Gå til innhold

Hva er det verste tilfellet av "oversharing" du har sett på facebook?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"FITTE. det hadde smakt det.. mann m jern som står hvertfall 6 runder av 1-3t hver... kommer ann på hva du vil. jeg vil pule erru i samma båt. gi pm. ps. pms er ikkno kult. og må være 100% hunnkjønn. ellers er puls og et krav".........

:skratte:



Anonymous poster hash: 584ed...0e5
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nora Nordmann føler seg frustrert :(

Vennine 1: stoooor klem ❤️

Vennine 2: slik skal det ikke være ❤️😕

Vennine 3: hva skjer?

Nora nordmann: sender pm.

Whats the point? Hun er foresten i midten av 40 årene. Og hun og hennes mann er meget "romantiske" i sosiale medier. Floreer med hjerter og VERDNES beste mann/kvinne. Osv...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til helvete med regjeringa! Vi har rekordhøy arbeidsledighet og de skal forpulte meg importere 8000 nye terrorister til Norge.

Mannen gjør ikke noe annet enn å reklamere for AP på feeden sin og har lagt FrP for hat. Halloooen?

Anonymous poster hash: 701a4...003

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge hun ikke legger ut bilde av hver eneste lille glosetest med smilefjes på ser jeg ikke hvorfor dette skulle være oversharing.

Fordi det i utgangspunktet er invadering av datterens privatliv. Derfor.

Hvis datteren synes det er greit at en slik status blir lagt ut er det en ting, hvis ikke, så blir det bare for dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har (u)heldigvis få oversharere på min venneliste, men nå for tiden får man jo opp ukjente personers oppdateringer i newsfeeden når venner har likt/kommentert. En av disse som dukket opp var en status som lød noe lignende slik:

 

"Bleieskiftarbeider :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerter: Nattens produksjon :hjerter:" fulgt av et bilde av 4-5 brukte! bleier på noe som så ut som kjøkkenbenken.... 

 

 

Grøss :kvalm:

 

Har og en person som til stadighet legger ut lettkledde kroppsbilder av seg selv og skryter av sin FANTASTISKE vektnedgang og sitt FANTASTISKE nye liv som er helt MAGISK osv. Denne fantastiske nye kroppen har vedkommende fått ved bruk av diverse FANTASTISKE helsekostprodukter som vedkommende såklart selger selv. Statusene avsluttes gjerne med "Send meg pm om du vil vite mer om disse FANTASTISKE produktene".

 

Det som ikke blir fortalt er at vedkommende har foretatt en "tummy tuck" operasjon + fettsuging. Når noen påpeker at vedkommende unnlater å fortelle at det ikke bare er de magiske helsekostproduktene som er årsaken til forandringen på kroppen kommer det lange statuser med beskyldninger om misunnelse, baksnakking, jantelov, haters gonna hate m.m.

Mistenker og bildene blir redigert da det er stor forskjell på bildene vedkommende selv legger ut og de bildene vedkommende er tagget i av andre samt ser ut irl. :rolleyes:



Anonymous poster hash: ac695...2da
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi det i utgangspunktet er invadering av datterens privatliv. Derfor.

Hvis datteren synes det er greit at en slik status blir lagt ut er det en ting, hvis ikke, så blir det bare for dumt.

Det kan jeg være enig i. Heldigvis kommer jeg fra en oppvekst hvor jeg og mine ble respektert på alle mulige måter, så jeg kom ikke engang på at noen deler slikt mot tenåringers vilje.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jeg være enig i. Heldigvis kommer jeg fra en oppvekst hvor jeg og mine ble respektert på alle mulige måter, så jeg kom ikke engang på at noen deler slikt mot tenåringers vilje.

Jeg har hørt om noen som kom over en mors status som opplyste om at tenåringsdatteren hadde fått sin første mens. Lite overrasker meg dessverre på facebook...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En i familien som alltid legger ut ting som "send svartingene tilbake der de kom fra!" Når jeg var hos han, ville han kjøre over et lite barn fordi han ikke var etnisk norsk. Jada, vi har fått med oss at du er rasist, men du får nesten dø hvis det plager deg sånn.



