Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

I dag kom det et bilde av en minion(grrrr)med teksten "99% of all teenagers would cry if they saw Justin Bieber standing on the top of a skyscraper about to jump. Like this if you're the 1% sitting there with popcorn and 3D glasses yelling "do a back-flip".

 

.... 1. Tvilsom statistikk 2. Du er ikke tenåring. Ikke i nærheten engang.

Anonymous poster hash: 00840...e9f

 

3.Uansett om man synes Bieber er en tulling, så er det ganske grovt å se på selvmord som underholdning.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har lest dette 3-4 ganger nå, og jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva vedkommende prøver å si.

 

Interessant at det er dobbelt så mange som har likt dette sammenlignet med det opprinnelige innlegget. Herre.

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant at det er dobbelt så mange som har likt dette sammenlignet med det opprinnelige innlegget. Herre.

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

...du er irritert fordi du ikke fikk like mange likes..?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdaget ved en tilfeldighet dette da jeg lette etter noe annet på kartet over Lillestrøm.

Skjermbilde%202015-08-02%2013.17.55.png

:ler:

Greit å vite hvor i verden denne berømte skolen faktisk er.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest dette 3-4 ganger nå, og jeg er fortsatt ikke helt sikker på hva vedkommende prøver å si.

 

Skjønte absolutt ingenting jeg heller... :P 

Måtte forøvrig dele innlegget om Livets Harde Skole. Blir spennende å se om noen av min kontakter som er uteksaminert derfra tar hintet :fnise: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

To personer på vennelista mi har akkurat blitt kjærester, og de har allerede tilgang til hverandres Facebook. Hun logger stadig inn på hans profil og legger igjen "søte" meldinger på veggen hans. I dag skrev hun: "Hei XXX <3 Logget meg inn her for å si hvor mye jeg elsker deg hihi. Gleder meg til du kommer etterpå, jeg har en (sexy) overraskelse til deg ;) Er sååå glad for at jeg har funnet deg, meg og deg for alltid <3 Nuss fra pusejenta di <3 <3"

Altså, kan du ikke sende en melding i stedet?? Det verste er at disse folkene er 27 og 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En tenåringsgutt i svigerfamilien hadde trykket like på masse bilder fra en side hvor jenter som ønsker å bli glamourmodeller legger opp bilder av seg selv hvor de poserer halvnakne med trutmunn foran speilet.

Det at han liker å se på sånne bilder er ikke så rart kanskje, han er tross alt en tenåringsgutt. Men litt flaut at hele familien får opp på newsfeeden sin at han liker bildene,hehe.

Endret av Shinigami
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...du er irritert fordi du ikke fikk like mange likes..?

Nei, hva skal jeg med "likes"? Får jeg vekslet dem inn i noe av verdi? Dette la jeg også ut som AB. Jeg vet ikke hva jeg skal si... Og når er det fire som liker innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, hva skal jeg med "likes"? Får jeg vekslet dem inn i noe av verdi? Dette la jeg også ut som AB. Jeg vet ikke hva jeg skal si... Og når er det fire som liker innlegget ditt.

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

Du er søt :3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skjønte at du tabbet deg ut, ja :laugh:

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mythic

En tenåringsgutt i svigerfamilien hadde trykket like på masse bilder fra en side hvor jenter som ønsker å bli glamourmodeller legger opp bilder av seg selv hvor de poserer halvnakne med trutmunn foran speilet.

Det at han liker å se på sånne bilder er ikke så rart kanskje, han er tross alt en tenåringsgutt. Men litt flaut at hele familien får opp på newsfeeden sin at han liker bildene,hehe.

 

Jeg synes det er tilgivelig når en tenåring/ung voksen gjør sånn. Jeg har derimot to-tre godt voksne menn (vi snakker over 40-60 år her), som gjør det samme. Han ene er lærer på en ungdomsskole, og liker veeeeldig unge modeller. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ai ai ai... 
Oversharing fra _noen_ i eBay gruppa. Jeg synes i hvert fall det er oversharing pga mengden. 

 

Hun har lagt ut to bilder av datteren sin med noen solbriller, solhatt, og en veske eller noe. Og hun har skrevet "Ikke bare mamma som elsker eBay! Se så glad hun ble for pakken som kom til henne! Det blir masse shopping til henne også der fremover ser det ut som :hjerte:

 

Ja, alle har skjønt at du er besatt av å handle billig ræl og skuffefyll på eBay. Vi trenger ikke å se bilder av alt!! 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gundagrynte

 

Jeg bruker like gjerne denne tråden til å poste litt morsomme meldinger fra Facebook:

 

Jeg syns att noen som mener noen noen kan taste.. Dere flotte er dere hær bare får å blåtte derre???? Kan ikke skjønne att dere finner noen. Visst jeg hadde vært så pen så hadde jeg ikke vært på en nettside Jeg vet jeg er stygg men sto ikke først da alt ble delt ut. Men du verden hva jeg har klart. Har hus og 2 biler... Mc. Ikke gleld. God øko..... Er vel ikke der å skrive mmmmmmmmmmmmmmmmmmm meldiner.

 

Anonymous poster hash: 51dcc...ab4

 

Bare lurer litt på promillenivået til vedkommende...sky-high kanskje... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:  En venn av en venn har tagget seg på olafiaklinikken.  Kjenner ikke vedkommende engang, men har tydeligvis åpen profil, samt at dette sendes til venners venner.... Vil virkelig ikke vite at folk skal sjekke seg for klamydia!!!

 

Driver ikke de med vaksiner også? Mener jeg har sett bekjente dra dit for å få vaksiner før reiser til land langt unna :P

 

Apropos "livets harde skole".

 

http://www.vl.no/meninger/spaltist/livet-s-harde-skole-1.378743

 

Holdt på å krepere, er spot on  :fnise:

 

 

«Norge må VÅKNE og Livet’s Harde Skole er vekker klokka!!!»

 

:laugh:  :laugh: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ingen som har kommentert noe om den skolegangen der. Må si jeg er skuffa. 
Men ressurssterke personer med god utdannelse og stabile jobber har trykket liker da, så de skjønte det :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har kommentert noe om den skolegangen der. Må si jeg er skuffa. 

Men ressurssterke personer med god utdannelse og stabile jobber har trykket liker da, så de skjønte det :P

 

Det er jo så spot on at selv ingen fra den skolen kan kverulere ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg delte den også, og har ikke fått et eneste likerklikk! Jeg får vel poste et bilde av en søt kattepus ved siden av linken, det hjelper nok.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...