Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den 20. august 2016 at 19.09, AnAngel skrev:

Mange har skrevet statuser angående håndballkampen. UNIVERSITETET lar selvsagt ikke anledningen seile ukommentert forbi. I drøssevis av statuser kommenterer hun:

Lars: FOR en kamp! Nervepirrende!

UNIVERSITETET: Jeg fikk dessverre ikke med meg kampen fordi jeg skulle tidlig opp på JOBB <3

Margrethe: Stakkar håndballjentene våre :( 

UNIVERSITETET: Så ikke kampen, men hørte om det på radioen på vei til JOBB <3 

Sissel: Beste kampen jeg har sett!

UNIVERSITETET: Noen av oss må på JOBB VETTU <3 Men kos dere dere som får TID til å se <3  Verdens beste MANN <3 <3 <3 fikk sett kampen og har fortalt meg alt om den før jeg måtte av gåre på JOBB <3 <3 <3 

Tore: Nyter spennende kamp!

UNIVERSITETET: Jeg UNNER dere som KAN se kampen av hele mitt HJERTE <3 <3 <3 Selv må jeg prioritere JOBBEN min <3<3<3 

Dette er bare noen av statusene som kom opp at hun hadde kommentert... 

 

Hahahahhaha å herregud jeg dør!! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 8/20/2016 at 19.09, AnAngel skrev:

Mange har skrevet statuser angående håndballkampen. UNIVERSITETET lar selvsagt ikke anledningen seile ukommentert forbi. I drøssevis av statuser kommenterer hun:

Lars: FOR en kamp! Nervepirrende!

UNIVERSITETET: Jeg fikk dessverre ikke med meg kampen fordi jeg skulle tidlig opp på JOBB <3

Margrethe: Stakkar håndballjentene våre :( 

UNIVERSITETET: Så ikke kampen, men hørte om det på radioen på vei til JOBB <3 

Sissel: Beste kampen jeg har sett!

UNIVERSITETET: Noen av oss må på JOBB VETTU <3 Men kos dere dere som får TID til å se <3  Verdens beste MANN <3 <3 <3 fikk sett kampen og har fortalt meg alt om den før jeg måtte av gåre på JOBB <3 <3 <3 

Tore: Nyter spennende kamp!

UNIVERSITETET: Jeg UNNER dere som KAN se kampen av hele mitt HJERTE <3 <3 <3 Selv må jeg prioritere JOBBEN min <3<3<3 

Dette er bare noen av statusene som kom opp at hun hadde kommentert... 

 

Hahaha, ho høyres jo ut som om ho er den einaste som har jobb xD 

Har lest gjennom tråden no dei siste par dagane, og UNIVERSITETET er min nye favorittperson :D Og ho som skreiv sin eigen dødsannonse på mannen sin profil, er definitivt det sjukaste eg har lest.

Merkar og at eg har himla kjedelige vener på facebook.. :dry::fnise:

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Amantheia skrev:

Hahaha, ho høyres jo ut som om ho er den einaste som har jobb xD 

Har lest gjennom tråden no dei siste par dagane, og UNIVERSITETET er min nye favorittperson :D Og ho som skreiv sin eigen dødsannonse på mannen sin profil, er definitivt det sjukaste eg har lest.

Merkar og at eg har himla kjedelige vener på facebook.. :dry::fnise:

Har du lest 400 sider på et par dager :sjokkert:. Kudos :fnise: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Mynona skrev:

Har du lest 400 sider på et par dager :sjokkert:. Kudos :fnise: 

Skumlest. Eller, leste dei første 20 sidene, og etter det leste eg alle innlegga som hadde 10 plussar, eller meir. :P

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Amantheia skrev:

Hahaha, ho høyres jo ut som om ho er den einaste som har jobb xD 

Har lest gjennom tråden no dei siste par dagane, og UNIVERSITETET er min nye favorittperson :D Og ho som skreiv sin eigen dødsannonse på mannen sin profil, er definitivt det sjukaste eg har lest.

