Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ORKER ikke disse Tilbakeblikk-innleggene som Facebook har satt sammen og folk deler over en lav sko. INGEN er interessert i å se andres tilbakeblikk!

Anonymkode: 6ac8a...93a

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tidligere nevnt ei som virkelig må dele hver eneste tanke, følelse og hendelse gjennom hele dagen, og i dag kom det en som virkelig toppet det meste. "Å svelge luft og sette i vrangstrupa er ikke godt, host, hark". Jada...utrolig interessant :sprettoy: Hun oppdaterer virkelig statusen sin for hver minste lille ting, jeg fatter ikke at hun ikke skjønner selv hvor dumt det er. For ikke å glemme alle oppdateringer om kjærlighetslivet hennes. Det kunne blitt en bok i seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men det er ganske ulikt på hva folk definerer som krise. I kjøp og salg siden til byen på fb er det flere som har lagt ut innlegg hvor de vil hjelpe folk som ikke har det så greit i jula. Midt blant de mange innleggene, så er det en som skriver KRISE! I innlegget forteller hun om at DVD-spilleren i bilen har streiket, slik at hun har vært nødt å kjøpe iPad-feste til bilen. Så nå lurte hun på om noen visste hvordan man skal laste ned video til iPad! Avslutter enda innlegget med HASTER!

:murvegg:

Anonymkode: c5d7f...f40

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke oversharing, men det er ganske ulikt på hva folk definerer som krise. I kjøp og salg siden til byen på fb er det flere som har lagt ut innlegg hvor de vil hjelpe folk som ikke har det så greit i jula. Midt blant de mange innleggene, så er det en som skriver KRISE! I innlegget forteller hun om at DVD-spilleren i bilen har streiket, slik at hun har vært nødt å kjøpe iPad-feste til bilen. Så nå lurte hun på om noen visste hvordan man skal laste ned video til iPad! Avslutter enda innlegget med HASTER!

:murvegg:

Anonymkode: c5d7f...f40

Et klassisk i-landsproblem! 

Anonymkode: 1a93c...e64

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ORKER ikke disse Tilbakeblikk-innleggene som Facebook har satt sammen og folk deler over en lav sko. INGEN er interessert i å se andres tilbakeblikk!

Anonymkode: 6ac8a...93a

Nei, det er ikke interessant. Så gjennom min egen, men heller ikke den var interessant. ;)

Anonymkode: 31cf4...97e

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ph34r: Tror jeg også.

Anonymkode: b0ae3...d26

vedkommende er jo notorisk oversharer. 

Anonymkode: 31cf4...97e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vedkommende er jo notorisk oversharer. 

Anonymkode: 31cf4...97e

Ja, kan jo komme 17 statuser i timen! 

Anonymkode: b0ae3...d26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke interessant. Så gjennom min egen, men heller ikke den var interessant. ;)

Anonymkode: 31cf4...97e

Samme her :ler:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Det beste i livet er gratis! " og bilde fra en fin fottur. .. Fra ferieturen til Sør -Amerika. .... Kanskje ikke oversharing sånn direkte , men en smule irriterende for oss som går gratisturene i marka og regnvær :fnise:

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 44
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat sett det verste tilfellet av oversharing jeg selv har opplevd. Det er ikke bare 1 innlegg, men hele profilen Det er ingen jeg kjenner, men en person jeg klikket meg innpå via en kommentar i en debatt.

Det er som er litt ille er at denne damen er absolutt det drøyeste jeg har sett når det kommer til hva som deles på facebook, og hun har nok å dele, jeg er litt usikker på er om hun er helt i vater. På den andre side har hun selv lagt ut korrespondanse fra politiet hvor de stiller samme spørsmålet. 

Jeg er hadde egentlig trodd dette var en trolleprofil, men det bor en dame ved dette navnet på denne adressen iflg. gule sider.

 

 

Uten navn.jpg

Anonymkode: 26682...09e

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En på vennelista som stadig hver dag legger ut sin private julekalender. :) 

 

Mandag 21 Desember i går og adventskalenderen var at jeg skulle være GAVMILD!!!!

