AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #121 Skrevet 9. februar 2012 Påskeegg (de i lilla kartong) i 12 pk. Kjøper ofte disse eggene, men ender opp med at jeg deler ut til alle andre og sitter igjen med ett selv. Da er 4 pk for lite. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor kan du ikke bare kjøpe tre kartonger i stedet? 8
fruBeist Skrevet 9. februar 2012 #122 Skrevet 9. februar 2012 den stratosen med hvit sjokolade har kommet i 200 gramsplate. den ligner veldig på kinder da . Kindersjokolade og Stratos dobbel er da virkelig ikke sammenlignbart. Det hvite i kindersjokoladen har en mer kremet konsistens, mens i Stratos er det hvite av samme konsistens som resten av sjokoladen. 2
NullHull Skrevet 9. februar 2012 #123 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Jeg ønsker meg Mager Gudbrandsdalsost, (mager mysost smaker litt for lite), og gjerne i skivet utgave også. Jeg vil ha tilbake SANS vaniljeisen, for den kom i akkurat passe størrelse for oss som bare "må" spise hele boksen av gangen . Også insisterer jeg på å få inn flere varianter av Snack a' Jacks til dette nisselandet !!! Endret 9. februar 2012 av NullHull 3
Sweetpea25 Skrevet 9. februar 2012 #124 Skrevet 9. februar 2012 Mener disse smaker omtrent det samme Ja, de er litt like på smak, men synes Snack chips er tammere på smak.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #125 Skrevet 9. februar 2012 Ønsker meg tilbake Mynthon med solbærsmak jeg. De som var i rød/mørkelilla eske. Og den grønne, med..var det eucalyptus? Jeg er veldig fan av Mynthon, og knasker heller det enn smågodt i helgene. Kjæresten assosierer Mynthon med "gammelmannsgodt", sånn som kamferdrops, så han kaller meg ofte for gamla når jeg tar frem esken :fnis:
Gjest Survival Skrevet 9. februar 2012 #126 Skrevet 9. februar 2012 Dette er kanskje et dumt spørsmål, men hvorfor kan du ikke bare kjøpe tre kartonger i stedet? Ikke et dumt spørsmål i det hele tatt Kan gjerne kjøpe flere pakker, det er bare prinsippet. At 12 pk hadde vært kult.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2012 #127 Skrevet 9. februar 2012 Jeg skulle ønske vi hadde franske Pickard her. Pickard er en kjede med bare frossenvarer. De har blant annet et fantastisk utvalg av grønnsaker, skivede grillede auberginer (stekt uten fett), brokkolipuré og en rekke supper bestående kun av mosede grønnsaker. http://www.picard.fr/Modules/LaBoutique/legumes_fruits3.html Sjekk utvalget under "Les légumes"! Det hadde ikke vært noen sak å få i seg nok grønnsaker med en slik kjede her. Sunt, godt og lettvint. Hva mer kan man be om? Jeg kan bare ikke forstå hvorfor nærmest alle frosne grønnsaksblandinger her i Norge må innehold gulrøtter (og mais)!
Safira Skrevet 9. februar 2012 #128 Skrevet 9. februar 2012 Jeg ønsker meg Mager Gudbrandsdalsost, (mager mysost smaker litt for lite), og gjerne i skivet utgave også. Også insisterer jeg på å få inn flere varianter av Snack a' Jacks til dette nisselandet !!! Enig! Snack a' Jacks med karamell er kjempegodt! Ellers synes jeg ofte tomatene i de vanlige matbutikkene er litt triste. 1
Infantata Skrevet 9. februar 2012 #129 Skrevet 9. februar 2012 (endret) - Savner Doc' med tranebær-, sitron- og mentolsmak. - Disse myke dropsene i den søte versjonen som fantes før. Har lett overalt etter dem - Bedre utvalg av tropiske frukter og god vannmelon hele året. Endret 9. februar 2012 av Infantata
MalloryK Skrevet 9. februar 2012 #130 Skrevet 9. februar 2012 Tenker du på de blåbærgreiene? De selges på kiwi
venus_ Skrevet 9. februar 2012 #131 Skrevet 9. februar 2012 Hvor?? Jeg savner alle typer magre oster. F.eks. hvorfor måtte de fjerne Arla 3% (4?) Feta-ost i terninger. Nå forsvinner økonomipakken med Synnøve Finden 10% fra Rema. Og med Lidl forvant også noen alternative varer. F.eks. Creme fraiche som de har i Frankrike, er nærmest som Kesam bare mye bedre, og i varianter nærmest fettfrie. Nå har Kavli også fjernet 3% osten siden (den var riktignok litt rar i smaken). De har en mengde fettfattige oster av alle typer i Frankrike og mange andre land. Før fant jeg ca 10% Camenbert / Brie men den er også fjernet. :-( Hvilken by bor du i? Jeg har sett det på Centra, men var innom der i dag og så det ikke da. Men spør på Centra, Ultra, Meny eller om du har en ost-/delikatessebutikk i nærheten så kanskje de vil ta det inn. De kan ihvertfall få tak i det! Det andre produktet du skriver om, er det fromage frais du mener? Har også kommet over dette på Centra (til og med med 0% fett), og faiselle og fromage blanc )
