Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

Men har ikke amerikanere litt andre "regler" på sånt enn oss nordmenn? Tenkte det bare fordi jeg har sett på Say yes to the dress, og der er jo halve slekta med når det skal velges kjole? :vetikke:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

 

 

Men brudgommen pleier jo ikke få se den før dagen, og her ble han jo tagget..  ?

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men har ikke amerikanere litt andre "regler" på sånt enn oss nordmenn? Tenkte det bare fordi jeg har sett på Say yes to the dress, og der er jo halve slekta med når det skal velges kjole? :vetikke:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

Jeg vet at alle damene i familien hennes (mor, søster, bestemor og forloveren som er en venninne) var med på kjoleprøvingen (det var der mor tok bildet som ble lagt ut på facebook). Men jeg tror likevel at kjolen skal være "hemmelig" frem til bryllupsdagen. Her kan sikkert noen med bedre peiling på amerikansk bryllupskultur svare bedre enn meg. Det jeg hvertfall har fått med meg gjennom alle mine år med amerikansk media er at det betyr ulykke om brudgommen ser kjolen før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at alle damene i familien hennes (mor, søster, bestemor og forloveren som er en venninne) var med på kjoleprøvingen (det var der mor tok bildet som ble lagt ut på facebook). Men jeg tror likevel at kjolen skal være "hemmelig" frem til bryllupsdagen. Her kan sikkert noen med bedre peiling på amerikansk bryllupskultur svare bedre enn meg. Det jeg hvertfall har fått med meg gjennom alle mine år med amerikansk media er at det betyr ulykke om brudgommen ser kjolen før bryllupet.

 

Ifølge det jeg har lest, så betyr det ulykke å se bruden i brudekjolen før bryllupet, men er ok å se kjolen når den ikke er på. Men så er det også sånn at det er litt opp til hver enkelt, fordi veldig mange synes overraskelsesmomentet er viktig, og det å se brudgommens reaksjon på å se kjolen for første gang.

Får inderlig håpe denne delingen var avklart med bruden, i det minste.

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudgommen har lov til å se brudekjolen så lenge bruden ikke har den på. Når det er sagt, det blir mer og mer vanlig å ha med brudgommen til prøving av kjoler, så det virker som om denne regelen ikke er særlig streng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan virke som at en eldre kar har blitt frelst i løpet av natta... 
I alle lokale nyhetssider og på diverse salgssider og liknende har han skrevet lange avhandlinger om synd, abort, materialisme, og siterer mosebok, salmer og full pakke. 
I grupper som ikke har noen som helst religiøs baktone, og alt det han har skrevet er slik som viser hans motstand mot abort, homofili, og annet som de hysteriske kristne er helt i mot. 

Hva får folk til å drive på slik egentlig??? :P 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en kommentar på det ene profilbildet til profilbildebytteren:

"Her har vi en ung vakker kvinne som har et nydelig smil og et par øyne som lyser opp som to stjerner på en mørk kveldshimmel og et hår som dufter som ny plokene roser og noen lepper som er en drøm og kline med og to vanvittig flne pupper iverfall på dette bilde"

:bond:

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kommentar på det ene profilbildet til profilbildebytteren:

"Her har vi en ung vakker kvinne som har et nydelig smil og et par øyne som lyser opp som to stjerner på en mørk kveldshimmel og et hår som dufter som ny plokene roser og noen lepper som er en drøm og kline med og to vanvittig flne pupper iverfall på dette bilde"

:bond:

Til eier av profilbildet: Slett og blokker!!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Kay slår ikke herbalife! 

 

Har hele tre stk som selger Herbalife. Det er til å spy av! 

"Start din reise mot god ernæring - spør meg om en 3-dagers prøvepakke!"

"weekend to do: eat healthy, work out, be awesome" 

"Ta kontakt for å bli en bedre deg"

"Discover what makes a champion - Herbalife" (med bilde av Ronaldo fyren)

 

Life is fantastic, have an awesome weekend! 

 — mUZg2YGBT5V.pngfølte seg strålende.

 

Viktig med dagens treningsøkt 

 — u5JgkNJUY62.pngfølte seg supersterk 

 

Trening er mye morsommere sammen med andre! 

