Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

45 minutter siden, FlyBabe skrev:

Hva er galt med folk? :hakeslepp: Har de ikke hørt om diskusjonsforum som KG hvor man kan være anonym?
Fy fader så sint jeg hadde blitt om foreldrene mine hadde lagt ut sånne detaljer om meg da jeg gikk på ungdomsskolen. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, nå må dere slappe av litt'a. Det er jo akkurat ei som har tatovert "Hønehjørnet" på armen! Live! Med en tommel opp og et hjerte. Hjemme. Av en som aldri har tatovert noen før. Uten hansker. 

Når dere kan toppe det, så får dere lov til å fortsette tråden! :laugh:

Anonymkode: 04c18...cd2

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heihei, nå må dere slappe av litt'a. Det er jo akkurat ei som har tatovert "Hønehjørnet" på armen! Live! Med en tommel opp og et hjerte. Hjemme. Av en som aldri har tatovert noen før. Uten hansker. 

Når dere kan toppe det, så får dere lov til å fortsette tråden! :laugh:

Anonymkode: 04c18...cd2

Du tuller nå?! :hakeslepp:

 

Er *så* nær på å melde meg inn i den gruppa for underholdningsfaktoren, men er redd for hva folk kommer til å tro om meg om de ser jeg er med der <.<

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Auri skrev:

Du tuller nå?! :hakeslepp:

 

Er *så* nær på å melde meg inn i den gruppa for underholdningsfaktoren, men er redd for hva folk kommer til å tro om meg om de ser jeg er med der <.<

Meld deg inn! :D Det er verdt det! Jeg tuller ikke! 

Anonymkode: 04c18...cd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Auri skrev:

Men... men.... jeg har liksom et rykte som nogenlunde oppegående å vedlikeholde da :ler:

Det har vi alle, men jeg lover deg at den dagen noen spør deg: "Er du medlem av Hønehjørnet?" og du svarer "Ja, fordi [fyll inn alt det syke du har sett der]", og plutselig har hele kvelden og to vinflasker gått, og alle de andre du kjenner er medlem der for å ha noe å le av, da vet du at jeg hadde rett. 

Anonymkode: 04c18...cd2

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Heihei, nå må dere slappe av litt'a. Det er jo akkurat ei som har tatovert "Hønehjørnet" på armen! Live! Med en tommel opp og et hjerte. Hjemme. Av en som aldri har tatovert noen før. Uten hansker. 

Når dere kan toppe det, så får dere lov til å fortsette tråden! :laugh:

Anonymkode: 04c18...cd2

I fare for å virke fjortiss, OMG! En ting er å tatovere navnet på ei gruppe, men hjemme med en som aldri har tatovert på hud før!? Galskap av en annen verden!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det har vi alle, men jeg lover deg at den dagen noen spør deg: "Er du medlem av Hønehjørnet?" og du svarer "Ja, fordi [fyll inn alt det syke du har sett der]", og plutselig har hele kvelden og to vinflasker gått, og alle de andre du kjenner er medlem der for å ha noe å le av, da vet du at jeg hadde rett. 

Anonymkode: 04c18...cd2

Enabler! XD

Spørs om det blir roligere i gruppa etter Dagbladet-greiene da :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte ikke å la være og meldte meg inn for noen dager siden 😂😂😂 snakk om galskap 😂😂

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Auri skrev:

Enabler! XD

Spørs om det blir roligere i gruppa etter Dagbladet-greiene da :P

Neida, har sett flere tilfeller i dag, etter at Dagbladet-greiene ble publisert, av TOTAL oversharing. EAT MORE, FATTY! Jeg mener.... Meld deg inn, vær en del av gjengen! Jeg vil ha noen å diskutere med! :ph34r:

Anonymkode: 04c18...cd2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Neida, har sett flere tilfeller i dag, etter at Dagbladet-greiene ble publisert, av TOTAL oversharing. EAT MORE, FATTY! Jeg mener.... Meld deg inn, vær en del av gjengen! Jeg vil ha noen å diskutere med! :ph34r:

Anonymkode: 04c18...cd2

Jeg meldte meg inn, og ut igjen like fort XD Det blei for kleint for min del. Jeg blir så frustrert når det er så mye dumhet og dårlig skriftspråk og det ene med det andre. Jeg ble helt stressa :P

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Auri skrev:

Jeg meldte meg inn, og ut igjen like fort XD Det blei for kleint for min del. Jeg blir så frustrert når det er så mye dumhet og dårlig skriftspråk og det ene med det andre. Jeg ble helt stressa :P

Buuuuu! Du burde vært der for noen dager siden, da det var "krig" mellom "vi har to skriftspråk i Norge" og "æ førrbehøll mæ rættæ tæ æ skrævæ pæ mæ dæælækt!" Da omkom jeg, nærmest. 

Anonymkode: 04c18...cd2

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Buuuuu! Du burde vært der for noen dager siden, da det var "krig" mellom "vi har to skriftspråk i Norge" og "æ førrbehøll mæ rættæ tæ æ skrævæ pæ mæ dæælækt!" Da omkom jeg, nærmest. 

Anonymkode: 04c18...cd2

😂😂😂

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Buuuuu! Du burde vært der for noen dager siden, da det var "krig" mellom "vi har to skriftspråk i Norge" og "æ førrbehøll mæ rættæ tæ æ skrævæ pæ mæ dæælækt!" Da omkom jeg, nærmest. 

Anonymkode: 04c18...cd2

:skratte: Jeg ga fort opp den der. Man blir så oppgitt!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var også medlem der inne, i ca 2 timer så fikk jeg fnatt og rømte! ;) Hønehjørnet er jo gale. Folk har virkelig ikke vett, og jo eldre de er, jo verre er de! 

Og alle advarer tenåringsjenter, det er mødrene som burde ha nettvettkurs.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Buuuuu! Du burde vært der for noen dager siden, da det var "krig" mellom "vi har to skriftspråk i Norge" og "æ førrbehøll mæ rættæ tæ æ skrævæ pæ mæ dæælækt!" Da omkom jeg, nærmest. 

Anonymkode: 04c18...cd2

:daane: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Heihei, nå må dere slappe av litt'a. Det er jo akkurat ei som har tatovert "Hønehjørnet" på armen! Live! Med en tommel opp og et hjerte. Hjemme. Av en som aldri har tatovert noen før. Uten hansker. 

Når dere kan toppe det, så får dere lov til å fortsette tråden! :laugh:

Anonymkode: 04c18...cd2

Link link link link liiiiiiiiiiiink!!!!!!!!!!!!!!:hoppe:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Honey Dew skrev:

Link link link link liiiiiiiiiiiink!!!!!!!!!!!!!!:hoppe:

Ser ut som om det er fjerna. Finner ikke noe fra den brukeren siden i går. :C 

Anonymkode: 04c18...cd2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...