Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Øøøø akkurat ja.

IMG_20151203_204740.jpg

Anonymkode: f68ac...bc6

Herregud! Dette må være en parodi, eller....ingen som skriver sånt på Fb, vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud! Dette må være en parodi, eller....ingen som skriver sånt på Fb, vel?

Kikket innom profilen. Masse rablende gale oppdateringer, så dette er nok et spesialtilfelle.

Anonymkode: f68ac...bc6

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En jeg har på face har likt absolutt alle Senterpartiets facebooksider. Vi er nede på kommunenivå og ungdomspartikommunenivå. Det eneste som er i feeden min om dagen er "** ** liker siden Senterpariet Grong" og "** ** liker Steinkjer senterungdom". Skjønner ikke hvorfor han skal like ALLE sidene når han bor i Oslo......

 

Gi meg styrke.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"TAKK TIL DERE JÆVLER SOM KALTE DERE SELV MINE VENNER MEN SNUDDE RYGGEN MOT MEG BRÅTT Å BRUTALT ETTER Å HA SJELT MEG UT FOR Å IKKE VÆRE GO NÅKK IN PÅ SLITEN ALT ANNER EN BRA NÅR JEG BARE ØNSKET Å VÆRE RUNDT Å ME DEG LIVE MITT HAR BLITT EN KAMP OM Å HOLDE MEG SELV I LIVE HELT ALENE UTEN EN ENSTE VENN ME MIN SIDE DERE KALLER DERE SELV VENNER Å AT DERE ER DER FOR MEG ETTER Å HA LEST DETTE MEN D ER BARE ORD TOMME ORD OM NOEN KOMMER PÅ DØRA MI ER D FOR Å SYTE Å KLAGE Å BRUKE MEG SOM EN SØPPELDUNK ALDRI FOR Å HA D HYGGELIG TAKK TIL DE SOM SER PÅ MEG SOM EN TILBAKESTÅENDE Å TAKK TIL DE SOM PRATER Å SNAKKER Å GÅR BAK RYGGEN MIN TAKK FOR DEN FÆLE BARNDOMMEN JEG FIKK PÅ SKOLEN Å DEN ØDELAGTESELVTILLITEN Å ALLE SKADENE JEG HAR PÅDRATT MEG TUSEN TAKK FOR JEG IKKE FÅR SJANSEN TIL Å LEVE UTEN SMERTE"

Hun har lagt ut flere meldinger av denne typen om at alle er imot henne.

Anonymkode: ccb0d...ca2

Å Gud bedre. Skjønner ikke hva de tror de oppnår med slike statuser.  Sikker på at hun hadde kommet lengre med å enten holde seg unna FB eller i det minste holde seg til en kort, men ukryptisk setning uten blokkbokstaver

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Ei som klager på julekalendere og konkurranser på FB. Hvorfor kan ikke disse bedriftene som deler ut i hytt og pine hekler gi til de som faktisk trenger det og kanskje ikke har råd til julegaver?? Hva skal de med full jobb og halv skatt i Desember med gratis ting liksom.. 

Fere påpeker at mange bedrifter faktisk gjør det og at det ene ikke utelukker det andre. Da blir hun sur og hyler ut om at folk tillegger henne meninger hun ikke har...

 

 

Men! Hvem andre enn henne det vel ikke som deltar alt av konkurranser, og også har skrytt og postet bilder av det hun har vunnet??? Hun har forresten også beholdt det. Ikke så nøye med de som ikke har så mye da plutselig! :skratte:

