Gå til innhold

Days I'm Living For


Minttu

Anbefalte innlegg

Lige så! Var kjempe artig :jepp: Helt enig, selv om det andre kneet fikk et kort støt og ryggen og.. Den skrotten min altså.. :ler:

Jeg vet! Jeg fant det ut nå jeg og, så jeg skrev det inne hos deg og :ler:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Woah, skjer med at vokalisten i Nerve End la meg til på facebook :o

Bra start på dagen! Hyvää huomenta kaikille, haha ;)

Sitter for tiden i senga, med frokosten på fanget og skihopp på tv'n! :) Planen idag er å rydde, støvsuge og vaske gulvet på rommet mitt, samt skifte på senga og lufte dyna. Jeg var smart og hang ut dyna før jeg la meg igår, og siden toppen ble varm først måtte jeg ligge som en liten ball før jeg kunne strekke meg ut :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så, idag har jeg ordnet tur til Helsinki! 14-18 februar :)

Selv om mamma og jeg snakka om tur til Finland istad, så turte jeg fortsatt ikke å si at jeg skal dit nå snart og :sjenert: Jeg har alltid slitt med å snakke med folk, og si ifra om ting, men jeg er vel småredd for at hun skal byne å mase om penger, jobb osv osv som vanlig, og jeg er så lei det..

Men! Jeg spurte hun istad om jeg kan ha frikort om jeg skal jobbe i sommer, fordi jeg må nesten jobbe litt i sommer så jeg har penger i sommer.. Så sånn sett er det jo ikke farlig å si jeg skal dit, for jeg har råd til det nå, jeg har sitti i fler dager og tenkt på all den reisinga her, tur nå og i sommer, og regna på det.. Og nå vet hun at jeg skal prøve å få tak i noe jobb så jeg får penger. Så ja.

Var liksom ikke noe problem i fjor, for da fikk jeg en god del i både skattepenger og feriepenger, men jeg har jo ikke jobba siden høsten 2011, så jeg får jo ingenting nå.. Turen får jeg råd til med stipend, men da har jeg pent lite med lommepenger, og siste stipendet kommer i mai og jeg har planer om å være i Finland 27.06-8.07, altså må jeg jo ha penger til da, og til både før og etter tur så jeg har råd til litt mat og diverse.. Så ja, vi får sjå åssen det går ;)

Helsinkiiiii2_zps14cc14c7.jpg

Blir godt å komme bort litt, og jeg gleder meg til å se hvordan Helsinki er om vinteren.

Blir koselig, og gleder meg til konsert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så lenge du har råd til tur nå, synes jeg det er smart å prioritere det. En er bare ung en gang, og da skal en gjøre slike ting! :opplyser:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk! *bukke* :smilyblomst:

Spesielt nå som jeg er singel, da må slike turer prioriteres litt, spesielt til sommeren!

Jeg har nemlig et mål om å i det minste kyss en finne! :opplyser:

Det var litt kjedelig da to kjekke karer faktisk tok kontakt med meg på byen i fjor.. Samme kveld! (+at jeg slettes ikke er vandt med det, så jeg ble jo mer skremt i starten... :fnise: )

Derfor håper jeg på at noen kjekkaser tar kontakt nå og, enten nå eller til sommeren :fnise:

Ellers skal jeg finne meg en kjekk metal-kar på Tuska jeg! :ler:

Men nå som vokalisten i Nerve End har lagt meg til på facebook, er det jo lov å håpe han kjenner meg igjen, eller at jeg kommer i snakk med han eller gitarisen, skal jeg jammen spandere en øl :fnise:

Jammen gleder jeg meg til å se dem spille! Og gleder meg til å dra på Bäkkäri igjen, herlig rocke-bar!

Og jeg gleder meg så til å se hvordan byen er på vinterstid, til å utforske nye spisesteder og områder, til å spise ny og god mat, shoppe litt, slappe av, bare tenke på meg selv og la alle tanker om alle andre, skole, fremtid og dumme ting bare ligge igjen hjemme! Deilig.

Også er det fint å få stipend dagen etter jeg har kommet dit, så har jeg litt råd til å skjemme meg bort litt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig! :strix:

Meg "men jeg sku egentlig si noe, jeg må fortelle noe.."

Mamma "åh? Du er vel ikke gravid?"

Meg "nei for guds skyld! Men jeg skal dit en gang til.. (til Helsinki altså)

:ler:

Fortalte at jeg ville bare bort en tur, men siden Nerve End spiller den 16 drar jeg da,så jeg får se de, "han med det lange fine håret vet du mamma" :ler:

Senere sa mamma "tenk om han skal på bäkkäri da"

"Det er jo der konserten eeeer! *stort glis*"

"Ååh er det der den eeer,ntha så heldig du er"

Herlig når mamma husker navn, og kjenner meg litt :ler:

Så dæ :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Så koselig :)

Vi mamma' er er ikke alltid så utafor som dere unga tror, gitt :ler:. Og som regel kjenner vi dere mye bedre enn dere tror ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha det er nok sant det ;)

Men jeg kjenner mamma, og forventa noe mas om penger..Men derfor starta jeg jo med å si at jeg kommer til å få jobbe i Meter'n i juni ;) Da har jeg jo fint råd til tur da og ;)

Og ja, det er egentlig utrolig hva hun får med seg :ler:

Er en del ganger hun har overraska meg, for hun viser meget liten interesse for mine interesser, altså musikk, div.band, Finland osv.. Noe som er bittelitt kjedelig, men utrolig moro når hun slår til sånn :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Jeg er litt usikker på om det blir zumba på i morgen. Litt småforkjølet, så jeg ser an til i morgen. Har lyst, men vet ikke hvor lurt det er. Send meg en sms i morra, du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hm, ikkje bra! :(

Du får proppe innpå med noe, og bli med lell :fnise:

Jeg drar nok uansett selv om det frister mest å dra rett hjem, men jeg får ikke dratt hjem før trening, så må bare ha med meg alt imårra..

Jeg kan sende mld, ellers kan jo du sende mld om du kommer eller ei, ellers finner jeg jo ut av det ;)

Og om du ikke kommer går det bra altså, ringruta går 5 over så da rekker jeg hvert fall den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Jeg føler meg ikke så aller verst nå, men ser an til i morra, uansett. Kommer jeg, så kommer jeg. Gjør jeg ikke det, så må du ta bussen hjem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:snurt:

Haha neida! Jeg håper dere koser dere masse! Og liker den fine byen ;)

Jeg er glad for at jeg drar dit om bare noen få uker, 4 ca blir det vel, hvis ikke hadde jeg vært suuuper misunnelig :ler:

Kos dere videre, og ha en fin helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke stort å melde fra denne kanten egentlig..

Skole bare mandag og torsdag denne uka,og det er så deilig å ha fri!

Bare slapper av og koser meg hjemme :)

Og bare 22 dager til Helsinki! :strix:

IMG_66100_zps3621bce6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...