Gå til innhold

Days I'm Living For

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God hælj! :klem:

Nå har jeg sitti her siden 10 tida idag og sett på Big Bang Theory :fnise:

Ble ferdig med sesong 5, og har starta på sesong 6, alle episodene av 6 er ikke ute, men da henger jeg hvert fall med ;)

Såe, har sett 14 episoder i løpet av dagen.. :sjenert:

Nå skal jeg rydde, støvsuge og ordne litt her, før jeg ser de siste 3 episodene jeg har :fnise:

Kommer ikke til å skje noe særlig mer her idag, må si jeg ser frem til helga om 3 uker!

En helg hvor det faktisk kommer til å skje noe, og noe bra ^^

Jeg har faktisk 4 konserter og 1 festival å se frem til akkurat nå! Det er mange band!

Først ut er Nerve End, som spiller med to band til, deretter Crashdiet som har med seg Toxic Rose og Sisters som oppvarming, så The 69 Eyes, hvem som evt.varmer opp vet jeg ikke (om det i det hele tatt er noen..), i mai blir det Bon Jovi sammen med mamma :)

Og så har vi Tuska, hvor jeg bl.a skal se Amorphis, Stamina, Wintersun, Santa Cruz, Nightwish, Asking Alexandria.. Og så er det en haug andre der jeg ikke har hørt om, så dette kan jo bli spennende.. :fnise:

I tillegg kommer jeg til å dra på Ruisrock, mest sannsynlig, for jeg MÅ se HIM!

Men vet ikke om det blir hele helga eller bare lørdagen,er ingen andre bra band der enda...

Jeg bare håper noen av de booker Finntroll, Turisas, Ensiferum, Korpiklaani, Nerve End..

Noe! :fnise:

Og i løpet av året blir det nok en Negative konsert, for de kommer vel med ny plate i år, Reckless Love vil jeg gjerne se og!

Også må jeg nok prøve å få sett Finntroll og Turisas i år, de begge kommer med ny plate snart :hjerte:

Jeg elsker nye album!! :strix::ler:

Og Amorphis kommer med en 19 april! ^^

Ja, så det.. God helg alle sammen! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ha så mye å si. Så mye jeg helst skulle fått sagt. Men som jeg sjeldent orker tid på å skrive ned.

Eller føler ikke er verdt det. Jeg er så sliten for tiden, og jeg er så lei. Herlighet så lei jeg er visse mennesker. Men der orker jeg ikke å gå inn på, slike filleting er ikke verdt det.

Uka har vært kjei, slitsomme og kjedelige dager på skolen, dårlig humør, i tillegg måtte jeg ta buss hjem mandag og tirsdag.. Og buss fra studiebyen og hit varer litt over 1t, i tillegg må jeg så ta buss fra byen og hjem, som varer 10 min, deretter gå hjem som også tar rundt 10 min..

På mandag var jeg litt heldig siden jeg ikke rakk bussen min og måtte ta en annen, men den går ikke mot der jeg bor, så mamma måtte hente meg.

Da jeg har kommet hjem har jeg hatt vondt i hodet, vært sulten og veldig trøtt, og sliten..

Idag har jeg vært mye bedre, men ble plutselig veldig sulten da jeg hadde fått ordnet meg litt etter jeg kom hjem.. Var ingen middag, så jeg stekte meg to rundstykker så det tok jo litt tid, jeg ble klam og hånda rista da jeg tok et glass med juice. Kjente fort at det hjalp med litt mat! ;)

Dagen idag har vært litt bedre, og det har vært godt!

Jeg fikk skyss til skolen, utrolig godt å slippe buss, men hun skulle i møte før undervisning og måtte på skolen til 12, mens min undervisning var 13:15-15:30.