Merkar og at eg har himla kjedelige vener på facebook.. :dry::fnise:

Jepp, og den eneste som har gått på UNIVERSITETET :fnise: 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, Amantheia skrev:

Hahaha, ho høyres jo ut som om ho er den einaste som har jobb xD 

Har lest gjennom tråden no dei siste par dagane, og UNIVERSITETET er min nye favorittperson :D Og ho som skreiv sin eigen dødsannonse på mannen sin profil, er definitivt det sjukaste eg har lest.

Merkar og at eg har himla kjedelige vener på facebook.. :dry::fnise:

Hva i all....???? Dødsannonse????

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Honey Dew skrev:

Hva i all....???? Dødsannonse????

Side 436, innlegg nr 8716 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Amantheia skrev:

Side 436, innlegg nr 8716 

Det var det verste. Hun tenkte tydeligvis ikke på foreldrene og andre slektninger når hun skrev dette. Jeg håper virkelig at hun mistet mange venner etter dette

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ahhhhhhhh! den nye kjedebrev farsotten. Vis kjærligheten med ett bilde hver dag av din kjæresten. :bond: 

Det rakk med ett bilde, og nå kommer det hver dag!!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, BlendaSensitive skrev:

ahhhhhhhh! den nye kjedebrev farsotten. Vis kjærligheten med ett bilde hver dag av din kjæresten. :bond: 

Det rakk med ett bilde, og nå kommer det hver dag!!

For å irritere flest mulig, kan man jo, som en reaksjon til tullet, ta bilde av et tre, gresstrå, insekt eller edderkopp og skrive at det er kjæresten :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Honey Dew skrev:

For å irritere flest mulig, kan man jo, som en reaksjon til tullet, ta bilde av et tre, gresstrå, insekt eller edderkopp og skrive at det er kjæresten :fnise:

Evt ta bilde av at man drikker en ny alkoholholdig drink hver dag, og skrive "Dette er drammen i mitt liv":fnise:

 

Ja, jeg ler mye av meg selv :P

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som gnåler og syter om hvor syke de er, flere ganger per dag og over flere dager... Et ganske ekstremt tilfelle her nå. Hun er sykelig overvektig og klager over at hun har vondt i magen. Så rart. Langt ifra første gangen hun gnåler om at hun har vondt i magen. Why liksom? Bare for at vi skal si god bedring?

Hun har til og med lagt ut ansiktsbilder som visstnok skal si noe om hvorvidt hun har blitt bedre eller verre fra den ene dagen til den neste. Hun gnåler også om kattens rolle i dette. At katten er så god å ha når hun er syk, at han bryr seg, tar vare på henne, whatever.

I dag var det en annen syk dame også, og da hadde førstnevnte dame en mulighet til å syte der også. Omg.

Jeg nevnte at hun er sykelig overvektig. Hun legger ut matvideoer, videoer med drinkmiksing osv hver eneste dag. Hun var også på sydentur tidligere i år, og da la hun ut et bilde hvor hun poserer med en gedigen drink. Masse positiv respons. Folk kommenterer og liker selv om hun er så kraftig overvektig at det er et stort helseproblem.

Holder meg langt unna kommentarerfeltene når noen sliter med fedme, alkoholproblemer, spillegalskap osv og poster ting som har med dette å gjøre. 

Anonymkode: 4e52b...abb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(Leses med nordlandsdialekt):

"Neimen i hælvetta da, har satans sotte på dass i en halv time no og det breinn faens mæ ennu!"

Og noen som kommenterer: "Dårlig mat?"

Og fyren svarer "Nei, vi ska tbake dit neste uka, det syde i doskåla, men det va helvetes verdt det!"

Yess...

Endret av Poppie
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 2016-08-30 at 20.19, Poppie skrev:

Evt ta bilde av at man drikker en ny alkoholholdig drink hver dag, og skrive "Dette er drammen i mitt liv":fnise:

 

Ja, jeg ler mye av meg selv :P

 

Ohhh! Champagne! Champagne er aldri feil, og dessuten bedre enn både mann og sjokolade! :D Og når man er lei er det bare bytte merke, ingen blir furten av det. :P 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 9.6.2016 at 19.14, AnonymBruker skrev:

Og hele ni timer senere kom avsløringen! Regner med at mannen blei nedringt av familie og venner som ønsket å vise sin kondolanse, så han visste det nok! Hva svarer man på telefonen liksom!? Hadde skrevet en lite hyggelig pm uansett hvor nære jvi hadde vært :fnise:

Anonymkode: 63e71...9c0

Jeg vedder på at det var derfor det ble slettet så fort. Han fikk vil greie på det ganske med en gang.

