Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Nei, han har en sterk grad av dysleksi, men han kunne så absolutt blitt flinkere til å skrive og øvd mer på det. Han skriver toast som tåvvst feks og dette er en voksen mann.

Anonymous poster hash: 0ced7...3d7

 

Det virket mer som han skrev på dialekt

Anonymous poster hash: 1caab...204

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Men da er jo kroppene dekket av skum. At det er skum og ikke klær gjør det ikke mindre dekkende. Og hvis du nesten ser underlivet, så ser du det jo faktisk ikke.

 

Ikke at jeg er fan av slike bilder selv. Synes mange foreldre legger ut litt for mye. Men her leter du virkelig etter det negative...

Anonymous poster hash: 9876f...ace

 

 

Det advares veldig mot å legge ut slike bilder uansett, fordi de lett kan manipuleres og misbrukes av pedoer på nett.

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det en gladkristen mann i 50-årene som la ut en status om at han kommer til å slette en del på vennelista. Folk han ikke har vekslet et ord med på lenge, eller som han ikke vet hvorfor han har på lista.

I en kommentar er det ei dame på omtrent samme alder som svarer at egentlig forstår hun ikke hvorfor hun ikke har slettet ham for lengst siden hun legger ut ting flere ganger hver dag og aldri fått en eneste kommentar eller like fra ham.

Veldig spesiell måte hun har å måle vennskap på i forhold til alder :fnise:

Endret av daemonia
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som har lagt ut selfie av seg selv bakfra i bare stringtrusa med tekst: dette er sannsynligvis den nye bakgrunnsbilde av din kjæres mobil.

Nysingel og proppfull av selvtillit.

Anonymous poster hash: a7a9c...126

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som har lagt ut selfie av seg selv bakfra i bare stringtrusa med tekst: dette er sannsynligvis den nye bakgrunnsbilde av din kjæres mobil.

Nysingel og proppfull av selvtillit.

Anonymous poster hash: a7a9c...126

 

:spy:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kaller jeg litt oversharing:

 

"Verdens beste og snilleste lege på XX legekontor fyller XX år i dag smile emoticon Grattla så masse XXX ""smile emoticon""

 

Også har vedkommende kommentert egen post ti minutter etter med følgende:

 

"Den legen der har reddet meg fra et liv som pillenarkoman,hadde det ikke vært for han,er det ikke sikkert at jeg hadde sittet her i dag.Jeg skylder han et inderlig stort TAKK!"



Anonymous poster hash: 1287c...a15
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et bilde av ei dame med bitteliten shorts og topp, liggende bakover på panseret på en bil og kjæresten som holder henne nede og kysser henne

Ser ut som de har sex....og jeg lurer fælt på hvem det er som gidder å ta bilde av et par som holder på slik :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ei dame som ba nesten ett helt hockey lag ta dna test, for å vite hvem som er faren til barnet hennes.... Grattis;)

Anonymous poster hash: aa615...82f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være ei dame som ba nesten ett helt hockey lag ta dna test, for å vite hvem som er faren til barnet hennes.... Grattis;)

Anonymous poster hash: aa615...82f

Det vi kaller hockeyhore, med andre ord :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vi kaller hockeyhore, med andre ord :fnise:

Ja kjente du deg igjen;)

Anonymous poster hash: aa615...82f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kaller jeg litt oversharing:

"Verdens beste og snilleste lege på XX legekontor fyller XX år i dag smile emoticon Grattla så masse XXX ""smile emoticon""

Også har vedkommende kommentert egen post ti minutter etter med følgende:

"Den legen der har reddet meg fra et liv som pillenarkoman,hadde det ikke vært for han,er det ikke sikkert at jeg hadde sittet her i dag.Jeg skylder han et inderlig stort TAKK!"

Anonymous poster hash: 1287c...a15

God reklame for legen da!

Anonymous poster hash: 2a835...47d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette kaller jeg litt oversharing:

 

"Verdens beste og snilleste lege på XX legekontor fyller XX år i dag smile emoticon Grattla så masse XXX ""smile emoticon""

 

Også har vedkommende kommentert egen post ti minutter etter med følgende:

 

"Den legen der har reddet meg fra et liv som pillenarkoman,hadde det ikke vært for han,er det ikke sikkert at jeg hadde sittet her i dag.Jeg skylder han et inderlig stort TAKK!"

Anonymous poster hash: 1287c...a15

 

 

Har vedkommende legen på vennelista? I så fall er det veldig uprofesjonelt av legen hvis det er vedkommenes fastlege og ikke er del av denne personens vennekrets. 

Ellers så er det en annen lege enn min fastlege som faktisk har reddet mitt liv ved å ta symptomer på alvor som jeg kunne dødd av hadde jeg ikke blitt tatt på alvor da. 

Men jeg gratulere ham ikke med dagen eller legger ham til på facebook av den grunn! 

Anonymous poster hash: 517bf...528

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Weeping_Angel

En ting er å legge ut en slik status, men hvorfor måtte hun tagge en annen jente og skrive slik på sutten? Jeg synes det er veldig fjortiss å skrive slik å facebook.

post-94829-0-59585400-1442601241_thumb.j

Endret av Weeping_Angel
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting er å legge ut en slik status, men hvorfor måtte hun tagge en annen jente og skrive slik på sutten? Jeg synes det er veldig fjortiss å skrive slik å facebook.

Det er jo grov mobbing. Kan du vennligst rapportere bildet?

Anonymous poster hash: b64c6...529

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Weeping_Angel

Det er jo grov mobbing. Kan du vennligst rapportere bildet?

Anonymous poster hash: b64c6...529

Done. Tenkte ikke over at det var et alternariv.

Det verste er at de begge er norske og bor på et veldig lite sted. Folk vet nok garantert hvem det snakkes om i statusen hennes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Done. Tenkte ikke over at det var et alternariv.

Det verste er at de begge er norske og bor på et veldig lite sted. Folk vet nok garantert hvem det snakkes om i statusen hennes.

Så bra du gjorde det :)

Anonymous poster hash: b64c6...529

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang lå jeg på sykehuset med skader etter en ulykke. Dette opplevde jeg som veldig dramatisk og vondt (hvilket det også var), men den som syntes det var MEST dramatisk var samboeren min. I løpet av de ukene jeg var innlagt hadde han postet en god del dramatiske "det er så forferdelig ensomt og tomt uten Alice"-statuser. Det hele var fryktelig pinlig, egentlig. Jeg var ikke i stand til å lese da jeg var innlagt, så dette fant ikke jeg ut før ETTER jeg var kommet hjem. Da var innboksen min full av meldinger fra halvbekjente som trodde jeg lå for døden.

Jeg var ganske sur på samboeren min etter det. Han hadde mistet gangsynet totalt for normalt er han veldig kald og fornuftig.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som sammenlignet sin egen bostedsløse situasjon med att "buhu så urettferdig at flyktningene får komme".

Det personen ikke nevner, men alle vet (også lagt ut på fb) er at personen har dop og alkoholproblemer, blitt kastet ut pga bråk, fyll, ubetalte regninger. Personen skriver til og med når utleier spurte om h*n har inkasso, så svarte personen "hvem har ikke det?"... fikk ikke bolig. Legger ut at sosionomen er dum som forsøker gi råd om hvordan man kler seg og oppfører seg på visning. For eksempel ikke være full, breial.... Personen memer folk og naboer skal tåle høy musik, fest, og litt bråk. For ellers er de bare dumme streitinger.

 

 

Drømmenabo? Nei.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...