Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Aldri kjekt å bli vekket når man kan sove lenge... :kjefte:

Da får du levere flere enn 1 i uka. Blir travelt, og kommer til å bli stressende, tøfft og vanskelig. Men DU kan klare det! Jeg har tro på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tror jeg ikke at jeg klarer. Har brukt opptil 9 uker på hver innsending i matte nå, siden jeg ikke har noen lærer og sliter med å lære det på egenhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok engang er jeg trøtt som bare det. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre eller ta meg til idag, om jeg skal på trening eller ikke. Skjønner ikke hvorfor jeg er så slått ut om dagen. Trodde jo først det var medisinen mot streptokokkene, men jeg er jo ferdig med den for lengst. Nei, jeg vet virkelig ikke. Kanskje det er depresjonen..

Lurer på om jeg skal ta turen til frisøren neste uke. På mandag eller noe, jeg må uansett på senteret for å levere noe greier til legen (legekontoret er på senteret). Vet hvordan farge jeg skal ha, men fasongen på håret er jeg usikker på. Vil ikke ha noe særlig kortere hår hvertfall. Men men, vi får se. Finner jeg ikke ut av hvordan jeg vil ha håret så driter jeg i det.

:Gjesp:

Nå vil jeg egentlig bare sove, men får prøve å holde meg våken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, idag prøvde jeg bikinier når jeg var på storsenteret. DET ga meg SKIKKELIG motivasjon til å trene igjen. Haha ufffff!

Prata med legen ang dette med psykolog igjen idag. Det er visst noe trøbbel med DPS'en i kommunen der, de har ikke engang svart på henvisningen min og legen har purret på meg 4 ganger allerede - fortsatt uten svar. Men han visste vist at det var noe som foregikk der. Så han henviste meg til to andre så får vi se om hellet er bedre der. Første henvisning ble jo sendt ut Feb 2011, etterhvert ble jeg bare trukket fra lista etter å ha stått der lenge. :klo: Kjipt å måtte starte på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe du slipper å begynne helt på nytt ja! Men det ordner seg nok :) Selv om det hadde vært best om det var i orden i går.. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig når det blir rot. Særlig når det er en behandling du trenger og ser fram til.

Legger ved denne linken om pasientrettigheter. Du har kanskje lest den før. Det som er viktig er å følge med at sykehuset holder sine frister. Ofte gjør de ikke det - og da kan du få samme behandling en annen plass - og de må betale. DA blir det gjerne fart i sakene :Nikke:

http://www.helse-nord.no/pasientrettigheter/category2861.html

Ønsker deg en fin dag :duskedame:

Endret av vinterspeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt at du skulle linke helse-nord, siden det er der jeg jobber. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehh, jobber i helse-nord? Jeg trodde du bodde mye lengre sør ??

Uansett, det er samme rettigheter over hele landet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Østlandet, men Helse-Nord har visst store avdelinger i kommunene her nede når det kommer til BPA. Hun som er sjefen min og som er kontakten min i kommunen (siden jeg offisielt er ansatt i kommunen) er avdelingsleder på Helse-Nord her nede, og det er der jeg må hendvende meg når det er noe med jobben som sykemeldinger e.l. Aldri tenkt noe over at det heter Helse-Nord før du kommenterte at jeg bor sør nå. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har vært en bra dag. :) vi dro til Halden først for å se om vi fant noe kult på sparkjøp, så dro vi videre til frstad hvor vi traff noen kompisee. Gutta tok øl mens jeg drakk brus siden jeg kjørte. Knut blir så glad for at han kan gjøre sånt nå, for han har alltid vært den som kjører da ingen andre gidder. Det er så herlig når han blir superhappy av at jeg gjør så lite som å kjøre. :rodmer: så!! Vi har vært å sett på katt! Og jaggu falt vi helt pladask! Så nå skal vi hente de over påske! Er er søskenpar og vi skal kalle de Lily og Miko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så flott at du har hatt en bra dag! :klemmer:

Søte navn på kattungene! Tok du bilder? Hvis ikke, kanskje man kan få se når dere har hentet? Så nysgjerrig :fnise::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan står det til om dagen? Har du påskeferie, eller er du opptatt med studier og jobb?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har bare ikke orket å skrive noe som helst. Det går dritt om dagen, men jeg later som jeg har det bra for typen sin del. Han trenger at jeg støtter han nå, så jeg må bare holde maska.