I dag er det god energi på jobb 

 — Qs-Ha2XZpNj.pngfølte seg fantastisk bra

 

Da er fredagstreninga gjennomført  

 

Dette er et bittelite utkast av treningsfreakens facebook! 

"Følte seg fantastisk bra". neste personen som bruker den på min tidslinje, får en klubbe i hodet!  :balltre:

Bare i dag så ble den misbrukt hele 8 ganger! AV SAMME PERSON!!! De to andre herbafreakene misbruker den også. Er det en del av jobben eller?! 

 



Anonymous poster hash: 8eacd...1fd
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er "fantastisk bra" den norske ekvivalensen til amazing? Jeg har alltid hatt min facebook på engelsk, så lurer på om sånt blir oversatt? Bruker aldri de humørgreiene, men er jo greit å vite om de blir oversatt til sånne rare ting.

Og er de som selger herbal life ekstra opphengt i å skrive om trening på facebook?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå skal jeg levere en kake til en venn som har en tung periode. Håper (tagget person) blir glad!"



Anonymous poster hash: 4edbd...c9c
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå skal jeg levere en kake til en venn som har en tung periode. Håper (tagget person) blir glad!"

Anonymous poster hash: 4edbd...c9c

Blir sikkert kjempeglad for å få kringkastet at h*n har en tung periode ihvertfall.... Not :P

Anonymous poster hash: 01018...c18

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Nå skal jeg levere en kake til en venn som har en tung periode. Håper (tagget person) blir glad!"

Anonymous poster hash: 4edbd...c9c

Blir så oppgitt over hvor selvsentrerte folk er.

Anonymous poster hash: 193cd...194

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

Jeg har en person på vennelista mi som legger ut diverse livshendelser hele jævla tiden. Ingen kommenterer bortsett fra henne selv.

"XXX forlovet seg med YYY. Juhuu, skal endelig starte et nytt og rusfritt liv"

To uker senere:

"Forhold tok slutt. Fy faen skal aldri ta i et mannfolk igjen, det er bare drittmenn der ute" osv.

To dager senere:

"XXX er i et forhold med YYY (ny kjæreste). Livet smiiiiiiler"

Fire dager senere:

"Forhold tok slutt. Han så for mye på kvinnebein :( :("

En uke senere:

"XXX er gjenforent med YYY (kjæreste nr. 1)

En dag senere

"XXX og YYY er bedre som venner gitt"

To uker senere:

"XXX er i et forhold med YYY (ny kjæreste). Hehe, innvia forholdet i dobbeltsenga, snekker er han også. Wohoo forhåpentligvis blir vi snart gift)

En måned senere:

"Slutt på forhold"

Og sånn går no dagan... I går ble hun faktisk uteksaminert fra Livets Harde Skole også, hurra! :-)

Endret av hockeyfrue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en person på vennelista mi som legger ut diverse livshendelser hele jævla tiden. Ingen kommenterer bortsett fra henne selv.

"XXX forlovet seg med YYY. Juhuu, skal endelig starte et nytt og rusfritt liv"

To uker senere:

"Forhold tok slutt. Fy faen skal aldri ta i et mannfolk igjen, det er bare drittmenn der ute" osv.

To dager senere:

"XXX er i et forhold med YYY (ny kjæreste). Livet smiiiiiiler"

Fire dager senere:

"Forhold tok slutt. Han så for mye på kvinnebein :( :("

En uke senere:

"XXX er gjenforent med YYY (kjæreste nr. 1)

En dag senere

"XXX og YYY er bedre som venner gitt"

To uker senere:

"XXX er i et forhold med YYY (ny kjæreste). Hehe, innvia forholdet i dobbeltsenga, snekker er han også. Wohoo forhåpentligvis blir vi snart gift)

En måned senere:

"Slutt på forhold"

Og sånn går no dagan... I går ble hun faktisk uteksaminert fra Livets Harde Skole også, hurra! :-)

Noen bør beskyttes for seg selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en kommentar på det ene profilbildet til profilbildebytteren:

"Her har vi en ung vakker kvinne som har et nydelig smil og et par øyne som lyser opp som to stjerner på en mørk kveldshimmel og et hår som dufter som ny plokene roser og noen lepper som er en drøm og kline med og to vanvittig flne pupper iverfall på dette bilde"

:bond:

 

Aune Sand i light-versjon.... 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har en kusine som stadig skriver på face og instagram om hvor fantastiske kolleger hun har på forever living og kommer stadig med sånne "never give up" sitater og skryter seg selv og kollegaene sine oppi skyene hele tiden.

