Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 8.3.2012 den 0.26, kakemonsteret skrev:

"R.I.P. mormor <3"

 

Dette kom 1,5 time etter at dama sovnet inn. Alle barnebarna var ikke varslet ennå, og minst en av de leste det på FB.. det var ikke hyggelig.

Det har jeg opplevd med en oldemor. Kan trygt si jeg ble fly forbannet. Satt alene på jobb og kunne ikke gå i fra. De fikk virkelig høre det og jeg snakket til dags dato ikke med de. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 3.10.2016 den 19.29, AnonymBruker skrev:

Inn kjapt, ut kjapt. For en kosemosegjeng. :bond: 

Alt fra hvordan få mindre luft i magen, om ungen skal hete Tereze, hvilken frisyre (lar folk virkelig fremmende bestemme sånt??) til skilsmisse og "kloke visdomsord", spedd i med Åndenes Makt fra deres egen virkelighet. For så følges opp fra andre høner (de kaller hverandre det) å ringe en random spådame som står i vg/dagbladet.  

Og det som begynte som en fin tråd om "slutshaming", ble til litt vel mye utbrodering om eget antall seksualpartnere....Med noen som selv får fliket inn "jeg har ingen fordommer og folk få ligge med så mange de vil. Men jeg tror de sliter psykisk". Jadaså.

 

Om denne gruppa representerer norges befolkning blir jeg bekymret.

Anonymkode: db4fa...0cf

Åherregud x) "Jeg har ingen fordommer, men her er fordommen min"...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Thatsme skrev:

Det har jeg opplevd med en oldemor. Kan trygt si jeg ble fly forbannet. Satt alene på jobb og kunne ikke gå i fra. De fikk virkelig høre det og jeg snakket til dags dato ikke med de. 

Har samme opplevelse, og det ble også "skryt" av antall likes på innlegget :kjempesinna:

Anonymkode: 9a3dc...be2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har samme opplevelse, og det ble også "skryt" av antall likes på innlegget :kjempesinna:

Anonymkode: 9a3dc...be2

Er det mulig! 

Anonymkode: b9bcf...32a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen jeg så:

- Faens drittmennesker. Jeg er biopolar. Fuck you.
- Nå sier jeg det igjen. Jeg er nerd med stil dere andre er bare noen nerder.
- Jeg BLOKKERER DERE ALLE SAMMEN og kommer ikke til å skrive her mer!!!
- Da er jeg tilbake for å plage dere alle sammen - selv om dere blir sure så vit at jeg er også en person og jeg DRITER i hva dere mener om meg.
- Haugevis av såkalte modell-bilder.
Og veldig ofte står det noe sånt som: "Åh er dere så deilige dere da - hva med å få seg et liv, etc". :ler:

Endret av fuglekvitter__
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke oversharing, men de som er med på ALT av konkurranser, skriver "ja" sammen med smilefjes og én eller annen smiskete kommentar. Blir litt flau egentlig. Spesielt når det er samme person som dukker opp hver gang i newsfeeden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Sobril skrev:

Ikke oversharing, men de som er med på ALT av konkurranser, skriver "ja" sammen med smilefjes og én eller annen smiskete kommentar. Blir litt flau egentlig. Spesielt når det er samme person som dukker opp hver gang i newsfeeden min.

Det som ergrer meg mest, er at jaggu vinner de også! Både store og små premier, så det tar aldri slutt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"På søndag kjente jeg noen smerter i ryggen og magen som varte gjennom hele natta, mandagen bestemte jeg meg for å dra til legen. Det viste seg at jeg hadde blod i urin og infeksjon i kroppen.
Det ble heldigvis bedre i noen dager før det smalt til igjen, i går natt dro jeg til legevakten hvor det viste seg at jeg hadde nyrestein.
Der fikk jeg beskjed om at jeg skulle få to sprøyter, jaja tenkte jeg:P men så sier hun, de skal i rumpa så du må legge deg på magen og trekke ned buksa:P haha! men deilig var det etterpå:P så nå venter jeg bare på CT røntgen:D Ha en fin helg folkens, ta vare på hverandre=) "

 

I forhold til alt det andre skrevet i denne tråden, er vel dette ganske uskyldig :laugh: Men er ikke noe jeg ville skrevet på facebook, for å si det sånn!