Jeg er livredd. Han har sagt ja til ekstra jobb. Annenhver helg vil han da sitte på et kontor i Oslo 12 timer lørdag, 12 timer søndag. Det er et felleskontor, så han vil da sitte på kontor med mange andre pene studiner. :grine:

Med studiene henger jeg skikkelig etter. Jeg har fått sendt inn fysikk-innsendingen, men har fortsatt 9 innsendinger i matte før eksamen 23. mai. Har så dårlig tid, hver innsending består av to kapitler i boka. Vet ikke hvordan jeg skal rekke alt dette.

Nettskolen min har problemer med mailen. De har nemlig byttet mailserver, og da ber de oss om å ringe inn dersom vi ikke får kontakt på mail. Jeg får ikke kontakt på mail, men jeg tørr ikke ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Har bare ikke orket å skrive noe som helst. Det går dritt om dagen, men jeg later som jeg har det bra for typen sin del. Han trenger at jeg støtter han nå, så jeg må bare holde maska.

Jeg er livredd. Han har sagt ja til ekstra jobb. Annenhver helg vil han da sitte på et kontor i Oslo 12 timer lørdag, 12 timer søndag. Det er et felleskontor, så han vil da sitte på kontor med mange andre pene studiner. :grine:

Med studiene henger jeg skikkelig etter. Jeg har fått sendt inn fysikk-innsendingen, men har fortsatt 9 innsendinger i matte før eksamen 23. mai. Har så dårlig tid, hver innsending består av to kapitler i boka. Vet ikke hvordan jeg skal rekke alt dette.

Nettskolen min har problemer med mailen. De har nemlig byttet mailserver, og da ber de oss om å ringe inn dersom vi ikke får kontakt på mail. Jeg får ikke kontakt på mail, men jeg tørr ikke ringe.

Trist å høre at det ikke går så godt om dagen. Synes du er utrolig flink jeg, som får gjort noe skolearbeid i det hele tatt :klemmer:

Går det ikke an å sende sms? Eller få noen andre til å ringe? Hvis du tar motet til deg å ringer, er det alltid lurt å skrive ned hva en skal si, og ha en penn som en kan rable ned kruseduller på så ikke angsten tar helt overhånd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei KaDust, og takk for hyggelige hilsener i dagboka mi!

Skjønner at du synes det er skummelt å ringe til skolen, har litt telefonskrekk selv. Mitt tips er å ringe så tidlig som mulig på dagen, så rekker du ikke å grue deg. Lykke til med innleveringene, det klarer du! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, så kjedelig. Det går nok bedre etterhvert skal du se :kose:

Også får dere jo kattunger over påske, det er utrolig hvor mye selskap det er i de små raringene :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det ikke går så bra! Fint og flott og alt det at du støtter kjæresten, men pass på deg selv også! :klemmer:

Jeg har telefonangst, hvis det heter det. Men noen ganger må jeg jo bare ringe! Derfor skriver jeg ned akkurat det jeg skal si. Noen ganger er jeg så nervøs at jeg til og med skriver "Hei, dette er Sullå..." hehe. Så jeg vil også anbefale deg det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen folkens. Har hatt en liten dagbok-pause, har ikke så mye energi for tiden.

Idag skal vi hente kattene, det gleder jeg meg til. Kanskje hverdagen blir litt lysere da! Har forresten endret navnet på jenta til Mille. Det passer henne bedre, så da blir det Miko og Mille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...