Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei 💙
Jeg har forsøkt å komme gjennom til deg på telefonen og jeg får ikke sendt meldinger til deg, så du får svaret her. Det er pruritus ani også kalt anal kløe, det kan være ganske vanlig og ufarlig. For eksempel, hvis du ikke har tørket deg riktig. Men det kan også være et tegn på hemoroider i eller i nærheten av analåpningen , men jeg ville nok fortsatt få en lege til å undersøke det . Og husk å ikke klø deg i øyet med samme finger, slik at du får en øye infeksjon akkurat som sist. Jeg håper mitt svar hjalp og god bedring.

 

wtfffff

Anonymkode: c128b...c70

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei 💙
Jeg har forsøkt å komme gjennom til deg på telefonen og jeg får ikke sendt meldinger til deg, så du får svaret her. Det er pruritus ani også kalt anal kløe, det kan være ganske vanlig og ufarlig. For eksempel, hvis du ikke har tørket deg riktig. Men det kan også være et tegn på hemoroider i eller i nærheten av analåpningen , men jeg ville nok fortsatt få en lege til å undersøke det . Og husk å ikke klø deg i øyet med samme finger, slik at du får en øye infeksjon akkurat som sist. Jeg håper mitt svar hjalp og god bedring.

 

wtfffff

Anonymkode: c128b...c70

Det der er en sånn greie som går rundt..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei 💙
Jeg har forsøkt å komme gjennom til deg på telefonen og jeg får ikke sendt meldinger til deg, så du får svaret her. Det er pruritus ani også kalt anal kløe, det kan være ganske vanlig og ufarlig. For eksempel, hvis du ikke har tørket deg riktig. Men det kan også være et tegn på hemoroider i eller i nærheten av analåpningen , men jeg ville nok fortsatt få en lege til å undersøke det . Og husk å ikke klø deg i øyet med samme finger, slik at du får en øye infeksjon akkurat som sist. Jeg håper mitt svar hjalp og god bedring.

 

wtfffff

Anonymkode: c128b...c70

😳😳😳 Og dette har vedkommende publisert offentlig?! Kan jo bare sendes på melding...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

😳😳😳 Og dette har vedkommende publisert offentlig?! Kan jo bare sendes på melding...

Det er en greie som går. Har sett flere som har skrevet akkurat dette til andre. 

Endret av The Silence
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri hatt samvittighet til å tigge om ting iallefall

Har dårlig råd og levd på smulene de siste 4 ukene og har ikke råd til å kjøpe en eneste julegave i år, men likevel så har ikke tanken om å tigge etter ting på Facebook slått meg en eneste gang

Nærmeste jeg kommer tigging er når jeg spurte på Facebook om noen visste om en billig frisør/frisørlærling for da hadde jeg ikke klipt meg på 4 år og håret var helt umulig å gre. Da sa ei jeg kjenner at hun kunne klippe meg, og da betalte jeg henne et par hundre kroner og fikset lunsj og te 

 

Jeg blir flau når andre sier at de er uføretrygdet og dermed trenger alt mulig...gratis. Det fører til at jeg knapt tør å si til noen at jeg er uføretrygdet også, for jeg vil ikke havne i den båsen

Jeg synes det er så pinlig når folk gjør seg selv så stakkarslige og driver og tigger etter så ubetydelige greier. Kaffepakke? Hårklipp? Jeg gir meg enda over. De som genuint sliter økonomisk ville da ikke ha holdt på slik. Dette er et voldsomt oppmerksomhets- og sympatibehov. 

Anonymkode: 450c0...671

Jeg tror rett og slett bare hun mangler litt sosiale antenner. Vi bodde i samme bygd en periode og da spurte hun meg om å låne penger for å kjøpe smågodt. En gang lånte hun en kattedo av meg. Den ble ødelagt, og som erstatning kom hun på døra mi med en brukt kattedo. Helt greit i seg selv, men hun hadde ikke giddet vaske den en gang. 

Noen er bare sånn.