Rumle Skrevet 9. februar 2012 #132 Skrevet 9. februar 2012 (endret) Hvor?? Jeg savner alle typer magre oster. F.eks. hvorfor måtte de fjerne Arla 3% (4?) Feta-ost i terninger. Og den lette Arla finello revet mozarella! Det var jo den aller beste osten til matlaging! Savner den veldig Endret 9. februar 2012 av Rumle
Infantata Skrevet 9. februar 2012 #133 Skrevet 9. februar 2012 Tenker du på de blåbærgreiene? De selges på kiwi Tenker på noen som ligner på de avbildede dropsene. De dropsene jeg savner hadde nøyaktig samme form, men var søtere og fantes i lysegrønn, gul og rød. Begynner å bli en del år siden jeg så dem i Norge :/
NullHull Skrevet 10. februar 2012 #134 Skrevet 10. februar 2012 (endret) Tenker på noen som ligner på de avbildede dropsene. De dropsene jeg savner hadde nøyaktig samme form, men var søtere og fantes i lysegrønn, gul og rød. Begynner å bli en del år siden jeg så dem i Norge :/ De har jeg da sett her i landet for ikke lenge siden. Men, det er mulig det har vært i kiosker med litt mere variert utvalg enn disse Candy King-slavene av noen matvarebutikker vi har her til lands . Og nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men jeg befinner meg i Oslo-regionen og her finner man jo alt...NOT ! Endret 10. februar 2012 av NullHull
Azalea Skrevet 10. februar 2012 #135 Skrevet 10. februar 2012 - I Sverige har de så mye mer utvalg på tørket frukt og nøtter!! Spesielt vil jeg ha tørket jordbær med yoghurttrekk og tørket banan med sjokoladetrekk bla.. NAM! - Stratos med nøtter. - Shoho i stor utgave. - Pæreis i lolipopfasong. - Jeg finner ikke sursild i butikkene, bare saltsild.. - Sharps halsdrops!! - Disney-sjokoladen - Smågodtet som er nå smaker skikkelig ille.. Bare syntetiske og ekle ting. - Salte lakrissnører - Kjeft - Godteribjørner i eske, både med fruktsmak og salt lakris - Større utvalg av allergivennlig mat! - Flere sorbettyper Sikkert maaasse mer. ^^,
Infantata Skrevet 10. februar 2012 #136 Skrevet 10. februar 2012 De har jeg da sett her i landet for ikke lenge siden. Men, det er mulig det har vært i kiosker med litt mere variert utvalg enn disse Candy King-slavene av noen matvarebutikker vi har her til lands . Og nå vet jeg jo ikke hvor du bor, men jeg befinner meg i Oslo-regionen og her finner man jo alt...NOT ! Jeg bor i Trondheim Matbutikkene her er ikke mye å skryte av på smågodtfronten. Candy King nesten overalt.. Var noen venner som påsto at de hadde sett dem på Mix for noen mnd siden, så jeg gikk og sjekket alle kioskene i sentrum til ingen nytte. Fant ikke noe der heller. Klarte å finne et bilde da, så får etterlyse dem på KG hvis det hjelper: Noen som har sett disse (røde, gule og lysegrønne) små dropsene noe sted nylig?
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #137 Skrevet 10. februar 2012 Jeg bor i Trondheim Matbutikkene her er ikke mye å skryte av på smågodtfronten. Candy King nesten overalt.. Var noen venner som påsto at de hadde sett dem på Mix for noen mnd siden, så jeg gikk og sjekket alle kioskene i sentrum til ingen nytte. Fant ikke noe der heller. Klarte å finne et bilde da, så får etterlyse dem på KG hvis det hjelper: Noen som har sett disse (røde, gule og lysegrønne) små dropsene noe sted nylig? Tar jeg helt feil hvis jeg mener at disse finnes i smågodtet på bla. Meny, KIWI, Spar og Ultra? Altså de butikkene som ikke selger Candy King.
Adonis Skrevet 10. februar 2012 #138 Skrevet 10. februar 2012 Bok choy, men mulig dette er tilgjengelig i del vietnamesisk-eide butikker?
pingalu Skrevet 10. februar 2012 #139 Skrevet 10. februar 2012 Jeg ønsker meg tortillalefser/wraps uten palmeolje! Da skulle jeg kost meg med gode wraps som erstatning for brød
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #140 Skrevet 10. februar 2012 Jeg bor i Trondheim Matbutikkene her er ikke mye å skryte av på smågodtfronten. Candy King nesten overalt.. Var noen venner som påsto at de hadde sett dem på Mix for noen mnd siden, så jeg gikk og sjekket alle kioskene i sentrum til ingen nytte. Fant ikke noe der heller. Klarte å finne et bilde da, så får etterlyse dem på KG hvis det hjelper: Noen som har sett disse (røde, gule og lysegrønne) små dropsene noe sted nylig? Her i byen finnes de på MIX, Coop Obs! og Coop Extra I Sverige finnes de i kilovis på Gottebiten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå