Gå til innhold

Veien til å bli bedre....


KaDust

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er godt at du har en kjæreste som vil prøve å forstå og hjelpe deg da :)

Har en samboer som er helt fantastisk med meg å, han har heller aldri hatt noen depresjoner eller vært psykisk syk. Men jeg har også vært flink å sagt hvordan jeg føler det i forskjellige situasjoner og prøvd å forklare hva som gjør at jeg reagerer slik eller slik. Noe kan jo heller ikke forklares, men han forstår når noe er ubehagelig eller forferdelig for meg :)

Du jobber som PA, hva er det? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra vi har fått has i disse flotte mannfolka da :)

Personlig assistent. Kan være en fin jobb det, men jeg har bare hatt veldig kravstore egoistiske drittbrukere. Og da er det ikke så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå sitter jeg i vestby å venter på tante. Hun skulle vært her nå, men hadde sovnet på sofaen når jeg sendte melding. Bra jeg sendte melding da hvertfall.

Rart å være tilbake her, så mange vonde minner. Men også noen gode. Uff, nå savner jeg bestevenninna mi, skulle ønske hun levde enda. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig. :hug:

Åh, jeg elsker å komme til tante og bli møtt av to hengivne hunder. :rodmer: gleder meg til i morra, for da blir en av de med meg hjem! Nå er hun ute å prøver å fange kaninen, den har visst stukket av, haha. Så sitter jeg å passer på bikkjene og lunsjen imens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk at et hengivent dyr skal klare å muntre en opp så masse :D Er helt fantastisk ^^ Hadde jeg hatt råd skulle jeg gjerne hatt en hund selv :)

Så kos å få ha med seg besøk hjem :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hikken

Hunder er fantastiske vesener. Merker selv at de gangene jeg har en hund å kose med stiger humøret betraktelig :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg elsker hunder!

Æsj, faen så stygg font det er her inne på forumet nå. Håper det endres for FYYYYYYY ÆSJ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så redd for å miste Knut. :( Er ingenting nå som tilsier at det er noen fare for det. Men jeg har en sånn dårlig følelse HELE tiden om at dette ikke kommer til å gå bra i lengden. Hvorfor har jeg det?! Håper det bare er fordi jeg er syk..

Er så sliten av å være så redd hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne følge deg i denne dagboken, og på veien til å bli bedre! Håper virkelig det skjer raskere enn på 4 måneder!

Syns at du har sånne tanker om forholdet. Er Knut klar over det? Det ville nok vært bra for begge å snakke ut om det, hvis dere ikke allerede gjør det da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han vet om det. Vi har pratet om det ganske mye, men han aner ikke hva han skal gjøre og blir like frustrert og oppgitt hver gang (ikke på meg, men på at han ikke vet hva han kan gjøre for at jeg skal føle meg trygg hos han). Syns så synd på han når jeg føler det slik, det er fælt gjort av meg. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomt å holde på i leiligheten her noen ganger. :daane: Jeg spurte Knut om ikke han kunne ta middagen idag, han sa at han skulle gjøre det dersom jeg skifta sengetøy. Greit nok, tenkte jo jeg!

Men mens han lar panna bli varm, kommer han å tørr jokker på meg helt vilt så jeg velter over i senga og ikke klarer å ta av resten av lakenet. :hoho: Så fortsatte han til han hadde meg i lås, og så skreik han masse rart som "Smør fitta di med mentolatium, kvinne! For ikveld skal du gjennomgå noen heftige overraskelser!!!"

:skratte:

Så gikk han normalt tilbake til kjøkkenet og lagde maten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Han er en skrulling, ja. Han gjør mye sånt rart hver dag egentlig. Så elsker han å klemme på nesetuppen min å si "TIIIIPPOOO TIPPO TIPPO TIPPO!!". :ler:

Masse sånt tullball. Han er skjønn da. :rodmer:

Ble ikke noe trening idag. Jeg orker ikke psykisk, blir for mye. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, han får deg til å smile og det er så bra :)

Nå har ikke jeg helt fått med meg hvor mye eller ofte du trener til vanlig, men er jo også bra at du hører på kroppen din / hjernen din når du ikke er i stand til å trene.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal i utgangspunktet trene 5-6 dager i uken. Både for fysisk og psykisk recovery (uff, jeg har det med å glemme norske ord altså). Men ja, noen ganger går det bare ikke. Har i det minste spist sunt idag (sett bortifra litt salt lakris :sjenert:

Jeg føler meg ganske rar nå. Grugleder meg til i morgen. Eller, gruer meg mest. Jeg skal jo til tante for mer skolearbeid, koselig nok det. Men hun har bursdag også, så det blir litt feiring på ettermiddagen. Knut kommer ikke, så jeg må være der alene. Det er ikke det som er problemet egentlig, jeg har en grei familie. Problemet er at jeg er LIVREDD når han er alene hjemme. :( Ser for meg så mange stygge scenarioer, og jeg går helt bananas om han skal på trening alene fordi det KANSKJE en SJELDEN gang kan være en fin dame der. Usj, jeg hater at jeg er sånn. Det er jo ikke noe problem, eller det er jo det men det burde ikke være det, fordi jeg VEIT at han aldri ville vært utro eller gjort noe piss mens jeg er borte, og jeg VEIT at han trener når han er på studioet og at han ikke titter etter andre.

Men likevel blir jeg helt nevrotisk og får helt anfall. :( Dagen i morgen blir grusom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...