Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Også la hun ut bilde, nær bilde, av displayet som viser vekten hennes :fnise: 

 

(Hun veier ikke så fryktelig mye altså, bare gøy å poste det av alle ting)



Anonymous poster hash: bf5cd...f30
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

 

Har ei jente på Face som jeg gikk på ungdomskole med. Kjempe søt jente og super hyggelig. Vartfall, hun hadde et marsvin som hun elsket! Hun hadde vært hos fotograf å tatt bilde de to sammen. Typ sånn man tar med mannen, nei, marsvinet. Ordentlige bilder, god kvalitet. Dollet seg opp å hele pakka. Nå la hun også ut bilde på Sims gruppa der hun har tatt screenshot av en av simmene som står forann en oppvask maskin. Hun skriver så "Prøver oppvaskmaskinen for første gang :D" (engelsk forøvrig). Fant dette meget festlig

Anonymous poster hash: bf5cd...f30

 

Dette synes jeg var litt artig på en søt måte.  :fnise:

Anonymous poster hash: 11965...da4

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dette synes jeg var litt artig på en søt måte.  :fnise:

Anonymous poster hash: 11965...da4

 

Jaa, er det det er :D ikke noe dumt bare søtt artig :fnise:

Anonymous poster hash: bf5cd...f30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei jente på Face som jeg gikk på ungdomskole med. Kjempe søt jente og super hyggelig. Vartfall, hun hadde et marsvin som hun elsket! Hun hadde vært hos fotograf å tatt bilde de to sammen. Typ sånn man tar med mannen, nei, marsvinet. Ordentlige bilder, god kvalitet. Dollet seg opp å hele pakka. Nå la hun også ut bilde på Sims gruppa der hun har tatt screenshot av en av simmene som står forann en oppvask maskin. Hun skriver så "Prøver oppvaskmaskinen for første gang :D" (engelsk forøvrig). Fant dette meget festlig

Anonymous poster hash: bf5cd...f30

Det der har jeg gjort også, med marsvinene mine. :ler:

Men nå skal det sies at jeg var en "mystery shopper" og hadde fått i oppdrag å teste servicen. Som var upåklagelig ;)

Anonymous poster hash: 03df2...c9a

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk er rare. Både hun med marsvinet, de med utroskap og hun med null sperrer, verken på internet eller impulskontroll..

 

Slår fast at selv om mange dømmer min venner ned oga utseende/stil, så er de normale og temmelig kjedelige folk. I allfefall på facebook. :P

 

Men de som legger ut alt det rare, er alle kniver i skuffen...? Har en på min liste som legger ut mye rart, men hun ER mentalt handikapet, eller hvordan man sier det i dag. Så da deler jeg ikke hennes snodigheter i denne tråden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nettopp en som la ut nytt bilde av seg og kjæresten. Under skrev hun:

"Jeg elsker denne jenta mer enn ord kan beskrive  Hun er min eneste ene, mitt livs store kjærlighet  Jentami, fineste, nydeligste, herligste, snilleste mennesket jeg kjenner. Jeg elsker tanken på å leve livet mitt med deg.  Du er livet mitt!"

Kjæresten svarer:

"Noe av det søteste 

Jeg hakke ord jeg 

Oss live ut jentami jegelskerdeg mer enn jeg kan beskrive  you and me :* "

"Vi er så ment to be  Du gjør livet mitt fullkomment  jeg elsker deg så ubeskrivelig  my hearts addicted"

"Du ær bra fin; )"

"Men langt i fra så fin som deg!"

"Var deg jeg snakket om nå da!"

"Liker bedre å snakke om deg!"

"Det liker ente æ å høre om :p"

"Du får bare like det <3"

"Lukker ørene jeg da!"

