Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå var det nettop ei som la ut en status om alt hun har fått gjort i løpet av dagen, og at hun gleeeder seg til å hente verdens beste gutter på skolen, og at hun gleeeder seg til å høre om hvordan dagen har vært og hva de har gjort på i dag.

Denne delen av statusen var ikke det jeg reagerte på. Men slutten derimot....

 

Så det e' vel på tide å komma seg i dusjen å frisera muså litt! :hjerte: Klemz te alle så vil ha!! :hjerte:

 

PS: Dette er selfiedronninga i 40-årene med kofferthumor type fjortis som tidligere omtalt her i tråden... :sukk:

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå var det nettop ei som la ut en status om alt hun har fått gjort i løpet av dagen, og at hun gleeeder seg til å hente verdens beste gutter på skolen, og at hun gleeeder seg til å høre om hvordan dagen har vært og hva de har gjort på i dag.

Denne delen av statusen var ikke det jeg reagerte på. Men slutten derimot....

 

Så det e' vel på tide å komma seg i dusjen å frisera muså litt! :hjerte: Klemz te alle så vil ha!! :hjerte:

 

PS: Dette er selfiedronninga i 40-årene med kofferthumor type fjortis som tidligere omtalt her i tråden... :sukk:

 

OMG!

Hele greia er superteit, men å skrive det om "musa" si og gi en klem til "alle som vil ha" er jo helt hjernedødt :O Eller er jeg dømmende nå?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!

Hele greia er superteit, men å skrive det om "musa" si og gi en klem til "alle som vil ha" er jo helt hjernedødt :O Eller er jeg dømmende nå?

Jeg er helt enig med deg, så da er jeg dømmende også! :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG!

Hele greia er superteit, men å skrive det om "musa" si og gi en klem til "alle som vil ha" er jo helt hjernedødt :O Eller er jeg dømmende nå?

 

Og jeg leste det som "Klemz til alle som vil ha (den nyfriserte musa)"....  :fnise:

Anonymous poster hash: 82ed6...797

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

 

Og jeg leste det som "Klemz til alle som vil ha (den nyfriserte musa)"....  :fnise:

Anonymous poster hash: 82ed6...797

 

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg leste det som "Klemz til alle som vil ha (den nyfriserte musa)".... :fnise:

Anonymous poster hash: 82ed6...797

Heehe, det leste jeg det som og, i stad. først nå så jeg hva hun mente, etter å ha lest det sånn 5 ganger etter hverandre pga din kommentar :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sikkert en upopulær mening men årh som jeg hater internettkrigere, har spesielt ei på facebook som legger stygge blodige bilder for div politiske agendaer. Problemet er bare at hun ikke legger ut noe som faktisk bidrar, hun legger bare ut grusomme bilder fra Syria/flykninger/henrettelser/barnesoldater og uffer seg. Vi har fått det med oss at verden er fucked, men jeg trenger ikke å få bilder av utsultede barn til middagen og linker fra suspekte sider som bruker gamle/propaganda bilder som ikke hører til teksten/"artikkelen".

 

Det værste er at jeg ikke kan si noe fordi hun tror hun er Mor Teresa som redder verden en facebook "like" av gangen, og alle sier hun er en god person fordi hun bryr seg. Vet ikke om å legge ut halshugging av noen er å bry seg eller om det bare er for å få en klapp på skuldra av kjente og ukjente fordi "hun bryr seg".



Anonymous poster hash: 4112a...fa2
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er, sammens med 32800 andre, med på en gruppe på facebook som diskuterer kjøp på ebay. Et medlem har kjøpt seg en gedigen butplugg, og av de mest utleverende kommentarene er denne:

 

Det er ikke ok, hvis man tilslutt får "tarmslyng" og ender opp med tarmen "hengende"ut med de svæære hemoroider tongue emoticon for ikke å snakke om stomi. Næi, dette er prøvd og ikke flere etsende utposende hemoroider for min del.

 

Under fullt navn! I don't need to know... Dette er også noen som bor ikke så langt unna meg.

Anonymous poster hash: f0323...117

 

Man får ikke tarmslyng i endetarmen. Tarmslyng får man lengre opp i systemet.

Anonymous poster hash: 1caab...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har skrevet om helse-freaken som misbruker "Føler seg fantastisk" her i denne tråden. Nå har hun slått til igjen.

