Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ei jeg har på facebook la ut et bilde av oppkastet til ungen med teksten: "god påske til meg ja :(". Ungen hadde spydd endel rundt forbi i stua!

Noen skulle virkelig ikke hatt facebook ass..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan se ut til at hun har droppet ut av studiene for å selge Mary Kay-produkter :sminkedokke:

:skratte:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan se ut til at hun har droppet ut av studiene for å selge Mary Kay-produkter  :sminkedokke:

 

:rulle: Dagens! 

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har mistet moren sin. Hun skrev følgende på facebook: Skal i møte med presten for å avtale hva som skal bli sagt i talen. Det blir vanskelig, for det er jo meningen at det skal være noe pent å si. 



Anonymous poster hash: 18ceb...973
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei jeg kjenner har mistet moren sin. Hun skrev følgende på facebook: Skal i møte med presten for å avtale hva som skal bli sagt i talen. Det blir vanskelig, for det er jo meningen at det skal være noe pent å si.

Anonymous poster hash: 18ceb...973

Haha, hadde moren min tatt kvelden så kunne jeg finnet på å skrive noe slikt selv

Men joda, jeg skjønner at andre kanskje syns det er litt drøyt

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ALDRI hadde jeg vel trodd at Mary Kay skulle være selve DRØMMEJOBBEN Uttrykksikonet heart "Selge leppestift og krem var jo en skikkelig husmor-hobby".....JA SÅ FEIL TOK JEG ALTSÅ!!! For jeg kan ikke få understreket nok hvor utrolig HELSEBRINGENDE friheten i Mary Kay har vært for meg!!! Men best av alt er å VITE i hjertet mitt at jeg gjør noe godt for andre....... enten gjennom velvære, skjønnhet og egenpleie, eller ved å gi videre akkurat den samme fantastiske muligheten som jeg selv har fått Uttrykksikonet heart Jeg er bare såååå umåtelig glad for at jeg TURTE å satse.....for at jeg TAKKET JA......for Mary Kay er faktisk det beste som har skjedd i hele min yrkeskarriere Uttrykksikonet heart

JEG BARE ELSKER Å VÆRE MIN EGEN SJEF........

 

Fy f... så inderlig lei jeg er av statusene til denne dama! Hun deler alt dette på sin private facebook, istedet for å opprette en side som går helt og holdent på jobben hennes. Hadde hun gjort det ville jo vi som er venn med henne sluppet å få alle disse totalt uinteressante greiene i feeden dag ut og dag inn. 

Også denne bruken av capslock og hjerter.. Hele tiden. Også hver gang hun omtaler sin elskede mann og sine kjæreste øyenstener, barna, for ikke å snakke om DE FANTASTISKE KOLLEGENE HUN ALDRI I VERDEN HADDE KLART SEG FORUTEN!!!!!!! :hjerte:

 

:klaske:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

 

 

GAH har en sånn jeg også, men her er det Forever Living som er meningen, veien og livet. Denne dama har også en egen side... BRUK DEN!

 

Hun poster (gjerne flere ganger om dagen) om hvor FANTASTISKE produktene er, og hvor HELDIG hun er som får lov til å forhandle dem. Bitch please! Ingen bryr seg! Det er aldri noen andre enn moren som liker eller kommenterer dem. Ta et hint da! Vi andre vet at hun forhandler, vil vi ha noe tar vi kontakt!

 

Og ja, jeg har skjult henne :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare meg som er vanvittig lei av disse "artige og sassy" minion-quotes-bildene? Jeg klikker snart!

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hadde moren min tatt kvelden så kunne jeg finnet på å skrive noe slikt selv

Men joda, jeg skjønner at andre kanskje syns det er litt drøyt

Samme her, hvis det var faren min... Ikke alle foreldre som er snille mot barna sine... 

Anonymous poster hash: 0c624...e6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Idag hadde en eldre kvinne problem med å runde svingen med en handlevogn inne på en butikk. Jeg tok velvillig i et tak for å hjelpe henne å snu på vognen. Sitter igjen med verdens beste følelse <3"

 

 

Altså, what..... Snakk om å prøve å fremsnakke seg selv. Hvem hadde ikke gjort det samme? Og hvem legger en så hverdagslig medmenneskelig handling på minnet i mer enn noen sekunder??? 



Anonymous poster hash: 4edbd...c9c
  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Idag hadde en eldre kvinne problem med å runde svingen med en handlevogn inne på en butikk. Jeg tok velvillig i et tak for å hjelpe henne å snu på vognen. Sitter igjen med verdens beste følelse <3"

Altså, what..... Snakk om å prøve å fremsnakke seg selv. Hvem hadde ikke gjort det samme? Og hvem legger en så hverdagslig medmenneskelig handling på minnet i mer enn noen sekunder???

Anonymous poster hash: 4edbd...c9c

Må jo være en parodi på disse statuene? :P

Anonymous poster hash: 2109a...d3f

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som er vanvittig lei av disse "artige og sassy" minion-quotes-bildene? Jeg klikker snart!

Har ei som deler tre slike for dagen, blir gal.

Alle postene hennes er enten "artig sitat med høy gjennkjennelsesfaktor om du er hetrofil kvinne med barn og et ekteskap med tradisjonelle kjønnsroller". Med minionbilde under. Og sånne "denne hvite varebilen med polske skilter er sett utenfor Kiwi i Tana, politiet sier de er livsfarlige kriminelle og ber alle beskytte seg"-deleposter.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en kommentar på en vennines vegg fra en annen dame:"hei var det klokka ett du skulle opereres idag?" Det er jo kanskje ikke stedet for å skrive noe sånt,send en PM...innlegget var fjernet noen timer senere da.