"Du kan snakke om meg når jeg har snakket om deg? (A)"

"Nop. Nå er det på tide at du holder kjeft å lar meg preke om deg! <3"

Bare de som har kommentert selvsagt.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ei jente på Face som jeg gikk på ungdomskole med. Kjempe søt jente og super hyggelig. Vartfall, hun hadde et marsvin som hun elsket! Hun hadde vært hos fotograf å tatt bilde de to sammen. Typ sånn man tar med mannen, nei, marsvinet. Ordentlige bilder, god kvalitet. Dollet seg opp å hele pakka. Nå la hun også ut bilde på Sims gruppa der hun har tatt screenshot av en av simmene som står forann en oppvask maskin. Hun skriver så "Prøver oppvaskmaskinen for første gang :D" (engelsk forøvrig). Fant dette meget festlig

Anonymous poster hash: bf5cd...f30

Hihi, jeg tror jeg elsker henne!

Anonymous poster hash: 14344...162

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Ok... her er greia. 

Han (Ola) var utro med kjæresten og smelte kjerringa på tjukka. 

Hun (Kari) var utro med kjæresten og ble smelt på tjukka. 

Ola og Kari var da utro med vær sin kjæreste og endte opp med en datter. 

 

ALLE viste begge to var utro mot kjærestene sine, utenom kjærestene. 

 

Begge to er rundbrennere og har ny kjæreste vært 2. uke. Facebook er full av "kjære" og "baby min" og masse ekle kjærlighetserklæringer. 

Nå så er begges facebook fullt av datteren, hverandre og bryllup.

 

INGEN vil i det bryllupet. Fordi. Ola er utro og Kari vet ingenting, men alle andre vet det.

Kari er utro og Ola vet ingenting, men alle andre vet det!! 

 

Så vi har et veddemål. Enten så blir Kari gravid med loverboyen sin, ellers så blir elskerinnen til Ola gravid. 

 

Hun er 19 år og har 3 barn (!!) med tre forskjellige menn. TO av de barna kommer fra utroskap!!! 

Han har kun ett barn.. eller egentlig to men han nekter å ta ansvar for den andre (og Kari vet ikke om han!) som da ble født på grunn av.. utroskap!! 

 

Ja! De er fra en liten bygd. Og alle følger med spent, hvem blir gravid før bryllupet som skal skje om 3 år  :skratte: De har gitt opp håpet om et stort og flott bryllup, for ingen har lyst til å dra i det bryllupet. 

De ble sammen 4 måneder ETTER at hun ble gravid, for de fant ikke ut om det før da.

De to er hele bygdas snakkis. På facebook er alt så perfekt. Men som sagt, alle vet at begge to er utro mot hverandre!

Før de fant hverandre så var det et veddemål.. om de tok kom til å finne hverandre (begge to er kronisk utro og rundbrennere). Jeg vant  :danse:  (og mange andre, kun én person veddet imot og 17 andre for!) 

 

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

 

 

Gosh. Liker ikke å dømme, men det er vanskelig her :S

 

 

"opprydning i vennelista i dag, sletter de såkalte "vennene" mine som planen var å ha bra kontakt med, område for venner som blir slettet : ***

dette gjelder de som ikke svarer meg eller møter opp til avtalt tid"

 

Innlegget har fått nesten femti kommentarer om folk som spør om de vil bli slettet, blant annet:

"Litt vanskelig å få møtt deg nå da siden jeg soner. Så håper ikke å bli slettet...."

 

 

 

Anonymous poster hash: 9d753...4c1

 

 

Hun sletter venner fra Facebook om de ikke møter opp til avtalt tid? Hun er streng!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente i vennelista mi er av typen dramaqueen.

 

Hun er 19 år, og deler alt drama hun gjennomgår på Facebook.

 

Her om dagen skrev hun at "om ingen slutter å snakke drit om meg gjør jeg det slutt med Marius!".

For en trussel for de som baksnakker henne :P

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jente i vennelista mi er av typen dramaqueen.

Hun er 19 år, og deler alt drama hun gjennomgår på Facebook.

Her om dagen skrev hun at "om ingen slutter å snakke drit om meg gjør jeg det slutt med Marius!".

For en trussel for de som baksnakker henne :P

Her tror jeg kanskje hun leter etter en easy vei ut av forholdet. "Jammen altså, det er ikke deg, men atte, jeg måtte jo dumpe deg siden de baksnakket så".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et case jeg ikke har kommet på tidligere, men jeg har en bekjent som er ordentlig mannemagnet. Ikke fordi hun er noe særlig, men heller fordi hun har et rykte som henger ved fra ungdommen.

