Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når familiemedlemmer og andre legger ut statusoppdateringer hvor vi får beskjed om at de er "xx legevakt" av typen:

"Kari Nordmann føler seg trist with Ola Nordmann at legevakta xxx sykehus"

Gjerne med en statusoppdatering om at det er aaaltfor lang ventetid. Så blir folk engstelige, for man får jo naturligvis ikke vite hva det er. Gjerne en rekke spørsmål som "hva skjer????", "håper det ikke er noe alvorlig!! :(:(" . I det siste tilfellet var det et familiemedlem som postet en slik. Personen bekymret sine venner og sin familie på grunn av *trommevirvel* kraftig forkjølelse! Jeg kommenterer av prinsipp ikke slike statuser. Hvis folk vil ha sympati, kan de ringe eller melde, da trøster jeg gjerne, m

Anonymkode: 5010b...181

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner på face er kanskje ikke den enkleste å leve med, og er "selvsagt" skilt (og 3-barnsmor). Så fant hun seg en ny fyr og delte opp og ned hvor fantastisk han var, tagget ham i alle statuser, love love osv. I ganske  lang tid. Inntil hun plutselig en dag la ut en status som "alt dette snakket om at han elsket meg, jeg trodde på det, han stilte opp for meg og barna, jeg trodde det var ekte- så går han plutselig bare en dag og forlater oss??!! Som om det ikke betød noe!!??" Også ramlet det inn masse meldinger fra venner "Fy søren NN dette hadde du ikke fortjent!"Det er så mange bedre menn der ute, han fortjente deg ikke, hans tap, for en dritt, hang in there" osv osv.. Så går det et par dager og så har de tydeligvis pratet og da legger han plutselig ut en status på hennes profil, der han skriver "Til alle NNs venner- jeg beklager så mye min dårlige oppførsel, jeg sviktet NN og angrer veldig å det! Hun er det beste som har skjedd meg og jeg elsker henne og skal ta vare på henne. jeggjorde en stor feil osv osv... OMG- snakk om å ta lovedramaet ut i offentligheten,....

Anonymkode: a8058...871

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Ei jeg kjenner på face er kanskje ikke den enkleste å leve med, og er "selvsagt" skilt (og 3-barnsmor). Så fant hun seg en ny fyr og delte opp og ned hvor fantastisk han var, tagget ham i alle statuser, love love osv. I ganske  lang tid. Inntil hun plutselig en dag la ut en status som "alt dette snakket om at han elsket meg, jeg trodde på det, han stilte opp for meg og barna, jeg trodde det var ekte- så går han plutselig bare en dag og forlater oss??!! Som om det ikke betød noe!!??" Også ramlet det inn masse meldinger fra venner "Fy søren NN dette hadde du ikke fortjent!"Det er så mange bedre menn der ute, han fortjente deg ikke, hans tap, for en dritt, hang in there" osv osv.. Så går det et par dager og så har de tydeligvis pratet og da legger han plutselig ut en status på hennes profil, der han skriver "Til alle NNs venner- jeg beklager så mye min dårlige oppførsel, jeg sviktet NN og angrer veldig å det! Hun er det beste som har skjedd meg og jeg elsker henne og skal ta vare på henne. jeggjorde en stor feil osv osv... OMG- snakk om å ta lovedramaet ut i offentligheten,....

Anonymkode: a8058...871

må legge til at hun sverter x'en offentlig også til tider (barnas far)- om hvor dårlig han er å stille opp osv..

Anonymkode: a8058...871

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 17.12.2015 at 16.27, AnonymBruker skrev:

Jeg ORKER ikke disse Tilbakeblikk-innleggene som Facebook har satt sammen og folk deler over en lav sko. INGEN er interessert i å se andres tilbakeblikk!

Anonymkode: 6ac8a...93a

Jeg elsker minner! For min egen del.... deler aldri og sletter mye :P

Anonymkode: b767a...473

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke facebook, men jeg var inne på getinspired sin hjemmeside og skulle lese anmeldelse/review av en tights.. Dette var det en person hadde skrevet om tightsen.. : 

 
Behagelig å ha inntil kroppen og ikke minst holder den på mitt overskudd av hud etter en vektnedgang på ca. 2/3 av min samlede bli....
 