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet på landet ble en kortvarig glede for oss :( Etter å ha søkt og leita etter hus rom i 3 månder fikk vi endelig napp på ett hus i XXXX. siden vi begge er gartnere så er vi nøtt til å bruke Nav sine tjenester om vinteren og spesielt slike vintre vi har nå uten snø, vi slapp depositum og han hadde kun ett punkt som han   var veldig bestemt på og det var husleia SKAL være inne den 1. greie dere det så har dere bolig så lenge dere ønsker ,Jippi dette er jo bare en drøm :) vi ordner med nav om trekk i XXXX ledighetstrygd. slik at vi er 100% sikker på at dette ikke kommer til å skape noe form for problemer for oss angående husleie for dette utleie markedet er helt håpløs og jeg må bare se det i øynene jeg begynner å bli gammel. 1 Desember eftermiddag står plutselig huseier i stua og Brøler svart i øya dere har 3 dager å komme dere ut på, for jeg sa og skrev brev til nav for dere om at husleia skulle være inne den 1 å der står vi som to ? som ikke sønner en dritt, når vi prøver å komme inn til han for ¨å si  at det må være en miss ute å går her ,så er svaret vi får jeg dritter i om det er fandens oldemor som har misset er ikke dere ferdig pakket og ute på 3 dager skal jeg fan meg hente noen som sitter her inne til dere er ferdig og ute. ja vi vet at her er det brutt mange lover og vi ikke hadde trengt å flyttet ut før 3 månder var gått .men her kommer det inn atter en gang at jeg begynner å bli gammel for vet dere jeg har ikke ork eller nerver til å bo under trusler og redsel hver dag. så da pakket vi ned alt vi eide og har nå kjørt alt rundt til familie for lagring men vi driver på med det så ringer vi nav sikkert 20 25 ganger onsdag og får beskjed om at saksbehandler ikke er å få tak i ned på nav XXXX for å få beskjed om å ringe ,for å få tak i saksbehandler som er på møte <3 torsdag ned på nav for å få pratet med noen og blir atter en gang henvist til tlf.vi ringer sikkert 30 ganger den dagen til nav og til slutt finner vi en som tar saken for det den er alvorlig så kl 17 Torsdags kveld gir saksbehandler beskjed om at han var å treffe å¨nav kl halv 3 fredag ,vi lurer på hva vi gjør nå og får tilbud om rom på XXXX. skal ikke plage dere mer men vill bare si at vi fikk en hytte på XXXXcamping i XXXX og der blir vi i første omgang til i morgen <3 så får vi se hva Fylkets mannens kontor kan hjelpe oss med i morgen og så hva advokaten sier til at NAV ikke gadd og trykke på knappen den 30.11

 

Har x-et ut alle navn og stedsnavn

Anonymkode: f4a51...452

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaggu arti når det bli satt ut rykter om att e driv me mannen åt ei tå venninnan mine! Detta e så LANGT frå fakta som det går an å komme.... e ha aldri rørt han engang! Folk her må jaggu ha lite å finne på altså! Huff må berre skratte e😂😂 men slik er det da folk tru på alt som bli sagt.... skulle e trudd på alt e høre oppi her så hadde e vorte tullete for lenge siden. Folk ha råda me te å ignorere detta her men man må nå jaggu någgå jerr for å få stoppa detta her! Håpe iallfall att døkk som kjenne me støtte me å si att detta itte e sant hvis døkk fer høre någgå!

Anonymkode: cfbe2...810

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kom:

Liker deg lell jeg" pluss et bilde av Justin Bieber.

Så kom:

Herregud så mange patetiske kommentarer og statuser det er rundt Justin Bieber nå!!! Folk bør huske på att han er bare ett vanlig menneske han og, som har problemer og feil slik som alle oss andre!!!! Det er greit att han gjorde d han gjorde, men vi må huske på att han er under ett ekstremt stort press og kanskje har andre ting som plager han og! Dere som kaller han DRITTUNGE, TAPER og IDIOT skulle SKAMME dere!!! Gleder meg iallfall masse til og se han på Senkveld i kveld Ellers får dere ha en strålende ettermiddag/kveld

Grunnen til at jeg reagerer? Hun er 35 år gammel.

 

Anonymkode: cfbe2...810

😂😂😂 hadde dævva!!

Anonymkode: 907c2...1f4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en bekjent, kvinne, som det siste året har vært gjennom brystkreftsjau (fikk vel diagnosen for ca ett år siden, holder på med oppfølging nå). Jeg synes inderlig synd på henne og familien og skjønner selvsagt at dette er veldig tøft. Men GUUUUUUD BEDRE, det kommer milelange oppdateringer nesten hver eneste dag, av og til flere ganger om dagen. Dama har åpenbart guts og er positivt innstilt, men det er FOR MYE. Detaljer om alle behandlinger, navn på medisiner, doser, form før, under og etter behandling, uendelig hylling av den FANTASTISKE familien hennes som støtter henne, masse "visdomsord"/selvfølgeligheter og uendelig mange selfier og bilder av ALT som kan dokumentere det hun skriver. Jeg ønsker henne alt godt, men dette er bare F O R   M Y E. i tillegg synes jeg noe av det hun deler er upassende/detaljer jeg ikke ønsker å ta del i. Facebook skal ikke være en dagbok, i såfall burde man opprette en gruppe og holde detaljene der og så kan de som er veldig interessert heller oppsøke infoen. Færre oppdateringer og færre detaljer  hadde vært mye bedre, etter min smak.

