Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Dagen etter eid, var det litt baluba fra en muslimsk dame som var fly forbanna fordi hennes etnisk norske venner ikke hadde likt "Gratulerer med eid!"-statusen hennes. I hvert fall ikke mange nok, for noen hadde jo liket, og gratulert tilbake, men de fleste hadde bare gitt faen i at hun feiret sin religion, og fy flate så egoistiske etnisk norske er! Her sitter de og koser seg med påske og jul, men når en stakkars muslim aller nådigst gratulerer med eid, da er de søren meg så respektløse at de ikke liker den statusen på facebook engang.

Hun var sinnsykt opprørt, og truet med ikke å gratulere folk med dagen heretter, for hun hadde ikke noe til overs for slike respektløse idioter som hater islam.

 

Jeg lo høyt, og tenkte herlighet, det er da mange som ikke gratulerer meg på bursdagen min, og jeg pleier aldri å like "God jul!"-statuser heller.

 

Men kommentarfeltet, da, dere! "Stå på jenta mi, det der er IKKE greit!" "Du er en sterk og vakker kvinne!" "Du får sagt det!" "Dette har jeg også lagt merke til! RESPEKTLØST!" "Så enig så enig, kunne ikke sagt det bedre!" Og så videre og så videre.... :bond:

Anonymous poster hash: 48723...938

 

Lol. For et paranoid vesen. Ikke noe bedre de kommentarene heller akkurat :wow:

Anonymous poster hash: c90ab...c29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og jeg har ei på vennelista som er godt over 40, og konsekvent omtaler seg selv i tredjeperson! Det irriterer meg hver gang det dukker opp en status fra henne, og det gjør det ofte...

F.eks så kan hun skrive: "Tenker at hun er heldig som har verdens beste kolleger, venner og familie som sørger for at hun alltid har det bra. Hun vet ikke hva hun skulle gjort uten dem". :bond:

Det henger sikkert igjen fra facebooks begynnelse, da alle statuser begynte med "is". Da ble man tvunget til å skrive i tredjeperson. Men det er jo lenge siden, så nå ser det bare rart ut.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebookstatus:

 

No har det sæ jo sånn at æ står som gift på fb, men æ har jo så klart ikke gifta mæ Uttrykksikonet wink Det e egentlig bare for å sett ett eksempel på at sjøl om æ e singel så vil ikke det si at æ e ledig for alle å en hver av den grunn. "Guttenavn" e jo en kjempe god venn av mæ som æ e kjempe gla i  Men æ gjor det fordi æ e skikkelig lei av å bli bombardert av meld å venneforespørsla fra fullt av kara som ska ha snappen min å som fortelle kor fantastisk fin å flott æ e å at dæm skull gjerne ønsk æ va deres. Det e jo så klart hyggelig å hør, men æ e nå faktisk ikke ett kjøttstykke som alle tydeligvis trur dæm kan få. Bare fordi man ser okey ut så betyr ikke det at man vil hør det hele tida. Alle vil gjerne heller hør fine ting om kossn person man e, fordi utseende e ikke alt her I verden. Om æ dele bilda av mæ sjøl så e det fordi æ e fornøyd med den æ e, ikke fordi æ vil alle andre ska vær det. Æ har snart mista trua på alt som hete mannfolk nettopp pga at æ sjer kor overflatisk mange av dæm faktisk e. Å det skuffe mæ nå lle:ekstremt. Tenk dåkker litt om gutta, for vi jenta veit å at den karn som kun syns du e fin å sje på e ikke en vi potensielt vil vær sammen med

 

:rulle:

 

Uff, det kan'ke værra lett!