Altså lov å skryte av seg selv så klart. Det er lov å feire suksess i livet, men å gang på gang publisere det?? Gang på gang komme med sånne sitater og hele tiden skryte av forever living og hvor bra livet har blitt etter å ha satset på det.

Driiiit lei.

Endret av Skyblue
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALDRI hadde jeg vel trodd at Mary Kay skulle være selve DRØMMEJOBBEN Uttrykksikonet heart "Selge leppestift og krem var jo en skikkelig husmor-hobby".....JA SÅ FEIL TOK JEG ALTSÅ!!! For jeg kan ikke få understreket nok hvor utrolig HELSEBRINGENDE friheten i Mary Kay har vært for meg!!! Men best av alt er å VITE i hjertet mitt at jeg gjør noe godt for andre....... enten gjennom velvære, skjønnhet og egenpleie, eller ved å gi videre akkurat den samme fantastiske muligheten som jeg selv har fått Uttrykksikonet heart Jeg er bare såååå umåtelig glad for at jeg TURTE å satse.....for at jeg TAKKET JA......for Mary Kay er faktisk det beste som har skjedd i hele min yrkeskarriere Uttrykksikonet heart

JEG BARE ELSKER Å VÆRE MIN EGEN SJEF........

Fy f... så inderlig lei jeg er av statusene til denne dama! Hun deler alt dette på sin private facebook, istedet for å opprette en side som går helt og holdent på jobben hennes. Hadde hun gjort det ville jo vi som er venn med henne sluppet å få alle disse totalt uinteressante greiene i feeden dag ut og dag inn.

Også denne bruken av capslock og hjerter.. Hele tiden. Også hver gang hun omtaler sin elskede mann og sine kjæreste øyenstener, barna, for ikke å snakke om DE FANTASTISKE KOLLEGENE HUN ALDRI I VERDEN HADDE KLART SEG FORUTEN!!!!!!! :hjerte:

:klaske:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

Høres ut som de som har turt å slippe Jesus inn i sitt hjerte, og takket ja til Guds kjærlighet :fnise:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som de som har turt å slippe Jesus inn i sitt hjerte, og takket ja til Guds kjærlighet :fnise:

 

Ja, det er rene vekkelsesstemningen! Og det er gjerne flere slike statuser hver eneste dag.

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det er ikke måte på hvor gode og snille vi er i dag.....

xxxxx xxxxxxx xxxxx

i går kl. 16:08

· Jessheim ·
Reiser Nordover idag - for å være hos en utrolig god venn som har mistet pappaen sin idag :hjerte:

xxxxx xxxxxxx xxxxx

12 t ·

God morgen går snart turen videre til Mo I Rana fra Bodø. For å være med gullet mitt i den tøffe perioden - det å miste pappaen sin. Er så glad for at jeg har muligheten til å stille opp :hjerte: :hjerte:

xxxxx xxxxxxx xxxxx

1 t

·
 

Parkert i Mo I Rana Hvor lenge vet jeg ikke enda - tiden vil vise. Godt å kunne stille opp for deg xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx Og utrolig koselig å se reaksjonen din på at jeg er her. Skal ta godt vare på deg mens jeg er her - akkurat på samme måte som du tar vare på meg.

Qs-Ha2XZpNj.png følte seg fantastisk bra.

 

 

Anonymous poster hash: 7219b...692

 

Må bare oppdatere denne..

Nå er hun blitt sammen med denne personen som har mistet faren sin,

og det er ikke måte på hvordan hun steller og duller og føler seg så takknemlig og omsorgsfull.

Lager mat og rydder/vasker leilighet (altså, det kan jeg finne på og, men her er det fullros av seg selv i x-antall statuser).

Og de elsker hverandre, og det er ikke måte på.. Etter under ei uke!

Og hun får ikke lov å dra heller, å nei..

- han bor i nord, hun bor i sør -

Ikke mange månedene siden hun rota seg borti en eller annen fyr og ble at-på-til smelt på tjukka, var helt vanvittig med drama...

Anonymous poster hash: 7219b...692

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...