 

Anonymkode: bf87b...b7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Tuesday, November 17, 2015 at 21.35, AnonymBruker skrev:

Hei hei 💙
Jeg har forsøkt å komme gjennom til deg på telefonen og jeg får ikke sendt meldinger til deg, så du får svaret her. Det er pruritus ani også kalt anal kløe, det kan være ganske vanlig og ufarlig. For eksempel, hvis du ikke har tørket deg riktig. Men det kan også være et tegn på hemoroider i eller i nærheten av analåpningen , men jeg ville nok fortsatt få en lege til å undersøke det . Og husk å ikke klø deg i øyet med samme finger, slik at du får en øye infeksjon akkurat som sist. Jeg håper mitt svar hjalp og god bedring.

 

wtfffff

Anonymkode: c128b...c70

Hahahaha. Jeg har sett samme på en venns Facebook, og jeg tror jammen jeg svarte.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jessica skrev:

Hahahaha. Jeg har sett samme på en venns Facebook, og jeg tror jammen jeg svarte.  

Den har jeg sett også. Det er en spøk, tror jeg, som gør sin seiersgang på enkelte folks profiler.

Anonymkode: 87337...43d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke på FB, men på Instagram. En bekjent av meg har lagt ut en video av sin 4 mnd gamle baby som bader naken....har sendt henne en melding, men den har hun ikke lest. Syns det er så trist at foreldre gjør slikt som dette....:(

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daiquiry skrev:

Dette er ikke på FB, men på Instagram. En bekjent av meg har lagt ut en video av sin 4 mnd gamle baby som bader naken....har sendt henne en melding, men den har hun ikke lest. Syns det er så trist at foreldre gjør slikt som dette....:(

Javell? Når jeg vokste opp var det vanlig med bilder av nakne babyer på veggen. 

Anonymkode: 5ea51...4f3

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte henne en hyggelig melding om at hun kanskje burde fjerne bildet pga mye syke folk, og det har hun gjort! Heldigvis!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En som legger ut i det vide og brede om at hun ble misbrukt som barn. Hva som kommer frem i terapi, og lager avstemminger på om hun skal gå på graven til overgriperen eller ikke, avstemminger om hun skal gjøre ditt eller datt. Litt voldsomt. Hadde det nå bare vært sånn at hun bare hadde få og nære venner på FB, men jeg kjenner henne strengt talt ikke en gang. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 13.12.2015 at 20.10, Poppie skrev:

Ei 50+ på vennelisten min har delt et slikt "humorbilde" med teksten:

"HALLO...KAN NOEN HJELPE? Jeg har kjøpt meg sånn der skritteller og lurer på to ting; Hvor i skrittet skal den sitte, og hva er det egentlig den teller? ;) ;) ???"

 

 

Om ikke det var ille nok er det ei som har skrevet under:

"Hahahaha, du da, den teller jo orgasmer! har du ikke skjønt det enda XXX haha"

 

:rodme:

 

 

Når bestemoren til venninnen din deler den og tagger henne...:flau:

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

Den ubestridte dronningen av oversharing på min venneliste toppet seg selv i går. Da opplyste hun om at hun burde gått ut med søpla, men gadd ikke. Litt senere på dagen annonserte hun nyttårsforsettene sine, og et av dem var "MYE MINDRE FACEBOOK" - ja, med store bokstaver. Det blir spennende å se om hun klarer å gjennomføre det forsettet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ligge unna menn i året som kommer og leve i sølibat. Alt de vil er jo bare at jeg skal suge kuken deres. 

:sprettoy:

Anonymkode: 31cf4...97e

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg ser på den der tilbakeblikkgreia på facebook så ser jeg at jeg tydeligvis var en skikkelig oversharer før. Grøss.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag måtte jeg skjule alt fra 100 dager uten sukker.

En venninne der jeg får hennes innlegg på denne gruppen, der hun skriver HVER dag til hele gruppen hva hun har spist til alle måltider....

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, super-s skrev:

Når jeg ser på den der tilbakeblikkgreia på facebook så ser jeg at jeg tydeligvis var en skikkelig oversharer før. Grøss.

 

Samme her :fnise: Eller, mer en fisker, type: "Poppie is så lei" eller "Poppie is lurer på om hun kommer til å finne ut av dette" (Facebook hadde altså "is" som standard i 2007/2008.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...