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status fra en bekjent:

 

Er ikke så mye på chatt lenger,rett og slett litt for kjedelig,og drittlei..Så vet dere det !!!! finnes på radio.Evnt tlf,om strømmen holder.Ha en fin dag.Gi gass.Hilsen <Navn>.MEN EN ANNEN TING:(For dere som tror at ingen kan gjenopprette sine tidligere feiltrinn i en dyster fortid,så tro om igjen !!! e nok noen som kjenne seg igjen i mitt ordvalg,føler seg truffet,isåfall,så er det til PASS FOR DEN ENKELTE PERSON,FOR DØMMENDE FOLK HAR EG IKKE BRUK FOR !!!,I KLARTEXT VIL DETTE SI:ugress i blomsterbedet luker en bort,slik blir det med personer også.og det er sattans idiotisk og tro at dårlige "sider" om en skal kalle det det,skal følge en person livet UT.Som sagt,skulle noen føle seg truffet:SÅ NYT DERES ONDE FØLELSEN,FOR JEG MENER MINE ORD.det gjelder det meste her i livet.ALLE KAN FORANDRE SEG,den som IKKE tror det blir for meg ett "skadedyr" og eg hater SMÅKRYP OG DRITTSNAKK,SPESIELT DET PISSET SOM EN GANG HAR VÆRT,15-20 år siden !!!.HA EIN FINE DAG MINE VENNER,HA EIN HELVETTES DAG DERE SOM DØMMER.!!!
Og då logga eg ut av DRITTFACE for idag !!!



Anonymous poster hash: 1287c...a15
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Status fra en bekjent:

 

Er ikke så mye på chatt lenger,rett og slett litt for kjedelig,og drittlei..Så vet dere det !!!! finnes på radio.Evnt tlf,om strømmen holder.Ha en fin dag.Gi gass.Hilsen <Navn>.MEN EN ANNEN TING:(For dere som tror at ingen kan gjenopprette sine tidligere feiltrinn i en dyster fortid,så tro om igjen !!! e nok noen som kjenne seg igjen i mitt ordvalg,føler seg truffet,isåfall,så er det til PASS FOR DEN ENKELTE PERSON,FOR DØMMENDE FOLK HAR EG IKKE BRUK FOR !!!,I KLARTEXT VIL DETTE SI:ugress i blomsterbedet luker en bort,slik blir det med personer også.og det er sattans idiotisk og tro at dårlige "sider" om en skal kalle det det,skal følge en person livet UT.Som sagt,skulle noen føle seg truffet:SÅ NYT DERES ONDE FØLELSEN,FOR JEG MENER MINE ORD.det gjelder det meste her i livet.ALLE KAN FORANDRE SEG,den som IKKE tror det blir for meg ett "skadedyr" og eg hater SMÅKRYP OG DRITTSNAKK,SPESIELT DET PISSET SOM EN GANG HAR VÆRT,15-20 år siden !!!.HA EIN FINE DAG MINE VENNER,HA EIN HELVETTES DAG DERE SOM DØMMER.!!!

Og då logga eg ut av DRITTFACE for idag !!!

Anonymous poster hash: 1287c...a15

 

 

 

:overrasket:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til det med oversharing i grupper. Her er et eksempel. Noen i gruppen spurte om der var flere som bodde alene og alder eller noe i den duren. Her er ei som utleverte litt vel mye.

Åå.. Den der leste jeg også.. Er det mulig.. 🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

xxx føler seg klønete

14 min · Jessheim ·

xxx har gjort ting hu ikke kan Uttrykksikonet tongue Får håpe yyy ikke klikker når han ser at xxx har klart å fjerne litt bilder på den nye hjemmesiden - fordi hu BARE skulle ordne noe Uttrykksikonet tongue Oioioioioi

-

28 år og omtaler seg i tredjeperson.....

Anonymous poster hash: 7219b...692

Lurer så på hvem det er, bodde på jessheim før :P

Anonymous poster hash: 28759...011

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status fra en bekjent:

