Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, Minya skrev:

Skriver hun virkelig sånn? Med store bokstaver og greier? Seriøst?

Oh yes.. Enkeltord "ropes" ut med capslock, hjerter er tydeligvis ingen mangelvare, ei heller spørsmålstegn og utropstegn :) Orddelingsfeil er heller standard enn glipper, stor forbokstav på ord midt i setningen forekommer også i de fleste statuser. Men det er nå en ting, de store bokstavene er vel et rop om oppmerksomhet :)

Hijackingen hennes er nesten tragikomisk:

Stine: Har vært på lang tur i dag rundt "Svanevannet", deilig. Med bilde.

UNIVERSITETET: Jeg gikk langs ett vann på vei hjem fra JOBBEN i dag. Når jeg har fri fra JOBB en dag, MÅ vi ta en tur Sammen du Vakre skjønne Veninen min <3 <3 <3 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den 31. juli 2016 at 17.15, AnAngel skrev:

UNIVERSITETET har fått JOBB!! Du kan tro det er til å spy av :spy:Nå er det samme visa med hijacking i andres statuser, bare at nå handler det om JOBBEN! 

Statusen da hun hadde fått tilslag på jobb: Har fått verdens beste JOBB med verdens beste KOLLEGER <3 <3 <3 Jeg gleder meg SÅ masse til å begynne å jobbe med disse VAKRE menneskene. Jeg kommer til å få en KANON LØNN og MYE ANSVAR. Men det klarer denne jenta så fint så <3 <3 Min kjære mann er så STOLT av sin flinke kone <3 <3 <3 

Jeg synes det er kjempefint at hun har fått seg jobb etter mange år som uføretrygda. Kanskje hun nå lar facebook hvile litt? Kan hende hun får sin bekreftelse IRL istedetfor på fb? Ser også at det er lenge siden statuser som: enkelte mennesker altså!!!! Du vet hvem du er og de som kjenner meg vet hvor snill og omsorgsfull jeg er, mine venner elsker meg, så DU din dritt er SLETTET!!

Mulig hun begynner å forstå at ikke alt passer på facebook? Og at det blir vanskeligere å skryte på seg ting og tang nå når hun på en måte kan bli tatt på fersken? Det gjenstår å se. Vet ikke hvordan hun vet at disse menneskene er "verdens beste kolleger" allerede før hun har startet i jobben, men ... 

En av DIAMANTENE (barna) begynte på videregående skole i fjor. Da kom det status: Ja nå er vi definitivt ferdig med den OFFENTLIGE skole, diamanten skal begynne på privat skole. Vi er så mye mer fornøyd med den private skolen.. bla bla bla. Også her var det voldsomt skryt over skolen FØR Diamanten hadde begynt, så.. Statusen ble slettet etter skolestart, så jeg aner ikke hvordan Diamanten har det på skolen :D 

Alt i alt så er det ved det samme hos UNIVERSITETET, men det kan være fare for at "krampelatterstatusene" hennes minsker betraktelig :P

Hahaha!

hun vil for min del alltid være husket Iallfall 😂

Anonymkode: 48a7d...505

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt voksen dame:

"Da har jeg vært til sengs med en pensjonist!"

Samme dama liker å opplyse alle på FB om at hun og mannen heller vil ha sex enn å se Dagsrevyen.

Anonymkode: d22e2...d45

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt voksen dame:

"Da har jeg vært til sengs med en pensjonist!"

Samme dama liker å opplyse alle på FB om at hun og mannen heller vil ha sex enn å se Dagsrevyen.

Anonymkode: d22e2...d45

Så fint for dem :) Håper jeg har det sånn i pensjonistalder.

Anonymkode: c7542...da3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint for dem :) Håper jeg har det sånn i pensjonistalder.

Anonymkode: c7542...da3

jo da, fint og flott det. Det er derimot ikke nødvendig å opplyse alle på FB om det.

Anonymkode: d22e2...d45

  • Liker 40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fint for dem :) Håper jeg har det sånn i pensjonistalder.

Anonymkode: c7542...da3

Èn ting er å kose seg. En annen ting er å dele det med hele omverdenen. 

