Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Gjest Levitate

Savn, jeg også må hjelpe kjæresten min noen ganger når han skal trimme skjegget! :gjeiper:

Det med selvstudiet er ikke bra. Kanskje du får tatt det igjen så fort du blir frisk? Får virkelig håpe du kommer deg ganske kjapt. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man kan jo håpe. Men grunnen til at jeg ligger så langt etter er jo fordi jeg sliter virkelig med å sette igang. Og klarer jeg å sette igang klarer jeg aldri å fullføre. :daane:

Idag våknet jeg relativt dårlig. Våknet av en melding fra Knut som sa "Er du dau? :O". Når jeg svarte så skrev han "Jeg trodde seriøst du var dau! :O"

Hahahahahaha. Han er så søt.

Men jeg kaldsvetta som faen, du veit, sånn du svetter når "ohow, nå må jeg kaste opp". Så jeg løp til bøtta jeg hadde plassert i stua etter den "jeg er høy"-følelsen jeg fikk av pinexen igår, og satt lent over der en stund. Kvalmen kom mer og mer og jeg var SÅ sikker på at nå kommer jeg til å spy. Men neida. Det bare gikk plutselig over. MEn kroppen svettet og føltes som om jeg hadde kastet opp, så jeg hadde tårer i øya, svettet som en gris og skalv som bare det. UFf. :( Håper jeg blir bedre snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg runna Mass Effect 3. Uff, det kan jo ikke være det siste spillet. :( Elsker det spillet, jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist at du fortsatt ikke er frisk! Og så voldsomt syk du er, liker ikke :( Jammen godt K er så snill og grei :)

Når du blir frisk får du vel bare ta et skippertak da vet du, kanskje det at du har dårlig tid motiverer litt? Jeg får i alle fall en mer *dette skal jeg gjøre, nå!* -følelse hvis jeg har dårlig tid :fnise: Ikke natten før-dårlig tid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er skikkelig deprimert nå. Sitter å bare griner og griner, og jeg veit egentlig ikke helt hvorfor. Litt fordi Mass Effect er over, jeg veit ikke om det kommer et nytt spill eller ikke, og jeg elsket virkelig å være i den verdnen. Det perfekte stedet å gjemme seg fra den virkelige verdnen, og jeg er lei meg for at det ikke er andre spill jeg liker like godt. Men også fordi jeg er 99% sikker på at jeg ikke kommer inn på dataingeniør til høsten. Jeg er så sikker som det går an å bli, jeg har jo ikke sjans til å komme inn! Men det er jo den største drømmen i mitt liv. :( Jeg hater dårlige karakterer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, skulle ønske jeg kunne hjelpe deg :( Dårlige karakterer er kjipt, men kanskje det kan være greit å bruke et år til? Da får du tid til å både bli frisk, og å få gode karakterer. Det å gjøre alt på en gang er umulig for alle. Dumt å utsette studie av noe du har så lyst til, men studiet finnes fortsatt om et år?

Sender deg en stor :klemmer: og ønsker deg en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke vente lenger. Har et helt jævelig press fra familien, og jeg kan ikke ta opp alle fagene mine fra vgs igjen. Det er altfor mye, og jeg vil ikke klare å studere noe bedre et år til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å si en positiv ting om utseende mitt hver dag fra nå av. Det skal helst være en ny ting hver dag, men er vel ikke alltid jeg vil få til det. Jeg skal skrive hva, og hvorfor. Tenkte at dette kanskje kunne være en start til bedre selvtillit, for jeg klarer ikke si ting til speilbildet mitt.

Dagens: Føttene mine. De er slanke, har ingen rariteter, myk hud og ser relativt bra ut til føtter å være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde man skulle føle seg mer attraktiv, eller hvertfall bedre etter en hel dag med spa? Neida. Jeg har barbert beina og underliv, epilert armhulene, skrubbet hele kroppen og ansiktet, vokset barten, hatt ansiktsmaske, kuret håret og vasket meg godt i dusjen, smurt meg med babyolje og en god fuktighetskrem i ansiktet. Føler meg like fæl som alltid.