Er ikke så mye på chatt lenger,rett og slett litt for kjedelig,og drittlei..Så vet dere det !!!! finnes på radio.Evnt tlf,om strømmen holder.Ha en fin dag.Gi gass.Hilsen <Navn>.MEN EN ANNEN TING:(For dere som tror at ingen kan gjenopprette sine tidligere feiltrinn i en dyster fortid,så tro om igjen !!! e nok noen som kjenne seg igjen i mitt ordvalg,føler seg truffet,isåfall,så er det til PASS FOR DEN ENKELTE PERSON,FOR DØMMENDE FOLK HAR EG IKKE BRUK FOR !!!,I KLARTEXT VIL DETTE SI:ugress i blomsterbedet luker en bort,slik blir det med personer også.og det er sattans idiotisk og tro at dårlige "sider" om en skal kalle det det,skal følge en person livet UT.Som sagt,skulle noen føle seg truffet:SÅ NYT DERES ONDE FØLELSEN,FOR JEG MENER MINE ORD.det gjelder det meste her i livet.ALLE KAN FORANDRE SEG,den som IKKE tror det blir for meg ett "skadedyr" og eg hater SMÅKRYP OG DRITTSNAKK,SPESIELT DET PISSET SOM EN GANG HAR VÆRT,15-20 år siden !!!.HA EIN FINE DAG MINE VENNER,HA EIN HELVETTES DAG DERE SOM DØMMER.!!!

Og då logga eg ut av DRITTFACE for idag !!!

Anonymous poster hash: 1287c...a15

Well that escalated quickly..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer så på hvem det er, bodde på jessheim før :P

Anonymous poster hash: 28759...011

Hun er ikke derfra, flyttet dit i fjor, mener jeg det var :3

Anonymous poster hash: 7219b...692

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Status fra en bekjent:

Er ikke så mye på chatt lenger,rett og slett litt for kjedelig,og drittlei..Så vet dere det !!!! finnes på radio.Evnt tlf,om strømmen holder.Ha en fin dag.Gi gass.Hilsen <Navn>.MEN EN ANNEN TING:(For dere som tror at ingen kan gjenopprette sine tidligere feiltrinn i en dyster fortid,så tro om igjen !!! e nok noen som kjenne seg igjen i mitt ordvalg,føler seg truffet,isåfall,så er det til PASS FOR DEN ENKELTE PERSON,FOR DØMMENDE FOLK HAR EG IKKE BRUK FOR !!!,I KLARTEXT VIL DETTE SI:ugress i blomsterbedet luker en bort,slik blir det med personer også.og det er sattans idiotisk og tro at dårlige "sider" om en skal kalle det det,skal følge en person livet UT.Som sagt,skulle noen føle seg truffet:SÅ NYT DERES ONDE FØLELSEN,FOR JEG MENER MINE ORD.det gjelder det meste her i livet.ALLE KAN FORANDRE SEG,den som IKKE tror det blir for meg ett "skadedyr" og eg hater SMÅKRYP OG DRITTSNAKK,SPESIELT DET PISSET SOM EN GANG HAR VÆRT,15-20 år siden !!!.HA EIN FINE DAG MINE VENNER,HA EIN HELVETTES DAG DERE SOM DØMMER.!!!

Og då logga eg ut av DRITTFACE for idag !!!

Anonymous poster hash: 1287c...a15

Playing it fast and loose with the word; klartext..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minus TRE kilo på seks dager. Lurer på hvor mye sjokolade hun pleide å spise før...

 

Det er faktisk helt normalt hvis man kutter godteri e.l. ;) Gjerne 4-5 kg på så lite som 3-4 dager også. Det er bare vannvekt, men likevel vektnedgang. Jeg går ned to kg bare av å ta en tablett vanndrivende en dag. :) 

Anonymous poster hash: 82ed6...797

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oversharing av egen dumskap:

Takker for alle gratulasjoner! Lille xxxx ble født i går klokken 17.15. Føler meg i supergod form, og oppdaget i dag at jeg har gått ned 12 kg allerede!

Koser meg max med lille xxxx. :hjerte:

Altså... javel? Litt rart fokus dagen etter fødsel? Og lite innsikt i hva forskjellig veier? :P

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er standard:

*Tagget sykehus* Ingen gode nyheter! 😭

Med mange kommentarer som "Hva har skjedd? :/" og "Hvordan går det? <3" som vedkommende selvsagt ikke svarer på

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ei på lista mi planlegger bursdag, og istedet for å lage privat event skriver hun alle beskjeder på statusen, type:

 

- Kan de som har fått invitasjon fra meg skrive her om de kommer eller ikke? Til dere som ikke er invitert, no offence, bare lettere å holde oversikt her.