Dermed fikk jeg god tid til å rusle litt i sentrum, og det var så koselig! Var mange folk ute, sola skinte som bare det og jeg trengte ikke bruke skjerf og votter! Var så deilig at det var så mildt :)

Før jeg gikk opp igjen til skolen kjøpte jeg meg en kakaokopp, og jeg nøt rett og slett øyeblikket.

Herlig. Slike stunder trenger jeg fler av. En fin meg-tid, en koselig stund og i ro, ikke noe stress..

Vel. Imårra er det to uker til jeg reiser.

Om to uker og en dag ER jeg i Helsinki! :hjerte:

Får ikke sagt hvor mye jeg gleder meg. Jeg bare håper jeg får noen flotte dager, jeg skal gjøre alt for at de blir det! Jeg vil bare slappe av og kose meg. Rusle rundt, ta masse bilder av vakre Helsinki, gå på kafeer, spise god mat, shoppe..

Også skal jeg nyte god musikk og godt drikke! Det blir så bra å dra på Bäkkäri igjen, beste rockebaren!

Og jeg gleder meg så til å se Nerve End :)

Åh. Jeg trenger det her så utrolig mye. Komme meg unna alt og alle, være alene, slippe å tenke på alt man ellers tenker på, og slippe å kjede meg så utrolig i et par dager. Det blir det beste, å kunne finne på noe! Orke å gå ut av døra fordi man faktisk har noe å gjøre.

Herlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så deilig å være så støl, at det er vondt å gå vanlig.. Enda bedre er det å ha rom i andre etasjen og allerede har gått ned og opp trappa flere ganger idag..

Den treningsøkta igår tok jammen på, men den beste på lenge, og jeg drev på i 1.5 time!

Det hadde man godt av :)

Noe som er enda bedre er at vi er tomme for vann... :(

Jeg skal ikke ha brønn når jeg får mitt eget hus, da skal den i såfall være gedigen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På denne tiden om en uke befinner jeg meg i Helsinki! :hoppendeglad:

Igjen, for n'te gang, åh som jeg gleder meg! :)

Jeg er så irritert for tida, sur på visse folk og ting, og lei skole! Og jeg finner aldri på noe, så det blir så godt å komme seg unna, finne på noe, ha noen dager helt for meg selv hvor jeg kan gjøre akkurat hva jeg vil og når jeg vil!! :strix:

Noe som og er herlig å tenke på, er at når jeg kommer hjem har jeg fri i så og si to uker! Bare en kort skoledag uka etter jeg kommer hjem! Altså, jeg kommer hjem mandag uke 8 og har fri hele den uka, uke 9 er det skole torsdagen og så ikke noe før tirsdag uke 10! Herlig!

Sitter her med brus, sjokolade og levende lys rundt meg, bare slapper av og koser meg :hjerte:

Og har kobla hdmi'n til dataen, så mens jeg tuller på internett spilles musikkvideoene jeg har av på tv'n! Så hurra for duplisering av skjermer! :ler:

Og hurra til fantastisk fin musikk selvsagt :hjerte:

I løpet av de neste 4 ukene skal på 3 konserter og se rundt 8 band!! :hoppendeglad:

Neste helg er det Nerve End og to til i Helsinki, helga etter (uke 8) er det Crashdiet + 3 andre på Betong i Oslo, to uker etter den 10 mars er det The 69 Eyes på John Dee i Oslo!

Herlig! Og i mai blir det Bon Jovi med mamma, og i juni Tuska!!

For et fint musikk år :hjerte:

Får bare satse på at det blir en Negative konsert i løpet av året og, og muligens Turisas og Finntroll og ;)

Og kanskje blir det HIM konsert og! De spiller på Ruisrock festivalen helga etter Tuska, så jeg må dit!

Sånn ellers, god helg! ;)

Og,

Hør så fin! :hjerte:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg :klemmer:

God helg! :klem:

Ikke lenge igjen nå! :hoppe:

Nei, nå går det fort! :nigo::hoppendeglad:

Som sagt sitter jeg her og glor på musikkvideoer og slikt,

nå ser jeg på Apocalyptica konserten jeg var på i september 2011! :hjerte:

Tenk at det er allerede godt over 1 år siden, herregud så fort tida flyr..

