Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En fy fra hjembyen som stadig legger ut videoer av droner og påstår at politiet spionerer på han.
Han legger ut masse rare og paranoide statuser på facebooken sin.
Bla videoer av seg selv der han bruker en fotfil og filer føttene, hodet, brystkassen osv. 


 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svigerinnen min legger innimellom ut mengdevis med bilder av seg, mannen, barnet hennes og barna hans. Begge er tidligere skilt og har barna sine annenhver helg. Skriver lange utgreiinger om hvor fantastisk familien er, alt de finner på og hvor velsignet de er osv. Så får hun kommentarer fra venninnene sine om hvor fantastiske foreldre de er osv., tusen hjerter, verdens beste mamma osv. 

Bildene er alt fra mor og far som kysser til barna i badetruse. Type 20-30 bilder i et slikt innlegg. 

Anonymkode: bb980...16c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite at bestevennen min var død, ved at en som var med han skrev R.I.P på Facebook. Det var traumatisk.

Min mors mann skrev og at jeg hadde født på Facebook. Jeg hadde ikke lyst å dele det med Facebook på den måten i alle fall 🤷‍♀️

Anonymkode: 1e785...f09

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent som er spirituell og til stadighet "honors her divine femininity, sacred monthly bleeding" osv. Det er litt i overkant.

Anonymkode: efb97...068

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3/4/2022 den 5.58):

Høres jo ut som vedkommende har enorme rusproblemer, burde kanskje skjermes…

Anonymkode: 1a93c...e64

Det er det som er problemet, ingen instanser klarer å få gjort noe. Hun kan ikke tvangsinnlegges. 

Anonymkode: a0e1a...725

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokopuddingen skrev (På 11.3.2022 den 19.04):

En fy fra hjembyen som stadig legger ut videoer av droner og påstår at politiet spionerer på han.
Han legger ut masse rare og paranoide statuser på facebooken sin.
Bla videoer av seg selv der han bruker en fotfil og filer føttene, hodet, brystkassen osv. 


 

Må bare spørre; Haugesund?

Anonymkode: 43fdb...64c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Annonse

Ei dame som skrev en innlegg i gruppa «hønehjørnet» på Facebook, hvor hun ønsket tips til hva hun kunne gjøre med tenåringen sin, fordi han luktet så utrolig svette å ingenting fungerte. 😳 Hadde eksplodert hadde min mor hengt meg ut på den måten!

Anonymkode: e0a79...d86

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ei dame som skrev en innlegg i gruppa «hønehjørnet» på Facebook, hvor hun ønsket tips til hva hun kunne gjøre med tenåringen sin, fordi han luktet så utrolig svette å ingenting fungerte. 😳 Hadde eksplodert hadde min mor hengt meg ut på den måten!

Anonymkode: e0a79...d86

Hun hevdet vel at han luktet kattetiss....

Anonymkode: fd264...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange, mange, mange år siden var jeg venn med ei der inne, vi snakka mye etc.

En dag legges det ut et innlegg på veggen hennes med at hun var innlagt på sykehus, det var alvorlig etc.

Litt senere, så oppdaterer denne "vennen" med at hun døde.

Alle på vennelista hennes var sjokkerte, og sendte inn kondolanser, noen spurte om begravelse-detaljer etc.

Går noen dager. Ny status. Vennen hennes hadde ljugd som faen. Hadde lånt pcen hennes noen dager for å skrive en oppgave og printe ut til skolen, hun hadde glemt å logge ut på face i nettleser og "vennen" tenkte at nå skulle det prankes.

 

Den vennen var ikke venn så mye lenger etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hun hevdet vel at han luktet kattetiss....

Anonymkode: fd264...413

Enda værre 🤯🤯

Anonymkode: e0a79...d86

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bålkaffe skrev (7 timer siden):

Mange, mange, mange år siden var jeg venn med ei der inne, vi snakka mye etc.

En dag legges det ut et innlegg på veggen hennes med at hun var innlagt på sykehus, det var alvorlig etc.

Litt senere, så oppdaterer denne "vennen" med at hun døde.

Alle på vennelista hennes var sjokkerte, og sendte inn kondolanser, noen spurte om begravelse-detaljer etc.

Går noen dager. Ny status. Vennen hennes hadde ljugd som faen. Hadde lånt pcen hennes noen dager for å skrive en oppgave og printe ut til skolen, hun hadde glemt å logge ut på face i nettleser og "vennen" tenkte at nå skulle det prankes.

 

Den vennen var ikke venn så mye lenger etterpå.

:hakeslepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 10 måneder senere...

Mye morsomt i denne tråden:fnise:

Anonymkode: 9b3b6...00a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.2.2012 den 8.50):

Overskriften sier vel det meste:)

Jeg kan begynne.

Statuser av typen:

"slimproppen er gått:)))"

"tante rød er i byen, blir sjokolade på meg da"

 

Gravide, fødende og nybakte mødre som har mistet all sjenanse.

Her om dagen kom et bilde av en morkake rett opp i fleisen på meg.

God morgen, lissom.

 

Your turn :popcorn:

Kvinne som først la ut om dramatikk rund samlivsbrudd for så å poste bilde av fyren hun var utro med 1 uke etterpå, og noe om at man lever kun 1 gang. Samme dama kan legge ut 14 bilder av seg selv på 3 dager.. hun er noe for seg selv! 

Anonymkode: f5f76...936

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...