 

- Dere som skal på bursdag til meg neste helg, hva tar dere med? 

 

- Til de som skal på bursdag hos meg: om du ikke har vært hos meg før så er det den røde døra i Hovedgata 1.

 

- Jeg gleder meg sånn til *taggede (inviterte) venner* kommer på bursdagen min, verdens beste altså!

 

:klo:

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på lista mi planlegger bursdag, og istedet for å lage privat event skriver hun alle beskjeder på statusen, type:

 

- Kan de som har fått invitasjon fra meg skrive her om de kommer eller ikke? Til dere som ikke er invitert, no offence, bare lettere å holde oversikt her.

 

- Dere som skal på bursdag til meg neste helg, hva tar dere med? 

 

- Til de som skal på bursdag hos meg: om du ikke har vært hos meg før så er det den røde døra i Hovedgata 1.

 

- Jeg gleder meg sånn til *taggede (inviterte) venner* kommer på bursdagen min, verdens beste altså!

 

:klo:

Prøver hun å gjøre noen sjalu, eller er hun bare veldig blond på hvordan man lager privat event? Merkelig måte å gjøre det på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver hun å gjøre noen sjalu, eller er hun bare veldig blond på hvordan man lager privat event? Merkelig måte å gjøre det på.

 

Har ikke peiling...er ei veldig hyggelig, normal jente, absolutt ikke noe bimbobitch (om det er forklarende)...så jeg skjønner ikke helt greia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ei på lista mi planlegger bursdag, og istedet for å lage privat event skriver hun alle beskjeder på statusen, type:

- Kan de som har fått invitasjon fra meg skrive her om de kommer eller ikke? Til dere som ikke er invitert, no offence, bare lettere å holde oversikt her.

- Dere som skal på bursdag til meg neste helg, hva tar dere med?

- Til de som skal på bursdag hos meg: om du ikke har vært hos meg før så er det den røde døra i Hovedgata 1.

- Jeg gleder meg sånn til *taggede (inviterte) venner* kommer på bursdagen min, verdens beste altså!

:klo:

Høres oppmerksomhetssyk og litt usikker ut. Som om det er viktig å vise at hun har venner liksom.... uff, får litt vondt av sånne jeg :(

Anonymous poster hash: 01018...c18

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Forever Living folk er virkelig noe for seg selv! 
Jeg sendte SMS til en venninne som skal satse stort på dette. En helt vanlig sms. Om hun har planer i helga, og at det hadde vært moro å finne på noe siden det er lenge siden sist. 

 

Fikk til svar at hun hadde ikke tid til småprat for tiden. Enten var hun på jobb, og all annen tid ble brukt på Foreverbusinessen, så slikt har hun ikke tid til å diskutere med meg. Jeg er litt i sjokk. 

 

Skal sies at hun flere ganger har tagget meg i statuser om Forever og vært mye på for at jeg skal sette i gang også. Hadde jeg visst at det skulle bli sånn mas hadde jeg ikke registrert meg for eget forbruk.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow... Forever Living folk er virkelig noe for seg selv! 

Jeg sendte SMS til en venninne som skal satse stort på dette. En helt vanlig sms. Om hun har planer i helga, og at det hadde vært moro å finne på noe siden det er lenge siden sist. 

 

Fikk til svar at hun hadde ikke tid til småprat for tiden. Enten var hun på jobb, og all annen tid ble brukt på Foreverbusinessen, så slikt har hun ikke tid til å diskutere med meg. Jeg er litt i sjokk. 

 

Skal sies at hun flere ganger har tagget meg i statuser om Forever og vært mye på for at jeg skal sette i gang også. Hadde jeg visst at det skulle bli sånn mas hadde jeg ikke registrert meg for eget forbruk.

 

For enkelte blir ting som det der rene religionen, altså. Helt sykt. :(

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

For enkelte blir ting som det der rene religionen, altså. Helt sykt. :(

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

 

 

Ja det var kanskje ikke akkurat oversharing på facebook, men hun deler ekstremt mye om Forever Living der. 

Jeg hadde ingen anelse om at det var så ekstremt, men der tok jeg feil gitt! :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...