Anonymkode: fc6dd...d8d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to siste ukene har jeg vært på Sunnaas Sykehus, og nå har jeg lest gjennom alle 401 sidene i denne FANTASTISKE tråden! TUSEN TAKK for myyyyye latter, folkens! Takk for at dere har delt alle disse fantastiske statusene. Jeg tror jeg er litt forelsket i dere alle. Takk til Mynona, Alice123, Poppie, Sugar&Spice, og alle andre! Oops, vet ikke om det er lov å skrive brukernavn her, beklager for det i hvert fall!

Jeg lurer fælt på hvordan det har gått med:

Trekantdramaet til Nina, Janne og Erik!

Dopsmoren!

UNIVERSITETET!!!

Og hun som klikka på Sugar&Spice. Hahaha.

 

Takk igjen. I love you! <3

Det er bra jeg har fått bidra til latter i en tung tid! Eller, jeg må vel sende latteren videre til hun som klikket på meg...

Dessverre slettet hun meg på facebook bare en kort tid senere(skjønner ikke hvorfor... :plystre: ) så jeg vet ikke heeelt hvordan det går med henne nå, får ikke sett statusene hennes. Men jeg har stalket henne litt på face, og det ser ut til at hun har født barnet og at det har det bra. Det er jo det viktigste :)

Det hele ble ganske dramatisk, med mange fæle statuser etc frem og tilbake. Men hun kom aldri direkte til meg og spurte hva som var greia. Jeg prøvde vel å forklare det her på kg, men det gikk ikke helt inn. Synd! Jeg ble stemplet som en skikkelig sjalu drittunge, et stempel jeg syns var helt unødvendig. Menmen, det var ingen nær venninne, og jeg har ikke lidd det store tapet etter at hun slettet meg. Jeg har vel mistet litt simpel underholdning, men det kan jeg alltids leve uten. 

Jeg skal være ærlig og si jeg var ganske stresset i etterkant, for jeg stolte ikke på hva hun kunne gjøre tilbake mot meg. Så jeg byttet nick, og har siden skrevet en del i denne tråden som anonymbruker. Heldigvis virker det som at hele jubalongen gikk over etter kort tid, så nå har jeg blitt varm i trøya igjen! :fnise: men underholdningen på face har sunket betraktelig.

 

Jeg er også nysgjerrig på hvordan det går med både Dopsmoren og UNIVERSITETET. :daane:  :ler: 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei 💙
Jeg har forsøkt å komme gjennom til deg på telefonen og jeg får ikke sendt meldinger til deg, så du får svaret her. Det er pruritus ani også kalt anal kløe, det kan være ganske vanlig og ufarlig. For eksempel, hvis du ikke har tørket deg riktig. Men det kan også være et tegn på hemoroider i eller i nærheten av analåpningen , men jeg ville nok fortsatt få en lege til å undersøke det . Og husk å ikke klø deg i øyet med samme finger, slik at du får en øye infeksjon akkurat som sist. Jeg håper mitt svar hjalp og god bedring.

 

wtfffff

Anonymkode: c128b...c70

Nå har den dukket opp på feeden min også. Herregud. Vær så snill. Noen. Kan vi bare slutte med sånne ting? :grine: 

(Og kan noen hjelpe på nysgjerrigheten min? Hva pokker er greia bak dette? Er det for å øke oppmerksomheten rundt prostatakreft eller noe? Gud  :bond: )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har den dukket opp på feeden min også. Herregud. Vær så snill. Noen. Kan vi bare slutte med sånne ting? :grine: 

(Og kan noen hjelpe på nysgjerrigheten min? Hva pokker er greia bak dette? Er det for å øke oppmerksomheten rundt prostatakreft eller noe? Gud  :bond: )

 

Tvilsomt. Analkløe og hemoroider er vel ikke særlig assosiert med prostatakreft. Jeg har sett den jeg også, en mann som postet den på veggen på sønnen sin facebookprofil. Det er flere som kommenterer at de synes det er hysterisk morsomt. Selv synes jeg det er litt spesielt. 