Anonymkode: e7d5e...5d6

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny kjede-greie på Facebook. Noe med å bli gitt et årstall og måtte svare på spørsmål om hva man gjorde da etc. Kanskje ikke oversharing, men blæ så kjedelig når annethvert innlegg på newsfeeden min er sånne ting. Sauene fornekter seg ikke. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, NumberSix skrev:

Ny kjede-greie på Facebook. Noe med å bli gitt et årstall og måtte svare på spørsmål om hva man gjorde da etc. Kanskje ikke oversharing, men blæ så kjedelig når annethvert innlegg på newsfeeden min er sånne ting. Sauene fornekter seg ikke. 

Jeg blar forbi disse statusene og tenker: "Hvem F bryr seg om hva du gjorde for 5 år siden?!"

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Ok nå er det slik at jeg var en tur på en av byens uteplasser igår og fikk vite at 2 stk mennesker har satt ut et rykte på meg som er så innst i helv.... uten sannhet,men nå sier jeg bare en ting,jeg har snakket med politiet og jeg vurderer anmeldelse og en av disse personene får frist til over helgen og fjerne seg som venn på min side,lidderlig fort og holde seg langt unna mitt liv,det er det eneste kriteriet jeg setter. Du vet at jeg vet hvem du er. Ha ellers en fortreffelig helg alle mine venner.......:) "

 

Heldigvis ikke en jeg har på vennelista selv, dukket opp i feeden min siden noen jeg er venn med hadde kommentert på den.

Anonymkode: 7f8c4...17b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"og en av disse personene får frist til over helgen og fjerne seg som venn på min side,lidderlig fort"

Anonymkode: 7f8c4...17b

Hvorfor kan h*n ikke bare slette vedkommende selv?:dry:

Endret av kenpet
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som irriterer seg over Facebook, men som samtidig fortsetter å bruke Facebook døgnet rundt selv.

:nissegutt:

Anonymkode: 712b5...cf4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kenpet skrev:

Hvorfor kan h*n ikke bare slette vedkommende selv?:dry:

Må jo sørge for at vedkommende ser innlegget vet du. Når han ser den personen er borte fra vennelista kan han godte seg skikkelig for nå har han fått det som han vil! 

Anonymkode: 7f8c4...17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, kenpet skrev:

Hvorfor kan h*n ikke bare slette vedkommende selv?:dry:

Tipper hen ikke vet hvem som har satt ut ryktet men vil forsøke å få de det gjelder til å avsløre seg selv.

Anonymkode: a3903...604

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er så rart at folk legger ut personlige ting på offentlige arrangementer.

På et arrangement med over 1000 som "skal" er det bla ei som skriver

"Åh, skulle så gjerne ha vært med, men jeg skal på babysvømming for første gang med barnebarnet mitt. Bestemor kan ikke gå glipp av det."

Jeg TROR det går bra :P

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Poppie skrev:

Jeg synes det er så rart at folk legger ut personlige ting på offentlige arrangementer.

På et arrangement med over 1000 som "skal" er det bla ei som skriver

"Åh, skulle så gjerne ha vært med, men jeg skal på babysvømming for første gang med barnebarnet mitt. Bestemor kan ikke gå glipp av det."

Jeg TROR det går bra :P

Jeg gjorde den feilen første gangen jeg ble invitert av ei venninne. Jeg trodde jeg la ut på selve invitasjonen fra henne og at det bare var oss som så det og at det ikke ble delt med alle. 

Så det kan hende denne bestemoren bare trodde det samme, at hun svarte på en invitasjon fra en på vennlista si. 

Anonymkode: d6da5...a96

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg gjorde den feilen første gangen jeg ble invitert av ei venninne. Jeg trodde jeg la ut på selve invitasjonen fra henne og at det bare var oss som så det og at det ikke ble delt med alle. 

Så det kan hende denne bestemoren bare trodde det samme, at hun svarte på en invitasjon fra en på vennlista si. 

Anonymkode: d6da5...a96

:laugh: Så søtt. 

Anonymkode: e7d5e...5d6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

:laugh: Så søtt. 

Anonymkode: e7d5e...5d6

Takk :rodme:

Anonymkode: d6da5...a96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 5.8.2016 at 17.45, AnonymBruker skrev:

Folk som irriterer seg over Facebook, men som samtidig fortsetter å bruke Facebook døgnet rundt selv.

:nissegutt:

Anonymkode: 712b5...cf4

Det er vel ikke så mange som irriterer deg over Facebook?

Anonymkode: 4e52b...abb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...