Kort oppsummert er hun firebarnsmor, hvor de 3 eldste er tenåringer, og yngste er nå 4 år.
Denne mannen som er far til den yngste har hun vært sammen med i 5-6 år, men det ble slutt nylig.

Plutselig står hun som i et forhold, og hun har byttet etternavn til den nye kjærestens navn.
Når folk spør om hun er gift svarer hun bare med ;) eller hihi :hjerte:

 

Og dette er ikke første gang hun har vært så kjapt inne i nytt forhold. Hun klarer ikke å være alene.
Og hver gang hun finner en ny så er det hjerter, kliss, og lovord om elsklingen sin og hvor heldig hun er som har han.
Når de har kranglet eller det er slutt så er det ikke måte på hvilken drittsekk han er og hvor dårlig behandlet hun er blitt. Litt rart at det samme er galt med alle mennene hun har vært sammen med, men noen tiltrekker seg kanskje bare slike? :vetikke:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tror jeg kanskje hun leter etter en easy vei ut av forholdet. "Jammen altså, det er ikke deg, men atte, jeg måtte jo dumpe deg siden de baksnakket så".

 

Hehe, er ganske sikker på at det ikke er sånn. Hun er 19 år, men skulle ikke tro hun var mer enn 11 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gjengganger jeg ser på facebookprofilene til små bedrifter og enmannsforetak, ee at de ikke klarer å skille mellom privat facebook og bedriftfacebook.

Det blir en merkelig blanding av kundeinformasjon, salg og privatliv.

"Møte høsten med ny glød? Spray-on tan for kun 800-, hos oss i Katrines Spray-on!"

" Maiken er sykemeldt frem til 7. September pga samlivsbrudd og vi vil derfor ikke tilby negledesign denne perioden :("

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Har en kamerat på Facebook som nå postet et bilde av sin 2 år gamle sønn, naken. Sønnen står og tar på tissen sin. Faren skriver om bildet "he tries to play with himself" (ingen som bor i Norge, dette). Syns det er LANGT, LANGT over streken. Stakkars gutt.  :(

 

Har rapportert det til FB så håper de fjerner det. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en kamerat på Facebook som nå postet et bilde av sin 2 år gamle sønn, naken. Sønnen står og tar på tissen sin. Faren skriver om bildet "he tries to play with himself" (ingen som bor i Norge, dette). Syns det er LANGT, LANGT over streken. Stakkars gutt.  :(

 

Har rapportert det til FB så håper de fjerner det. 

 

Så bra at du rapporterte det!! Det får være grenser for å eksponere sine ege barn for resten av FB verden!! Drøyt bare å ta det bildet spør du meg, forresten! :sjokkert::(

Anonymous poster hash: 01018...c18

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Så bra at du rapporterte det!! Det får være grenser for å eksponere sine ege barn for resten av FB verden!! Drøyt bare å ta det bildet spør du meg, forresten! :sjokkert::(

Anonymous poster hash: 01018...c18

Ja jeg ble helt lamslått. Samme fyren har lagt ut bilde når ungen leker med en ølflaske ("starting early, hehehehe"), så han virker jo ikke helt god. Elsker å drite ut sønnen sin, liksom?

Har vurdert å blokke han før, men nå er jeg glad jeg ikke gjorde det, så jeg fikk fulgt med og rapportert. Håper FB fjerner det. Folk må gjerne drite ut seg selv, men ikke dra med ungene på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kamerat på Facebook som nå postet et bilde av sin 2 år gamle sønn, naken. Sønnen står og tar på tissen sin. Faren skriver om bildet "he tries to play with himself" (ingen som bor i Norge, dette). Syns det er LANGT, LANGT over streken. Stakkars gutt. :(

Har rapportert det til FB så håper de fjerner det.

Fy flate, det er jo bare ondskapsfullt å eksponere barnet sitt på denne måten!! :( Bra du rapporterte!

Anonymous poster hash: a3711...631

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Nå går det ikke an å gå inn på profilen hans lenger, får bare feilmelding. Betyr det at Facebook har stengt profilen? Gjør de sånt?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...