Anonymkode: 6ac8a...93a

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De fleste som har barn hos dagmamma har jo det fordi de ikke har fått barnehageplass. Og prisen blir jo akkurat lik som hvis barnet gikk i barnehage, 2500 + kontantstøtte som man ikke får når man har barn i bhg. :) 

Vi hadde dagmamma fordi vi ønsket at ungene skulle være i et mindre og mer hjemmelig miljø enn en barnehage er når de var så små. Dagmammene vi har brukt har kun hatt tre små ad gangen, inkludert eget barn, i perioder også bare eget og vårt.

Anonymkode: 6ac8a...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre-fire kvinnelige Facebookvenner, alle i slutten av 30-åra, som flere ganger i uken legger ut selfier, åpenbart fordi de er meget fornøyde med eget utseende. Kan ikke slike folk opprette en blogg og legge bildene der og ikke spamme Facebook med dem?

Anonymkode: 6ac8a...93a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En mann har flyttet og erklærer dette på FB-statusen sin, mens en kvinne fra et sted i nærheten av det han flyttet fra lurer på om han kommer tilbake på besøk?

-Jeg kommer tilbake på besøk ja!!

-Så flott, da må d bli kaffi date :)

Også kommer gullkornet....

-La meg si det sånn, jeg skulle ønske at det ble mer enn en kaffedate mellom meg og deg, jeg var og er vel ennå begeistret for deg og skulle gjerne ønske at det kunne bli noe mer mellom oss to

(manglende tegnsetting er direkte sitat!!)

Jeg rødmet litt på hans vegne, og tenkte på denne tråden....Hva med å sende en melding, liksom :P

 

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trodde aldri jeg skulle skrive i denne tråden, men den gang ei. 

Plutselig popper det opp en bursdagsmelding fra kjæresten til en gammel venn av meg, hvor det står at hun er så glad i han, at de våkner opp hver morgen sammen, hvor han holder rundt henne og kysser henne lett på kinnet. Det er liksom DEN kjærlighetserklæringen på facebook. Ja, hyggelig, men noe småkleint for oss resten.. 

Ser nå at hun også har lagt ut en youtube video med en sang, som, and i quote: "Denne minner meg om deg og meg første gang vi møttes (......) " 

giphy.gif

Edit; haha, ikke kjæresten min altså, hans kjæreste. 

Endret av dillyduzit
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne hadde noen på vennelisten min kommentert. 

Endelig! Der sovnet hun stille inn, klokken 12.03. Hvil i fred min elskede mor og takk for gode minner. Klokken var 12.06 da hun postet dette på Facebook. På veggen hennes hadde hun hyppig oppdatert morens siste dager til de som fulgte med. Første dagen moren lå på sykehuset, telte hun ned. Hele tiden var det fokus på hvor trist hun var og at hun allerede savnet moren sin som lå døende ved siden av henne. Innimellom var det selfies og bilde av lunsj og mat hun fikk kjøpte fra kantinen. Jeg ble kvalm! 

Anonymkode: 681c6...7c5

Omg - ble uvell jeg og :hakeslepp:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tre-fire kvinnelige Facebookvenner, alle i slutten av 30-åra, som flere ganger i uken legger ut selfier, åpenbart fordi de er meget fornøyde med eget utseende. Kan ikke slike folk opprette en blogg og legge bildene der og ikke spamme Facebook med dem?

Anonymkode: 6ac8a...93a

Jeg tror mer det skyldes manglende selvtillit og tro på eget utseende, slik at de stadig må ha nye likes, og bekreftelser. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei på facebook som legger ut nesten 100 bilder nesten hver dag av barna. Om de har vært et sted, eller bare vært ute og lekt i snøen, så kan det komme 90(!) bilder av det. Mange av bildene er nesten helt like, men istedenfor å velge ett av dem, så legger hun ut alle. Det er mange bilder av hvert av barna, mange bilder av begge barna, mange bilder av hun og barna, mange bilder av mannen og barna, og mange bilder av alle fire. Jeg sjekka hvor mange mobilbilder hun har lagt ut til sammen, og det er over 17 000!!

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...