Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Det er obligatorisk for kjæresten og familien å ha stor tro på deg! Men desto like obligatorisk er det å være støttende hvis du stryker. Tenk hvordan disse dagene hadde vært hvis Knut sa seg enig i deg, "ja dette kommer umulig til å gå bra", akkurat som stemmene i hodet ditt sier? Nei da er det mye bedre, synes jeg, at han tror at du kan klare det!

For du kan klare det, jeg har også tro på deg. Men hvis du stryker, da er jeg her for deg, og er ikke skuffet på noen som helst måte. Lei meg på dine vegne så klart, som har det så vanskelig.

Pass på deg selv i dag, og møt opp på eksamen i morgen. Les oppgavene nøye, og skriv ned masse stikkord med en gang. Er du helt tom? Husker du ingenting? Drikk litt vann, ta deg en tyggegummi, pust godt. Les oppgavene en gang til, dette har du jo lest... Hva husker du?

Dette går fint! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke det at jeg tror jeg er så dum at jeg ikke vil klare det, det er rett og slett fordi jeg har sliti med hodet og nevrologiske symptomer som har gjort at jeg ikke har fått lest. Derfor vet jeg jo med sikkerhet at jeg ikke består matten, for det krever øvelse, øvelse, øvelse.

Men de får bare tro jeg står, så får jeg vise at det ikke går når hjernen ikke fungerer som den skal. Jeg skjønner jo bokstavelig talt ingenting av det som står i boken, og jeg glemmer en setning 1 sekund etter det er ferdiglest, så jeg blir overrasket om jeg klarer å få til nok på eksamen til å få en 2'er.

Uansett får jeg ikke vitnemål i år, så det er ikke så viktig for min del. Legen sa til meg at jeg kunne ikke stresse rundt dette da det feiler meg noe, og jeg kan ikke gjøre noe med det før jeg er utredet. Og da er det ikke mye man klarer å oppnå!

Idag har jeg bestemt meg for å drite i all lesing. Jeg orker ikke, og når jeg vet at det kommer til å gå like dårlig som de siste månedene ser jeg ikke noe vits. Så da skal jeg heller ta å slappe ordentlig av, og kose meg med ettårs dagen til meg og Knut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 1års-dag! Ja det må dere feire :) Sikkert likesågreit å ha lesefri dagen før eksamen :) Bare stress å lese da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, søte. :hjerte: !

Det gikk greit, jeg var ikke nervøs og sjelven før jeg drev å leverte inn oppgaven. Jeg gjorde det ikke noe bra, men jeg satt en time lenger enn nødvendig for å se om det var noe jeg kanskje kunne klare å forstå. Og så prøvde jeg meg og "gjettet" på noen av oppgavene. Så får vi se hvordan det gikk, selvom jeg vet at det er stryk.

Er bare glad jeg er en eksamenerfaring rikere. :) Deilig å få det overstått uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra! Godt at du kan takle eksamenssituasjonen! Når får du vite resultatet? Uansett hvordan det går er jeg megastolt over at du møtte opp, og ikke minst: at du leverte annet enn blankt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 uker :O Vi må i alle fall bare vente 3 uker, synes det er lenge nok! Men sommeren er her, så dagene går jo fort :)

Har du flere eksamener nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater følelsen av at jeg må være den deiligste og peneste i verden for å være bra nok for noen. For åpenbart er jeg ikke, og vil aldri bli, den peneste i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg. :) Det er helt greit. Det kommer helt an på brukeren og arbeidsgiver hvordan jobben og trivsel vil være. Forøvrig er lønna dritt, og det er mange goder jeg ikke har som jeg burde ha hatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da. Er du ikke ansatt i Uloba? Har hørt at lønna der er veldig god, spesielt med masse tillegg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo :goodbye:

Tenkte jeg skulle si noe og ikke bare være ninja og stalker og alt.

Håper du har det så fint du kan, Dusten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Heihei BusteMartePinn!

:fnise: Søtt nick!

Joda, det går greit. Jeg jobber så hardt jeg kan med sjalusien, leser en bok om det. Den er ganske harsh og rett frem, men det er jo sånn det må være. Heldigvis er jeg ikke liiike ille som flere av tilfellene i boka, men det er ikke langt ifra! Men jeg merker noe går litt lettere.

Det andre ignorer jeg så godt jeg kan. Gleder meg bare til jeg er ferdig med siste eksamen som er på fredag. Etter det har jeg friii, fra skolen hvertfall. Fortsatt en måned igjen før fri fra jobb og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Verre enn matematikken. Null konsentrasjon. Men samme det, bryr meg ikke lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...