Anonymous poster hash: 8b925...759
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei på min venneliste la ut bilde av karakterkortet til datteren på 13 i dag. Hashtagget med stoltmamma :hjerte:  :hjerte: (bare # på Face er så... :klaske: ) Bare femmere og seksere. Det hadde datteren min også da hun var ferdig med første året på ungdomsskolen, men det ville aldri i livet falt meg inn å brife med det på Facebook. Tipper datteren er bra flau over moren sin. :roll:Anonymous poster hash: 9a9ff...379

Ei på min venneliste la ut bilde av karakterkortet til datteren på 13 i dag. Hashtagget med stoltmamma :hjerte:  :hjerte: (bare # på Face er så... :klaske: ) Bare femmere og seksere. Det hadde datteren min også da hun var ferdig med første året på ungdomsskolen, men det ville aldri i livet falt meg inn å brife med det på Facebook. Tipper datteren er bra flau over moren sin. :roll:Anonymous poster hash: 9a9ff...379

Lov å være stolt :) noe sier meg at din datter ikke hadde det og at du ble en smule smurt ;)

Anonymous poster hash: b6761...902

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Yiihaaa!! Ferie dag null! smile emoticon

21 dager igjen til jeg må på jobb.

Så langt i sommer har jeg opplevd dette:

Været har som sagt ikke vært det aller beste når sommerdynen er ikke tatt i bruk, vi har 2 sifferet temperatur på 8,3 grader, du lurer på om temperaturmåleren er ødelagt da den har vist det samme siden i februar og hagemøblene står fortsatt trygt i garasjen.

Blir du stoppet i kontroll på vei til jobb så spør politimannen om du båtførerbevis.

Men, livet er ikke så aller verst her selv om vi opplever en Tromsø vår her midt på sommeren. Nå er det bare 150 dager igjen til snøen laver ned igjen og jeg får kjørt litt med snøfreseren igjen. De som snakker om trøndersommer har til og med stilnet nå. Og dem snakket om global oppvarming har reist sydover.

Butikken går så det suser og har vært full av værsjuke kunder siden i april med alskens vær-relaterte plager som stive ledd, muskelverk, depresjonstanker, og spørsmål om trygderettigheter, AAP, uførepensjon.

Som broren min i finnmarka sier "Ja man kan si mye dritt om den snøen men den holder iallefall myggen borte". Han får nok rett i år også. Dette tegner iallefall godt å bli en svært innbringende høst for meg og mine kollegaer.

Reiserute Florida.

Årets ferietur går sammen med min hyperaktive bror som har et snev av ADHD og har hoppet opp og ned i et helt år da han er så spent på å reise til USA sammen med oss. Jeg brøt sammen under presset fra ham i oktober 2014 og bestilte billett. Har aldri bestilt sommerferie så tidlig før og tror ingen andre har gjort det heller. Det var helt genialt å bestille den så tidlig. Flybilettene var da aller dyrest og så løp jaggu meg dollaren løpsk et par mnd senere med en topp som kommer nå til st. hans mens vi er i USA. Litt usikker på hvem som skal få skylden for alt dette, men etter å ha skumlest et par diskusjonsfora på den blå nettavisen.no på internett boksen min, så er jeg overbevist om at det er den rød-grønne regjeringa som har skylda.

Da åpner jeg flasken med proseco og erklærer høytidelig at sommeren 2015 er åpnet mens flasken står til kjøling i den fine champagnebøtta vi har fått i huset...............

 

 

Yrket til dette mennesket? Lege.... Ikke akkurat etisk og moralsk riktig å skrive om sine pasienter på den måten. 

 

Anonymous poster hash: 0c624...e6e

 

Herregud, ta deg sammen a kjerring. Det er helt vanlig å omtale pasienter på den måten. Faktisk ville jeg vært bekymret for de som stakk nesa i været og mente at det var "uetisk" da slike mennesker erfaringsmessig er svært selvhøytidelige, narsissistiske, uempatiske og mer opptatt av å være korrekte i de situasjonene hvor korrekthet og empati kolliderer. Denne karen er morsom til de grader, han har snert i språken, sikkert en spenstig fastlege.