Det var min første Apocalyptica konsert, året etter fikk jeg se dem 2 ganger, 2 søndager rett etter hverandre! :ler:

Jeg er glad for at konserten i Musiikkitalo ble filmet og sendt på finsk tv, og at jeg har hele greia!

Elsker Apocalyptica, for en herlig musikk, det er jo klassisk, men rocka! De mer rolige og klassiske låtene er jo så fine! Bl.a disse, hvor de fleste sikkert kjenner den ene ;)

Jeg liker ikke at videoene blir så store x)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Ikke all verden å melde om her egentlig.. :fnise:

Sånn bortsett fra at jeg gleder meg til å dra bort, for nå er jeg lei kjedelig hverdag, og folk :ler:

Vel, gårsdagen er verdt å nevne!

Vi har brønn hjemme, og vi ble vannløse for litt siden men har fylt den opp,

men vi vet ikke hvor mye vann som kommer inn fra bakken og kan dermed ikke bruke all verden med vann liksom. Derfor dro jeg til J etter trening igår, for å låne vaskemaskina og dusjen!

Han dro bort lite før jeg kom, så jeg sto på badet hans i bare trusa og farga håret, senere vandra jeg rundt med håndkle rundt meg og tøflene hans på beina :fnise:

Etter å ha satt på den andre maskina og fått dusja og ordna meg, kom J hjem igjen.

Satt og skravla, før han satte på dvd av showet han var med på i oktober :)

Var der faktisk fra 15 tida til 21.30 :fnise:

Men var koselig å skravle sammen og se på det showet igjen :)

Idag har mamma skravlemøte, så hun har tre venninner på besøk.

Det fine med å være hjemme da er at jeg får god mat og kake! ;)

Har spist kjøttpai og salat, og senere blir det oreo kake! :)

Så nå sitter jeg bare her og slapper av, med flere levende lys og musikkvideoer på tv'n,

blir tv igjen snart, klokka 20:00 er det fikserne på MAX! ;)

Og så nattpatruljen :)

Jeg ser nesten bare på max for tida, elsker programmer som fikserne, skattejegerne, pantelånerne (helst den fra Las Vegas) og slikt.. :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

:vinke:

Stikker innom for å ønske deg god tur, sånn i tilfelle jeg ikke skulle rekke det før du drar. Kos deg masse og nyt ferie :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen tusen takk! :klem:

Tror fortsatt ikke helt på at jeg drar imorgen :fnise:

Pleier å være så forberedt i lang tid, men er jo ikke så lenge siden jeg bestilte den turen her.

Og selvfølgelig er jeg blitt litt forkjøla, ikke så ille men, litt sår hals. Men, får kjøpe med meg noen halspastiller og får kle meg godt! ;)

Liker at jeg ikke skal dra på skolen før 11:30, har spist frokost, og mamma og jeg har kost oss med oreo kake og te/kaffe :)

Vi så på god morgen Norge istad, og det var noe merkelig band som spilte der, så sa mamma plutselig "der er det en med langt hår Ida"............... :ler:

Som skrevet farga jeg håret på mandag, og skal få klippet det i kveld, så da blir jeg jammen fin til jeg skal på tur! ;)

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for det :)

Hyggelig å høre! Hadde ikke turt eller klart det for et par år siden, men er gudskjelov blitt sterkere psykisk osv, så nå går ting bedre :)

Også kjenner jeg Helsinki så godt nå :fnise:

Så er ganske trygg der, ikke like skummelt da ;) hehe

Jeg blir til mandag, flyet går utpå eftan da :) Husker ikke når, husker ikke når flyet imårra går heller :ler:

Så blir en langhelg, blir godt å bare dra bort noen få dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...