han er ganske kjekk egentlig.

Og siden vi er inne på de kjendisene og galskapen min her, så kan jeg fortelle at mamma sto plutselig innpå kjøkkenet her igår med pakke til meg :nigo:

Det var nemlig Negative tøflene mine :hoppe: De er så stilige, og gode å gå i!

tumblr_m3sqvg1qsk1rvaumio1_500.jpg?t=1339676216

Idag er det faktisk 2 uker til jeg drar på ferie :bond:

Synes ikke det er lenge siden det var flere måneder til, og jeg ville tida skulle fly. Nå byner jeg å grue meg jeg.. :ler:

Men, jeg har så mange planer, og ting bare venter på å bli oppdaga, utforska, prøvd ut :)

Det blir nok meget bra :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...