Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg meldte meg inn i Hønehjørnet for en stund siden, og har venta på at noen i media skulle plukke opp det som foregår der inne. Jeg blir ofte ekstremt provosert på andres vegne ift. hva som legges ut til offentlig innsyn. Med over 20.000 medlemmer, er det offentlig, syns jeg!

Noe annet; hva er egentlig greia med live - sendingene??! Jeg har aldri orka å se noen av dem, hvorfor i huleste skal jeg se på noen som ligger på sofaen i joggebukse og snakker med seg selv??!

Og alle innleggene som opprettes bare for å ha en unnskyldning til å legge ut selfies.....! Gi meg styrke! :)

 

Anonymkode: 033e4...2f2

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei ble så glad da tispa hennes ble parret, at hun la ut et bilde av det. Ikke et bilde av en han-bikkje på ryggen på tispa. Neida, her var det et så nærbildet at det var ikke mulig å se noe av hundene. Bortsett fra de delene man absolutt ikke ønsker å se :sjokkbla:

... og med potensielle valpekjøpere tagget i bildet. Så bildet dukket vel opp mange steder :eeeh:

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, Cheeba skrev:

... og med potensielle valpekjøpere tagget i bildet. Så bildet dukket vel opp mange steder :eeeh:

Nei, det gjør bildet ikke når gruppen er lukket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ellevill skrev:

Nei, det gjør bildet ikke når gruppen er lukket.

Står ingen ting om at bilde ble lagt ut på en lukket gruppe. 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Står ingen ting om at bilde ble lagt ut på en lukket gruppe. 

Anonymkode: 44d59...79b

Snakkes det ikke om Hønehjørnet? OK, jeg forsto det slik - men er det ikke det som er temaet lenger, så vet selvfølgelig ikke jeg hvor det ble lagt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

25 minutter siden, Ellevill skrev:

Snakkes det ikke om Hønehjørnet? OK, jeg forsto det slik - men er det ikke det som er temaet lenger, så vet selvfølgelig ikke jeg hvor det ble lagt ut.

Hønehjørnet burde hatt en egen tråd. Blir fort litt kaos her ja. 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vite om hønehjørnet her for over en mnd siden. Grunnen er hysterisk :fnise:

Anonymkode: 1bc18...55c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke så mye imot at folk skriver om gode gjerninger de har gjort, hvis de har gjort noe for andre uten at det kun er for å fremstille seg selv som en bra person. Noen ganger er det viktig å skrive om for å opplyse folk og få folk til å åpne øynene. Noe annet er sånne ting som denne statusen:

"Blir med xxx til xxx for å være litt godhjertet å raus idag 2764.png❤️1f60c.png😌 gi dem en klem å ønske dem en riktig god jul og godt nyttår. Gleder meg å føles så godt 1f44f.png👏 "

Du drar jo ikke noe sted "for å være godhjertet og raus". Godhjertet og raus er noe du er, ikke noe du gjør. I kommentarfeltet er det ei som har kommentert "Takk for at dere er så god 💝 og bidrar frivillig til vår samfunn 💕💕💕 En takk og en klem fra en annen bidragsyter 💕💕💕"

Dette virker som at det handler mer om personlig gevinst, der de ønsker å høre hvor fantastiske mennesker de er. 

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.12.2013 den 19.57, Gjest Riskjeks skrev:

"Forbanna stygge mennsker som stjeler!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HATER PATETISKE TYVER!! FORBANNA DRIT!! HELT NYE VERKTØYKASSA MI FORSVANT PLUTSELIG ETTER JEG HADDE BESØK AV EN VISS PERSON IGÅR! Etter alt jeg har mista i år... fy faen.. Så fra nå av er folk ikke velkommen hit uten jeg får lov sjekke sekken dems før de drar hjem takk. Så ikke tenk på ringe hit engang om du ikke takler det. Nå har jeg nemlig ikke råd til at folk stjeler mer ..... ;( skikkelig skuffa !!"

 

Hvis du vet hvem det er, hvorfor ikke bare ta det opp med ham/henne? :klo:

Og så sjarmerende å velge å mistro absolutt alle andre som kommer innom etterpå.... Godt eksempel på at det er lurt å roe seg ned etter en dramatisk hendelse før man skriver på FB?

Endelig noen jeg kjenner igjen 😄 Ikke felles venn lengre, om det er ho jeg tror. Men kan fint være flere slike Gængsta-Gøril'er og da. 

Hanekam i ny og ne, "hardcore" og evig tiggende på face etter mat til de 4566 dyra sine og seg selv? Kun abrutt av sutrestatuser over noen ustabile har gitt henne juling og hissige og sjokkerte tirader over folk som har stjålet... 😂😂😂

Angrer på at jeg slettet henne nå når jeg fant denne gulltråden 😁

 

Anonymkode: 56dea...09a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei som delte video av sønnen som hadde bæsjet på stuegulvet... må ha vært 1 år gammel eller noe... 

Anonymkode: 5c666...80f

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ei som delte video av sønnen som hadde bæsjet på stuegulvet... må ha vært 1 år gammel eller noe... 

Anonymkode: 5c666...80f

Fyttikatta! Så ekkelt! Skulle vært forbudt ved lov. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag telte jeg 46 JAAaaaAaaaaaAAAA med varierende antall a'er i forbindelse med Norges N'te seier i håndball-EM. 30 av dem fra en og samme person, ja du gjettet riktig - en gang for hver norske scoring. 

6 stk kan fortelle meg at de ser på Love Actually denne julen også. Varierende antall gråtefjes, smilefjes og hjerter. 

 

Anonymkode: a9eee...0f7

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

29 minutter siden, Alice123 skrev:

Åfyflate.

En som delte et bilde av et mensbeger fyllt til randen med blod. Jeg ble kvalm.

 

:hakeslepp: 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en video fra en bekjent. Barnefar løfter opp ungen deres som skal få lov til å tenne julestjernen på treet. Søtt ikke sant? Jo, bortsett fra at den stakkars ungen er helt naken. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Nuttery skrev:

En venninne av meg på 21 år fikk nylig sitt første barn. I den anledning hadde både barnets far og venninnas mor vært med inn på fødestuen som emosjonell støtte.

Barnet ble født, og dette var et ekstremt rørende øyeblikk for min venninne. 

Hvordan vet jeg det, sa du?

Fordi min venninnes mor har lagt ut flere bilder fra fødselen i det øyeblikket hvor jordmoren er på vei for å gi min venninne sitt nyfødte barn - rett fra fødselskanalen for å si det sånn. Barnet er slimete, lilla og fullt av blod mens min venninne har tidenes styggeste jeg-er-rørt fjes og hylgriner samtidig.

Hadde moren min noen gang lagt ut noe sånt hadde hun aldri sett noe mer til den ungen i sitt liv.

:hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...