Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Sitter enda å hoster som en gal. Aner ikke hvordan jeg skal få sove i natt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lest en del av innleggene dine i dagboka nå (føler nesten jeg gjør noe galt når jeg snoker :P), og jeg vil gjerne følge med videre, kjente meg veldig igjen i mye av det du har skrevet! Håper jeg får lov :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig, KristinL!

Og nei, K må sove hoggy. :gjeiper: Han er søt når han er våken da, men jeg er liksom så tøffing at jeg ikke helt viser hvor syk jeg egentlig er. :sjenert:

Ennå våken. Skal prøve å legge meg litt igjen. Men har mine tvil om at jeg vil klare å sove. Hostingen roer seg faen ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Håper du fikk sove mer i natt! :klem: Hvis hostinga ikke har gitt seg, burde du ringe legen og be om resept på Cosylan - om du kan bruke det. Den "nummer" bronkiene slik at du ikke kjenner at du må hoste hele tiden, så den bør vel egentlig bare brukes om natta, men jeg må ha den når jeg hoster sånn som du gjør nå. :-)

Man blir jo ikke friskere av våkenetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

...

Og nei, K må sove hoggy. :gjeiper: Han er søt når han er våken da, men jeg er liksom så tøffing at jeg ikke helt viser hvor syk jeg egentlig er. :sjenert:

...

Jeg tenkte helst på mens han er våken ja :ler:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: jaja. Han var søt i morges da, hoggy. ;)

Ble ikke akkurat mye søvn, nei. Klarte endelig å sove litt rundt 7. Men så ble jeg vekket igjen rundt 10 av ei venninne som var litt hysterisk fordi noen andre venner av oss (bedre venner av ho) ditcha ho pga mannen hun har funnet seg. Jeg vet ikke noe om denne mannen, men synes uansett det er uakseptabelt. Hun hadde ikke tid til å fortelle så mye der og da, men skulle si fra når hun hadde det.

Nå sitter jeg å svetter som en gris, svogeren min dro på apoteket for å hente medisinene mine for meg. Knut fikk plutselig beskjed om at de måtte hentes før 13. Skjønner faen ikke hva som skjer med apoteket, jeg! Først må de lage medisinen, og så krever de at jeg henter det så tidlig? Hva skjeeeer a!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig fått Pinex Forte'n. Ikke skjønner jeg hvordan det skal hjelpe mot hosten. :klo: Står "mot sterke smerter" på den. Ja, jeg har sterke smerter, men de er jo der pga hosten! Uffffff. Jeg skjønner ingenting, jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen! Synes også det høres rart ut at du får Pinex Forte for hoste :S Kanskje det har en funksjon vi ikke vet om?

Er du blitt noe bedre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, også var det rart at apoteket måtte LAGE pinex forte???

Jeg har tatt det, og jeg føler meg seriøst SKIKKELIG neddopet. Etter jeg tok det satt jeg vel i 5 minutter før jeg reiste meg og skulle hente et glass med vann, men de pillene må ha funket fortere enn trodd for jeg bare falt til siden. :hoho: Etter det ble jeg mer og mer svimmel og ør, til slutt veldig kvalm og så sovnet jeg. Er kvalm enda, men håper det hjelper med litt mat. Aldri blitt sånn her av Pinex Forte før da. :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok fordi du er litt redusert fra før at de har den effekten. Kroppen din har et annerledes toleransenivå.

Men hvordan er hosten?

Straaange things!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo vært ekstremt redusert hver gang jeg har tatt det før også. Man er jo ikke akkurat frisk og får skrevet ut pinex forte. :gjeiper:

Hosten er noe redusert faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg så fæl. Så stygg. Så ubrukelig.

Vil ha kinderegg og potetgull. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ingen av delene :klemmer:

Hvorfor føler du det nå?

Kanskje du kan kose deg med et kinderegg? Siden du er syk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg stygg fordi speilet ikke lyver. Og ubrukelig fordi jeg ikke klarer skolegreiene. Jeg henger etter 62 dager, og det er en måned til eksamen. Hvordan skal jeg klare å ta igjen det?? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er også en mulighet for at hjernen din lyver :klemmer:

Prøve å få til et møte med skolen din? Og få råd om hvordan du kan hente deg inn igjen, og eventuelt få tilrettelegging? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men det er nettskole. Så selvstudium. De sier bare at jeg må prøve så godt jeg kan eller betale for et semester til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PinkLeaf

Hvis du ber legen om sykemelding bør du kunne få utsatt eksamen, det funker hvertfall slik på høgskolen. :-)

Bli fort frisk- :klem:

Så bra at hosten har gitt seg! (Bank I bordet :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke sånn når det er selvstudie, PinkLeaf. Og hvertfall ikke når jeg har vært syk en uke og ligger etter med et kvart år. :gjeiper:

Knut er så lat (enten er han lat eller så gjør han dette for at jeg skal føle meg bedre). Han ba meg om hjelp til å trimme ene siden av skjegget hans (han styrer og ordner når han skal trimme venstresiden), og når jeg hadde gjort det skulle han ha meg til å trimme resten av skjegget også. Dette klarer han da fint selv! :hoho: Men det er jo litt gøy da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...