Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Du er i det minste fortsatt kjempesøt :) Hvis det hjelper for noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest PinkLeaf

Uff, nå var der lenge siden jeg har lest her. Håper du har det bedre og at det hjalp å få eksamener overstått. :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått avslag på behandling for depresjon. :( Må snakke med legen min, for han har sendt inn journaler som er nesten 2 år gamle..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Da går du til legen igjen, ikke gi deg! :klemmer: Kjenner meg forøvrig veldig igjen i det du skriver om å måtte være penest og deiligst i verden for å være god nok. Det er en fæl følelse, for vi er mer en gode nok akkurat slik vi er! Syns du gjør rett i å ikke stresse med eksamener nå, det er det alltid tid til, det viktigste nå er å bli bedre, og å få det bra med deg selv. Synes du er kjempe flink! Heier på deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, jeg tror jeg må ordne opp i dette med kirurgien før jeg ordner opp DPS med legen min. Blir så mye på en gang. Tar det dersom jeg MÅ inn for øyedråper igjen bare.

Det som er, er jo at jeg tok silikon i November. Har hatt små cyster på en del av hjernen som har gjort at jeg ikke har utviklet meg ferdig i brystpartiet og det ble oppdaget for sent til å sette meg på hormoner etc, derfor fikk jeg støtte av staten til å ta dette.

Men jeg ble jo ikke fornøyd. Kirurgen hadde lagt inn langt mindre innlegg enn vi hadde blitt enige om på forhånd (som han selv sa etter operasjonen fordi noen kvinnelige kollegaer av han hadde hjulpet han med å se hva som så best ut når jeg lå på operasjonsbordet. Det driter jeg i, dette går på preferanser, og det er mine preferanser som skal dekkes. Ikke en annen kvinnes). Når jeg dro opp igjen på konsultasjon møtte jeg først en av hans kollegaer siden han var så opptatt. Hun sa hun skulle høre og sjekke hva som kunne bli gjort for at jeg skulle få de brystene jeg ønsket siden jeg nå er VELDIG misfornøyd (fikk jo ikke engang de type innleggene jeg ville ha). Det er ikke veldig gøy å gå vre misfornøyd med et par FALSKE pupper, da kunne jeg heller vært misfornøyde med min naturlige, så jeg har jo vært kjempe lei meg. Da jeg dro opp igjen fordi kirurgen min ville se på brystene selv, så var han så fornøyd med inngrepet og resultatet at han nektet å operere meg igjen.

Mamma har sagt at hun skal betale for en ny operasjon for meg (siden jeg ikke vil få en ny gratis og jeg brøt ut i et helvetes gråt. Hun er verdens beste mamma). Så nå driver vi å sjekker litt rundt for å se hvor jeg kan få gjort et nytt inngrep og få de brystene jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det ordner seg Kadust. Og for en dust kirurg! Herregud! Blir faktisk veldig irritert!

Må si du har en veldig snill mamma. Ikke alle hadde gjort det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva, han kan jo ikke gjøre noe annet enn det dere ble enige om på forhånd! Hørt på maken! :nei: Synd at du ikke er fornøyd, håper du får fikset opp i det! For en snill mamma du har :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Ja, uff. Det er så lenge siden at jeg nesten vurderer å starte dagbok på nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

hallo :)

Jeg kan ikke huske om jeg har vært innom her før, men jeg vil gjerne følge deg videre. Jeg venter også på behandling for depresjon og lurer på hvordan det går med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...