Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.9.2016 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det har blitt nevnt før, men gruppen "Hønehjørnet" tar virkelig kaka av og til. Er helt sykt hvor lite sperrer enkelte har bare fordi gruppen ikke er åpen. Det er over 11 000 medlemmer!

Anonymkode: 2d214...efc

Jeg er enig med deg i det. Det er helt vanvittig :)

Anonymkode: 8b77a...889

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.9.2016 den 19.32, AnonymBruker skrev:

Jeg er medlem der kun for underholdningen sin del. Jeg er nesten litt overrasket over at gruppen ikke har fått en egen tråd her inne til nå :ler: 

Anonymkode: f2cd4...511

Vær så snill noen, lag en slik tråd!

Anonymkode: 0c1d8...95e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2016-09-25 den 15.03, AnonymBruker skrev:

Til dere som liker raringer på Facebook:

https://www.facebook.com/MobbereINorge/?fref=ts

Her er det nok av folk som skulle hatt skrivesperre på tastaturet sitt :dry:

Anonymkode: 0ef13...6ae

Herregud! Og bloggerne klager på KG og rampelyset . :ohmy: Finner jeg noen bekjente der, så blir det offentlig gapestokk. 

 

På 2016-09-27 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Vet ikke om det har blitt nevnt før, men gruppen "Hønehjørnet" tar virkelig kaka av og til. Er helt sykt hvor lite sperrer enkelte har bare fordi gruppen ikke er åpen. Det er over 11 000 medlemmer!

Anonymkode: 2d214...efc

..haha, måtte google. Fant to bekjente som er medlem der! Den ene med diagnose (medfødt, går på kognitive og andre mentale evner), den andre er normal. Og modd her på kg.

Muhaha! Tror jeg må melde meg inn for en titt. :P 

Anonymkode: db4fa...0cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud! Og bloggerne klager på KG og rampelyset . :ohmy: Finner jeg noen bekjente der, så blir det offentlig gapestokk. 

 

..haha, måtte google. Fant to bekjente som er medlem der! Den ene med diagnose (medfødt, går på kognitive og andre mentale evner), den andre er normal. Og modd her på kg.

Muhaha! Tror jeg må melde meg inn for en titt. :P 

Anonymkode: db4fa...0cf

Inn kjapt, ut kjapt. For en kosemosegjeng. :bond: 

Alt fra hvordan få mindre luft i magen, om ungen skal hete Tereze, hvilken frisyre (lar folk virkelig fremmende bestemme sånt??) til skilsmisse og "kloke visdomsord", spedd i med Åndenes Makt fra deres egen virkelighet. For så følges opp fra andre høner (de kaller hverandre det) å ringe en random spådame som står i vg/dagbladet.  

Og det som begynte som en fin tråd om "slutshaming", ble til litt vel mye utbrodering om eget antall seksualpartnere....Med noen som selv får fliket inn "jeg har ingen fordommer og folk få ligge med så mange de vil. Men jeg tror de sliter psykisk". Jadaså.

 

Om denne gruppa representerer norges befolkning blir jeg bekymret.

Anonymkode: db4fa...0cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klage over dårlig råd og hva de skulle hatt dersom de hadde hatt penger, tiggestatuser egentlig

Utroskapsdrama

Sexlivet

Hvor ofte man drikker alkohol når det blir flere ganger i uka

Hvordan man revner under fødsel

At man har væskende betennelse i keisersnittet

Utflod der en viss person er mistenkt for å ha smittet med en kjønnssykdom

Hvor mye snørr man produserer under en forkjølelse

Blåøye etter slåsskamp, gjerne en video også

Tungekyss med en ny kjæreste der de er meant to be forever in love, slutt 3 uker senere

Jeg må få noen nye venner:skratte:

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi skulle hatt en dummeste ting folk finner på på Facebook-tråd. 

Iallefall. Her er en dame som har spurt om helt fremmed mennesker på en facebookside med flere tusen medlemmer om de kan sende gratulasjonsmelding til samboeren hennes. Over hundre mennesker har svart med  screenshot av meldingen de har sendt.

Håper virkelig hun kjenner mannen sin godt at han ikke blot like sint av dette her som jeg hadde blitt om noe hadde gjort dette til meg. IMG_20161004_110852.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.10.2016 den 11.25, MammaSvarDa skrev:

Vi skulle hatt en dummeste ting folk finner på på Facebook-tråd. 

Iallefall. Her er en dame som har spurt om helt fremmed mennesker på en facebookside med flere tusen medlemmer om de kan sende gratulasjonsmelding til samboeren hennes. Over hundre mennesker har svart med  screenshot av meldingen de har sendt.

Håper virkelig hun kjenner mannen sin godt at han ikke blot like sint av dette her som jeg hadde blitt om noe hadde gjort dette til meg. IMG_20161004_110852.png

Jeg hater det der. Hadde blitt skikkelig forbannet hvis noen hadde gjort det med meg Å gi ut andre sine telefonnr på den måten der, burde vært forbudt

Endret av Honey Dew
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Vi skulle hatt en dummeste ting folk finner på på Facebook-tråd. 