Anonymkode: 450c0...671

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sikkert noen som jeg er prippen som syns dette er oversharing, men jeg er i bunn og grunn ikke prippen. Men altså, på facebook har jeg ei bekjent. For det første hun klager på alt og alle, for det andre legger hun om det og andre om sønnene sine, for det tredje; se første og andre punkt. Hun har akkurat født sitt 3 barn, eksen dumpet henne tidlig svangerskapet. Dette har hele hennes facebookkrets fått med seg, 3 barn med 3 fedre. Så var det denne nyfødte babyen da, den var knapt noen timer gammel før ungen ble publisert på facebook. Det er forsåvidt helt ok å vise sin stolthet frem. MEN... Når man legger ut bilde der ungen har så vidt kommet ut av fitta, ikke er vasket, full av all fødselgørra (ja, har født selv), og et bilde av at hun klipper navlestrengen på babyen. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som foregår i hodene mennesker som mener det viktigste er å legge ut slikt på fb, og ikke vær der i nuet. Hadde hun solgt sjela si til Se & Hør kunne jeg forsåvidt ha skjønt det.

Jeg rapporterte bildet. Det tok ikke lang tid før det kom status om hvor forferdelig blåst jeg var som kunne rapportere noe sånt. Men det var ikke pga nakenhet jeg rapporterte (var det som var mest naturlig å krysse av), som nevnt ungen var såvidt ute av kroppen før det ble dokumentert på facebook. Det vitner om dårlig dømmekraft, og jeg tror du er er veldig ensom. 

Anonymkode: bd611...49f

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det sikkert noen som jeg er prippen som syns dette er oversharing, men jeg er i bunn og grunn ikke prippen. Men altså, på facebook har jeg ei bekjent. For det første hun klager på alt og alle, for det andre legger hun om det og andre om sønnene sine, for det tredje; se første og andre punkt. Hun har akkurat født sitt 3 barn, eksen dumpet henne tidlig svangerskapet. Dette har hele hennes facebookkrets fått med seg, 3 barn med 3 fedre. Så var det denne nyfødte babyen da, den var knapt noen timer gammel før ungen ble publisert på facebook. Det er forsåvidt helt ok å vise sin stolthet frem. MEN... Når man legger ut bilde der ungen har så vidt kommet ut av fitta, ikke er vasket, full av all fødselgørra (ja, har født selv), og et bilde av at hun klipper navlestrengen på babyen. Jeg kan ikke fatte og begripe hva som foregår i hodene mennesker som mener det viktigste er å legge ut slikt på fb, og ikke vær der i nuet. Hadde hun solgt sjela si til Se & Hør kunne jeg forsåvidt ha skjønt det.

Jeg rapporterte bildet. Det tok ikke lang tid før det kom status om hvor forferdelig blåst jeg var som kunne rapportere noe sånt. Men det var ikke pga nakenhet jeg rapporterte (var det som var mest naturlig å krysse av), som nevnt ungen var såvidt ute av kroppen før det ble dokumentert på facebook. Det vitner om dårlig dømmekraft, og jeg tror du er er veldig ensom. 

Anonymkode: bd611...49f

Får man beskjed om et bilde man legger ut blir rapportert? :klo:

Anonymkode: 94e45...d3d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man beskjed om et bilde man legger ut blir rapportert? :klo:

Anonymkode: 94e45...d3d

Hun får ikke vite hvem som har rapportert (heldigvis), men skjønte at statusen gjaldt meg. Hun fikk vite hvilke bilde det gjaldt. Det ligger ute på profilen hennes igjen ettersom facebook ikke anså det som støtende...  