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Sobril skrev:

Ikke oversharing, men de som er med på ALT av konkurranser, skriver "ja" sammen med smilefjes og én eller annen smiskete kommentar. Blir litt flau egentlig. Spesielt når det er samme person som dukker opp hver gang i newsfeeden min.

Akk ja, de. Det er spesielt én hos meg som er ram på det der. Jeg skjuler butikkene etter hvert som de dukker opp, for hvis ikke tror jeg feeden min ville vært dominert av lik-og-vinn-greier. Særlig nå før jul.

4 minutter siden, hjertesukka skrev:

Det som ergrer meg mest, er at jaggu vinner de også! Både store og små premier, så det tar aldri slutt! :)

Ikke sant? De beviser jo at det lønner seg å delta. Men jo mer de vinner jo verre blir de. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sobril skrev:

Ikke oversharing, men de som er med på ALT av konkurranser, skriver "ja" sammen med smilefjes og én eller annen smiskete kommentar. Blir litt flau egentlig. Spesielt når det er samme person som dukker opp hver gang i newsfeeden min.

 

10 minutter siden, hjertesukka skrev:

Det som ergrer meg mest, er at jaggu vinner de også! Både store og små premier, så det tar aldri slutt! :)

 

2 minutter siden, Emera skrev:

Akk ja, de. Det er spesielt én hos meg som er ram på det der. Jeg skjuler butikkene etter hvert som de dukker opp, for hvis ikke tror jeg feeden min ville vært dominert av lik-og-vinn-greier. Særlig nå før jul.

Ikke sant? De beviser jo at det lønner seg å delta. Men jo mer de vinner jo verre blir de. 

Jeg beklager! Men jeg visste ikke at jeg måtte spørre folk på vennelisten før jeg kommenterer på ting jeg har lyst til. 

Anonymkode: cdbf6...68a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

 

Jeg beklager! Men jeg visste ikke at jeg måtte spørre folk på vennelisten før jeg kommenterer på ting jeg har lyst til. 

Anonymkode: cdbf6...68a

Kjære deg,  dette handler om oversharing, og da passer dine poster her dersom de...oversharer... 😊 Ingen vet hvem du er,  så slapp av 😎

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjære deg,  dette handler om oversharing, og da passer dine poster her dersom de...oversharer... 😊 Ingen vet hvem du er,  så slapp av 😎

Anonymkode: bf87b...b7f

Det var ikke en seriøs post. Jeg synes det var en latterlig post bare. Det er ikke oversharing å skrive en kommentar på ting. Da må i såfall alle kommentarer på poster på facebook gå under oversharing. 

Anonymkode: cdbf6...68a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var ikke en seriøs post. Jeg synes det var en latterlig post bare. Det er ikke oversharing å skrive en kommentar på ting. Da må i såfall alle kommentarer på poster på facebook gå under oversharing. 

Anonymkode: cdbf6...68a

Det var vel heller ment som "kommenter, lik, og del" konkurransene og de som deler i hytt og pine. 

Jeg har flere på lista som liker og deler greier fra alle mulige falske sider. Jeg rapporterer de falske sidene, og om det blir for mye så skjuler jeg innlegg fra de som deler slikt konstant også. 

Det samme med de som legger ut spillaktiviteten sin på Facebook. Gjerne 20 innlegg hver dag. Synes nesten litt synd på dem... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, daemonia skrev:

Det var vel heller ment som "kommenter, lik, og del" konkurransene og de som deler i hytt og pine. 

Jeg har flere på lista som liker og deler greier fra alle mulige falske sider. Jeg rapporterer de falske sidene, og om det blir for mye så skjuler jeg innlegg fra de som deler slikt konstant også. 

Det samme med de som legger ut spillaktiviteten sin på Facebook. Gjerne 20 innlegg hver dag. Synes nesten litt synd på dem... 

