Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Kjære alle menn på 50+, når dere snakker griseprat til ei på 20 år så er det faktisk ikke sjarmerende eller hyggelig. Vær så snill og hold det for dere selv. Takk!" 

 

Hun gjør seg selv åpenbart tilgjengelig for menn på 50+, så hun har seg selv å takke. 



Anonymous poster hash: 11965...da4
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Kjære alle menn på 50+, når dere snakker griseprat til ei på 20 år så er det faktisk ikke sjarmerende eller hyggelig. Vær så snill og hold det for dere selv. Takk!"

Hun gjør seg selv åpenbart tilgjengelig for menn på 50+, så hun har seg selv å takke.

Anonymous poster hash: 11965...da4

Tilgjenglig? Det er bare å være på en datingside det,så er det nok av eldre gubber som tror det er napp å få.

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilgjenglig? Det er bare å være på en datingside det,så er det nok av eldre gubber som tror det er napp å få.

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

 

OK, så hun skal la være å være på datingsider fordi noen "eldre gubber" trenger en reality check? Virkelig?

Anonymous poster hash: 42354...a8d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, så hun skal la være å være på datingsider fordi noen "eldre gubber" trenger en reality check? Virkelig? Anonymous poster hash: 42354...a8d

Skrev jeg det? Det var et svar til den som skreiv, at det var ikke nødvendigvis hun som gjorde seg tilgjenglig for de på 50 og oppover.

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrev jeg det? Det var et svar til den som skreiv, at det var ikke nødvendigvis hun som gjorde seg tilgjenglig for de på 50 og oppover.

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

Jo, det er jo nettopp derfor jeg skrev det. Ut ifra handlingene hennes gjør hun seg nettopp tilgjengelig for menn på 50+. 

Anonymous poster hash: 11965...da4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det oversharing?

Anonymous poster hash: 2109a...d3f

 

Jeg synes det er oversharing da jeg tolker oversharing som deling av informasjon de færreste har interesse av å lese på facebook.

 

Men lov å være uenig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo, det er jo nettopp derfor jeg skrev det. Ut ifra handlingene hennes gjør hun seg nettopp tilgjengelig for menn på 50+. 

Anonymous poster hash: 11965...da4

 

 

Å herregud.

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som "sjekker inn" på jobben sin omtrent hver dag etterfulgt av "føler seg motivert". Jeg føler meg så "motivert" at jeg har blokkert han fra å komme opp på statusen min :-D

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Å herregud.

Anonymous poster hash: 9779d...a1d

 

Hvorfor skriver du dette? Har du innsikt i de handlingene jeg tenker på? Det er ikke slik at hun har meldt seg på en datingside og fått uønsket oppmerksomhet fra eldre menn. 

Anonymous poster hash: 11965...da4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måte på hvor gode og snille vi er i dag.....

xxxxx xxxxxxx xxxxx
i går kl. 16:08
· Jessheim
·
Reiser Nordover idag - for å være hos en utrolig god venn som har mistet pappaen sin idag :hjerte:

xxxxx xxxxxxx xxxxx

12 t ·
God morgen går snart turen videre til Mo I Rana fra Bodø. For å være med gullet mitt i den tøffe perioden - det å miste pappaen sin. Er så glad for at jeg har muligheten til å stille opp :hjerte: :hjerte:

xxxxx xxxxxxx xxxxx
1 t
·
 

Parkert i Mo I Rana Hvor lenge vet jeg ikke enda - tiden vil vise. Godt å kunne stille opp for deg xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx Og utrolig koselig å se reaksjonen din på at jeg er her. Skal ta godt vare på deg mens jeg er her - akkurat på samme måte som du tar vare på meg.

Qs-Ha2XZpNj.png følte seg fantastisk bra.



 

 



Anonymous poster hash: 7219b...692
  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg er medlem av ei gruppe som er laget for folk som kommer fra, eller bor i et lokalsamfunn et sted i Norge. Der blir det postet mye rart. Gruppa bærer så tydelig preg av bygdedyret, og av at det ikke er all verden som skjer der. 

 

Det siste som skjedde, var at det kom en selger på sykkel gjennom bygda. Det ble heftig diskutert og spekulert, det kunne jo hende at han var en kriminell. Man kunne følge mannens ferd gjennom bygda, og alle visste til enhver tid nøyaktig hvor han befant seg. Det ble til og med lagt ut bilde av den stakkars mannen på sykkel langs veien. Han skulle bare visst. 

 

Ellers er det både krangling om navnet på gruppa, hva som blir delt av bilder, heftig ordveksling mellom sambygdinger, trusler om å slette hele gruppa, eventuelt melde seg ut, beskyldninger om ufin oppførsel, og hinting til hvem som er den skyldige når ting skjer i bygda, drittslenging om lokale politikere, og om hvordan kommunen blir styrt.  

Veldig underholdende til tider. 

Anonymous poster hash: ff53f...e9c

 

 

Er dette i gudbrandsdalen eller? Der måtte jo en av de stakkars syklende selgerne stille opp i lokalavise og bevise at han ikke var kriminell.