De som kommenterte 5 timer var med i trekningen på hvor de kunne få benytte seg av min arbeidskraft i hele 5 timer i dag tirsdag 22 desember👍👍👍

INGEN KOMMENTARER???Da ligger vel alle godt an i løypa med gjøremål før julaften👍👍👍og jeg kan fortsatt nyte livet og slappe av😊😊😊

Ha en hyggelig natt

Anonymkode: 86830...89a

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 22-12-2015 at 22.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat sett det verste tilfellet av oversharing jeg selv har opplevd. Det er ikke bare 1 innlegg, men hele profilen Det er ingen jeg kjenner, men en person jeg klikket meg innpå via en kommentar i en debatt.

Det er som er litt ille er at denne damen er absolutt det drøyeste jeg har sett når det kommer til hva som deles på facebook, og hun har nok å dele, jeg er litt usikker på er om hun er helt i vater. På den andre side har hun selv lagt ut korrespondanse fra politiet hvor de stiller samme spørsmålet. 

Jeg er hadde egentlig trodd dette var en trolleprofil, men det bor en dame ved dette navnet på denne adressen iflg. gule sider.

 

 

Uten navn.jpg

Anonymkode: 26682...09e

Jeg fant henne jeg også, gjennom en debatt i et av landets aviser. Det er virkelig ingenting hu legger skjul på. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22.12.2015 at 22.14, AnonymBruker skrev:

Jeg har akkurat sett det verste tilfellet av oversharing jeg selv har opplevd. Det er ikke bare 1 innlegg, men hele profilen Det er ingen jeg kjenner, men en person jeg klikket meg innpå via en kommentar i en debatt.

Det er som er litt ille er at denne damen er absolutt det drøyeste jeg har sett når det kommer til hva som deles på facebook, og hun har nok å dele, jeg er litt usikker på er om hun er helt i vater. På den andre side har hun selv lagt ut korrespondanse fra politiet hvor de stiller samme spørsmålet. 

Jeg er hadde egentlig trodd dette var en trolleprofil, men det bor en dame ved dette navnet på denne adressen iflg. gule sider.

 

 

Uten navn.jpg

Anonymkode: 26682...09e

Men det er jo tydelig at denne personen sliter litt. Selvom hun selv har valgt å dele dette selv er det kanskje ikke så bra å spre det videre. Synes ikke dette har noe i denne tråden å gjøre, hun virker ikke som hun vet sitt eget beste, og jeg synes det blir litt slemt å henge henne ut sånn.

Regner ikke med at du mente noe vondt med det, og det er jo så oversharing som det kan få blitt😄 Men alikevel..

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke dirkete over sharing, men noen meninger burde man holde for seg selv. Dette var i en diskusjon om homofilt ekteskap

IMG_20151226_222625.png

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, MammaSvarDa skrev:

Ikke dirkete over sharing, men noen meninger burde man holde for seg selv. Dette var i en diskusjon om homofilt ekteskap

IMG_20151226_222625.png

For en syk syk person som kan si noe sånt :o

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett denne tråden før nå. Haha. Morsom tråd. 

Har en bekjent på Facebook. Jeg vurderte en dag å slette henne, når jeg gikk inn på profilen hennes oppdaget jeg at typen hennes er en stor spøkefugl. Problemet er bare at han drar den litt vell langt. Her er en samling med ting han har postet på hennes profil: 

"Eeeeee du heeeer. Skriv te mæ når du e on. E vikti. Love ju." 

" boom boom boom boom i want you in my room" 

"No må du pinadø vaske klean dine shøl, æ e lei av å gå i rute mellom vaskebrett å fjøl, no må du pinadø vaske klean dine shøøl! 

Fant ei skitten truse på lugaren min, har leita etter ka som har stinka ut lugaren min og no fant æ syndarn! Fysj! Surmuslukt!! <3" 

Blir litt i meste laget for min del. Skjønner ikke at hun lar det stå. 

Anonymkode: 5ea51...4f3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, MammaSvarDa skrev:

Ikke dirkete over sharing, men noen meninger burde man holde for seg selv. Dette var i en diskusjon om homofilt ekteskap

IMG_20151226_222625.png

Denne personen kan umulig vite hva pedofili er? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...