Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den 27.7.2016 at 19.51, AnonymBruker skrev:

Samme dama, som nå har fått seg kjæreste. Hvor vanskelig er det å bare sende ham denne meldingen helt privat? Vi andre bryr oss jo ikke om dette?

523c9ed250e74aab38a4479478066332.png

Anonymkode: 4e52b...abb

Jeg hadde en mistanke om at hun er singel igjen. Byttet profilbilde (hadde kosemose-bilde av de to sammen tidligere). Denne kom i dag. Hun rakk i hvert fall å elske ham denne korte stunden. Vet ikke hvor mange timer (eller minutter?) eller dager det gikk før hun elsket ham.

f61450a9edacfc742f9c2f6bd23dcc1d.png

Anonymkode: 4e52b...abb

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, Poppie skrev:

Jeg synes det er så rart at folk legger ut personlige ting på offentlige arrangementer.

På et arrangement med over 1000 som "skal" er det bla ei som skriver

"Åh, skulle så gjerne ha vært med, men jeg skal på babysvømming for første gang med barnebarnet mitt. Bestemor kan ikke gå glipp av det."

Jeg TROR det går bra :P

Var en del slike på det arrangementet ja. Likte også hun som syns det var flott med den demonstrasjon MOT voldtektsofte...

Anonymkode: 08430...40b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Update:

d64fae203081e45e7b78a18235cd487e.png

Anonymkode: 4e52b...abb

Haha. På en side undrer jeg meg over hvordan dere har slike mennesker på Facebook, men på en annen side skulle jeg gjerne ha hatt det selv for underholdningen. :laugh: 

Anonymkode: e7d5e...5d6

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er den eneste av denne sorten i min venneliste. De andre er mer oppegående og slår bare til med nametests eller andre mindre teite ting. Jeg har forsåvidt en mannlig venn som ikke er så skarp, man han er temmelig inaktiv og poster nesten bare klissete ting når han og dama har jubileum.

Anonymkode: 4e52b...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde den feilen første gangen jeg ble invitert av ei venninne. Jeg trodde jeg la ut på selve invitasjonen fra henne og at det bare var oss som så det og at det ikke ble delt med alle. 

Så det kan hende denne bestemoren bare trodde det samme, at hun svarte på en invitasjon fra en på vennlista si. 

Anonymkode: d6da5...a96

Jeg er helt enig, og det er nok dette som har skjedd her også, men det er likevel morsomt i mine øyne (og selvfølgelig helt ufarlig) ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når folk poster slike statuser. 

Spesielt når flere kopierer og poster den samme statusen slik at det ikke lenger er morsomt.

Har lagt merke til at de fleste som poster slike statuser står oppført som "NAV'er", "mamma på heltid" og "pappa betaler" under jobbstatusen.

 

 

Det er alt jeg trengte !!!! 

😡😡😡 ... Jeg kom akkurat hjem og fant fire politimenn i leiligheten min på jakt etter noe , opptrer som galninger !!!!! Skuffer og skap, alt står på hode, klær, sko og Selv i mikrobølgeovnen sjekket de, noe som var ganske pinlig !!! 😳😳 De sjekket under vaskemaskin, i kjøleskapet, til og med så spratt de opp de nye madrassene jeg hadde kjøpt til sengen !! Da jeg spurte om de hadde en ransakelsesordre , svarte de helt hysterisk : " Hvor har du gjemt det ???? Vi vet at det er her et sted !!!!" Minst 1000 tanker gikk gjennom hodet mitt ,,, men jeg gadd ikke si eller spørre om mer ettersom de optredde så agressive, så jeg lot de søke etter hva de var ute etter, for og se hva de vil finne!

Omtrent en halv time senere så jeg en av politimennene snakke i mobiltelefon, og deretter ropte han : " Stopp!! vi er i feil hus !!!! Pokémon er i nabohuset

 

 

 

Endret av kenpet
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, kenpet skrev:

Når folk poster slike statuser. 

Spesielt når flere kopierer og poster den samme statusen slik at det ikke lenger er morsomt.

Har lagt merke til at de fleste som poster slike statuser står oppført som "NAV'er", "mamma på heltid" og "pappa betaler" under jobbstatusen.

 

  Skjul innhold

Det er alt jeg trengte !!!! 

😡😡😡 ... Jeg kom akkurat hjem og fant fire politimenn i leiligheten min på jakt etter noe , opptrer som galninger !!!!! Skuffer og skap, alt står på hode, klær, sko og Selv i mikrobølgeovnen sjekket de, noe som var ganske pinlig !!! 😳😳 De sjekket under vaskemaskin, i kjøleskapet, til og med så spratt de opp de nye madrassene jeg hadde kjøpt til sengen !! Da jeg spurte om de hadde en ransakelsesordre , svarte de helt hysterisk : " Hvor har du gjemt det ???? Vi vet at det er her et sted !!!!" Minst 1000 tanker gikk gjennom hodet mitt ,,, men jeg gadd ikke si eller spørre om mer ettersom de optredde så agressive, så jeg lot de søke etter hva de var ute etter, for og se hva de vil finne!

