Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hahaha! Morsomste tråden jeg noen sinne har lest! 😂

Har ikke så mange som oversharer så ille. Men har ei som tydeligvis ikke har forstått at når man kommenterer på ting som feks babyverden, mammanett, nav foreldrepenger og diverse avisartikler så kan ALLE se det!

Hun legger ut i det vide og breie om sine fødsler, plager før og etter fødsel, hvordan hun VALGTE å få et barn til for å slippe å jobbe og for å utnytte nav-systemet (ja, hun skrev faktisk det!). Kjenner henne ganske godt, og hun er såå stille i virkeligheten. På Facebook deler hun alt og mer enn det 😳

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en som har blitt fratatt to av barna sine, den første for en stund siden også fikk hun en til som hun også mistet.

Hun legger også ut sånne typiske ordtak, men dagens synes jeg var litt teit i forhold til alt hun og barna hennes har gått igjennom:

Yes, I could have made some different choices in life but I did what I did, both good and bad and I am not who I was, I have moved on, it's all part of growing up.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg blir nå tagget i ALT som kan ha med Forever Living å gjøre!! :bond: 
Så nå er det ikke bare alle andre som oversharer, ufrivillig driver jeg på å overshare ved at jeg blir knyttet til alle mulig motivasjonssitater a'la visdomsord, statuser, og eventer som postes på min vegg! :murvegg: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg blir nå tagget i ALT som kan ha med Forever Living å gjøre!! :bond: 

Så nå er det ikke bare alle andre som oversharer, ufrivillig driver jeg på å overshare ved at jeg blir knyttet til alle mulig motivasjonssitater a'la visdomsord, statuser, og eventer som postes på min vegg! :murvegg:

Det er maks ufint. Håper du sier ifra.

Anonymous poster hash: b64c6...529

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh, jeg blir nå tagget i ALT som kan ha med Forever Living å gjøre!! :bond:

Så nå er det ikke bare alle andre som oversharer, ufrivillig driver jeg på å overshare ved at jeg blir knyttet til alle mulig motivasjonssitater a'la visdomsord, statuser, og eventer som postes på min vegg! :murvegg:

Endre innstillingene dine, slik at du selv velges hva som deler på din vegg. Jeg har gjort det, nettopp for å slippe slike ting.

Anonymous poster hash: b6f2c...5cf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er maks ufint. Håper du sier ifra. Anonymous poster hash: b64c6...529

  

Endre innstillingene dine, slik at du selv velges hva som deler på din vegg. Jeg har gjort det, nettopp for å slippe slike ting.Anonymous poster hash: b6f2c...5cf

Det er hu samme som svarte krasst og ikke hadde tid til å snakke annet enn FLP.

Skal sjekke de innstillingene, takk for påminnelsen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har NULLTOLERANSE når det kommer til folk som tagger andre (altså meg) i diverse spam. En ting er hva man selv velger å knytte til sin egen Facebook-person, å tillate seg å ta sånne valg på andres vegne, vitner derimot om null respekt. Jeg er ikke interessert i å bli assosiert med pyramidesalg, grelle visdomsord som liksom skal være dypere enn Marianergropen og annet piss.



Anonymous poster hash: c7d03...9c9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har NULLTOLERANSE når det kommer til folk som tagger andre (altså meg) i diverse spam. En ting er hva man selv velger å knytte til sin egen Facebook-person, å tillate seg å ta sånne valg på andres vegne, vitner derimot om null respekt. Jeg er ikke interessert i å bli assosiert med pyramidesalg, grelle visdomsord som liksom skal være dypere enn Marianergropen og annet piss.



Anonymous poster hash: c7d03...9c9

De som tagger meg, uten at jeg har gitt dem tillatelse, blir blokkert hvis de ikke fjerner meg fra posten. De er også såpass frekke at de kjefter meg huden full når jeg sier fra. jeg sier selvsagt fra på en fin måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som tagger meg, uten at jeg har gitt dem tillatelse, blir blokkert hvis de ikke fjerner meg fra posten. De er også såpass frekke at de kjefter meg huden full når jeg sier fra. jeg sier selvsagt fra på en fin måte.

Hvorfor fjerner du ikke taggen selv? 

Anonymous poster hash: c1e22...d2e

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp. 

"Jeg er så sykt kvalm. At det går an. Vil ikke spise, får ikke sove. Føles som om noen har revet ut hjertet mitt og gitt det juling for så å plassere det sånn halvhjertet tilbake. Han var alt jeg ville ha, jeg gjorde alt han bad meg om, pusha grensene mine fordi det var han. Jeg fikk lovnader om at han ikke ville inn i noe forhold whatsoever og for meg var det greit. Fordi jeg håpte, trodde og så for meg at hvis han noensinne ville gått inn i noe forpliktende så ville det være med meg. Ikke fordi jeg har spesielt høye tanker om meg selv, men fordi jeg elsket ham. I nesten 1,5 år har han vært nesten viktigere for meg enn mye anna. Så hvordan i huleste går det an å være så kaldhjerta? Jeg har ikke ord. Men, jeg elsker ham og det kommer jeg nok til å gjøre i langlang tid. Jeg vet ikke om jeg noensinne kommer til å bli hel igjen.."

 
 
 
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var det ei på mi venneliste som hadde likt ei side med følgende tittel;  "steng alle grenser".

I dag legger hun ut følgende visdomsord; " Beste menneskene er de som gleder seg når det går bra for andre".

:fnise:

 

 

Har ei sånn også. Hjerter og kjærlighet, ja til homofilt ekteskap, ja til abort, ja til egne valg. Poster kunstbilder fra eksotiske strøk, "vår vakre verden" sitat, om en utstilling fra Fotogafiska i Stockholm om uteliggere, artikler fra Saksynt.

 

 

Og stemmer på Sverigedemokratene.

For alt ovenfor gjelder nemlig ikke muslimer. Og foto? Det er heeeelt innafor med bilder av eksotiske folk, bare de holder seg der de er.

Lurer mest hva hun tror SD mener om IVF, abort, homofile... tror IKKE det stemmer med hennes øvrige meninger.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei sånn også. Hjerter og kjærlighet, ja til homofilt ekteskap, ja til abort, ja til egne valg. Poster kunstbilder fra eksotiske strøk, "vår vakre verden" sitat, om en utstilling fra Fotogafiska i Stockholm om uteliggere, artikler fra Saksynt.

 

 

Og stemmer på Sverigedemokratene.

For alt ovenfor gjelder nemlig ikke muslimer. Og foto? Det er heeeelt innafor med bilder av eksotiske folk, bare de holder seg der de er.

Lurer mest hva hun tror SD mener om IVF, abort, homofile... tror IKKE det stemmer med hennes øvrige meninger.

Jo mindre folk vet jo mer roper de. 

Så her om dagen at en dame ikke ville ha inn alle disse syrern'e for det eneste disse flyktningene vil, er å tre en burka nedover hue hennes. Altså hallo?? Hvordan får de det til? 

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hæ? Hvordan passer dette inn her?

Akkurat litt for sein. Feil tråd, mobilen er ikke helt med på det jeg vil.

Endret av Weeping_Angel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat litt for sein. Feil tråd, mobilen er ikke helt med på det jeg vil.

Skjønte nesten det. Har redigert vekk det du skrev som jeg siterte :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://gaspull.geeksaresexytech.netdna-cdn.com/wp-content/uploads/2015/05/attention.png[Iimg]

 

:P

Anonymkode: fd19a...401

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...