Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

ENDELIG har det kommet sparkling ice tea! :hoppendeglad:

Løp å kjøp folkens, så det blir værende!

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest17
Skrevet

Jeg ønsker meg tortillalefser/wraps uten palmeolje! Da skulle jeg kost meg med gode wraps som erstatning for brød :)

Santa Maria har flere typer hvor palmeoljen er byttet ut med rapsolje,

vet at både de økologiske og de vanlige i sekspakning er uten palmeolje :-)

Gjest Vinglepetra
Skrevet

ENDELIG har det kommet sparkling ice tea! :hoppendeglad:

Løp å kjøp folkens, så det blir værende!

Hva er det ? Skjønner at det er en type iste, men utdyp

Skrevet

Hva er det ? Skjønner at det er en type iste, men utdyp

Is te med kullsyre :)

Skrevet

miracle noodles! det hadde vært fint, det:-)

Skrevet

Jeg savner banankjærlighet :hjerte: Håper det kommer tilbake, har ikke sett det på lenge.

Åhhhh herlighet ja!!! :daane: Du mener de med karamell og banan, ikke sant?

Skrevet

Hva er miracle noodles? :)

Kort sagt, kalorifrie nudler. Sjekk ut iherb. com, så finner du hele omtalen der:-)

Skrevet

Hvilket merke?

Skrevet

Hvilket merke?

Tine i smakene fersken og guvana(?) den blå hvertfall.

Lipton sin som ikke selges i Norge er ennå bedre, men Tine sin går ned den og :) Mmmm!

Gjest Vinglepetra
Skrevet (endret)

Dette skal jeg smake på, er veldig glad I iste :D

Endret av Vinglepetra
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Mer øl utvalg! Jeg er lei av å måtte dra på polet for å finne øl som ikke er helt utvannet og dårlig. Hadde vært fint med økologisk øl også.

Mer ferskvarer og bakevarer. Jeg lager nesten all mat fra bunnen av, men det er begrenset hvor stort utvalg en har. Savner blant annet pastinakk og cayennepepper i fersk form. Savner også persimonfrukt.

Jeg vil ha bagels! Ikke frosne, men "ferske" i poser som de har i UK og USA. Med kanel og rosiner. Nam! Nydelig å riste i brødristeren, med Filadelphia-ost og marmelade.

Vil også ha røkt påleggsskinke som de har et supert utvalg av i Sverige.

Og hvorfor selges ikke den "Nyt Julen"-yoghurten hele året?? Den er jo fantastisk god.

Ønsker meg også potetskruer med salt og pepper.

Og noe så basic som sitrondrops. Hvorfor i huleste finnes ikke det lenger?

Jeg har jobbet som butikksjef og F&G ansvarlig i Rimi. Hvis en kunde ønsket seg en spesiell vare så sjekket jeg om jeg kunne ta det inn. Husker at da jeg jobbet der, så lå både persimon og pastinakk på bestillingslista. Kan jo hende din lokalbutikk ikke tør å ta inn dette fordi de er redde for at det ikke selger. Gjør dem oppmerksomme på at det er interesse for varer butikken ikke har. Ellers så reklamerer jo Spar for at de skaffe det du vil ha av F&G.

De hadde fryste bagels på Kiwi før. De savner jeg, de var jo så gode med prim på! :)

Skrevet

Jeg må nevne Rumles ønske om ekstra saltet smash! Nam!

Skrevet

Til dere som sier at dere savner Lidl, et lite tips ; Hvis dere (som meg) pleier å dra på harrytur til Charlottenberg.. Hvis dere fortsetter "videre" forbi Charottenberg (veien forbi senteret), kommer man til Arvika ..det tar ca 30 min.. DER er det Lidl :)

• 4 måneder senere...
Skrevet

Mucho Mas in Grunerløkka makes their own corn tortilla from Masa harina. You can buy it there too.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...