Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tar du bilde av utslettet, og ikke brystvorta/bilde hvor du ser det er et underliv så ser jeg faktisk ikke problemet. Det hadde jo vært greit for dere som synes det er oversharing om personen ikke hadde sagt hvor dette utslettet var?

Jeg synes slike utslettsbilder på sosiale medier uansett er oversharing jeg da. Jeg synes ikke det har noe der å gjøre. 

Anonymous poster hash: 11965...da4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ei på min venneliste som for det meste deler rasistiske artikler, stakkars-alle-oss-som-sliter-med-narkotika eller "forbanna barnevernet "

Ja det var vel sikkert en innvandrer som tvang hun til å ruse seg halve livet sitt så hun mista ungen sin tenker jeg...

Selvinnsikt er det iallfall ingen vits i å ha.

Og jobb? Aldri jobbet en dag i sitt liv med mindre det var et opplegg via nav, som gjør at hun må om hun vil få penger fra de.

Anonymous poster hash: 676cd...74d

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg synes slike utslettsbilder på sosiale medier uansett er oversharing jeg da. Jeg synes ikke det har noe der å gjøre. 

Anonymous poster hash: 11965...da4

 

 

Ikke engang i en gruppe som omhandler hudpleie?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Haha, ja, i dag ble jeg vitne til det andre tidligere har skrevet om å legge ut livet sitt for å vinne en slik "lik, del og vinn..." innlegg fra et spahotell. Her går det i kreft, brekte ribben, dødsfall, hvor fantastisk den de vil dele turen med er, på tross av skader/utviklingshemning/sykdom etc som mennesker legger ut for å vinne en overnatting på et hotell med spa-fasiliteter...

Jeg blir flau på vegne av de som blir tagget! Jeg skulle ikke likt om noen fortalte livshistorien min for å overraske meg med å være denne vennen, om hun/han skulle vinne.

Det står "skriv navnet på den du vil ha med". Det står IKKE "Legg ut i detalj om HVORFOR du skal vinne, med ekstrapoeng om den du Vil ha med er døende eller har mistet sin far for en uke siden...".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ja, i dag ble jeg vitne til det andre tidligere har skrevet om å legge ut livet sitt for å vinne en slik "lik, del og vinn..." innlegg fra et spahotell. Her går det i kreft, brekte ribben, dødsfall, hvor fantastisk den de vil dele turen med er, på tross av skader/utviklingshemning/sykdom etc som mennesker legger ut for å vinne en overnatting på et hotell med spa-fasiliteter...

Jeg blir flau på vegne av de som blir tagget! Jeg skulle ikke likt om noen fortalte livshistorien min for å overraske meg med å være denne vennen, om hun/han skulle vinne.

Det står "skriv navnet på den du vil ha med". Det står IKKE "Legg ut i detalj om HVORFOR du skal vinne, med ekstrapoeng om den du Vil ha med er døende eller har mistet sin far for en uke siden...".

Det er så typisk! Selv når bedrifter ikke en gang har konkurranse, men bare legger ut et bilde av feks. forskjellige møbler og spør "hvem synes dere er finest?"

Så legger folk ut i det vide og brede om hvor fint det hadde vært å få en sånn stol når man sliter med utlagt tarm og katta er borte :-(

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så typisk! Selv når bedrifter ikke en gang har konkurranse, men bare legger ut et bilde av feks. forskjellige møbler og spør "hvem synes dere er finest?"

Så legger folk ut i det vide og brede om hvor fint det hadde vært å få en sånn stol når man sliter med utlagt tarm og katta er borte :-(

 

:hoho:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er så typisk! Selv når bedrifter ikke en gang har konkurranse, men bare legger ut et bilde av feks. forskjellige møbler og spør "hvem synes dere er finest?"

Så legger folk ut i det vide og brede om hvor fint det hadde vært å få en sånn stol når man sliter med utlagt tarm og katta er borte :-(

Når jeg ser sånne ting, så blir jeg veldig nysgjerrig på hvordan disse menneskene er i virkeligheten. Har de like lite hemninger ellers også, eller er det mer et Facebook-fenomen? Jeg har ei på Facebook som klager ekstremt mye på sykdommen sin og eksmannen, og hun er prikk lik i virkeligheten også. Hun jobber i kassa på en matbutikk, og hvis jeg tilfeldigvis er innom der, så sitter hun i kassa og forteller om alt det kjipe som skjer. Jeg har sluttet å handle i den butikken, for jeg orker ikke mer. Forhåpentligvis er ikke alle sånn.

Anonymous poster hash: b6f2c...5cf

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha!! Ja, det smalt fra rett kjeft, liksom. Vært med på å bygge opp landet, du... Er med på å skumme fløten, tenker jeg vi sier! :ler:

Den på min venneliste som deler mest anti-flyktning-saker er ei dame som har tusket til seg uføretrygd, og det jeg tror hun er aller mest redd for, er at det pga flyktningene skal bli mindre penger på henne. Hun lever livet sitt på Facebook (for nå trenger hun jo ikke å kaste bort tiden med å jobbe) i den rosa fleece-kosedressen sin, og når hun ikke deler anti-flyktning-saker, deler hun søte videoer med dyr.