Omtrent en halv time senere så jeg en av politimennene snakke i mobiltelefon, og deretter ropte han : " Stopp!! vi er i feil hus !!!! Pokémon er i nabohuset

 

 

 

Helt enig. Første gang jeg leste den syntes jeg at den var litt vittig. Gang nr 1000000 var hele sjarmen forsvunnet...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Emera skrev:

Det er enkelte som ser ut til å tro at man MÅ publisere absolutt alle "minnene" Facebook henter frem for dem...

Og enkelte av dem er så latterlige. 

Anonymkode: e7d5e...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Emera skrev:

Det er enkelte som ser ut til å tro at man MÅ publisere absolutt alle "minnene" Facebook henter frem for dem...

Jeg gremmes over mine egne minner fra de første åra på facebook. Herregud så mye teit jeg skrev. Tidligere brukte jeg den minne-funksjonen til å slette tåpelige oppdateringer, men nå ar de fjernet muligheten :( 

Edit: Neida, de har bare fjerna det i appen. På datan gikk den enda! Yess! Opprydningen kan fortsette.  Og jeg kan da medele at FB har nok antakelig endret utseende på denne dagen i 2008 ut fra mine minner :P 

Endret av Mynona
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg gremmes over mine egne minner fra de første åra på facebook. Herregud så mye teit jeg skrev. Tidligere brukte jeg den minne-funksjonen til å slette tåpelige oppdateringer, men nå ar de fjernet muligheten :( 

Edit: Neida, de har bare fjerna det i appen. På datan gikk den enda! Yess! Opprydningen kan fortsette.  Og jeg kan da medele at FB har nok antakelig endret utseende på denne dagen i 2008 ut fra mine minner :P 

Jeg har bladd til bake og slettet sånn ca alt jeg skrev mellom 2007-09 :ler: Jeg var så lei av å bli flau over alle de teite statusene mine at jeg tok en oppryddning :flau: 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg har bladd til bake og slettet sånn ca alt jeg skrev mellom 2007-09 :ler: Jeg var så lei av å bli flau over alle de teite statusene mine at jeg tok en oppryddning :flau: 

Den perioden oppdaterte jeg status 3-4 ganger om dagen liksom! Med bare meningsløst fjas. "Har trent", "det regner", "ferie" osv. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et øyeblikk siden, Mynona skrev:

Den perioden oppdaterte jeg status 3-4 ganger om dagen liksom! Med bare meningsløst fjas. "Har trent", "det regner", "ferie" osv. 

Jeg også! I tillegg så var jeg en av de grusomme gravide som hadde ti tusen oppdateringer om svangerskapet. Nå var jo facebook ganske anderledes da, men det forsvarer ikke dumheten min :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mynona skrev:

Jeg gremmes over mine egne minner fra de første åra på facebook. Herregud så mye teit jeg skrev. Tidligere brukte jeg den minne-funksjonen til å slette tåpelige oppdateringer, men nå ar de fjernet muligheten :( 

Edit: Neida, de har bare fjerna det i appen. På datan gikk den enda! Yess! Opprydningen kan fortsette.  Og jeg kan da medele at FB har nok antakelig endret utseende på denne dagen i 2008 ut fra mine minner :P 

Du må liksom trykke inn på innlegget, så får du valget om å slette. Irriterer meg at de har gjort det så tungvint å slette pinlige og flaue oppdateringer som man har skrevet for flere år siden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:

Jeg gremmes over mine egne minner fra de første åra på facebook. Herregud så mye teit jeg skrev. Tidligere brukte jeg den minne-funksjonen til å slette tåpelige oppdateringer, men nå ar de fjernet muligheten :( 

Edit: Neida, de har bare fjerna det i appen. På datan gikk den enda! Yess! Opprydningen kan fortsette.  Og jeg kan da medele at FB har nok antakelig endret utseende på denne dagen i 2008 ut fra mine minner :P 

Den er i appen også. Bare litt mer klønete. Jeg starter alltid dagen med å slette omtrent alt gammelt :) 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

59 minutter siden, The Silence skrev:

Jeg har bladd til bake og slettet sånn ca alt jeg skrev mellom 2007-09 :ler: Jeg var så lei av å bli flau over alle de teite statusene mine at jeg tok en oppryddning :flau: 

Jeg også 🙈 Tok en skikkelig oppryddning her en gang :P Jeg er overasket over hvor mye jeg frøys... Jeg kan jo ikke ha eid skikkelig klær 😂

48 minutter siden, Mynona skrev:

Den perioden oppdaterte jeg status 3-4 ganger om dagen liksom! Med bare meningsløst fjas. "Har trent", "det regner", "ferie" osv. 

Jeg vet! Bare fjas som INGEN hadde noen som helst interesse av å lese 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på Facebook som til stadighet deler informasjon at hun er syk. Hun sjekker inn på sykehus, legekontor, på vei til og fra. Også når det er akutt og hun har dratt med sykebil. Men hun skriver aldri hva som feiler henne, om det går bra, eller om de finner ut noe.

Jeg føler med henne, selvsagt, men kjenner det blir litt mye info uten å få nok info! ;)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Mynona skrev:

Jeg gremmes over mine egne minner fra de første åra på facebook. Herregud så mye teit jeg skrev.

 

Merker godt at jeg la ut mye mer i starten enn jeg gjør nå. Helt ukritisk la jeg ut alt mulig jeg fant på nettet og om meg selv. Nå har jeg blitt mer kresen og takk for det. Nå skriver jeg hverken når jeg er ute og reiser eller på sykehus, haha.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...