 

Anonymous poster hash: c5196...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et familiemedlem som sjekker inn. OVERALT. "På bensinstasjon", "På E6", "På Kiwi". Gjerne 5-6 stk på et par timer, så blir noen innsjekker ila. dagen.. Samme person kan godt legge ut 15 bilder av et ekorn som klatrer opp i et tre.  :murvegg:



Anonymous poster hash: fb3fc...9be
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Qs-Ha2XZpNj.png følte seg fantastisk bra. <--- Den der har jeg stor trang til å slå rett ned! vær og en som poster den der. For hun treningsfreaken mishandler den der daglig. Grrr hvor jeg hater den "Følte seg fantastisk bra"  :spy:



Anonymous poster hash: 8eacd...1fd
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Qs-Ha2XZpNj.png følte seg fantastisk bra. <--- Den der har jeg stor trang til å slå rett ned! vær og en som poster den der. For hun treningsfreaken mishandler den der daglig. Grrr hvor jeg hater den "Følte seg fantastisk bra" :spy:

Anonymous poster hash: 8eacd...1fd

:ler: haha, like før kaffen holdt på å tyte ut av nesen 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke måte på hvor gode og snille vi er i dag.....

xxxxx xxxxxxx xxxxx

i går kl. 16:08 · Jessheim ·

Reiser Nordover idag - for å være hos en utrolig god venn som har mistet pappaen sin idag :hjerte:

xxxxx xxxxxxx xxxxx

12 t ·

God morgen går snart turen videre til Mo I Rana fra Bodø. For å være med gullet mitt i den tøffe perioden - det å miste pappaen sin. Er så glad for at jeg har muligheten til å stille opp :hjerte: :hjerte:

xxxxx xxxxxxx xxxxx

1 t ·

Parkert i Mo I Rana Hvor lenge vet jeg ikke enda - tiden vil vise. Godt å kunne stille opp for deg xxxxx xxxxxxxxx xxxxxxxxx Og utrolig koselig å se reaksjonen din på at jeg er her. Skal ta godt vare på deg mens jeg er her - akkurat på samme måte som du tar vare på meg. Qs-Ha2XZpNj.png følte seg fantastisk bra.

Anonymous poster hash: 7219b...692

Blir kvalm av sånne statuser :(

Anonymous poster hash: 701a4...003

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ALDRI hadde jeg vel trodd at Mary Kay skulle være selve DRØMMEJOBBEN Uttrykksikonet heart "Selge leppestift og krem var jo en skikkelig husmor-hobby".....JA SÅ FEIL TOK JEG ALTSÅ!!! For jeg kan ikke få understreket nok hvor utrolig HELSEBRINGENDE friheten i Mary Kay har vært for meg!!! Men best av alt er å VITE i hjertet mitt at jeg gjør noe godt for andre....... enten gjennom velvære, skjønnhet og egenpleie, eller ved å gi videre akkurat den samme fantastiske muligheten som jeg selv har fått Uttrykksikonet heart Jeg er bare såååå umåtelig glad for at jeg TURTE å satse.....for at jeg TAKKET JA......for Mary Kay er faktisk det beste som har skjedd i hele min yrkeskarriere Uttrykksikonet heart

JEG BARE ELSKER Å VÆRE MIN EGEN SJEF........

 

Fy f... så inderlig lei jeg er av statusene til denne dama! Hun deler alt dette på sin private facebook, istedet for å opprette en side som går helt og holdent på jobben hennes. Hadde hun gjort det ville jo vi som er venn med henne sluppet å få alle disse totalt uinteressante greiene i feeden dag ut og dag inn. 

Også denne bruken av capslock og hjerter.. Hele tiden. Også hver gang hun omtaler sin elskede mann og sine kjæreste øyenstener, barna, for ikke å snakke om DE FANTASTISKE KOLLEGENE HUN ALDRI I VERDEN HADDE KLART SEG FORUTEN!!!!!!! :hjerte:

 

:klaske:



Anonymous poster hash: 9a9ff...379
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

ALDRI hadde jeg vel trodd at Mary Kay skulle være selve DRØMMEJOBBEN Uttrykksikonet heart "Selge leppestift og krem var jo en skikkelig husmor-hobby".....JA SÅ FEIL TOK JEG ALTSÅ!!! For jeg kan ikke få understreket nok hvor utrolig HELSEBRINGENDE friheten i Mary Kay har vært for meg!!! Men best av alt er å VITE i hjertet mitt at jeg gjør noe godt for andre....... enten gjennom velvære, skjønnhet og egenpleie, eller ved å gi videre akkurat den samme fantastiske muligheten som jeg selv har fått Uttrykksikonet heart Jeg er bare såååå umåtelig glad for at jeg TURTE å satse.....for at jeg TAKKET JA......for Mary Kay er faktisk det beste som har skjedd i hele min yrkeskarriere Uttrykksikonet heart

JEG BARE ELSKER Å VÆRE MIN EGEN SJEF........

 

Fy f... så inderlig lei jeg er av statusene til denne dama! Hun deler alt dette på sin private facebook, istedet for å opprette en side som går helt og holdent på jobben hennes. Hadde hun gjort det ville jo vi som er venn med henne sluppet å få alle disse totalt uinteressante greiene i feeden dag ut og dag inn. 

Også denne bruken av capslock og hjerter.. Hele tiden. Også hver gang hun omtaler sin elskede mann og sine kjæreste øyenstener, barna, for ikke å snakke om DE FANTASTISKE KOLLEGENE HUN ALDRI I VERDEN HADDE KLART SEG FORUTEN!!!!!!! :hjerte:

 

:klaske:

Anonymous poster hash: 9a9ff...379

 

 

 

Men altså... hva skjer med UNIVERSITETET? Har litt abstinenser, jeg.

 

 

Kan se ut til at hun har droppet ut av studiene for å selge Mary Kay-produkter  :sminkedokke:

  • Liker 47
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir kvalm av sånne statuser :(

Anonymous poster hash: 701a4...003

Jeg har delt før her om samme dama, hun higer etter oppmerksomhet, men dette her syns jeg var drøyt.

Uhørt å poengtere at folk har mistet faren sin i to statuser og rose seg så voldsomt opp i skyene.

Anonymous poster hash: 7219b...692

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...