Edit: Har også fikset neglene på både føtter og hender.

Endret av KaDust
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med så mye press fra familie :( Håper alt løser seg :klemmer:

God idè å si noe positivt hver dag! Kanskje både om utseendet ditt, og om livet ditt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er helt ny her :sjenert:

Spennende dagbok! Men du; ikke la familien din eller andre presse deg til noe du ikke er klar for!

Håper at du snart får hjelp av en dyktig psykolog :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, vinterspeil. :vinke:

Nei, jeg prøver å ikke gjøre det. Men jeg presser meg minst like mye selv. Fordi jeg vil bli ferdig med studiene, jeg vil komme meg videre. Er så lei av å sitte fast på det samme stadiet hele tiden.

------

Idag skal jeg inn til Oslo. Gleder meg ikke akkurat, jeg liker ikke å ta kollektiv-transport. Heldigvis skal jo Knut være med. Vi skal nemlig på en Queen-oppsetning på konserthuset idag. Jeg skal kjøre hjem igjen, for Knut ville ta seg noen øl. Håper ikke han tar seg så mange, for er så redd for å bli overlatt til meg selv. :( Det er jeg ikke klar for.

Dagens positive: Hmmm.... Det må bli føttene mine igjen. Har en ekstremt dårlig dag psykisk sett, og jeg hater alt ved meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Øya mine er faktisk noe av det styggeste jeg har i ansiktet. De har fæl form, og er konstant røde pga sprengte blodkar som det ikke kan gjøres en dritt med.

Dagens: Ørene mine. De er hvertfall små og tettsittende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De siste dagene har jeg ikke vært særlig aktiv. Jeg har for det meste sovet, sovet og sovet litt mer. Veit ikke hvorfor, men jeg føler meg helt slått ut. Hadde håpet jeg skulle være mindre trøtt idag, men neida. Same shit. Skjønner ikke hva det er for noe. :Gjesp:

Akkurat nå veit jeg ikke helt hva jeg skal finne på. Tenkte å ta en dagbok-runde og ta igjen tapt tid. Jeg bør vel også gjøre ferdig fysikken. Håper bare jeg kommer igang. Ellers sååå. Kan jeg jo? Hmm. Jeg veit ærlig talt ikke. Føler meg helt tom idag, egentlig. Må finne en serie jeg kan laste ned og begrave meg i på pc'en. Eneste er at da vil skolearbeid bli enda vanskeligere å gjøre. :sukk:

Jeg og Knut hadde endelig bestemt oss for hvilke kattunger vi skulle ha. Vi ville ha en litt mørk orange-stripete, og en litt mørk grå/brun-stripete. Men selvfølgelig, innen vi hadde bestemt oss for dette så var de kattungene vi hadde sett på borte fra finn. :daane: Så nå må vi finne noen nye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør skolearbeid først, og grav deg ned i serier med god samvittighet etterpå :)

Begge våre katter har vært veldig impulse. Ikke lett veldig etter den mest perfekte. Men vi har allikevel endt opp med to fantastisk pene med en helt utrolig personlighet :rodmer: Skal mye til for å bomme med kattunger altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer bare ikke komme igang med skolearbeidet fordi jeg vet hvor mye jeg henger etter og hvor mye jeg har å gjøre på altfor kort tid, og uten lærer.. Så jeg får det ikke til!

Vi er mest impulsive vi og, de kattene vi så på var de eneste ute på finn i vår region, som var kattunger. De var et kull på 5, var derfor vi plukket ut noen. Men så forsvant hele annonsen, og da var det brått ingen kattunger ute lenger. :gjeiper: Vi har sett en annonse nå da, hvor kattene ser unge ut, men det står ingenting om alder på de. Så jeg har sendt mail og sms og spurt. Men uten svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...