Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ei som har posta ut en takk til Sophie Elise for å gjøre store rumper in, fordi hun alltid har hatt kompleks for sin egen kropp og rompe.. med et superkleint bilde av seg selv i svart blondeundertøy (stay ups, korsett ig gjennomsiktig truse). Bildet er tatt bakfra med dama lent mot et speil med trutmunn. Bildet har fått noen beundrende kommentarer fra diverse mannfolk, men jeg lurer på hva mannen og ungene hennes tenker. 

Bildet er forresten public, ikke begrenset til venner.... 

Anonymkode: c3a32...872

Ja, jeg er overbevist om at hun har komplekser for egen kropp og rumpe... 

Anonymkode: e7d5e...5d6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg er overbevist om at hun har komplekser for egen kropp og rumpe... 

Anonymkode: e7d5e...5d6

Ja, ikke sant? Det roper jo om oppmerksomhet, men jeg synes det er skikkelig oversharing med et offentlig budoir-bilde av seg selv til alle på facebook... Og ekstra kleint med "dum unnskyldning" attpå. :fnise:

Anonymkode: c3a32...872

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, ikke sant? Det roper jo om oppmerksomhet, men jeg synes det er skikkelig oversharing med et offentlig budoir-bilde av seg selv til alle på facebook... Og ekstra kleint med "dum unnskyldning" attpå. :fnise:

Anonymkode: c3a32...872

Ja, vet du hva, hadde nesten vært bedre om hun bare hadde skrevet "damn, er ikke jeg hot!?" eller noe. Den der fordekte fiskingen etter sympati og/eller likes er det teiteste jeg vet.

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på min venneliste skrev nettopp en trist og sorgfull staus om savnet etter katten sin som var død. Og det var jo greitt nok, men det fulgte med et bilde av katten. På lit de parade.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå for tiden er jeg dritt lei av ei som har en valp på rundt 6 mnd. 
Den er helt på styr. Flyr rundt og bjeffer på alt (helt klart usikkerhet, gneldrer på gardiner som blafrer osv...), støtt og stadig legger hun ut bilder av ting denne valpen har ødelagt, og hun har i tillegg begynt å telle ned til JUL fordi når det er jul er det bare et par måneder igjen til sesongen for tidenes teiteste hundesport starter. 

Når folk kommenterer oppførselen til valpen, at hun bør jo korrigere i stedet for å bare la den spise opp brødskiva, eller liknende så er svare "Jaja, sånn er det å ha staffevalp! :skratte: " 

Min konklusjon er at hadde jeg hatt staffevalp hadde jeg klikka etter en uke... 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 1.9.2016 at 18.26, Poppie skrev:

(Leses med nordlandsdialekt):

"Neimen i hælvetta da, har satans sotte på dass i en halv time no og det breinn faens mæ ennu!"

Og noen som kommenterer: "Dårlig mat?"

Og fyren svarer "Nei, vi ska tbake dit neste uka, det syde i doskåla, men det va helvetes verdt det!"

Yess...

:legrine:Nå var det jammen godt å få le, en liten stund siden. 

Anonymkode: 9a037...67d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 6.9.2016 at 19.18, daemonia skrev:

Kanskje ikke det verste tilfellet sammenlignet med dødsannonsedama, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre dette.... 

I ei gruppe er det noen som har skrevet et innlegg om at mannen har fjernet bursdagen sin fra Facebook fordi han ikke vil ha alt det hilsener på veggen. Videre spør hun om folk i gruppa kan sende ham en SMS, og der har hun jammen lagt ut mobilnummeret hans også! 

Og noen har kommentert under med en screenshot av at de har sendt sms til ham... 

Hva er det som får folk til å gjøre slikt? :klo: 

En venninne gjorde dette med meg. Plutselig tikket det inn 50 meldinger tett etter hverandre fra ukjente mennesker. Hun fikk virkelig høre hvor lite pris jeg satte på den gesten. Enden var at jeg måtte skifte telefonnr.

Anonymkode: d0dbf...402

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.9.2016 at 21.11, AnonymBruker skrev:

Var en dame jeg har på facebook i går som sjekka inn på legevakten i går (og tagget sønnen), og skrev at hun var bekymret og fortvilt, og at hun var rasende på helsesystemet. Hun ville ikke svare på spørsmålene om hva det var, annet enn noe vagt om psykiatrien. Mulig hun spurte om det var greit for sønnen, men jeg tviler. Hun oversharer hele tiden og hun har en tendens til å utlevere andre. Synes enkelte ting burde holdes privat, med mindre den det gjelder forteller om det selv. Det er også irriterende å ikke få vite hva som skjer når folk legger ut dramatiske statuser.

