Gå til innhold

Veien til å bli bedre....

KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest PinkLeaf

Så koselig at dere skal få katt igjen, da :rodmer: Det er synd hvor mange som legger ut annonse om kattunger som skal gis bort når de er åtte uker, eller ennå yngre.. :murvegg: Kos dere med valget, da! :) Hvis dere har en Dyrebeskyttelse eller SPCA i nærheten anbefaler jeg at dere sjekker hva de har til adopsjon. Da er kattene som regel helsesjekket, chippet og vaksinert før dere henter dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har sett, dyrebeskyttelsen i vårt omegn har ingen kattunger inne, vi vil helst ha en kattunge (eller det er det samme for meg, men Knut vil helst ha en kattunge, og da skal han få det). Men vi driver å titter der nå. Akkurat nå så driver vi å spørr om disse to karene:

96_1942186336.jpg

Vi driver å venter på svar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Å, skjønne! :rodmer: Jeg har også en samboer som absolutt ville ha kattunge, selv kunne jeg ha adoptert en voksen, men gadd ikke bråke over det.. :fnise: Kattunger er jo så skjønne, at med en gang vi hentet henne så var alt greit :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er kjempeskjønne. :rodmer: Håper de er rundt 11-12 uker gamle.

:ler: Ja, de er kjempeskjønne! Også er det så mange av dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig! At du vil følge meg altså, ikke at du kjenner deg igjen. Det er ikke noe jeg unner noen som helst.

Dagens positive ting ved meg selv: Har god økonomisk sans.

Jeg må nesten starte på egenskaper også, for jeg klarer ikke finne noe positivt ved utseende mitt. Sånn blir det hver gang jeg liksom skal skrive ned eller si noe pent om selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen herlige kattunger! Jeg tipper de er rett over 10 uker, uten at jeg har veldig peiling altså. Ren gjetting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, utifra bildene ville jeg gjettet det jeg og. Men er jo mange som legger ut gamle bilder av kattene når de skal gis bort. Og det stod ingen spesifikk alder i annonsen, og teksten gjorde at man stusset litt over hvor gamle de kunne være. Så da må jeg jo spørre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egenskaper er mye viktigere enn utseende! Riktig fokus KaDust!! :)

(men jeg tviler ikke på at du også er en nydelig jente utenpå altså ... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet at egenskaper er det mest riktige å fokusere på. Men jeg er så sykelig opptatt av hvordan jeg ser ut likevel, og føler aldri at jeg er bra nok bare pga utseende mitt. Det er slitsomt! Skulle bare ønske jeg var pen så jeg slapp det, for er konstant redd for at jeg ikke tiltrekker typen, og jeg veit at utseendemessig er jeg ikke bra nok for han. Han er en 9'er, mens jeg er en 2'er. Så ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor føler du at du ikke er god nok?

Er han et bedre menneske enn deg fordi du mener han er penere enn deg?

Huff, det er vanskelige greier det der. Jeg er mye eldre enn deg og jeg har etter hvert fått et annet perspektiv enn da jeg var yngre. Tenkte nok litt i samme bane som deg da jeg var 20 år.

I dag er humor, klokskap, selvsikkerhet, empati og det å kunne stole på en person viktigst. Alle de egenskapene gir seg som regel uttrykk i grad av SJARM - som egentlig har lite med det ytre i seg selv å gjøre. Men for all del, det skader ikke å ta normalt vare på seg selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det har jo ingenting med det å gjøre(bedre menneske pga penere-spørsmålet ditt). Det er tiltrekning. Tiltrekning er for meg jævla viktig blant to folk om de skal dele hele livet med hverandre. Og når jeg er så stygg og fæl som jeg er, så er det ingen som over tid kan klare å tenne på meg (er sånn jeg føler det). Så da går jeg hele tiden og er redd han skal bli mer tiltrukket av noen andre.

Hjelper sikkert ikke at jeg har gitt meg opp. Jeg orker ikke prøve å kle meg pent lenger, jeg fikser aldri håret, tar aldri på sminke osv, nettopp fordi jeg ikke blir noe penere av det. Orker ikke putte masse energi i å se bra ut når jeg aldri blir noe penere av det heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg får så vondt av å lese det du skriver! Har lyst til å krype gjennom dataen og gi deg en stor klem, og gjerne filleriste deg litt, før jeg forteller deg at du er flott akkurat som du er!

Jeg har aldri hatt så dårlig selvfølelse, så jeg vet ikke hvordan du har det. Men jeg håper virkelig at du får hjelp snart!

Husk at Knut er sammen med deg, og at han elsker DEG! Sånn som du er! Jeg kjenner deg ikke, men her inne virker du å være en reflektert, smart og fantastisk jente! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, sullå. Det hjelper å ha folk som deg rundt meg hvertfall. Og jeg tar mye lettere til meg komplimenter ang meg som person, enn utseende mitt, så det er så deilig når folk ikke skal dytte på meg at jeg er pen (siden jeg har speil og kan hele tiden sjekke om de har rett eller ikke, er det utrolig vanskelig for meg å ikke hisse meg opp for løgner og piss når andre sier jeg er pene, selvom det er fullt mulig de faktisk synes det. Klarer bare ikke se det objektivt når folk sier det til meg, for første reaksjonen min er sinne siden jeg selv hater utseende mitt så sterkt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er på langt nær samme problemstilling da, men jeg irriterer meg over når folk sier at jeg ser bra ut på bilder. For jeg synes ikke at jeg ligner på meg selv på bilder, så da er det vel litt merkelig å få komplimenter? Det har begynt å gå opp for meg at jeg alltid ser meg selv speilvendt - siden jeg bare har muligheten til å se meg selv i speilet. Mens alle andre ser meg "rett" vei.

Poenget er egentlig bare at sånn du "tror" du ser ut, ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten... Om det gir noe mening.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du sier jo noe der! Jeg vet at jeg egentlig ikke ser meg som jeg selv er, for alt ser jo litt annerledes ut på speilvendta. Men det er jo vanskelig å tro at jeg ser meg selv så skjeivt at jeg blir grisestygg når jeg egentlig er kjempepen. :gjeiper: Så tror ikke det er så stor forskjell altså.

Men jeg hater virkelig å se meg selv i speilet. Har vært flere dager jeg ikke har orket og har gått rundt her og dekket til alle speilene. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter i bilen utenfor jobben nå. Orker ikke gå inn minutter før jeg starter, så venter på at klokken skal bli ni.

Er skikkelig sulten også. Som vanlig på jobbdager har jeg ikke spist eller drukket i redsel for at jeg må på do iløpet av arbeidstiden..

Jeg må bare holde ut denne jobben frem til høsten. Etter det kan jeg slutte. Jeg må klare å holde ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...