Anonymous poster hash: 3b78b...9a9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har (u)heldigvis få oversharere på min venneliste, men nå for tiden får man jo opp ukjente personers oppdateringer i newsfeeden når venner har likt/kommentert. En av disse som dukket opp var en status som lød noe lignende slik:

"Bleieskiftarbeider :hjerte::hjerte::hjerte::hjerter: Nattens produksjon :hjerter:" fulgt av et bilde av 4-5 brukte! bleier på noe som så ut som kjøkkenbenken....

Grøss :kvalm:

Har og en person som til stadighet legger ut lettkledde kroppsbilder av seg selv og skryter av sin FANTASTISKE vektnedgang og sitt FANTASTISKE nye liv som er helt MAGISK osv. Denne fantastiske nye kroppen har vedkommende fått ved bruk av diverse FANTASTISKE helsekostprodukter som vedkommende såklart selger selv. Statusene avsluttes gjerne med "Send meg pm om du vil vite mer om disse FANTASTISKE produktene".

Det som ikke blir fortalt er at vedkommende har foretatt en "tummy tuck" operasjon + fettsuging. Når noen påpeker at vedkommende unnlater å fortelle at det ikke bare er de magiske helsekostproduktene som er årsaken til forandringen på kroppen kommer det lange statuser med beskyldninger om misunnelse, baksnakking, jantelov, haters gonna hate m.m.

Mistenker og bildene blir redigert da det er stor forskjell på bildene vedkommende selv legger ut og de bildene vedkommende er tagget i av andre samt ser ut irl. :rolleyes:

Anonymous poster hash: ac695...2da

Forever living? Produktene altså.

Har dukket opp noe sånt hos meg og. Og det er et bilde som påstås å være resultatet av 9 dager med et kickstartprodukt (?). Problemet er bare at de som kjenner henne vet at dette er noe hun har drevet med i mange måneder.. altså, supert at folk tar tak og går ned i vekt, men ikke påstå at det er pga et produkt som du går på i 9 dager. Ser jo ut som om dama har mista ca 15 kg. Det skjer ikke på 9 dager..

Anonymous poster hash: 2e207...4ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å kjøpe Forever Living pga den jævla spammingen på FB fra alle de jeg kjenner som driver på med dette vaset her :P

 

Sjeldent jeg irriterer meg over noe på FB, men akkurat Forever Living er bare irriterende.



Anonymous poster hash: 193cd...194
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer aldri til å kjøpe Forever Living pga den jævla spammingen på FB fra alle de jeg kjenner som driver på med dette vaset her :P

Sjeldent jeg irriterer meg over noe på FB, men akkurat Forever Living er bare irriterende.

Anonymous poster hash: 193cd...194

Samma her :) jeg kommer aldri til å kjøpe produkter av de som blir delt på Facebook. Kommer jeg over slike så blokkerer jeg :)

Anonymous poster hash: 701a4...003

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg kommer aldri til å kjøpe Forever Living pga den jævla spammingen på FB fra alle de jeg kjenner som driver på med dette vaset her :P

 

Sjeldent jeg irriterer meg over noe på FB, men akkurat Forever Living er bare irriterende.

Anonymous poster hash: 193cd...194

 

Samme her! Har 2-3 stykker som holder på :/

Anonymous poster hash: c5196...3e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med dagen, gullegutten til mamma :hjerte: 
Tenk at du er 5 år allerede! Når mamma kommer hjem blir det gave på deg :hjerte: :hjerte: FIDO :hjerte: :hjerte: 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Samme her! Har 2-3 stykker som holder på :/

Anonymous poster hash: c5196...3e2

 

Jeg har fem stykker :grine:

Anonymous poster hash: 193cd...194

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Yiihaaa!! Ferie dag null! smile emoticon

21 dager igjen til jeg må på jobb.

Så langt i sommer har jeg opplevd dette:

Været har som sagt ikke vært det aller beste når sommerdynen er ikke tatt i bruk, vi har 2 sifferet temperatur på 8,3 grader, du lurer på om temperaturmåleren er ødelagt da den har vist det samme siden i februar og hagemøblene står fortsatt trygt i garasjen.

Blir du stoppet i kontroll på vei til jobb så spør politimannen om du båtførerbevis.

Men, livet er ikke så aller verst her selv om vi opplever en Tromsø vår her midt på sommeren. Nå er det bare 150 dager igjen til snøen laver ned igjen og jeg får kjørt litt med snøfreseren igjen. De som snakker om trøndersommer har til og med stilnet nå. Og dem snakket om global oppvarming har reist sydover.