Anonymkode: bd611...49f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei som "er trygda" og som med jevne mellomrom legger ut tiggestatuser på FB. Sist nå var denne:

 

"Hei,finnes det noen snille damer/menn i [Stedsnavn] området som kan klippe hår,noen som kanskje holder på og utdanne seg som frisør?
Da kan dere godt få komme hjem til meg og bruke meg som prøvekanin he he.
I så fall må det være noen som bare har lyst utav sin godhet,for jeg er trygda og har dessverre ikke råd til å gå til frisøren.
Med andre ord,jeg har ikke mulighet til og betale noe.
Men selvfølgelig,jeg kan jo være heldig,selv om jeg ikke tror at dette fører til noe,men uansett,det er lov og prøve.
Så hvis det sitter noen der ute,med et godt hjerte og som har lyst til og glede meg med en hårklipp,så bare send meg en privat melding på shatten 
"

Bare i oktober spurte hun (på sin FB-profil) om noen kunne kjøre henne til postkontoret for å hente en pakke, om noen hadde en ekstra madrass å gi bort og om noen ville komme innom med en pose kaffe til henne. 

Anonymkode: fc6dd...d8d

Jeg kan også klippe henne. Jeg er ikke frisør, men har klippet hunden min flere ganger og han ser delvis flott ut... :fnise:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"TAKK TIL DERE JÆVLER SOM KALTE DERE SELV MINE VENNER MEN SNUDDE RYGGEN MOT MEG BRÅTT Å BRUTALT ETTER Å HA SJELT MEG UT FOR Å IKKE VÆRE GO NÅKK IN PÅ SLITEN ALT ANNER EN BRA NÅR JEG BARE ØNSKET Å VÆRE RUNDT Å ME DEG LIVE MITT HAR BLITT EN KAMP OM Å HOLDE MEG SELV I LIVE HELT ALENE UTEN EN ENSTE VENN ME MIN SIDE DERE KALLER DERE SELV VENNER Å AT DERE ER DER FOR MEG ETTER Å HA LEST DETTE MEN D ER BARE ORD TOMME ORD OM NOEN KOMMER PÅ DØRA MI ER D FOR Å SYTE Å KLAGE Å BRUKE MEG SOM EN SØPPELDUNK ALDRI FOR Å HA D HYGGELIG TAKK TIL DE SOM SER PÅ MEG SOM EN TILBAKESTÅENDE Å TAKK TIL DE SOM PRATER Å SNAKKER Å GÅR BAK RYGGEN MIN TAKK FOR DEN FÆLE BARNDOMMEN JEG FIKK PÅ SKOLEN Å DEN ØDELAGTESELVTILLITEN Å ALLE SKADENE JEG HAR PÅDRATT MEG TUSEN TAKK FOR JEG IKKE FÅR SJANSEN TIL Å LEVE UTEN SMERTE"

Hun har lagt ut flere meldinger av denne typen om at alle er imot henne.

Anonymkode: ccb0d...ca2

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"TAKK TIL DERE JÆVLER SOM KALTE DERE SELV MINE VENNER MEN SNUDDE RYGGEN MOT MEG BRÅTT Å BRUTALT ETTER Å HA SJELT MEG UT FOR Å IKKE VÆRE GO NÅKK IN PÅ SLITEN ALT ANNER EN BRA NÅR JEG BARE ØNSKET Å VÆRE RUNDT Å ME DEG LIVE MITT HAR BLITT EN KAMP OM Å HOLDE MEG SELV I LIVE HELT ALENE UTEN EN ENSTE VENN ME MIN SIDE DERE KALLER DERE SELV VENNER Å AT DERE ER DER FOR MEG ETTER Å HA LEST DETTE MEN D ER BARE ORD TOMME ORD OM NOEN KOMMER PÅ DØRA MI ER D FOR Å SYTE Å KLAGE Å BRUKE MEG SOM EN SØPPELDUNK ALDRI FOR Å HA D HYGGELIG TAKK TIL DE SOM SER PÅ MEG SOM EN TILBAKESTÅENDE Å TAKK TIL DE SOM PRATER Å SNAKKER Å GÅR BAK RYGGEN MIN TAKK FOR DEN FÆLE BARNDOMMEN JEG FIKK PÅ SKOLEN Å DEN ØDELAGTESELVTILLITEN Å ALLE SKADENE JEG HAR PÅDRATT MEG TUSEN TAKK FOR JEG IKKE FÅR SJANSEN TIL Å LEVE UTEN SMERTE"

Hun har lagt ut flere meldinger av denne typen om at alle er imot henne.