Han kan jo umulig ha vært med på dette? Hva er oddsen for at begge er like store tapere, liksom? :P

Og jeg tar heller ikke poenget hennes. Å fake sin egen drukningsulykke, betyr jo ikke at drukningefaren ikke er reell? Det var nok bare en unnskyldning. Jeg garanterer at hun kun gjorde det - ene og alene for oppmerksomhetens skyld.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ei på vennelista som mistet babyen sin for en stund siden. Skjønner godt man deler mye bilder og sånn, folk sørger ulikt og det er nok en terapi for henne. Det jeg reagerer på er at hun blogger, og skriver utelukkende innlegg om barnet sitt - samtidig som hun tigger etter sponsorer på fb, ber folk om å trykke seg inn, skriver mye om at hun vil komme på topplisten etc.

Hun legger ut mye om barnet sitt som fortsatt lever, og barnet som ikke lever lenger - veldig mye, som feks. hvordan det andre barnet reagerer på å ha mistet søsken. Jeg får bare en uggen følelse av å dele så mye, samtidig tigge etter penger (hun har gjort dette direkte til fb-vennene sine), selvom jeg absolutt tenker mye på henne fordi det må være helt grusomt å miste sitt eget barn.

Anonymkode: 6916c...cbe

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei på vennelista som mistet babyen sin for en stund siden. Skjønner godt man deler mye bilder og sånn, folk sørger ulikt og det er nok en terapi for henne. Det jeg reagerer på er at hun blogger, og skriver utelukkende innlegg om barnet sitt - samtidig som hun tigger etter sponsorer på fb, ber folk om å trykke seg inn, skriver mye om at hun vil komme på topplisten etc.

Hun legger ut mye om barnet sitt som fortsatt lever, og barnet som ikke lever lenger - veldig mye, som feks. hvordan det andre barnet reagerer på å ha mistet søsken. Jeg får bare en uggen følelse av å dele så mye, samtidig tigge etter penger (hun har gjort dette direkte til fb-vennene sine), selvom jeg absolutt tenker mye på henne fordi det må være helt grusomt å miste sitt eget barn.

Anonymkode: 6916c...cbe

Har hun akkurat fått en sønn ? Dette ligner veldig på hun jeg kjenner.

Anonymkode: cdbf6...68a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ei på vennelista som mistet babyen sin for en stund siden. Skjønner godt man deler mye bilder og sånn, folk sørger ulikt og det er nok en terapi for henne. Det jeg reagerer på er at hun blogger, og skriver utelukkende innlegg om barnet sitt - samtidig som hun tigger etter sponsorer på fb, ber folk om å trykke seg inn, skriver mye om at hun vil komme på topplisten etc.

Hun legger ut mye om barnet sitt som fortsatt lever, og barnet som ikke lever lenger - veldig mye, som feks. hvordan det andre barnet reagerer på å ha mistet søsken. Jeg får bare en uggen følelse av å dele så mye, samtidig tigge etter penger (hun har gjort dette direkte til fb-vennene sine), selvom jeg absolutt tenker mye på henne fordi det må være helt grusomt å miste sitt eget barn.

Anonymkode: 6916c...cbe

Hvorfor tigger hun etter penger, da? :klo: 

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke det verste tilfellet sammenlignet med dødsannonsedama, men jeg skjønner ikke hvordan noen kan få seg til å gjøre dette.... 

I ei gruppe er det noen som har skrevet et innlegg om at mannen har fjernet bursdagen sin fra Facebook fordi han ikke vil ha alt det hilsener på veggen. Videre spør hun om folk i gruppa kan sende ham en SMS, og der har hun jammen lagt ut mobilnummeret hans også! 

Og noen har kommentert under med en screenshot av at de har sendt sms til ham... 

Hva er det som får folk til å gjøre slikt? :klo: 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...