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

Er dette en dame med bleket hår som iblandt legger ut visdomsord om psykopater (samboeren)?

Anonymous poster hash: 5866b...e7b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en dame med bleket hår som iblandt legger ut visdomsord om psykopater (samboeren)?

Anonymous poster hash: 5866b...e7b

 

Nei, hun er mørk, og har en veldig trivelig samboer (som ingen skjønner at holder ut med henne). :)

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forbindelse med barnets fødselsdag: "Ett år siden æ vrengte ræva for den her lille fyren".

 

Gratulerer med dagen, liksom.  :sjokkert:

Lenge siden, men minnene om den statusen består, for å si det sånn. 



Anonymous poster hash: 4dd76...155
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

I forbindelse med barnets fødselsdag: "Ett år siden æ vrengte ræva for den her lille fyren".

 

Gratulerer med dagen, liksom.  :sjokkert:

Lenge siden, men minnene om den statusen består, for å si det sånn. 

Anonymous poster hash: 4dd76...155

 

 

Wow, så classy... :sprettoy:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

All creed til hun som hadde guts nok! :blomst:

Noen folk eier jo ikke skam i livet..

Neh. Jeg har jo nevnt henne tidligere, var mye drama i sommer med en fyr..

Så nå skal det være noe i forbindelse med det.

Hun har jo fått kommentarer fra folk jeg kjenner anonymt på bloggen sin,

om dette her at hun deler for mye, etc, men det går jo ikke inn! :plystre:

Anonymous poster hash: 7219b...692

Du må ha utrolig lite å finne på når du må dele statusene mine! Itillegg ikke tørre å komme te meg som visst er ei "venninne" av deg. Sier jo mer om deg enn om meg heldigvis 😊 men siden du ikke har delt noe mer fra facebooken min har jeg nok klart å slette deg 😉 vi får se da hvor "tøff" du er og om du tørr å ta kontakt med meg og si det du mener med navnet ditt. Noe jeg tviler på, for du er jo feig nok til å dele anonymt her inne. Patetisk ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha utrolig lite å finne på når du må dele statusene mine! Itillegg ikke tørre å komme te meg som visst er ei "venninne" av deg. Sier jo mer om deg enn om meg heldigvis 😊 men siden du ikke har delt noe mer fra facebooken min har jeg nok klart å slette deg 😉 vi får se da hvor "tøff" du er og om du tørr å ta kontakt med meg og si det du mener med navnet ditt. Noe jeg tviler på, for du er jo feig nok til å dele anonymt her inne. Patetisk ☺

Ut i fra hva jeg leser her, så virker det jo som om hun har prøvd å si det til deg tidligere, men fikk alle mot seg, så skjønner jo at hun ikke vil prøve igjen.

Anonymous poster hash: bd8a0...6d4

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ut i fra hva jeg leser her, så virker det jo som om hun har prøvd å si det til deg tidligere, men fikk alle mot seg, så skjønner jo at hun ikke vil prøve igjen.

Anonymous poster hash: bd8a0...6d4

Tror INGEN som blir konfrontert med at de kanskje deler litt for mye på face har selvinnsikt nok til å forstå at det de driver med faktisk ikke er helt greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror INGEN som blir konfrontert med at de kanskje deler litt for mye på face har selvinnsikt nok til å forstå at det de driver med faktisk ikke er helt greit. :)

Jeg tenker akkurat det samme. Man ser jo det godt ut i fra svaret som kom her.

Jeg hadde ledd, blitt litt flau og tatt det til meg hvis en av mine statuser dukket opp her :lol:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ut i fra hva jeg leser her, så virker det jo som om hun har prøvd å si det til deg tidligere, men fikk alle mot seg, så skjønner jo at hun ikke vil prøve igjen.

Anonymous poster hash: bd8a0...6d4

Neij er ingen som har det. Men viser jo hvem som synker når en er såpass feig å må dele andres ting på ett forum. Men regner med jeg har klart å få denne personen vekk fra facebooken min uansett for de nye statusene mine er jo ikke delt 😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker akkurat det samme. Man ser jo det godt ut i fra svaret som kom her.

Jeg hadde ledd, blitt litt flau og tatt det til meg hvis en av mine statuser dukket opp her :lol:

Flau? Hehe. Ikke jeg som synker lavt og henger ut folk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flau? Hehe. Ikke jeg som synker lavt og henger ut folk

 

Noen kan jo mene du synker enda lavere ved måten du velger å forsvare deg på her.

At flere av dine statuser ikke har blitt delt er ikke det samme som at du har slettet personen som delte den. Sannsynligheten er faktisk stor for at du har slettet en eller flere uskyldige personer uten grunn.

 

det at du velger å ikke ta noen form for selvkritikk tyder også på at selvinnsikten din på dette området er noe sviktende.

Anonymous poster hash: 4b63a...932

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen kan jo mene du synker enda lavere ved måten du velger å forsvare deg på her.

At flere av dine statuser ikke har blitt delt er ikke det samme som at du har slettet personen som delte den. Sannsynligheten er faktisk stor for at du har slettet en eller flere uskyldige personer uten grunn.

det at du velger å ikke ta noen form for selvkritikk tyder også på at selvinnsikten din på dette området er noe sviktende.

Anonymous poster hash: 4b63a...932

Det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...