Anonymkode: ccb0d...ca2

noen burde ikke sovet i norsktimene på skolen.....

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"TAKK TIL DERE JÆVLER SOM KALTE DERE SELV MINE VENNER MEN SNUDDE RYGGEN MOT MEG BRÅTT Å BRUTALT ETTER Å HA SJELT MEG UT FOR Å IKKE VÆRE GO NÅKK IN PÅ SLITEN ALT ANNER EN BRA NÅR JEG BARE ØNSKET Å VÆRE RUNDT Å ME DEG LIVE MITT HAR BLITT EN KAMP OM Å HOLDE MEG SELV I LIVE HELT ALENE UTEN EN ENSTE VENN ME MIN SIDE DERE KALLER DERE SELV VENNER Å AT DERE ER DER FOR MEG ETTER Å HA LEST DETTE MEN D ER BARE ORD TOMME ORD OM NOEN KOMMER PÅ DØRA MI ER D FOR Å SYTE Å KLAGE Å BRUKE MEG SOM EN SØPPELDUNK ALDRI FOR Å HA D HYGGELIG TAKK TIL DE SOM SER PÅ MEG SOM EN TILBAKESTÅENDE Å TAKK TIL DE SOM PRATER Å SNAKKER Å GÅR BAK RYGGEN MIN TAKK FOR DEN FÆLE BARNDOMMEN JEG FIKK PÅ SKOLEN Å DEN ØDELAGTESELVTILLITEN Å ALLE SKADENE JEG HAR PÅDRATT MEG TUSEN TAKK FOR JEG IKKE FÅR SJANSEN TIL Å LEVE UTEN SMERTE"

Hun har lagt ut flere meldinger av denne typen om at alle er imot henne.

Anonymkode: ccb0d...ca2

Gosj dette var slitsomt å lese. Gikk hun tom for punktum tidlig i livet?

Men ikke gøy å lese slike stuser heller, da det er liten tvil om at dette er en person med store problemer.

Anonymkode: 44d59...79b

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man regner så mye matte og har matteeksamen slik at man glemmer pin-koden på mobilen og må lete febrilsk etter den hjemme... 👍

 

 

Jeg skjønner ikke helt sammenhengen mellom å regne mye matte og å glemme pinkoden på mobilen. Og hvorfor skrive om dette på face in the first place. Snikskryt? Skjønner ikke! :bond: 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"TAKK TIL DERE JÆVLER SOM KALTE DERE SELV MINE VENNER MEN SNUDDE RYGGEN MOT MEG BRÅTT Å BRUTALT ETTER Å HA SJELT MEG UT FOR Å IKKE VÆRE GO NÅKK IN PÅ SLITEN ALT ANNER EN BRA NÅR JEG BARE ØNSKET Å VÆRE RUNDT Å ME DEG LIVE MITT HAR BLITT EN KAMP OM Å HOLDE MEG SELV I LIVE HELT ALENE UTEN EN ENSTE VENN ME MIN SIDE DERE KALLER DERE SELV VENNER Å AT DERE ER DER FOR MEG ETTER Å HA LEST DETTE MEN D ER BARE ORD TOMME ORD OM NOEN KOMMER PÅ DØRA MI ER D FOR Å SYTE Å KLAGE Å BRUKE MEG SOM EN SØPPELDUNK ALDRI FOR Å HA D HYGGELIG TAKK TIL DE SOM SER PÅ MEG SOM EN TILBAKESTÅENDE Å TAKK TIL DE SOM PRATER Å SNAKKER Å GÅR BAK RYGGEN MIN TAKK FOR DEN FÆLE BARNDOMMEN JEG FIKK PÅ SKOLEN Å DEN ØDELAGTESELVTILLITEN Å ALLE SKADENE JEG HAR PÅDRATT MEG TUSEN TAKK FOR JEG IKKE FÅR SJANSEN TIL Å LEVE UTEN SMERTE"

Hun har lagt ut flere meldinger av denne typen om at alle er imot henne.

Anonymkode: ccb0d...ca2

Dette var tungt å lese. 

Anonymkode: 450c0...671

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...