Anonymkode: b0ae3...d26

Begynner navnet hennes på L?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei som legger ut bøttevis av bilder av seg selv med fokus på puppene og utringingen. Hun er ikke helt psykisk frisk og dette er ikke bra. Det nytter ikke å be henne være mer forsiktig med hva hun legger ut, for da kommer: HVIS DU IKKE TÅLER HVA JEG LEGGER UT, SÅ KAN DU BARE SLETTE MEG!!!!! Og det er alltid en haug menn som kommenterer: WOW!! DIGG!! Du er HOT!! Hvorfor i %#&#%$ kan ikke de mannfolka prøve å ikke tenke med pikken bittelittegranne? De gjør bare at hun fortsetter å legge ut hundrevis av puppebilder. :(

Anonymkode: 31cf4...97e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

:legrine:Nå var det jammen godt å få le, en liten stund siden. 

Anonymkode: 9a037...67d

Oi. Det er virkelig noe av det minst morsomme jeg har lest i hele mitt liv.

Anonymkode: 99b16...7ed

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dama med staffevalp har akkurat kjefta på ei som ble tagget i en post om et joggearrangement. 
Hun som ble tagget har sagt nei flere ganger, også på kommentarer på privat profil om å bli med på å trene til et joggeløp, og nå altså på dette arrangementet. 
Svaret var at nei, hun skulle ikke bli med og jogge. 
Fikk til svar at det er lov å gå også. 
Svarte da videre at det er totalt uaktuelt å kjøre 70 mil for å gå 7 km tur. Det kan man fint gjøre hjemme også. 
Jaaa, men det er jo der løpet er! Løp er gøy! er staffedama sitt svar. 
Ja for deg er det sikkert gøy, men jeg har sagt nei. Det er uaktuelt! svarte hun som ble tagget.  

Enden på visa ble visstnok sur PM fra staffedama om at hun var ustabil og negativ, og om det var slik så skulle hun aldri invitere med på noe gøy igjen. :klaske: 

Jeg kjenner begge to, så la merke til den diskusjonen. Og fikk høre hele forløpet etterpå.... 
Jeg er lite imponert over frekkheten til staffedama for å si det mildt. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er staffedama den bitchy kusina til UNIVERSITETET? 

Anonymkode: 44d59...79b

:skratte:

Nei, men hun tror at Weightpull er eneste måten å stimulere hunder godt nok, og at hun skal bli rik på Aloe Vera tøyset sitt :P 
Og alle som ikke er enig er jo så teit og uvitende at de fortjener ikke noe annet enn å bli kjefta på :P 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Staffhvalp. Og så jeg da, som har klart å lese straffhvalp og lurt på hva $##& denne dama har tenkt på: hvalp som straff liksom?

Tusler inn og vurderer briller..

😄

Endret av Holar
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 16.9.2016 at 17.13, Mousj skrev:

Ei på min venneliste skrev nettopp en trist og sorgfull staus om savnet etter katten sin som var død. Og det var jo greitt nok, men det fulgte med et bilde av katten. På lit de parade.

Hva var det som var galt med dette :rodme: ?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Betrakteren skrev:

Hva var det som var galt med dette :rodme: ?

Bilde av den døde katten vil ikke jeg se ihvertfall 😐

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilde av den døde katten vil ikke jeg se ihvertfall 😐

Anonymkode: bf87b...b7f

Du burde kanskje ha presisert at katten var død på bildet. Der er jeg enig med deg, det er oversharing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Brimi skrev:

Du burde kanskje ha presisert at katten var død på bildet. Der er jeg enig med deg, det er oversharing.

Lit de parade betyr at man legger den døde til syning for offentligheten, jeg tror det kalles paradeseng på norsk.

Anonymkode: c28e0...81a

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Holar skrev:

Staffhvalp. Og så jeg da, som har klart å lese straffhvalp og lurt på hva $##& denne dama har tenkt på: hvalp som straff liksom?

Tusler inn og vurderer briller..

😄

Høøøh, jeg leste det også som straffvalp, opptil flere ganger! Jeg har briller også, hva i huleste?

Takk for at du oppklarte saken :biggrin:

Anonymkode: 9a3dc...be2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lit de parade betyr at man legger den døde til syning for offentligheten, jeg tror det kalles paradeseng på norsk.

Anonymkode: c28e0...81a

Det visste tydeligvis ikke flere her, deriblant meg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...