Butikken går så det suser og har vært full av værsjuke kunder siden i april med alskens vær-relaterte plager som stive ledd, muskelverk, depresjonstanker, og spørsmål om trygderettigheter, AAP, uførepensjon.

Som broren min i finnmarka sier "Ja man kan si mye dritt om den snøen men den holder iallefall myggen borte". Han får nok rett i år også. Dette tegner iallefall godt å bli en svært innbringende høst for meg og mine kollegaer.

Reiserute Florida.

Årets ferietur går sammen med min hyperaktive bror som har et snev av ADHD og har hoppet opp og ned i et helt år da han er så spent på å reise til USA sammen med oss. Jeg brøt sammen under presset fra ham i oktober 2014 og bestilte billett. Har aldri bestilt sommerferie så tidlig før og tror ingen andre har gjort det heller. Det var helt genialt å bestille den så tidlig. Flybilettene var da aller dyrest og så løp jaggu meg dollaren løpsk et par mnd senere med en topp som kommer nå til st. hans mens vi er i USA. Litt usikker på hvem som skal få skylden for alt dette, men etter å ha skumlest et par diskusjonsfora på den blå nettavisen.no på internett boksen min, så er jeg overbevist om at det er den rød-grønne regjeringa som har skylda.

Da åpner jeg flasken med proseco og erklærer høytidelig at sommeren 2015 er åpnet mens flasken står til kjøling i den fine champagnebøtta vi har fått i huset...............

 

 

Yrket til dette mennesket? Lege.... Ikke akkurat etisk og moralsk riktig å skrive om sine pasienter på den måten. 

 

Anonymous poster hash: 0c624...e6e

En morsom petite, og friskt pust i jungelen av gørrkjedelige statuser;)

Anonymous poster hash: ccbaf...ea9

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man slipper aldri unna oppturer og nedturer i livet. Nå har jeg hatt så mange nedturer at endelig var det min tur for at noe skulle gå min vei♡ jeg må bare si at jeg har noen fantastiske venner rundt meg og en fantastisk familie som er glad i meg. Jeg setter så stor pris på dere alle sammen. Dette hadde jeg ikke klart alene glad i dere alle♡

 

 

Når du har et liv som bare er fult av rot så er det på tide og rydde opp:) jeg velger og begynne med det som betyr mest for meg her i verden, mine 3 søte små som trenger mamman sin igjen♡ man tar mange dumme valg men det er aldri for sent og rette opp i det dumme igjen♡ barnenavn1♡barnenavn2 ♡barnenavn3♡

 

(Om jeg kan legge til så har hun mistet omsorg for sine 3 barn... Hun legger konstant ut bilder av dem, og skriver slike ting hele tiden. Jeg får helt panikk, og jeg har lyst til å si ifra mens det føles så slemt... Hun har det ikke godt)

 

Jeg tar det med en klype salt også velger jeg og tenke at VERDEN går ikke under av den grunn;) Man har hele livet forran seg og man ser hvem som er din virkelig familie og venner når man har oppturer og nedturer♡

 

 
 
 

 

 

 
 

 



Anonymous poster hash: ee23c...26f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Etter nesten 2 måneder med host, feber, spy i bøtta, matlyst og ikke matlyst, har jeg endelig bestemt meg for å gå til legen - føler deg syk og tagget legekontor."

Han har daglig oppdatert feeden om helsetilstanden og ikke utelatt noen detaljer og hadde tom lagt ut bilder av kroppslig. For syk til å jobbe de dagene han hadde vakt, men helgene det skulle festes. Og var han på jobb så var det masse oppfateringer om "syk mann på jobb" Da folk tilslutt gikk lei i å like og kommentere statusene hans har han nå gått til legen. Nå har han fått likes igjen og alt er "bra".

Mannen er 36år.

Anonymous poster hash: 701a4...003

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye med dagen, gullegutten til mamma :hjerte:

Tenk at du er 5 år allerede! Når mamma kommer hjem blir det gave på deg :hjerte: :hjerte: FIDO :hjerte: :hjerte:

Håper dette er en hund, og at ikke sønnen heter Fido.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...