Har også ei som er veldig på den der "hoes want attention,women want respect" og hva "real women"er for noe. Samtidig så er de fleste bildene trutemunn og bikini bilder, so,...you are a hoe?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Er dette i gudbrandsdalen eller? Der måtte jo en av de stakkars syklende selgerne stille opp i lokalavise og bevise at han ikke var kriminell.

 

Anonymous poster hash: c5196...3e2

 

 

Hahaha, hysterisk! Nei, dette er lenger nord, men det viser jo at bygder er seg selv lik  :fnise:

 

Anonymous poster hash: ff53f...e9c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

ALDRI hadde jeg vel trodd at Mary Kay skulle være selve DRØMMEJOBBEN Uttrykksikonet heart "Selge leppestift og krem var jo en skikkelig husmor-hobby".....JA SÅ FEIL TOK JEG ALTSÅ!!! For jeg kan ikke få understreket nok hvor utrolig HELSEBRINGENDE friheten i Mary Kay har vært for meg!!! Men best av alt er å VITE i hjertet mitt at jeg gjør noe godt for andre....... enten gjennom velvære, skjønnhet og egenpleie, eller ved å gi videre akkurat den samme fantastiske muligheten som jeg selv har fått Uttrykksikonet heart Jeg er bare såååå umåtelig glad for at jeg TURTE å satse.....for at jeg TAKKET JA......for Mary Kay er faktisk det beste som har skjedd i hele min yrkeskarriere Uttrykksikonet heart

JEG BARE ELSKER Å VÆRE MIN EGEN SJEF........

 

Fy f... så inderlig lei jeg er av statusene til denne dama! Hun deler alt dette på sin private facebook, istedet for å opprette en side som går helt og holdent på jobben hennes. Hadde hun gjort det ville jo vi som er venn med henne sluppet å få alle disse totalt uinteressante greiene i feeden dag ut og dag inn. 

Også denne bruken av capslock og hjerter.. Hele tiden. Også hver gang hun omtaler sin elskede mann og sine kjæreste øyenstener, barna, for ikke å snakke om DE FANTASTISKE KOLLEGENE HUN ALDRI I VERDEN HADDE KLART SEG FORUTEN!!!!!!! :hjerte:

 

:klaske:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

 

 

Og så Mary Kay da! :fnise: 

Å kalle det en jobb er jo det dummeste av alt :P 

Jeg har selv en del ekstreme FL forhandlere på min venneliste. En av dem delte et bilde fra sin supporter eller hva de nå kalles. Bildet var av denne supporterens utbetalingslapp på 365000 kroner eller noe slikt fra Forever Living. 

Og dette var da grunnen til at denne bekjente av meg hadde registrert seg i Forever Living. Og hun var også verdens heldigste osv. 

Jeg hadde skjønt det hvis det var slik at man var først ut i sitt fylke eller landsdel. Da hadde det jo vært mulig å tjene gode penger sikkert (slik som de 360000 kronene denne personen fikk utbetalt). Men når det er forhandlere i annethvert hus omtrent så er det jo til å le seg i hjel av! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Idag hadde en eldre kvinne problem med å runde svingen med en handlevogn inne på en butikk. Jeg tok velvillig i et tak for å hjelpe henne å snu på vognen. Sitter igjen med verdens beste følelse <3"

Altså, what..... Snakk om å prøve å fremsnakke seg selv. Hvem hadde ikke gjort det samme? Og hvem legger en så hverdagslig medmenneskelig handling på minnet i mer enn noen sekunder???

Anonymous poster hash: 4edbd...c9c

:skratte:

Dette MÅ jo være en parodi!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Denne fikk jeg vondt av:

Har en facebookvenninne som snart skal gifte seg, og skriver masse om dette og planleggingen på facebook.

Brudens mor har i dag lagt ut bilde av en brudekjole, og teksten

"Se hva vakre *tagget brud* skal ha på seg på den store dagen! *tagget brudgom*"

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sobril

Å nei! Denne fikk jeg vondt av:

Har en facebookvenninne som snart skal gifte seg, og skriver masse om dette og planleggingen på facebook.

Brudens mor har i dag lagt ut bilde av en brudekjole, og teksten

"Se hva vakre *tagget brud* skal ha på seg på den store dagen! *tagget brudgom*"

Herregud. Er det mulig å bli SÅ dum?? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Er det mulig å bli SÅ dum?? :klo:

Jeg forstår det ikke! I et slikt tilfelle må det da være lov å endre kjolevalg??

Det er ikke et lite bryllup heller. Hun er amerikaner og tar den helt ut på en overdreven harrymåte kun amerikanere får til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! Denne fikk jeg vondt av:

Har en facebookvenninne som snart skal gifte seg, og skriver masse om dette og planleggingen på facebook.

Brudens mor har i dag lagt ut bilde av en brudekjole, og teksten

"Se hva vakre *tagget brud* skal ha på seg på den store dagen! *tagget brudgom*"

 

:sjokkert:  :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår det ikke! I et slikt tilfelle må det da være lov å endre kjolevalg??

Det er ikke et lite bryllup heller. Hun er amerikaner og tar den helt ut på en overdreven harrymåte kun amerikanere får til.

 

Men har ikke amerikanere litt andre "regler" på sånt enn oss nordmenn? Tenkte det bare fordi jeg har sett på Say yes to the dress, og der er jo halve slekta med når det skal velges kjole? :vetikke:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...