 

(...) Hvordan våger han å disse herbalife? Det er det beste som fins og jeg hadde ikke vært her om det ikke var for herbalife. (...) ta kontakt for en uforpliktet samtale og prøv vår 3-dagers prøvepakke, bli en bedre deg i dag! #Herbalife4Life #stayStrong #levLivet #ståSammen 

 

snakker da om dette blogginnlegget; http://johnmartinfredriksen.com/2015/08/20/herbalifefasaden/

 

Hun er så klart en "distributør" av herbalife og har det som "jobb" på facebook (står det i info om henne). Flere ganger i uken reklamerer hun for det og prøver å rekruttere folk. 

Det er til å spy av, for hele greien er et pyramidespill som er så langt inni gråsonen du får det. Folk diskuterer frem og tilbake om det er ulovlig, for pyramidespill er ulovlig, og herbalife ER et pyramidespill og ingen forstår hvorfor herbalife er lovlig å selge på denne måten. 

 

Anbefaler deg å lese innlegget over og le med meg. At det er mulig! Skjønner ikke at folk faller for den svindelen, når de lik så godt kan kjøpe seg Nutrilett (som er like effektivt) til 1/3 av prisen på hvilken som helst butikk, og guess what, Nutrilett har mindre kalorier også!!!  :skratte:

 



Anonymous poster hash: 8eacd...1fd
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har skrevet den første kommentaren virket ikke særlig lur... tvert om en drittsekk, og kunnskapsløs idiot.

Alt det han lirer ut av seg her kvalifiserer til å Være et eget bidrag.

Snakk om å overshare egen idioti.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har skrevet den første kommentaren virket ikke særlig lur... tvert om en drittsekk, og kunnskapsløs idiot.

Alt det han lirer ut av seg her kvalifiserer til å Være et eget bidrag.

Snakk om å overshare egen idioti.

Haha han var en skikkelig nisse. Jeg digga svaret til bloggforfatteren ;)

Anonymous poster hash: 193cd...194

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som har skrevet den første kommentaren virket ikke særlig lur... tvert om en drittsekk, og kunnskapsløs idiot.

Alt det han lirer ut av seg her kvalifiserer til å Være et eget bidrag.

Snakk om å overshare egen idioti.

Herlighet for en tåpelig fyr

Anonymous poster hash: 1caab...204

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Profilbildebytteren byttet bilde for:

13 timer siden

13 timer siden

13 timer siden

27. August

27. August

27. August

25. August

Tror ikke dama vet at det faktisk går an å legge ut bilder uten å bytte profilbilde. .

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er de i gang med disse brystkreft-statusene igjen...

 

NEI, det hjelper ikke en pøkk mot brystkreft om jeg skriver jeg har fotsopp/skal bli mamma/slapp fartsbot pga puppene mine!

 

Hva blir det neste? "Jeg har blått sengetrekk (del for å hjelpe de syriske flyktningene)."

 

 

Idioti.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og er folk tomme for dopapir og plaget med fotsopp...

Over til noe helt annet, jeg en fin kommentar på status i går:

Status: "Da er det bekreftet, jeg skal bli mamma igjen."

Greit nok.. Litt tidlig å legge ut rett etter positiv test er nå min mening, men samtidig så er det vel ikke akkurat Oversharing å legge ut en sånn nyhet. Under statusen var det selvfølgelig masse gratulasjonskommentarer, og så plutselig var det en kommentar hvor det sto: "Hva?!! Du drakk jo så jævlig mye øl i helga!!"

Tenk å legge ut en sånn kommentar på en sånn status! Hvis man absolutt skal si noe på det, så tar man det vel på privaten? Jeg ble sjokkert jeg.

Anonymous poster hash: 511d1...4ba

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her og er folk tomme for dopapir og plaget med fotsopp...

Over til noe helt annet, jeg en fin kommentar på status i går:

Status: "Da er det bekreftet, jeg skal bli mamma igjen."

Greit nok.. Litt tidlig å legge ut rett etter positiv test er nå min mening, men samtidig så er det vel ikke akkurat Oversharing å legge ut en sånn nyhet. Under statusen var det selvfølgelig masse gratulasjonskommentarer, og så plutselig var det en kommentar hvor det sto: "Hva?!! Du drakk jo så jævlig mye øl i helga!!"

Tenk å legge ut en sånn kommentar på en sånn status! Hvis man absolutt skal si noe på det, så tar man det vel på privaten? Jeg ble sjokkert jeg.

Anonymous poster hash: 511d1...4ba

 

Dette er en av de statusene for brystkreftgreia.... 

Anonymous poster hash: 82ed6...797

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...