Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Ja, jeg får gjøre det. Jeg har sovna en hel del, hehe. Egentlig er jeg sulten, men vi har ingenting som smaker ok når man er syk. Og knekkebrød er ikke så behagelig for en veldig veldig sår hals. :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hørtes rart ut. :fnise: går ikke med de knekkrbrødene vi har uansett. Harde glutenfrie greier som bare preller vannet av seg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Åja, nei da blir det vanskeligere. Dots cookies er lette å bløte opp ihvertfall, om du har dem for hånd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sånt i huset. :daane: vi får ikke spise usunn mat før på lørdager, så vi handler sånt på lørdagene. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Ahh, tror jeg skal lage meg en slik regel selv. Bare så syns jeg er midt i menstruasjonen, for da MÅ jeg fråtse alt mulig av sjokolade :gjeiper: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, glad jeg fikk mensen ordentlig i dag, da kan jeg nemlig spise sjokolade :ler:

Kjøp deg masse godt til lørdagskvelden KaDust, så får du iallefall i deg noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hikken. Det er vanskelig å holde seg unna sånt i de periodene, ja!

Ja, skal prøve på det inwe. :) har bedt knut kjøpe Loff og bananer. Det er utrolig godt med Loff, smør og bananer når man er dårlig, dessuten demper det kvalme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååh, knut er så skjønn. :rodmer: når han var i butikken kjøpte han det potetgullet han vet jeg liker best, og en påskekanin jeg har siklet på lenge. Så skaffet han ingredienser så jeg kan lage cheddar dop til potetgullet. Det er så godt!!! Også er det veldig få kalorier. :) så han er flink. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEG ER SÅ DÅRLIG AT JEG HOLDER PÅ Å DØØØØØØØØØØØØØØØ. :( Hvorfor må streptokokker gi sånn sinnsykt sterk følelse av å være syk???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada, han sitter her å sier at jeg ikke skal være redd dersom zombier kommer seg inn i leiligheten for jeg har jo så engleansikt at de vil skjønne jeg er guds verk og dermed bare gå igjen uten å skade meg. :skratte:

Ja, skal skrive ned cheddar-dipen når jeg har litt mer overskudd. Ellers er de fra Eldorado gode de også (og med lite kalorier). :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest PinkLeaf

:klemmer: Håper formen er bedre, det er så kjipt å føle seg dårlig.

Og igjen, han derre Knut altså, han er en keeper! :jepp: Du får (prøve å) ta til deg det han sier når du føler deg under par, selv om det kanskje ikke er så lett akkurat da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Levitate

Stygg og fæl? Det skal du virkelig få meg til å tro. Du fremstår som en utrolig intelligent og søt kvinne, og da må du ikke komme her å si at du er stygg og fæl! Virkelig, det er tullball. God bedring til deg. :klemmer::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så kjempe dårlig til å trøste med ord, men jeg vet at en klem eller to kan si så mye mer. Hadde jeg hatt mulighet skulle jeg gitt deg en kjempe klem!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pinky: ja, han er virkelig en keeper! Og jeg prøver å ta det til meg.

Levitate: takk for varmende ord. Har ikke akkuratt trodd jeg fremstår som veldig intelligent her inne.

Lillehval: :klem:

Øæsj. Jeg høster så sinnsykt mye. Ingenting hjelper for kløen sitter i brystet. Får virkelig ikke sove og i tillegg holder jeg knut våken med den brutale hosten min. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...