Den kan jeg være enig i, de konkurransene hvor man må dele(Og spillene).  De er jeg aldri med på. Men jeg er med på konkurranser fra sider jeg allerede følger og vet er ekte. Hvor jeg kun må like eller kommentere med ja/smily osv. Det virket som det var disse de mente de som jeg svarte.  Og de ser jeg ikke problemet med. 

Anonymkode: cdbf6...68a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, Fireball skrev:

"På søndag kjente jeg noen smerter i ryggen og magen som varte gjennom hele natta, mandagen bestemte jeg meg for å dra til legen. Det viste seg at jeg hadde blod i urin og infeksjon i kroppen.
Det ble heldigvis bedre i noen dager før det smalt til igjen, i går natt dro jeg til legevakten hvor det viste seg at jeg hadde nyrestein.
Der fikk jeg beskjed om at jeg skulle få to sprøyter, jaja tenkte jeg:P men så sier hun, de skal i rumpa så du må legge deg på magen og trekke ned buksa:P haha! men deilig var det etterpå:P så nå venter jeg bare på CT røntgen:D Ha en fin helg folkens, ta vare på hverandre=) "

 

I forhold til alt det andre skrevet i denne tråden, er vel dette ganske uskyldig :laugh: Men er ikke noe jeg ville skrevet på facebook, for å si det sånn!

Slike mennesker kan umulig ha mye innhold i livet sitt. 

Anonymkode: b7c87...d3e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Congratulations to everyone on my FB who recently became "in a relationship". Crossing fingers for you all that this is truly the one for you, and that it lasts more than a month. 1f642.png:) "

 

Kanskje ikke oversharing, men jeg kan umulig være den eneste som leser denne statusen litt passivagressiv? Det ble litt sånn " gratulerer, men snart går det sikkert i dass" følelse over statusen. Jeg vet dette er ei som er bitter fordi hun ikke har kjæreste selv, så kanskje jeg legger litt mye i det? 

Anonymkode: f2cd4...511

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, daemonia skrev:

Det var vel heller ment som "kommenter, lik, og del" konkurransene og de som deler i hytt og pine. 

Jeg har flere på lista som liker og deler greier fra alle mulige falske sider. Jeg rapporterer de falske sidene, og om det blir for mye så skjuler jeg innlegg fra de som deler slikt konstant også. 

Det samme med de som legger ut spillaktiviteten sin på Facebook. Gjerne 20 innlegg hver dag. Synes nesten litt synd på dem... 

Jeg klikker liker og legger igjen en kommentar, men jeg deler aldri. Likevel har jeg vunnet.

Det er jo ikke lurt å dele slike konkurranser da det vil bli enda vanskeligere å vinne :P

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

" Congratulations to everyone on my FB who recently became "in a relationship". Crossing fingers for you all that this is truly the one for you, and that it lasts more than a month. 1f642.png:) "

 

Kanskje ikke oversharing, men jeg kan umulig være den eneste som leser denne statusen litt passivagressiv? Det ble litt sånn " gratulerer, men snart går det sikkert i dass" følelse over statusen. Jeg vet dette er ei som er bitter fordi hun ikke har kjæreste selv, så kanskje jeg legger litt mye i det? 

Anonymkode: f2cd4...511

Jeg tror den er ganske passiv-aggressiv. Gid det hadde vært så lett at man visste at den utkårede var den riktige etter en måned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke hvorfor folk driver å deler slike konkurranse innlegg. Det er jo ikke en gang lov å be folk om å dele det så de skriver 'del gjerne'....og dermed tror folk at de må dele for å ha en sjanse for å vinne :roll: 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den kan jeg være enig i, de konkurransene hvor man må dele(Og spillene).  De er jeg aldri med på. Men jeg er med på konkurranser fra sider jeg allerede følger og vet er ekte. Hvor jeg kun må like eller kommentere med ja/smily osv. Det virket som det var disse de mente de som jeg svarte.  Og de ser jeg ikke problemet med. 

Anonymkode: cdbf6...68a

Jeg er med på de selv jeg når det dukker opp :) Og hvis folk synes det er irriterende, så er det synd for dem. Jeg blir litt matt når folk skal like, dele, og kommentere med fargen de ønsker på Mercedesen som skal gis ut rett før jul jeg :fnise:  

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...