Iallefall. Her er en dame som har spurt om helt fremmed mennesker på en facebookside med flere tusen medlemmer om de kan sende gratulasjonsmelding til samboeren hennes. Over hundre mennesker har svart med  screenshot av meldingen de har sendt.

Håper virkelig hun kjenner mannen sin godt at han ikke blot like sint av dette her som jeg hadde blitt om noe hadde gjort dette til meg. IMG_20161004_110852.png

:bond:Jeg hadde blitt så sint!! 

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Vi skulle hatt en dummeste ting folk finner på på Facebook-tråd. 

Iallefall. Her er en dame som har spurt om helt fremmed mennesker på en facebookside med flere tusen medlemmer om de kan sende gratulasjonsmelding til samboeren hennes. Over hundre mennesker har svart med  screenshot av meldingen de har sendt.

Håper virkelig hun kjenner mannen sin godt at han ikke blot like sint av dette her som jeg hadde blitt om noe hadde gjort dette til meg. 

Hvorfor skulle man blitt glad av noe sånt? Det betyr ikke en dritt når fremmede gratulerer meg med dagen, i alle fall ikke hvis de blir oppfordret til å gjøre det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som nå tydeligvis har fått seg lykkepiller eller noe. For hver dag er det oppdateringer om hvor fantastisk livet er med masse hjerter. 

At jeg er superheldig som kan nyte denne flotte dagen <3

At jeg er glad for at solen skinner og livet er til for å nytes <3

At jeg er glad for at det er fredag og at jeg kan ønske dere alle en god helg. <3 Ta vare på hverandre <3

At jeg er heldig som kan stå opp hver morgen og gå ut av døra uten hjelp av andre :) 

 

Og sånn går no dagan! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Vi skulle hatt en dummeste ting folk finner på på Facebook-tråd. 

Iallefall. Her er en dame som har spurt om helt fremmed mennesker på en facebookside med flere tusen medlemmer om de kan sende gratulasjonsmelding til samboeren hennes. Over hundre mennesker har svart med  screenshot av meldingen de har sendt.

Håper virkelig hun kjenner mannen sin godt at han ikke blot like sint av dette her som jeg hadde blitt om noe hadde gjort dette til meg. IMG_20161004_110852.png

Jeg så denne tidligere i dag jeg også og tenkte mitt............... De er jo nesten like dumme de menneskene som faktisk gjør dette 🙈

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant denne under diskusjonen om den kristne Alta-skolen som mente det var for tidlig med pubertetskunnskap i 5.klasse. Forøvrig helt enig i at det må på agendaen tidlig, men man trenger for pokkern ikke utlevere ungen sin for å poengtere det. 

personvernima.png

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, FrkHumle skrev:

Fant denne under diskusjonen om den kristne Alta-skolen som mente det var for tidlig med pubertetskunnskap i 5.klasse. Forøvrig helt enig i at det må på agendaen tidlig, men man trenger for pokkern ikke utlevere ungen sin for å poengtere det. 

personvernima.png

Noe så flaut o.O Jeg hadde blitt dritforbanna om moren min hadde gjort noe sånt!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen dame, av typen Livets Harde Skole og Visdomshjørnet..:

Tidligere i uka:

"Hei alle mine venner! Jeg beklager at jeg har vært borte en stund, men jeg har vært veldig syk."

I dag:  (kommenterer statusen til en venn som har mistet et nært familiemedlem, og holdt begravelse i dag)

"Jeg har tenkt på dere i dag, men jeg kunne ikke komme. Fordi jeg har vært veldig syk og har vært på sykehuset <3"

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, idontknow skrev:

Godt voksen dame, av typen Livets Harde Skole og Visdomshjørnet..:

Tidligere i uka:

"Hei alle mine venner! Jeg beklager at jeg har vært borte en stund, men jeg har vært veldig syk."

I dag:  (kommenterer statusen til en venn som har mistet et nært familiemedlem, og holdt begravelse i dag)

"Jeg har tenkt på dere i dag, men jeg kunne ikke komme. Fordi jeg har vært veldig syk og har vært på sykehuset <3"

Sånne statuspåhengere altså :bond:Får de aldri nok oppmerksomhet?  :murvegg:

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2016 den 22.12, papirfly skrev:

Voksen dame, åpen profil, dagens status:

"Jeg har ingting imot. At kvinner, dekker seg til med skal.
Men jeg har veldi mye imot, at de skal bli tvunget til det.
Å ikke ha noe valg.

I have noting agens wemen who is coweret, weth blachet. Bot i have agens wemen, who been macet too do it.
And dont have a choyce."

:sjokkbla: :sjokk: :daane:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.10.2016 den 22.12, papirfly skrev:

Voksen dame, åpen profil, dagens status:

"Jeg har ingting imot. At kvinner, dekker seg til med skal.
Men jeg har veldi mye imot, at de skal bli tvunget til det.
Å ikke ha noe valg.

I have noting agens wemen who is coweret, weth blachet. Bot i have agens wemen, who been macet too do it.
And dont have a choyce."

Folk som ikke kan engelsk som prøver å skrive engelsk altså.... :murvegg: Hun er sikkert dyslektisk, men altså... sukk.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...